توی خونه ما حرف حرف منه هرچی من بگم همونه الکی نوشتم میگم چشم که بهم اشتراک آزاد بدن به جان مدیر پویا راست میگم
چشم مدیر روشن
مدیر کجایی ببینی به کی اشتراک 1ساله دادی...
مدیر بیا جایزشو پس بگیر خاله قزی بشه درس عبرت
![]()
![]()
![]()
تشکرشده 556 در 137 پست
توی خونه ما حرف حرف منه هرچی من بگم همونه الکی نوشتم میگم چشم که بهم اشتراک آزاد بدن به جان مدیر پویا راست میگم
چشم مدیر روشن
مدیر کجایی ببینی به کی اشتراک 1ساله دادی...
مدیر بیا جایزشو پس بگیر خاله قزی بشه درس عبرت
![]()
![]()
![]()
قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶﴾کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان
ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), anisa (چهارشنبه 19 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
آقا ما زن ذلیلی خوب شد منم اومدم طرف خانوما الان راحت شدید![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
تشکرشده 3,515 در 811 پست
اولین باره که حرفی برای گفتن ندارم !! یعنی دیگه چی بگیم !
ولی پستای همتون از جمله شما ترمه خانم یا ترمه خان 24 ساعته تحت نظر خواند بود!!
مطمئنم خالقزی نفوذیه! ،باید بررسی بشه و بعد از بررسی اطلاع رسانی میکنیم و این توطئه ی شوم رو بر ملا میکنیم!!![]()
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), anisa (چهارشنبه 19 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 18 شهریور 93)
تشکرشده 2,704 در 676 پست
خاله چکتو پاس کردی دادا
کم کسر داری بگو یارانه مونده کمکی میکنه . زیادم چک نکش بازار مناسب نیست رو به پایینه .دیروز یه تریلی حرارتی 6.5 خوندم از شرکت نطنز با من 1950 حساب کرد غیر از کرایه امروز قیمت گرفتم 10 زیر قیمت بود شانس آوردم دیروز پول نزده بودم به قیمت امروز حساب شد . تو این گرفتاری 45 تا زدم شرکت . رابیتس پشم شیشه توری که خدارو شکر مال خودمونه وزیاد به فکرش نیستم ولی امروز مفتول سیاه هم شل کرد . که تاثیر صحبتهای چند روز پیش برنامه های تلویزیونی از رکود مسکن تو تهران بود
در کل زیاد چک نکش پاییز و محرمم داره میاد . چیزی خواستی بگو راستی نقل انتقالم داشتی بگو من تو گرگان یه دفتر خونه دارم .
خب اما بوستان.. بله درسته تعداد مرد های بوستان اندازه انگشتان یه دست هم نیست . در حقیقت صفره
ولی خب ترمه خانم نیومدنشون از ترسشون نیست از آقایی و مردانه گریشونه که نمیان و این درک دارن که با خانمها کل کل نکنن . بانو تا حالا خودتو جای مردا گذاشتی ؟
دنیای پر دردی دارن . چند وقت بود دنبال عکسی بودم که یه خانم و آقا هردو باهم یه پرچمو بچرخونند ولی پیدا نکردم . شما اگه پیدا کردی بیار تا مرد هاهم جذب بوستان بشن و آتیش آلاچیق گرم بشه .
بدرود
khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 18 شهریور 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
آخ جون تعدادمون بیشترشد...
من نمیدونم بقیه آقایون باچه رویی وارداین تاپیک میشن وقتی همش شکست میخورن
چندوقت پیش بعضی هاچقدریارکشی کردن هیچ جوابی نگرفتن امامیبینی ماخانم هابدون باج دادن والتماس وخواهش پیروزمیشیم:311
باحرفهای آقای خاله قزی درموردسلطان جنگل وشیرو....یاداین سروده زیبا افتادم
دخترهاشیرن مثه شمشیرن...پسرهاموشن مثه خرگوشن
- - - Updated - - -
بچه ها من گفتم مدیرپویایه چیزیش شده شماباورنکردین...این پست کل کل روگذاشته توی تصویرذهنی...
