به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 40 نخستنخست 12345678910111213141516172737 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 398
  1. #61
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام دختر ناشناخته

    خوب من زیاد شما رو نمیشناسم و فکر می کنم تازه به جمع یاران همدردی پیوستی .

    پس سعی می کنم بیشتر با روحیاتت آشنا بشم.

    1- چرا دختر نا شناخته؟ اشکالی نداره به جای اسم انگلیسیت اینطور صدات کنیم؟

    2- امضای خیلی زیبایی داری که نشون میده آدم خیلی خلاقی هستی و دلیل شرکت من در صندلی داغت امضای

    زیبات بود. در امضات نوشتی :

    "امضا را میزنند که فرقی قائل شوند بین خودشون و دیگران

    من در دنیا چیزی ندیدم که خودم نباشم و فاصله ای نمیگذارم بین یک مارمولک با یک شاخۀ برگ و بین خودم و این دیوار ... 310
    از اینروست که امضایم همان بی امضایی من است

    (از اینجانب )"

    چرا خودت رو با هیچ چیز متفاوت نمیدونی؟ آیا قبول نداری که هر موجودی برای خوش هویتی خاصه؟؟

    3- چرا همیشه دوست داری که مخفی باشی؟ بدون نشان؟ آیا از قرار گرفتن در جمع و شناخته شدن هراس داری؟

    4- چی شد اومدی همدردی و چی باعث شد تو همدردی بمونی؟

    5- همدردی چقدر بهت کمک کرده تا حالا؟

    6- بهترین مطلبی که در همدردی خوندی چی بوده؟ لینکش رو برامون بذار

    7- درس میخونی یا شاغلی؟

    8- نظرت راجع به زندگی چیه؟

    9- بزرگترین رویای ذهنت چیه؟

    10- نظرت چیه این پدربزرگ رو وادارش کنیم به طرح تنها یک سری سوال؟ :) فکر می کنی اونوقت عکس العملش

    چیه؟ به نظرت چرا انقدر مدل کیف و کفش ملت رو می پرسه؟ یعنی میخواد از موبایل فروشی بزنه تو کار کیف و

    کفش زنانه؟

    11- آشپزیت چطوره؟ چند نفر رو تا حالا روانه بیمارستان کردی؟

    12- فکر می کنی بهترین کلمه در دنیا چیه؟ بگو و مفهموش رو در یک خط توضیح بده.



    مرسی که به سوالات پاسخ میدی. امیدوارم بیشتر بشناسمیت البته اگر نخوای بازم ناشناخته و کشف نشدنی

    فاقی بمونی ;)




  2. 4 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (یکشنبه 09 مهر 91)

  3. #62
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 10:47]
    تاریخ عضویت
    1391-5-28
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,541
    سطح
    22
    Points: 1,541, Level: 22
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    503

    تشکرشده 496 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    شده دو شاخه تلفن و بکنی تو برق ؟

    وای وای آره اون وقتایی که بچه بودم تازه تلفن اومده بود
    یادش بخیر


    وقتی زمین میخوری تو خیابون واکنشت چیه ؟

    خنده م میگیره : ))
    ولی سعی میکنم وانمود کنم که اتفاقی نیفتاده


    اگه بازیگر بودی دوست داشتی چه نقشی و بازی کنی ؟

    قیصر
    گاندولف
    فرودو تو ارباب حلقه ها
    از این نقشای گریه دارم خوب بلدم بازی کنم


    به نظرت شوخ و خنده رو بودن دختر نشون دهنده ی جلف بودنشه؟

    عمرا ، من راحت میخندم و شوخی میکنم
    هر کی هر فکری میخواد بکنه برام اهمیت نداره
    من وقتی میبینم یه دختر میخنده خوشحال میشم


    گوشيت یا گوشیهات چيه ؟و گوشی مورد علاقت؟

    یه دونه گوشی دارم
    نوکیاست
    اصلا علاقه ای به گوشی ندارم ، فکرمو مشغول میکنه امواجشم برا آدم ضرر داره
    یه مدتی خیلی با گوشی حرف میزدم سر دردای بدی گرفته بودم
    میخوام زمینه سازی کنم تو خونه که این گوشیمم بذارم خونه همش نکشم دنبال سرم


    سه تا از بزرگترین آرزوهات به ترتیب ؟

    به آرامش و شادی برسم
    حشره شناسی بخونم
    خدا دوسم داشته باشه


    اگه نت نبود چيكارميكردي ؟

    بیشتر رمان میخوندم

    دوستانی که در نت داری بیشتره یا بیرون.؟؟

    کلا دوستان نزدیک کمی دارم
    ولی تو دانشگاه با همه دوستم فقط با دو نفر صمیمی هستم ، حالا با اغماز سه نفر
    تو نت خیلی کم دوست میشم ، یه دوست نتی صمیمیییی دارم که کپی برابر اصل خودمه حتی هم اسمیم


    کدومشون بهتره دوستان نت یا بیرون .؟

    دوست اگه با مرام و صادق باشه خوبه
    حالا چه تو نت چه بیرون


    اگه جلوي چندتا پسرشترق بخوري زمين چيكارميكني ؟

    وای برام اتفاق افتاده
    هیچی سعی میکنم که نخندم


    شبها ساعت چند میخوابی .

    شبها ساعتای دو میرم تو رختخواب ولی از فکر و خیال تا 3 یا 3.5 نمیتونم بخوابم ...
    در شرایط بحرانی هستم تو زندگیم


    صبحها ساعت چند بیداری .

    8.5 تا 9

    صبحانه چی میخوری .

    یه چایی شیرین و نون و پنیر

    شده گشنه بخوابی نصف شب ازگشنگی بیداربشی.

    نه نشده : )

    در روز چندساعت نت هستی .

