به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 68 از 125 نخستنخست ... 182838485859606162636465666768697071727374757677788898108118 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 671 تا 680 , از مجموع 1246

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    توی خونه ما حرف حرف منه هرچی من بگم همونه الکی نوشتم میگم چشم که بهم اشتراک آزاد بدن به جان مدیر پویا راست میگم

    چشم مدیر روشن

    مدیر کجایی ببینی به کی اشتراک 1ساله دادی...


    مدیر بیا جایزشو پس بگیر خاله قزی بشه درس عبرت




    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان

  2. 5 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), anisa (چهارشنبه 19 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93)

  3. #2
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array


    آقا ما زن ذلیلی خوب شد منم اومدم طرف خانوما الان راحت شدید
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  4. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 18 شهریور 93)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    اولین باره که حرفی برای گفتن ندارم !! یعنی دیگه چی بگیم !
    ولی پستای همتون از جمله شما ترمه خانم یا ترمه خان 24 ساعته تحت نظر خواند بود!!
    مطمئنم خالقزی نفوذیه! ،باید بررسی بشه و بعد از بررسی اطلاع رسانی میکنیم و این توطئه ی شوم رو بر ملا میکنیم!!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  6. 5 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), anisa (چهارشنبه 19 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 18 شهریور 93)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    خاله چکتو پاس کردی دادا
    کم کسر داری بگو یارانه مونده کمکی میکنه . زیادم چک نکش بازار مناسب نیست رو به پایینه .دیروز یه تریلی حرارتی 6.5 خوندم از شرکت نطنز با من 1950 حساب کرد غیر از کرایه امروز قیمت گرفتم 10 زیر قیمت بود شانس آوردم دیروز پول نزده بودم به قیمت امروز حساب شد . تو این گرفتاری 45 تا زدم شرکت . رابیتس پشم شیشه توری که خدارو شکر مال خودمونه وزیاد به فکرش نیستم ولی امروز مفتول سیاه هم شل کرد . که تاثیر صحبتهای چند روز پیش برنامه های تلویزیونی از رکود مسکن تو تهران بود

    در کل زیاد چک نکش پاییز و محرمم داره میاد . چیزی خواستی بگو راستی نقل انتقالم داشتی بگو من تو گرگان یه دفتر خونه دارم .

    خب اما بوستان.. بله درسته تعداد مرد های بوستان اندازه انگشتان یه دست هم نیست . در حقیقت صفره

    ولی خب ترمه خانم نیومدنشون از ترسشون نیست از آقایی و مردانه گریشونه که نمیان و این درک دارن که با خانمها کل کل نکنن . بانو تا حالا خودتو جای مردا گذاشتی ؟

    دنیای پر دردی دارن . چند وقت بود دنبال عکسی بودم که یه خانم و آقا هردو باهم یه پرچمو بچرخونند ولی پیدا نکردم . شما اگه پیدا کردی بیار تا مرد هاهم جذب بوستان بشن و آتیش آلاچیق گرم بشه .

    بدرود

  8. 3 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 18 شهریور 93)

  9. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها


    آقا ما زن ذلیلی خوب شد منم اومدم طرف خانوما الان راحت شدید
    آخ جون تعدادمون بیشترشد...
    من نمیدونم بقیه آقایون باچه رویی وارداین تاپیک میشن وقتی همش شکست میخورن
    چندوقت پیش بعضی هاچقدریارکشی کردن هیچ جوابی نگرفتن امامیبینی ماخانم هابدون باج دادن والتماس وخواهش پیروزمیشیم:311

    باحرفهای آقای خاله قزی درموردسلطان جنگل وشیرو....یاداین سروده زیبا افتادم

    دخترهاشیرن مثه شمشیرن...پسرهاموشن مثه خرگوشن



    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    پس ازپست جانگداز دختربیخیال توی کل کلستان،این قانون لغو شد........فقط مدیرپویا خواهش میکنه تا آخروقت شیدا این بعل بشو تموم بشه حیثیت برام نذاشتید

    - - - Updated - - -

    پاییزه که درموردافرادماقبل تاریخ وپیوسته شده به تاریخ ازستارخان وباقرخان به این ورگرفته ،تصویرارسال میکنه>>> تا افرادفضایی که هنوزنوبتشون نیومده اونوقت پاشده رفته کل کلستون پشت سرمن صفحه گذاشته همین کارارومیکنید کارون دل دردمیگیره ترمه هم که منتظریه تعارفه از زمین ودریا وآسمون حمله کنه

