پرسید: کدام راه نزدیک تر است؟؟؟
!! گفتم: به کجا؟؟
... گفت:منزلگه دوست
گفتم: تو مگر فاصله ای میبینی
!!! بین آنکس که دلت خانه اوست؟؟
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
پرسید: کدام راه نزدیک تر است؟؟؟
!! گفتم: به کجا؟؟
... گفت:منزلگه دوست
گفتم: تو مگر فاصله ای میبینی
!!! بین آنکس که دلت خانه اوست؟؟
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
الله تویی و ز دلم آگاه تویی / درمانده منم دلیل هرراه تویی
گرمورچه ای دم زند اندر ته چاه / آگه زِ دَمِ مورچه و چاه تویی . . .
ویدا@ (شنبه 02 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
تو ، آن گلی که می شــکفی در خیال من
پر می شود زعطر خوشــت زنــدگانیم
گلنوش67 (شنبه 02 اردیبهشت 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد
عشق پیدا شد و اتش به همه عالم زد
ویدا@ (شنبه 02 اردیبهشت 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
گر می نخوری طعنه مزن مستان را بنیاد مکن حیله و دستان را
تو غره به خود نشو که می می نخوری صد لقمه خوری که می غلامست آنرا
ویدا@ (شنبه 02 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست
گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست
باید که سفر کرد به محبوب رسیدن
اما نتوان کرد دگر قافله ای نیست
گلنوش67 (شنبه 02 اردیبهشت 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
ز دست دیده و دل هر دو فریاد
که هر چه دیده بیند، دل کند یاد
بسازم خنجری نیشش ز پولاد
زنم بر دیده تا دل گردد آزاد
hamed65 (شنبه 02 اردیبهشت 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
شکایت این همه از چرخ شهریارا بس
که چرخ دشمن تنها جناب عالی نیست
ویدا@ (شنبه 02 اردیبهشت 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
ای که بر ماه از خط مشکین نقاب انداختی
لطف کردی سایه ای بر افتاب انداختی
محمدابراهیمی (شنبه 02 اردیبهشت 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
نه چندان بخور کز دهانت براید//نه چندان که از ضعف جانت براید
ویدا@ (شنبه 02 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)