    من در حین این که کار میکنم آن هستم
    کارم با کامپیوتره
    اغلب آنم
    مگه وقتایی که خوابگاهم و نت ندارم


    اگر سیم کارت انقدر ارزون نبود چی میشد.

    بهتر میشد خداییش
    فناوری باید با فرهنگ استفاده ش عرضه بشه ولی حیف که فرهنگش نیست
    هر جوونی سرش تو گوشیه حالم به هم میخوره


    چندتادوست داري ؟چندتادوستشون داري ؟

    راستش دوست زیاد دارم
    با هر کی یه مقداری دوستم


    به خودت از 1 تا 20 چه نمره ای میدی ؟

    نوسان داره باید این سوال رو تو یه هفته و در زمینه های مختلف ازم بپرسید و بعد میانگین بگیریم

    واسه روز مادر واسه مامانت چي خريدي؟روز پدر واسه پدرت چی؟

    پدرم کتاب خیلی دوست دارن کتاب براشون خریدم
    ولی واسه روز مادر خونه نتونستم بیام


    رقص بلدی؟رقصت قشنگه؟

    یه خرده
    نه :دی


    سرگرميت به جز كامپيوترچيه ؟

    کتاب میخونم
    سرگرمی کم دارم
    خیلی


    وقتي كسي خيلي پرحرفي ميكنه حوصلشو نداري چه طوري طرفو دكش ميكني ؟

    دکش نمیکنم مؤدبانه دک کردنو بلد نیستم
    ولی اصلا گوش نمیدم اینو خوب یاد گرفتم


    از بین نرم افزارات از کدومش بیشتر استفاده کردی؟

    مسنجر (خجالت)


    اگه مهریه بالا باشه خوبه . نظر خود چقدر مهریه هست . 14 سکه ؟

    نه خیلی مسخره ست
    انگار میخوای طرفتو زور کنی باهات زندگی کنه
    یه مسافرت


    فکر می کنی به اینترنت معتادی؟

    بودم ولی الان نه

    چه کسی این فروم رو بهت معرفی کرد؟چطوری از همدردی سر درآوردی ؟

    یکی
    نمیشه گفت
    ببخشید راضی نیستش


    گفتی بیرون میری کلاه سرت میزاری !! تو این گرما !!شال هم میبندی

    من عاشق کلاهای پسرونه م
    عاشق تیپ رپری هستم
    شال نه
    روسری بیشتر استفاده میکنم


    داری توپارک قدم میزنی یک دفعه یه چراغ جادو پیدا میکنی .قیافت چه شکلی میشه . چیکار میکنی .
    بعدازش چه آرزوهای میخوای . بگو

    هیجان زده میشم : )
    بیشتر میترسم که یه آرزوی بیخود کنم هدر بدم آرزو ها رو
    آرزو میکنم که چند سالی کلوپاترا باشم آخه حس میکنم خیلی شبیه کلوپاترام
    آرزو میکنم که با همین ذهن الانم یه مدت تو نوزادیم باشم یعنی کوچولو باشم ولی بفهمما
    بعدم آرزو میکنم که این کارای ثبت نامم جور بشه و گیر نکنم


    طلوع خورشید رو دوست داری یا غروبش چرا؟

    طلوع شروعه صبح و روشناییه دوستش دارم
    غروب مقدمه ای بر شبه ... اونم دوست دارما ولی طلوع بهتره


    نظرت در باره تا پول داری رفیقتم قربون بند کیفتم چیست؟

    کارای آدمای ضعیفه که همه چی رو تو مادیات میبینن
    من نمیذارم کسی برای پول یا موقعیتم رفیقم باشه
    و برای پول و موقعیت تا حالا با کسی دوست نشدم


    اگه بهت بگن یک نقاشی بکش دوست داری عکس کی رو بکشی؟

    خودم
    چند باری کشیدم ولی خوب در نیومد


    اگه بهت بگن فقط میتونی یک قاب عکس در اتاق خوابت بذاری عکس کی رو میذاری؟

    الان که همه خونواده م پیشمن
    اگه دور باشم ازشون عکس همشونو کنار هم میچسبونم تو یه قاب میذارم


    به چه زبانهایی مسلطی به جز فارسی!

    تسلط کامل فقط زبان فارسی
    انگلیسیمم خوبه ولی کامل نیستش
    و زبان خودم :دی

    عطریا اودکلون مورد علاقت؟

    عطر گل یاس

    تا حالا چقدر فیلم بازی کردی واسه مردم؟ راستش بگو؟

    من خیلی فیلمم
    ولی اغلب برای اثبات استعداد بازیگریم براشون بازی میکنم
    بعد میگم که الکی بوده : )


    چرا وقتی آب سر بالا میره قورباغه ابوعطا میخونه؟ نمیشه ابوطاها بخونه یا مثلا ابوقلی؟ پس وقتی سر پایین میره چی میخونه ممکنه بزنه تو فاز اسمایه دخترونه مثلا اُمِ نگین یا اُمِ بهار بخونه؟

    حتما صلاحه
    ابو قلی رو خیلی حال کردم من بلدم ابوقلی بخونم
    وقتی سر پایین بیاد هیچی دیگه آبه میریزه تو سرش ساکت میشه :دی


    شنیدی میگن تو خودت نمره ی بیستی؟ خوب سی که بیشتره چرا 20؟ چرا مثلا صد نه؟

    20 بیشترین نمره تو سیستم مدارس ایرانه
    میخوان بگن تو تاپی


    چرا رنگین کمون هفت رنگه ؟آسمون هفت طبقست؟ هفته هفت روزه و خدا تمام مخلوقات رو تو هفت روز آفرید مگه هشت خواهرش نیست؟ خوب گناه داره طفلی...نظرت چیه؟

    اون کله ش بالا بوده خون به کله ش نرسیده به هیچ جا نرسیده
    تقصیر خودشه خدایی من در جریانم


    چرا میگن پا دشاه چرا نمیگن دستشاه یا گردنشاه؟

    نمیدونم والا
    مردم اینجورین دیگه تبعیض قائل میشن
    خیلی بده ها نکنین اینکاراتونو تبعیض قائل نشین خب


    چرا به برنامه کودک میگن کارتون؟ چرا نمیگن مقوا یا جعبه یه سبد؟

    خداییش من تقصیری ندارم : ((

    ازچندسالگی کامپیوتر داری .