    - - - Updated - - -

    خانم دلجو بحث سر ته کشیدن فسفرهاست وقتی به شمارسید .حالایه نگاهی به کل کلستان بندازببین چطورآبادش کردند این جماعت مثلا الان خجالت میکشن تو تصویراشون باشما به شوخی هم شده حرف دلشونو بزنن یعنی الان شسته بودن گذاشته بودنتون روطناب. من این جماعتو میشناسم

    بچه ها من گفتم مدیرپویایه چیزیش شده شماباورنکردین...این پست کل کل روگذاشته توی تصویرذهنی...
    حالااگه ماهمچین پستی رومیزاشتیم سریع آقای پویاگزارش میدادن حذفش کنن...خوبه والا..
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  10. 6 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), anisa (چهارشنبه 19 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 18 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), terme00 (سه شنبه 18 شهریور 93), دختر بیخیال (سه شنبه 18 شهریور 93)

  11. #6
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    پاییزه اون کل کل نیست پست مدیریتیهحالادوخطش از دستم در رفت ‏
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا.‎ نمایش پست ها
    حجاب داره...دخترکوچولو داره
    خسته نباشید.. چقد این دخترفکرکرده چقققدرفسفرسوزونده!!!آدم دلش کباب میشه
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : سه شنبه 18 شهریور 93 در ساعت 11:49

  12. 3 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  13. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    دختر بیخیال معلوم هست کجایی !!!!!!؟ بی خیالی تا چا حد !!! استراحت بسه دیگه تو مثلا صلح بانی !!!!! مگه به ما نگفتید که به من قول دادند گواهی کم آوردنشونو امضا کنند !!؛ پس این چه وضعشه!! اینجا رو که به توبره بستند!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها


    آقا ما زن ذلیلی خوب شد منم اومدم طرف خانوما الان راحت شدید

    من از بیگانگان هرگز ننالم ++++ كه با من هرچه كرد آن آشنا كرد
    نمیدونم باید حواسم به پستای خانوما باشه یا خالقزی !!!


    جواب اجدادتو چی میدی آخه !!!؟ مردای سیبیل دسته کتری که وقتی نعره می کشیدند چهار ستون خونه میلرزید و تا شعاع چهار کیلومتریش هیچ زنی جرات نفس کشیدن نداشت!!! الگوی ما جوونا رو ببینید...!!!! باید تازه آموزشم بدیم به الگومون!!!!

    از مدیر همدردی تشکر ویژه میکنم به خاطر این اقدام مثبتشون! :
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    تازه دو روزه شارژو پرداخت کردم ولی فعلا پررنگ نشدم
    از طریق تماس با ما با آن ها تماس گرفتم ولی خبری نیست که نیست ....
    تازه این انتقاد و پیشنهادات هم برا ما فقیر بیچاره ها قفله !!
    حالا یه جوانمرد پررنگ نیست پیغام مارو به اون بالا بالاها به اون تاپیک پولیا برسونه؟
    من الان چه کنم اقا مدیرهمدردی ؟

    اگه ایشونم تشریف بیارند اینجا دیگه کاری از دستمون بر نمیادا،تاپیکو از دست میدیم کلا، با این حال دو روز دیگه معطلش کنید تا ما فرصت سروسامون دادن به اینجا رو داشته باشیم.ممنون مدیر همدردی!!!!!؛اگه زحمتی نیست یه چندتا پستم برامون حذف کنید!! امیدوارم وقتی این پستو میینید خیلی دیر نشده باشه !!!

    امین هم که تو تاپیک خودش داره دفاع میکنه! ،البته حقم داره زبوناشون تا دندان مسلحه ! پس خودم اینجا تنهام؛باااااااااااشه!!!!!!!


    با توجه به اینکه شورشیان این تاپیکو دارند تسخیر میکنند از این لحضه به بعد قوانین زیر رو وضع میفرماییم ! :
    1- منع آمد و شد جماعتین ءاناث و زن ذلیلان (--> واقعا که!!) به این تاپیک!!
    تیصره 1: دختر بیخیال صرفا برای امورات مذاکره ای وقتی دشمن رو شکست دادیم میتونه به صورت محدود بیاد و بره!
    تبصره 2: حالا اوناییتون که به ما اعلام وفاداری کنید ،میتونید بیاید و برید به شرطی که وسط کار دستمونو نذارید تو پوسته گردو!
    2- همون یکی فعلا بسه!

    منتظر اطلاعیه های بعدی ما باشید!!
    ستاد کل مشترک کل-تص!

    پ.ن.: شماها خیلی زیادید!! ولی سر به دار میدهیم تن به ذلت نمیدهیم!!!! فک کردین!! هه هه !!


