فرشته مهربانم ممنون از پاسخت منو تنها نذار لطفا
مادرم بهم اس ام اس داد و گفت ساعت 2 به پدرم زنگ زده و گفته که دیشب داشته چیکارمیکرده؟ میگه اونم عصبانی شده و کلی دروغ گفته . دقیقا چی گفتن رو نمی دونم اما فکر کنم باز مادرم رفتار عجولانه کرده. حالا پدرم فهمیده که اون در جریانه. امشب چه رفتاری باید داشته باشه باهاش. لطفا راهنماییم کن کاملا مغزم قفله و محتاج کمکت هستم فرشته مهربان تنهام نذار









یه مرد له شده هم خیلی بعیده که رفتار درستی از خودش بروز بده. کلا مردها رو نباید نباید نباید در این شرایط قرار داد... یه مرد رو هیچوقت نباید له کرد... چون عواقبش به خود آدم برمی گرده! مردها موجوداتی هستند که وقتی تحقیر بشن، دیگه نمی تونن خودشونو جمع و جور کنن و شروع می کنن به اقدامات نادرست تر...

علاقه مندی ها (Bookmarks)