    از وقتی دبیرستان بودم داشتیم
    مال من نبود مال همه مون بود


    چطوری یاد گرفتی باهاش کار کنی .کی یاد داد .کلاس رفتی .

    نه کلاس نرفتم آبجیم رشته ش نرم افزار بود


    چرا بعضی ها تا یه گوشی میخرند با یه بند از گردنشون آویزون میکنند.

    چون نمیدونن که براشون ضرر داره


    چرا تو جیب نمیزارند .

    شاید میخوان تو دید باشه


    چرابعضی از خانمها همه جا باید نشون بدن که از عروسک خوششون میاد حتی از گوشیشون آویزون میکنند.


    چون لطیف و ماااااااااااااااااااااااا اااااااااااهن



    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور
    سلام دوست عزیز

    ســـــــــــــلام فکور عزیز : )

    ظاهرا سوالات زیادی از شما شده برای همین من زیاد نمیپرسم البته فرصت نکردم همه رو بخونم اگه تکراری هست جواب نده

    اختیار دارید حتما جواب میدم : )

    1- آیا اخبار اقتصادی رو دنبال میکنی؟

    خودم نه ولی مامانم دنبال میکنن و منم غیر مستقیم دنبال میکنم انگار

    2- به نظرت دلار باز هم گرون میشه؟

    بله حالا حالاها جا داره که اوضاع ما داغون و داغون تر بشه

    3- به نظرت الان خریدن طلا عاقلانه است؟

    فک کنم بله چون ارزش پول داره روز به روز پایینتر میاد

    خوب جدا از اقتصاد

    به نظر فرد درونگرایی میای درسته؟

    بله من درونگرا هستم


    وقتی یک نفر خیلی ناراحتت میکنه چه کار میکنی جوابش رو میدی یا خودت رو کنترل میکنی؟

    اگه از خونواده م باشه میگم بهش (البته نباید مستقیم بگم ولی خب این حرفا رو نداریم)
    ولی اگه آدم دیگه ای به جز اینا باشه اصلا نمیگم ولی شاید تو قیافه م مشخص بشه که ناراحتم
    باید خیلی خودمو کنترل کنم که از قیافه م خونده نشه
    سعی میکنم که نقطه ضعف دست کسی ندم و نگم که ناراحتم کرده
    چون اغلب مواقع فایده نداره که بگی ناراحت شدی
    شاید تو اون مقطع مشکل حل بشه ولی بعدش آسیب پذیر میشی

    حالا فرض کن ازدواج کردی و اون فرد خواهر شوهرته اگه به شدت عصبانیت کنه چه کار میکنی؟

    سعی میکنم یه جوری تلافی کنم تا بفهمه که چی کار کرده ولی هرگز مستقیما اشاره نمیکنم
    حتی اگه ازم بپرسن نمیگم که ناراحتم


    موفق باشی

    ممنونم عزیزم : )


  4. 3 کاربر از پست مفید unknownGirl تشکرکرده اند .

    unknownGirl (یکشنبه 09 مهر 91)

  5. #63
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 10:47]
    تاریخ عضویت
    1391-5-28
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,541
    سطح
    22
    Points: 1,541, Level: 22
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    503

    تشکرشده 496 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط bahar.shadi
    سلام دختر ناشناخته

    ســــــــــلام بهار عزیز : )

    خوب من زیاد شما رو نمیشناسم و فکر می کنم تازه به جمع یاران همدردی پیوستی .

    بله من تازه واردم : )

    پس سعی می کنم بیشتر با روحیاتت آشنا بشم.




    1- چرا دختر نا شناخته؟ اشکالی نداره به جای اسم انگلیسیت اینطور صدات کنیم؟

    نه اصلا اشکال نداره
    چون همه بهم میگن شناختنت سخته
    و واقعا خودمم حس میکنم روحیات پیچیده ای دارم
    نمیگم دیگران اینجوری نیستنا
    ولی هر کی فقط خودشو میبینه و لمس میکنه : )


    2- امضای خیلی زیبایی داری که نشون میده آدم خیلی خلاقی هستی و دلیل شرکت من در صندلی داغت امضای

    زیبات بود. در امضات نوشتی :

    "امضا را میزنند که فرقی قائل شوند بین خودشون و دیگران

    من در دنیا چیزی ندیدم که خودم نباشم و فاصله ای نمیگذارم بین یک مارمولک با یک شاخۀ برگ و بین خودم و این دیوار ... 310
    از اینروست که امضایم همان بی امضایی من است

    (از اینجانب )"

    مرســــــــــــــــــــــ ـــــی : )

    چرا خودت رو با هیچ چیز متفاوت نمیدونی؟ آیا قبول نداری که هر موجودی برای خوش هویتی خاصه؟؟

    دیدگاهم اینه که جهان یه حقیقت واحد داره که اون خداست و ما جزیی از این حقیقت هستیم و مجموعه ای از حقایقی که کنار هم قرار گرفته
    شاید مجموعۀ خاص و بی نظیری باشیم ولی حقایقی که در این مجموعه ست اصلا بی نظیر نیست
    هویت یه چیزیه که ما به خودمون میدیم تا بتونیم فرق بین خودمون و دیگران رو تشخیص بدیم ولی این هویت رو یه حقیقت نمیبینم فقط به نظرم یه قرار داده
    من اینا رو تو احساساتمم دارم
    دیشب چند لحظه مرز بین سرم (همون مغز مقدس) رو با بالشت نمیتونستم تشخیص بدم و احساس میکردم با هم ترکیب شدن ....