    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    فعلا در نقش ستون پنجم میرم توی جبهه بانوان جاسوسی کنم
    بسیار خب ؛پس مجوزتونو صادر میکنیم!! ؛فقط دیگه اطلاعات محرمانه رو ننویسید!!! اونا شنود میکنند!!
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : سه شنبه 18 شهریور 93 در ساعت 12:23

  14. 7 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), hamed-kr (سه شنبه 18 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 18 شهریور 93), دختر بیخیال (سه شنبه 18 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  15. #8
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقا رضا ما مخلص هرچی مرد سیبیل کلفت گردن کلفت هم هستیم.

    ولی از من نصیحت همیشه از لابی های زنانه بترس فکر کنم در کمین نشستن دست از پا خطا کنم برن لو بدن شارژ یکسالمو پس بگیرن خلع صلاحمون کردن دادا.
    فعلا در نقش ستون پنجم میرم توی جبهه بانوان جاسوسی کنم
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  16. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 18 شهریور 93), دختر بیخیال (سه شنبه 18 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  17. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    پ.ن:برای تنوع بهتر؛میتونیدازحجم پستهاکمترکنید ،به کیفیت اون بپردازیدوجملات کلیشه ای روکمترکنید
    با منین؟؟؟ بالاخره من نفهمیدم تصویر بذارم یا نذارم!!! خب گفتین نذار گفتم چشم! غیر مستقیم گذاشتم، کمتر هم اومدم! !

    بعد خودتون گفتین، عکس بذارین، البته با محدودیت! !!!!
    حالا یک خانوم مارپل بود که خلاف محدودیت شد که اونم بخاطر این بود که :

    1. حجمشو کم کردم بعد خیلی کوچولو شد! :( ابهتش کم میشدخب :(

    2. میخواستم ببینم جدی جدی، وزنشون میکنینننننننن:o

    الان خب چرا رودرواسی دارین بگین تصویر نذار!! ناراحتی نداره که!!

    اصلا دختر بیخیال از این به بعد:
    تصویر ذهنی بصورت تصویر ممنوع!!!!
    دعای تصویری ممنوع!!!

    پ.ن: یک حسی بهم میگه شما از تصویر ذهنیتون خوشتون نیومده، برای همین اینقده به تصاویر من گیر میدین :(((!!!!
    این تصویرارو از نظر قیافه نببینین، از نظر اخلاقیات و ویژگیهاشون ببینین! !
    مثلا ویکی، یک پسرک بسیار باهوشه، با استعداده! !
    همیشه بهترین فکرا بذهنش میرسه!
    تازه تو بحران های زندگی همیشه بهترین راه حل ها به ذهن ویکی میرسه!
    پس ویکی و به قیافه ریزه میزه اش نبینین!!!
    از قدیم میگن، فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه ریزه!

    - - - Updated - - -

    دختر بیخیال معلوم هست کجایی !!!!!!؟ بی خیالی تا چا حد !!! استراحت بسه دیگه تو مثلا صلح بانی !!!!! مگه به ما نگفتید که به من قول دادند گواهی کم آوردنشونو امضا کنند !!؛ پس این چه وضعشه!! اینجا رو که به توبره بستند!!
    من؟؟؟ همینجا! !!


    والا من تا جایی که یادم میاد همچین قولی ندادم، اما خب آخه من چکار کنم؟؟؟!!
    هی من میام پرچم و از خانوما میگیرم، آقایون پرچم و ورمیدارن!
    از آقایون میگیرم، باز خانوما بدو بدو میاین پرچم و ورمیدارن! !!

    یعنی اصلا امکان گرفتن این پرچم از شماها وجود نداره!!!

    چقدر ایجاد صلح سخته!!! من که واقعا تو این بدو بدو ها، شدم پوست استخون!!!!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : سه شنبه 18 شهریور 93 در ساعت 12:57

  18. 6 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 18 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 18 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 18 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  19. #10
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    محمدرضاجان خودتو ناراحت نکن پرچم مردها همیشه تاریخ بالابوده پرچم خانمها مگه دستگیر نبوده همیشه همون موقع که آخه وقتی بادیدن سوسک برق از سه فازشون میپره چی بایدگفت بهشون .حالابذار دلشون خوش باشه گناه دارن......آقایکی بیاد دختربیخیال روتوجیه کنه

    - - - Updated - - -

    محمدرضاجان خودتو ناراحت نکن پرچم مردها همیشه تاریخ بالابوده پرچم خانمها مگه دستگیر نبوده همیشه همون موقع که آخه وقتی بادیدن سوسک برق از سه فازشون میپره چی بایدگفت بهشون .حالابذار دلشون خوش باشه گناه دارن......آقایکی بیاد دختربیخیال روتوجیه کنه
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  20. 4 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 19 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)


 
صفحه 68 از 125 نخستنخست ... 182838485859606162636465666768697071727374757677788898108118 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.