کایرال عزیز روی لینک زیر کلیک کن و مشکلت رو بنویس
مشکلت در قسمت خواستگاری ایجاد خواهد شد
http://www.hamdardi.net/newthread.php?do=newthread&f=28
تشکرشده 1,881 در 749 پست
کایرال عزیز روی لینک زیر کلیک کن و مشکلت رو بنویس
مشکلت در قسمت خواستگاری ایجاد خواهد شد
http://www.hamdardi.net/newthread.php?do=newthread&f=28
تشکرشده 13 در 13 پست
سلام
الان نزدیک 1 ماه می گذره من این تاپیک را زدم
ولی هنوز بی جواب
گفتند کار الان تو ی شرکت استخدام شدم فعلاً برایی شروع قرارداد 1 ساله دارم
گفتند درس تمام میان ترم ها نمره کامل گرفتم
سربازی هم تا درسم تموم نشه کاریش نمی شه کرد
تو این مدت دوبار مشاوره هم رفتیم
ی بار مشاور گفت حالا ک داره سعی می کنه شرایطشو جور کنه شما هم کمکش کنید ک چون اینا گفت گفتن مشاور خوبی نبودی
ی مشاور دیگه رفتیم
ی تست mmpi گرفت و نتیجه این بود ک زود عصبی میشم و انتقاد پذیر نیستم ک به درست بودن نتیجش کاری نداریم
ولی ب نظرتون نباید کاری کنم؟؟
هنوزم باید صبر کنم؟؟
الان 85 روز میگذره ک ما قول ازدواج به هم دادیم ولی همچنان ....
ب خدا دیگه صبرم داره تموم میشه
- - - Updated - - -
سلام
الان نزدیک 1 ماه می گذره من این تاپیک را زدم
ولی هنوز بی جواب
گفتند کار الان تو ی شرکت استخدام شدم فعلاً برایی شروع قرارداد 1 ساله دارم
گفتند درس تمام میان ترم ها نمره کامل گرفتم
سربازی هم تا درسم تموم نشه کاریش نمی شه کرد
تو این مدت دوبار مشاوره هم رفتیم
ی بار مشاور گفت حالا ک داره سعی می کنه شرایطشو جور کنه شما هم کمکش کنید ک چون اینا گفت گفتن مشاور خوبی نبودی
ی مشاور دیگه رفتیم
ی تست MMPI گرفت و نتیجه این بود ک زود عصبی میشم و انتقاد پذیر نیستم ک به درست بودن نتیجش کاری نداریم
ولی ب نظرتون نباید کاری کنم؟؟
هنوزم باید صبر کنم؟؟
الان 85 روز میگذره ک ما قول ازدواج به هم دادیم ولی همچنان ....
ب خدا دیگه صبرم داره تموم میشه
تشکرشده 13 در 13 پست
Up!
خیلی پاسخگوییتون مناسبه
تشکرشده 1,946 در 612 پست
به نظر من که عاقلی با توجه به سن کمت عاقلانه رفتار کردی تو رابزه با این دختر و ازدواج
خانوادتو قانع کن که میتونی
بیشتر با پدرت صحبت کن و بخواه مادرتو راضی کنه
[align=center]ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم ...از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم[/align]
تشکرشده 1,276 در 407 پست
سلام
مشکلت جوریه که نمیشه بهت کمک کرد! همون اول همه بهت گفتن که سنت برای ازدواج مناسب نیست اما خب اگه نصیحت پذیر بودی که به نصیحت پدر مادر خودت گوش میکردی! پس الان دقیقا چه کمکی میخوای؟ میفهمم که توی این سن به شدت احساس منطقی بودن میکنی و فکر میکنی هیچکس جز خودت نمیفهمه و خیرو صلاحتو نمیدونه اما اگه این تاپیکو اینجا زدی حداقل حاضر باشی به یه حرف گوش کنی میتونم بهت بگم که این حس رو همه ما داشتیمو هر چی سنمون بالاتر میره بیشتر به این فکرمون میخندیمو به تجربه ی بزرگترامون ایمان میاریم!! خودت که نمیتونی دست این خانومو بگیری بری سر خونه زندگیت ،میتونی؟؟؟ پس چاره ای نداری جز اینکه به حرف خانوادت گوش بدی
تشکرشده 257 در 108 پست
سنت برا ازدواج مناسب نیست رو به نظرم برا یه دختر 21 ساله نمیگن
تشکرشده 1,276 در 407 پست
تشکرشده 13 در 13 پست
سلام
ی سوال می پرسم شما تو شرایط زیر باشی تصمیم نمیگیری ازدواج کنی؟
از لحاظ موقعیت کاری الان سهام دار ی شرکت نرم افزاری هستم ک خودم جزء مؤسسینشم و توی این شرکت هم کار می کنم
درآمد فعلیم حدود 2--3 میلیون ماهانه است
طبق صحبت های پدرم که خدمتتون عرض کردم خونه دارم
ماشین هم دارم میگیرم
سربازی معافم
کدوم پسر تو سن 21 سالگی شرایط منو داره و همیشه جزء برنامه نویسای ارشد دانشگاهشونه؟؟؟
حالا بازم میگید نباید ازدواج کنم؟؟؟
سن کم با پختگی کم یکه؟؟؟
- - - Updated - - -
شرایط کاریم نسبت به اون موقعی ک این تاپیک را زدم خیلییییییی بهتر شده
تشکرشده 162 در 83 پست
ایاطرف مقابلتون درسطح شماهست؟بااین تاپیکی که من دیدم حرفای شما وای بحال دختری که حتی یک درصدازشما پایین ترباشه بااین دست بالاگرفتن خودتون بیچاره اش میکنیدشماخونه ماشین وحقوق روقبول دارین اونوقت تستی که روانشناس گرفته میگیدنمیدونم درسته یانه
تشکرشده 13 در 13 پست
اون دختر در سطح من هست
حالا شاید یکمی هم از من پایین تر باشه ولی تو این چند ماه هیچ وقت چیزی بهش نگفتم ک ناراحتش کنم
تنها از لحاظ مالی یکمی فرق داریم
گفتم تست را قبول ندارم چون این تست برای کشور های اسلامی تهیه نشده
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)