    3- چرا همیشه دوست داری که مخفی باشی؟ بدون نشان؟ آیا از قرار گرفتن در جمع و شناخته شدن هراس داری؟

    نه اینطوری نیست
    من البته اجتماعی نیستم ولی هراسی هم ندارم
    فقط تو بیشتر احتماعات خیلی بهم خوش نمیگذره چون علایقم یه خرده متفاوته



    4- چی شد اومدی همدردی و چی باعث شد تو همدردی بمونی؟

    همدردی رو از طریق یک آشنا سالهاست میشناسم ولی عضو نبودم
    دلم میخواست بیام اینجا و مشکلاتمو بگم
    ولی اومدم اینجا دیدم که از حرفای دیگرانم میتونم مشکلاتمو حل کنم
    آخه آدما خیلی فرق ندارن با هم


    5- همدردی چقدر بهت کمک کرده تا حالا؟

    خیلی کمکم کرده
    دیدمو خیلی عوض کرده به زندگی


    6- بهترین مطلبی که در همدردی خوندی چی بوده؟ لینکش رو برامون بذار

    مفیدترین مطلبی که خوندم فکر کنم این بود

    لیـــــــــــــــــنک

    7- درس میخونی یا شاغلی؟

    من درس میخونم
    بعضی وقتام کار میکنم


    8- نظرت راجع به زندگی چیه؟

    اگه بتونیم آرامش خودمونو حفظ کنیم چیز زیبایی میشه ولی عموما دردناکه


    9- بزرگترین رویای ذهنت چیه؟

    خداییش فعلا همین که این کار ثبت نامم درست پیش بره و بتونم به محیط جدید عادت کنم خیلی خوب میشه
    فعلا به هیچ رویایی میدون نمیدم جز همین


    10- نظرت چیه این پدربزرگ رو وادارش کنیم به طرح تنها یک سری سوال؟ :) فکر می کنی اونوقت عکس العملش

    : )) فک نمیکنم قادر باشیم اینکارو بکنیم
    من میگم سوالاشونو تستی کنن خودش یه پیشرفتیه
    البته نکته تستی نداشته باشه


    چیه؟ به نظرت چرا انقدر مدل کیف و کفش ملت رو می پرسه؟ یعنی میخواد از موبایل فروشی بزنه تو کار کیف و

    کفش زنانه؟

    : )) آره خداییش میخوان ببینن که چه مدل کفشی بیشتر طرفدار داره

    11- آشپزیت چطوره؟ چند نفر رو تا حالا روانه بیمارستان کردی؟

    من اصلا سعی نکردم به خاطر همینم تا حالا تلفات نداده
    یه نیمرو درست میکنم اونم که خوبه همه نیمروی منو دوست دارن :دی
    وقتی مجبور میشم که آشپزی کنم حس میکنم که دارم نظریه نسبیت ارائه میدم
    همه چی باید با هم چک بشه و دقیق باشه
    پوووووف


    12- فکر می کنی بهترین کلمه در دنیا چیه؟ بگو و مفهموش رو در یک خط توضیح بده.


    آرامش
    یعنی اینکه هر چیز جدیدی که وارد فکرت میشه تو وجودت زلزله نشه
    یعنی بتونی راحت نفس بکشی راحت با دیگران حرف بزنی و در همون حین دوستشون داشته باشی
    یعنی بتونی گاهی خیلی راحت فکر نکنی ولی در عین حال بدونی
    آرامش یعنی زندگی
    آرامش یعنی اینکه آدم باشی



    مرسی که به سوالات پاسخ میدی. امیدوارم بیشتر بشناسمیت البته اگر نخوای بازم ناشناخته و کشف نشدنی

    فاقی بمونی ;)


    ایول خیلی باحـــــــــــــال بود
    خب من اگه ناشناخته ها نبودن که کلمب ها هم نمیومدن که!:دی
    نه خداییش اونقدرا هم ناشناخته و عجیب و غریب نیستما
    حالا فک نکنین شاخ دارم

    مرسی اومدی گلــــــــــــــــــــــم : )




  6. 2 کاربر از پست مفید unknownGirl تشکرکرده اند .

    unknownGirl (دوشنبه 10 مهر 91)

  7. #64
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    با سلام

    نوبت دوست عزیزمان unknownGirl تمام شده.....

    از جوابای با حوصله و وقتی که گذاشته صمیمانه تشکر میکنم

    باعث شد با دختر ناشناس بیشتر آشنا بشیم ممنون دوستی

    نفر بعدی در صندلی داغ فکور عزیز هست

    که محبت کردن دعوت ما رو پذیرفتن

    فکور جان بفرما روی صندلی.....

    دوستان سوالای داغ یادتون نره..

  8. 6 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (دوشنبه 10 مهر 91)

  9. #65
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    ممنونم ویدا جان


  10. 3 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (دوشنبه 10 مهر 91)

  11. #66
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    سلام خدمت شما دوست عزیز

    میبینم که پرنگ شدی بشینی رو صندلی .

    من تا چند سوالی در خدمتون هستم

    خوب شروع میکنیم.