حالااگه ماهمچین پستی رومیزاشتیم سریع آقای پویاگزارش میدادن حذفش کنن...خوبه والا..![]()
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), anisa (چهارشنبه 19 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 18 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 18 شهریور 93), دختر بیخیال (سه شنبه 18 شهریور 93)
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
تشکرشده 3,515 در 811 پست
دختر بیخیال معلوم هست کجایی !!!!!!؟ بی خیالی تا چا حد !!! استراحت بسه دیگه تو مثلا صلح بانی !!!!! مگه به ما نگفتید که به من قول دادند گواهی کم آوردنشونو امضا کنند !!؛ پس این چه وضعشه!! اینجا رو که به توبره بستند!!
من از بیگانگان هرگز ننالم ++++ كه با من هرچه كرد آن آشنا كرد
نمیدونم باید حواسم به پستای خانوما باشه یا خالقزی !!!
جواب اجدادتو چی میدی آخه !!!؟ مردای سیبیل دسته کتری که وقتی نعره می کشیدند چهار ستون خونه میلرزید و تا شعاع چهار کیلومتریش هیچ زنی جرات نفس کشیدن نداشت!!! الگوی ما جوونا رو ببینید...!!!! باید تازه آموزشم بدیم به الگومون!!!!
از مدیر همدردی تشکر ویژه میکنم به خاطر این اقدام مثبتشون! :
اگه ایشونم تشریف بیارند اینجا دیگه کاری از دستمون بر نمیادا،تاپیکو از دست میدیم کلا، با این حال دو روز دیگه معطلش کنید تا ما فرصت سروسامون دادن به اینجا رو داشته باشیم.ممنون مدیر همدردی!!!!!؛اگه زحمتی نیست یه چندتا پستم برامون حذف کنید!! امیدوارم وقتی این پستو میینید خیلی دیر نشده باشه !!!
امین هم که تو تاپیک خودش داره دفاع میکنه! ،البته حقم داره زبوناشون تا دندان مسلحه ! پس خودم اینجا تنهام؛باااااااااااشه!!!!!!!
با توجه به اینکه شورشیان این تاپیکو دارند تسخیر میکنند از این لحضه به بعد قوانین زیر رو وضع میفرماییم ! :
1- منع آمد و شد جماعتین ءاناث و زن ذلیلان (--> واقعا که!!) به این تاپیک!!
تیصره 1: دختر بیخیال صرفا برای امورات مذاکره ای وقتی دشمن رو شکست دادیم میتونه به صورت محدود بیاد و بره!
تبصره 2: حالا اوناییتون که به ما اعلام وفاداری کنید ،میتونید بیاید و برید به شرطی که وسط کار دستمونو نذارید تو پوسته گردو!
2- همون یکی فعلا بسه!
منتظر اطلاعیه های بعدی ما باشید!!
ستاد کل مشترک کل-تص!
پ.ن.: شماها خیلی زیادید!! ولی سر به دار میدهیم تن به ذلت نمیدهیم!!!! فک کردین!! هه هه !!
بسیار خب ؛پس مجوزتونو صادر میکنیم!! ؛فقط دیگه اطلاعات محرمانه رو ننویسید!!! اونا شنود میکنند!!
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
ویرایش توسط m.reza91 : سه شنبه 18 شهریور 93 در ساعت 12:23
ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), hamed-kr (سه شنبه 18 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 18 شهریور 93), دختر بیخیال (سه شنبه 18 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
آقا رضا ما مخلص هرچی مرد سیبیل کلفت گردن کلفت هم هستیم.
ولی از من نصیحت همیشه از لابی های زنانه بترسفکر کنم در کمین نشستن دست از پا خطا کنم برن لو بدن شارژ یکسالمو پس بگیرن خلع صلاحمون کردن دادا.