    اگه با یک نفر مجبور بشی بحث کنی که از لحاظ شخصیتی کاملا" نقطه مقابلت باشه چیکار می کنی؟

    بیخیالش می شی؟

    از کوره در می ری؟

    متقاعدش می کنی؟

    کوتاه می آیی؟

    یا اصلا" باهاش بحث نمی کنی؟

    معني اسمت چيه؟

    كي اسمتو انتخاب كرد؟

    تا حالا به فكرت رسيده اسمتو عوض كني؟

    چقدر با فکور الان رفيقي؟

    فرض كن تو خيابون در حال رانندگي هستي همسرت زنگ ميزنه بهت مي گه يه مشكل مهم براش پيش اومده(البته خدايي نكرده)و از تو مي خواد خيلي سريع خودتو بهش برسوني در همين حال يه مرد ميانسال تو خيابون جلوتو ميگيره و بهت ميگه حال خانمه حاملش خيلي وخيمه و بايد زودتر به بيمارستان برسه؟

    تو چكار ميكني؟

    1- دوستداري كمك كني اما همسرت مهم تره پس به راهت ادامه ميدي
    2-بدون توجه به اوضاع بد همسرت به مرد و خانمش كمك ميكني و انها را به بيمارستان مي رسوني

    راستي در خانه شما احساس چگونه است؟

    منظورم روح خانه است....

    شمع نقشي در خانه شما دارد؟


    اهل دکوراسيون هستيد؟

    مدرن؟

    سنتي؟

    امروزي؟

    ساده؟

    در تصمیم گیریهات قاطعی ؟ تا چه حد..؟

    اگه کسی اشتباهی کرده باشه و ثابت بکنه که دیگه تکرار نمی کنه حاضر ببخشی..؟

    آخرین باری که عاشق شدی...؟چرا!

    انتقاد پذیر هستی یا نه..؟

    خدا را تعریف کن ( خدا کیه ؟ چیه ؟ کجاست ؟ یا اصلا هست )

    از خدا چی می خوای ؟

    تا حالا به چیزایی که می خواستی رسیدی ؟

    چی خواستی که بهش رسیدی ؟

    به نظرت آدم خوبی هستی یا نه؟

    چه خصوصیاتی داری که فکر می کنی خوبه ؟

    چه خصوصیات بدی داری ؟

    در کل از خودت خوشت میاد ؟

    زندگی را تعریف کن ...

    دکتری ؟

    دکتر چی ؟

    از شغلت راضی هستی .

    منکه نمیدونم دکتر چی هستی .اما سوال میکنم
    تابحال کسی زیره دستت فوت کرده که فکر کنی اشتباه از تو بوده ؟

    خودت مریض میشی میری پیش خودت یا .میری پیش یه دکتر دیگه ؟

    هر وقت کسی فوت میکنه چندروز ناراحت میشی . یا اصلا بخیال طی میکنی .

    احساس می کنم از اون دسته آدمهایی هستی که خیلی مراعات مسن تر ها را می کنی درسته؟

    چرا؟ دلیلش چیه؟

    به کی می گن عاشق؟

    کسی که عاشق می شه دیدش به زندگی چه تغییری می کنه؟

    عشق واقعی الان وجود داره؟

    تو تاحالا دیدی؟

    کی بوده؟

    تازه اولشه این سوالات کوتاه برای خوش آمدگویی بود .




  12. 3 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (دوشنبه 10 مهر 91)

  13. #67
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    هیچی دیگه!!! پدربزرگ دوباره اومد اینجارو قرق کرد

    به به- میبینم که فکور جون آخرشم گیر خودمون افتادی
    الان بچه ها میریزن ،پودرت میکنن

    راستی سلام :D
    از بس همیشه هولم،اینجوری میشه دیگه ;)

    1- اول اسم واقعیت با چی شروع میشه؟
    2- مجردی یا متاهل؟
    3- اگر متاهلی بچه داری؟
    4- چه مجرد،چه متاهل، از زندگیت چند درصد راضی هستی؟
    5- دوست داشتی جای چه شخصی تو دنیا بودی؟
    6- ماشین روندن بلدی؟
    7- با سرعت بالا تا حالا دستی کشیدی؟
    8- مامانت رو بیشتر دوست داری یا باباتو؟
    9- کدوم کشورها تا حالا رفتی؟
    10- به چه زبونهایی تسلط داری؟
    11- چرای پای اکثر پستهای من تشکر میزنی؟
    12- فکر میکنی من چه شکلیم؟
    13- نوشته های کیارو تو تالار بیشتر دوست داری؟ چرا؟
    14- 3 تا آرزو بکن؟
    15- چه رنگی رو دوست داری؟
    16- از چه رنگی خوشت نمیاد؟
    17- درس خوندن رو دوست داری؟
    18- چرا من تو نوشته هام اصلا نگارش رو رعایت نمیکنم؟؟ هرجور بخوام مینویسم؟؟
    19- به نظرت نادیا-7777 بالاخره بچشو در آغوش میگیره؟
    (واااای همین الان همکارم عطسه کرد-- صبر اومد :) )

    20- به نظرت نادیا-7777 بالاخره ازدواج مجدد میکنه؟
    21- اسم چنتا از بچه های تالار و که باهاشون حال میکنی بگو؟
    22- همین الان دوست داشتی کجا بودی و چکار میکردی؟
    23- چرا خودت رو شارژ کردی؟
    24- فکر نمیکنی عکس آواتورم خیلی شبیه پسرمه؟؟ ;)

    بازم برمیگردم

  14. 3 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (دوشنبه 10 مهر 91)

  15. #68
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    فکور جان سلام

    بازم از اینکه دعوت ما رو قبول کردی ازت متشکرم

    در یک خط توصیفشون کن.....

    مدیرهمدردی
    فرشته مهربان
    انی
    سارا بانو
    زهره
    شوکا
    پاییزان
    خانم دختر مهربون
    حامد
    کیوان
    چشمک
    ویدا@
    محمد ابراهیمی
    بی دل
    مسافر زمان
    با لهای صداقت
    پدریزرگ
    بهار شادی
    سرافراز
    مریم 123
    امید65
    آرش1348
    یک زن امیدوار
    mr6262
    راحیل خانوم
    نادیا_7777

    ممنون از پاسخ و حضورت


  16. 3 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (دوشنبه 10 مهر 91)

  17. #69
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    سلام خدمت شما دوست عزیز
    سلام پدربزرگ مهربان

    میبینم که پرنگ شدی بشینی رو صندلی .

    نه راستش چند وقت بود میخواستم شارژکنم ولی هرچی بیرون میرفتم فراموش میکردم کارت به کارت پول بریزم ولی در اولین روز شارژ ویدا جان این پیشنهاد رو دادند

    من تا چند سوالی در خدمتون هستم

    خواهش میکنم خدمت از ماست

    خوب شروع میکنیم.

    اگه با یک نفر مجبور بشی بحث کنی که از لحاظ شخصیتی کاملا" نقطه مقابلت باشه چیکار می کنی؟

    اگه فامیل نزدیک باشه وارد بحث میشم بالاخره یکیمون قانع میشیم اگه زیاد آشنا نباشه بی خیال میشم

    بیخیالش می شی؟

    به جواب قبلی رجوع شود

    از کوره در می ری؟

    به جواب دو سوال قبلی رجوع شود

    متقاعدش می کنی؟

    به جواب سه سوال قبلی رجوع شود

    کوتاه می آیی؟

    به جواب چهار سوال قبلی رجوع شود

    یا اصلا" باهاش بحث نمی کنی؟

    ای بابا

    معني اسمت چيه؟

    اسم واقعیم یا اسم همدردیم؟

    كي اسمتو انتخاب كرد؟

    اسم واقعیم یا اسم همدردیم؟

    تا حالا به فكرت رسيده اسمتو عوض كني؟

    اگه نام کاربری همدردی باشه احتمال داره عوضش کنم چون یه جورایی تعریف از خود هستش نمیدونم چرا انتخابش کردم

    چقدر با فکور الان رفيقي؟

    من با خودم دوست هستم البته اگه رفتار نابجایی بکنم هم خودم رو ملامت میکنم ولی خوب دوستای خوب هم ایرادهای همدیگه رو میگن دیگه اینم یه نشانه دوستی من با خودمه

    فرض كن تو خيابون در حال رانندگي هستي همسرت زنگ ميزنه بهت مي گه يه مشكل مهم براش پيش اومده(البته خدايي نكرده)و از تو مي خواد خيلي سريع خودتو بهش برسوني در همين حال يه مرد ميانسال تو خيابون جلوتو ميگيره و بهت ميگه حال خانمه حاملش خيلي وخيمه و بايد زودتر به بيمارستان برسه؟

    تو چكار ميكني؟

    1- دوستداري كمك كني اما همسرت مهم تره پس به راهت ادامه ميدي
    2-بدون توجه به اوضاع بد همسرت به مرد و خانمش كمك ميكني و انها را به بيمارستان مي رسوني

    اون خانم رو به کس دیگه ای میسپارم و خودم رو به همسرم میرسونم

    راستي در خانه شما احساس چگونه است؟

    منظورم روح خانه است....

    به نظرم تقریبا عالی هست به جز اینکه ما در شهر غریب هستیم و وقتی دیر به دیر به شهر خودمون میریم دلتنگی کمی ناراحتمون میکنه مشکل حادی نداریم گاهی اختلاف نظر کوچک هست که با کمی صحبت برطرف میشه من و همسرم تقریبا خیلی رفتار و فکرمون شبیه هست البته بعضی از این اخلاقها زیاد هم خوشایند نیست مثلا من و همسرم خیلی دیر و سخت تصمیم میگیریم که اطرافیانمون اعتراض میکنن ولی خوب خودمون که زیاد اذیت نمیشیم

    شمع نقشي در خانه شما دارد؟

    نه متاسفانه ما زیاد رمانتیک نیستیم

    اهل دکوراسيون هستيد؟

    مدرن؟

    سنتي؟

    امروزي؟

    ساده؟

    اهل وسایل شیک و ساده هستم ولی اهل دم به دم تغییر دکوراسیون نیستم

    در تصمیم گیریهات قاطعی ؟ تا چه حد..؟

    سخت تصمیم میگیرم ولی قاطع هستم مگر اینکه یه دفعه احساس کنم ادامه اش به ضرر زندگیم هست

    اگه کسی اشتباهی کرده باشه و ثابت بکنه که دیگه تکرار نمی کنه حاضر ببخشی..؟

    بستگی به شخص و نوع اشتباه باشه مثلا اگه خدای نکرده اون شخص همسرم باشه و اشتباه خیانت باشه نه نمیبخشم

    آخرین باری که عاشق شدی...؟چرا!

    من زیاد اهل درس بودم و زیاد رمانتیک و اهل عاشق شدن نبودم همیشه به خواستگارام هم دید منطقی داشتم تا اینکه ازدواج کردم ولی قبل ازدواج توی دوره آشنایی با همسرم که چند ماهی بود احساس میکردم علاقمند شدم و دل کندن و به کس دیگه فکر کردن برام مقدور نبود

    انتقاد پذیر هستی یا نه..؟

    راستش یه کم مغرور هستم و از انتقاد ناراحت میشم البته سعی میکنم نشون ندم ناراحتم ولی انتقاد رو هم در ظاهر نمیپذیرم ولی بعدا حتما روش فکر میکنم و اگه دیدم منطقی هست اون رو اعمال میکنم

    خدا را تعریف کن ( خدا کیه ؟ چیه ؟ کجاست ؟ یا اصلا هست )

    خدا هست یکتاست و همه جهان رو آفریده و خیلی دوستش دارم ولی به نظر من عقل محدود ما ماهیت خدا رو نمیتونه درک کنه

    از خدا چی می خوای ؟


    از خدا برای خودم و اطافیانم نزدیکی به خودش و آرامش و سلامتی تا آخرین روز زندگی میخوام برای دنیا عدل و صلح