فعلا در نقش ستون پنجم میرم توی جبهه بانوان جاسوسی کنم![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 18 شهریور 93), دختر بیخیال (سه شنبه 18 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
با منین؟؟؟ بالاخره من نفهمیدم تصویر بذارم یا نذارم!!! خب گفتین نذار گفتم چشم! غیر مستقیم گذاشتم، کمتر هم اومدم! !پ.ن:برای تنوع بهتر؛میتونیدازحجم پستهاکمترکنید ،به کیفیت اون بپردازیدوجملات کلیشه ای روکمترکنید
بعد خودتون گفتین، عکس بذارین، البته با محدودیت! !!!!
حالا یک خانوم مارپل بود که خلاف محدودیت شد که اونم بخاطر این بود که :
1. حجمشو کم کردم بعد خیلی کوچولو شد! :( ابهتش کم میشدخب :(
2. میخواستم ببینم جدی جدی، وزنشون میکنینننننننن:o
الان خب چرا رودرواسی دارین بگین تصویر نذار!! ناراحتی نداره که!!
اصلا دختر بیخیال از این به بعد:
تصویر ذهنی بصورت تصویر ممنوع!!!!
دعای تصویری ممنوع!!!
پ.ن: یک حسی بهم میگه شما از تصویر ذهنیتون خوشتون نیومده، برای همین اینقده به تصاویر من گیر میدین :(((!!!!
این تصویرارو از نظر قیافه نببینین، از نظر اخلاقیات و ویژگیهاشون ببینین! !
مثلا ویکی، یک پسرک بسیار باهوشه، با استعداده! !
همیشه بهترین فکرا بذهنش میرسه!
تازه تو بحران های زندگی همیشه بهترین راه حل ها به ذهن ویکی میرسه!
پس ویکی و به قیافه ریزه میزه اش نبینین!!!
از قدیم میگن، فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه ریزه!
- - - Updated - - -
من؟؟؟ همینجا! !!دختر بیخیال معلوم هست کجایی !!!!!!؟ بی خیالی تا چا حد !!! استراحت بسه دیگه تو مثلا صلح بانی !!!!! مگه به ما نگفتید که به من قول دادند گواهی کم آوردنشونو امضا کنند !!؛ پس این چه وضعشه!! اینجا رو که به توبره بستند!!
والا من تا جایی که یادم میاد همچین قولی ندادم، اما خب آخه من چکار کنم؟؟؟!!
هی من میام پرچم و از خانوما میگیرم، آقایون پرچم و ورمیدارن!
از آقایون میگیرم، باز خانوما بدو بدو میاین پرچم و ورمیدارن! !!
یعنی اصلا امکان گرفتن این پرچم از شماها وجود نداره!!!
چقدر ایجاد صلح سخته!!! من که واقعا تو این بدو بدو ها، شدم پوست استخون!!!!
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ویرایش توسط دختر بیخیال : سه شنبه 18 شهریور 93 در ساعت 12:57
ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 18 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 18 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
محمدرضاجان خودتو ناراحت نکن پرچم مردها همیشه تاریخ بالابودهپرچم خانمها مگه دستگیر نبوده همیشه
همون موقع که آخه وقتی بادیدن سوسک برق از سه فازشون میپره چی بایدگفت بهشون .حالابذار دلشون خوش باشه گناه دارن
......آقایکی بیاد دختربیخیال روتوجیه کنه
- - - Updated - - -
محمدرضاجان خودتو ناراحت نکن پرچم مردها همیشه تاریخ بالابودهپرچم خانمها مگه دستگیر نبوده همیشه
همون موقع که آخه وقتی بادیدن سوسک برق از سه فازشون میپره چی بایدگفت بهشون .حالابذار دلشون خوش باشه گناه دارن
......آقایکی بیاد دختربیخیال روتوجیه کنه
![]()
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
khaleghezey (چهارشنبه 19 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)