    تا حالا به چیزایی که می خواستی رسیدی ؟

    میشه گفت تا 75-80 درصد بله


    چی خواستی که بهش رسیدی ؟

    خوب خیلی چیزا مثل موفقیت تحصیلی (که البته نه صد درصد ولی تا حدودی میشه گفت رسیدم) یک همسر و فرزند خوب

    به نظرت آدم خوبی هستی یا نه؟



    نهایت سعیم رو کردم که باشم حق کسی رو ضایع نکنم و تا جایی که مقدور باشه به دیگران کمک کنم

    چه خصوصیاتی داری که فکر می کنی خوبه ؟

    مقتصد هستم و اطرافیانم معتقد هستند که منطقیم همینطور به گفته نزدیکام خاکی و خودمونی هستم

    چه خصوصیات بدی داری ؟

    یه مقدار مغرور هستم و انعطاف پذیریم کم هست

    در کل از خودت خوشت میاد ؟

    خوب از این خصوصیات اخلاقی خوشم میومده که تو خودم تقویت کردم با آدمای شبیه خودم زود صمیمی میشم

    زندگی را تعریف کن ...

    خیلی سوال سختیه فکر میکنم یعنی تلاش برای بهتر بودن

    دکتری ؟

    نه بابا شما فکر میکنی پزشکم.من فقط یه دکترای ناقابل تو رشته خودم دارم

    دکتر چی ؟

    از شغلت راضی هستی .

    بورسیه دانشگاه هستم الان یه گزینش داریم بعدش اگه مثبت باشه هیات علمی دانشگاه میشم

    منکه نمیدونم دکتر چی هستی .اما سوال میکنم
    تابحال کسی زیره دستت فوت کرده که فکر کنی اشتباه از تو بوده ؟

    گفتم که پزشک نیستم

    خودت مریض میشی میری پیش خودت یا .میری پیش یه دکتر دیگه ؟

    گفتم که

    هر وقت کسی فوت میکنه چندروز ناراحت میشی . یا اصلا بخیال طی میکنی .



    احساس می کنم از اون دسته آدمهایی هستی که خیلی مراعات مسن تر ها را می کنی درسته؟


    سعی میکنم مراعات کنم ولی در حدی فکر نمیکنم باشه که یه ویژگی شخصیتی بارز باشه


    چرا؟ دلیلش چیه؟

    خوب آدم وقتی سنش میره بالا خیلی حساس میشه و دلخوش همین احترامهاست


    به کی می گن عاشق؟

    کسی که احساسش مانع دیدن هر نوع عیبی توی طرف مقابلش بشه


    کسی که عاشق می شه دیدش به زندگی چه تغییری می کنه؟

    مسلما دنیا براش جذاب تر میشه


    عشق واقعی الان وجود داره؟


    عشق به خدا که همیشه وجود داره و واقعی تری عشق هست


    تو تاحالا دیدی؟

    عشق به خدا رو در خیلی از افراد دیدم ولی اگه منظورتون عشق واقعی دو زن و مرد هست به نظرم اونهایی که ازدواج میکنن الان حدود 50 درصدشون عاشق واقعی هستند

    کی بوده؟

    تازه اولشه این سوالات کوتاه برای خوش آمدگویی بود .


    ok منتظرم




    وای رنگها رو حسابی قاطی کردم ظاهرا همه رو ابی کردم امیدوارم قابل خوندن باشه نتونستم ویرایشش کنم

    نقل قول نوشته اصلی توسط نادیا-7777
    هیچی دیگه!!! پدربزرگ دوباره اومد اینجارو قرق کرد

    به به- میبینم که فکور جون آخرشم گیر خودمون افتادی
    الان بچه ها میریزن ،پودرت میکنن

    واقعا؟

    راستی سلام :D

    سلام دوست عزیزم

    از بس همیشه هولم،اینجوری میشه دیگه ;)

    1- اول اسم واقعیت با چی شروع میشه؟

    الف

    2- مجردی یا متاهل؟

    متاهل

    3- اگر متاهلی بچه داری؟

    بله


    4- چه مجرد،چه متاهل، از زندگیت چند درصد راضی هستی؟

    98 درصد


    5- دوست داشتی جای چه شخصی تو دنیا بودی؟

    جای رییس سازمان ملل البته با مسئولیت تام نه از این رییسها که فقط عروسک هستن

    شاید بتونم بتونم ظلم رو ریشه کن کنم


    6- ماشین روندن بلدی؟

    بله ولی یه مدت ماشین نداشتیم ترسو شدم از وقتی ماشین هم خریدیم دیگه ننشستم

    7- با سرعت بالا تا حالا دستی کشیدی؟

    وای نه

    8- مامانت رو بیشتر دوست داری یا باباتو؟

    هر دوشون رو ولی با مادرم راحت ترم

    9- کدوم کشورها تا حالا رفتی؟

    متاسفانه از ایران هنوز بیرون نرفتم

    10- به چه زبونهایی تسلط داری؟

    فارسی و انگلیسی البته انگلیسی رو روان نیستم ولی با خواندن متنهای انگلیسی مشکلی ندارم

    11- چرای پای اکثر پستهای من تشکر میزنی؟

    واقعا اصلا دقت نکرده بودم

    ولی نظراتت معمولا منطقی هست و احتمالا علتش اینه

    12- فکر میکنی من چه شکلیم؟

    قد بلند از نظر هیکل متوسط مایل به تپل چهره ات هم خوبه

    13- نوشته های کیارو تو تالار بیشتر دوست داری؟ چرا؟

    نوشته های خیلی ها رو که شاید الان همه شان تو ذهنم نباشن

    صبا 2009 منطقی مینویسه، پدربزرگ دلسوزانه و مهربان راهنمایی میکنه، بهار زندگی و بهار شادی منطقی مینویسن فقط یه کم طولانیه، فرهنگ و امید کوتاه و منطقی، نوشته های خودت منطقی و پخته، نوشته های مریم 123 منطقی و دلسوزانه از نوشته های یک زن امیدوار و بالهای صداقت هم خوشم میاد پخته هست، مینوش منطقی هست،ویدا هم اگه راهنمایی کنه منطقی هست البته خیلی از پستهاش تذکر امیز هست و البته مدیر همدردی و فرشته مهربان که جای خود داند



    14- 3 تا آرزو بکن؟

    ببخشید همه رو برای خودم آرزو میکنم اگه ده تا بود 4-5 تاشو برای جامعه و مردم میکردم ولی چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه

    1-سلامتی و آرامش (که در نزدیکی به خداست) و طول عمر اطرافیانم و خودم

    2- دلم میخواد در آینده خدا بهم یه دختر سالم و خوشگل و باهوش و صالح بده

    3- شرایط شغلی خودم و همسرم در شهرم فراهم بشه و بریم اونجا




    15- چه رنگی رو دوست داری؟

    یاسی صورتی نارنجی مثل دختر بچه هاست سلیقه رنگیم


    16- از چه رنگی خوشت نمیاد؟

    طوسی و قهوه ای


    17- درس خوندن رو دوست داری؟
    آره متاسفانه بدون درس خوندن و تلاش احساس بیهوده گی دارم

    18- چرا من تو نوشته هام اصلا نگارش رو رعایت نمیکنم؟؟ هرجور بخوام مینویسم؟؟

    به نظرم نوشته هات خوبه

    19- به نظرت نادیا-7777 بالاخره بچشو در آغوش میگیره؟
    (واااای همین الان همکارم عطسه کرد-- صبر اومد :) )

    من بعد از توکل به خدا به اختیار برای آدما اعتقاد دارم شما اگه خودت بخوای حتما شرایطش رو فراهم میکنی و قطعا این کار رو میکنی

    20- به نظرت نادیا-7777 بالاخره ازدواج مجدد میکنه؟
    بستگی به میل و اراده خودش داره ولی حتما از خدا بخواه یه آدم خوب و مناسب رو سر راهت بذاره و اگه اون آدم اومد حتما ازدواج کن چون با بچه آدم از تنهایی در نمیاد آدم نیاز به همدم داره

    21- اسم چنتا از بچه های تالار و که باهاشون حال میکنی بگو؟
    همونایی که از نوشته هاشون تعریف کردم

    22- همین الان دوست داشتی کجا بودی و چکار میکردی؟
    فکر کنم همینجا خوبه

    23- چرا خودت رو شارژ کردی؟
    خوب دسترسی تو تالار محدود بود و تقریبا از اولش قصد شارژ داشتم که فراموش میشد تا یه روز که از دم بانک رد میشدم یه دفعه یادم اومد

    24- فکر نمیکنی عکس آواتورم خیلی شبیه پسرمه؟؟ ;)

    من فکر میکنم عکس پسرت باشه اینطور نیست.خیلی خوشگله

    بازم برمیگردم

    منتظرم دوست عزیزم

  18. 4 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (دوشنبه 10 مهر 91)

  19. #70
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: صندلی داغ سری دهم


    نقل قول نوشته اصلی توسط ویدا@
    فکور جان سلام

    سلام دوست عزیزم

    بازم از اینکه دعوت ما رو قبول کردی ازت متشکرم

    ممنون که قابل دونستید

    در یک خط توصیفشون کن.....

    مدیرهمدردی
    منطقی و مذهبی
    فرشته مهربان

    خیلی منطقی
    انی

    متاسفانه زیاد شناخت ندارم
    سارا بانو
    از شخصیتش خوشم میاد شاد و شیطون

    زهره

    منطقی و دلسوز

    شوکا
    نمیدونم چرا میخواد توجیه کنه مهریه نباید باشه

    پاییزان
    محتاط مذهبی و مهربان

    خانم دختر مهربون
    صبور و منطقی

    حامد

    منطقی و پاک علی رغم اینکه خارج از کشور هست ولی به اعتقاداتش پایبند هست و این خیلی با ارزشه امیدوارم خوشبخت بشه
    کیوان
    زیاد نمیشناسم فقط موقع قفل شدن تاپیکها ازشون پست دیدم

    چشمک

    مهربان و منطقی خیلی خوبه که تونسته با فامیل همسرش صمیمی باشه

    ویدا@

    علی رغم اینکه تذکر میده به همه ولی قلب مهربانی داره و برای همه خیر میخواد
    محمد ابراهیمی
    پشتکار زیادی داره ولی از اینکه گاهی با مدیرها قهر هست میشه گفت یه مقدار زود رنج هست

    بی دل

    منطقی ولی سرسخت و قاطع
    مسافر زمان
    آروم و مذهبی

    با لهای صداقت
    منطقی و دلسوز

    پدریزرگ

    مهربان شوخ طبع، قانع و حضورش به اطرافیان ارامش میده

    بهار شادی

    خیلی مهربانه و در عین حال منطقی و دلسوز
    سرافراز

    زیاد شناخت ندارم
    مریم 123
    مذهبی و اهل خانواده و منطقی

    امید65
    پسر پاکی هست ان شا الله به ارزوهاش برسه

    آرش1348
    منطقی هست ولی بعضی وقتا که باید قاطع باشه منفعل هست

    یک زن امیدوار
    سرسخت منطقی و مقتصد

    mr6262
    متاسفانه شناختی ندارم

    راحیل خانوم
    شاد و شیطون در ظاهر ولی در باطن گاهی غمگین هست

    نادیا_7777
    با روحیه، خودساخته،دلسوز و مهربان

    ممنون از پاسخ و حضورت


  20. 7 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (دوشنبه 10 مهر 91)


 
صفحه 7 از 40 نخستنخست 12345678910111213141516172737 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.