بهار باید مفتخر بشی که دستیار من بشی.درضمن خانممو هر جور بخوام صدا می کنم.خواهر شوهر بازی نداریم.
چند وقتی ست ما پست اول صفحه بعد می باشیم.باشد که باعث خیر شود.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
بهار باید مفتخر بشی که دستیار من بشی.درضمن خانممو هر جور بخوام صدا می کنم.خواهر شوهر بازی نداریم.
چند وقتی ست ما پست اول صفحه بعد می باشیم.باشد که باعث خیر شود.
فرهنگ 27 (شنبه 11 شهریور 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
نه تو رو خدا..افتخارت رو هم بذار واسه همون خانومت..ما نخواستیم.
صداش کن..اما اینورا نیا..
وسط اجلاس غیرمتاهلا واسش جا میگیری؟؟مگه صف نونواییه که زنبیل بذاری؟؟؟
موفق باشی
بهار.زندگی (یکشنبه 12 شهریور 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
یه بووووووووووووووهای میاد .
برو بچ نکنه بهار متاهل شده صداشو در نمیاره بخاطر اینکه شیرینی نده .
آخه مگه میشه کسی مجرد باشه بگه ما متاهل ها بقول بی دل عجب.
پدربزرگ (شنبه 11 شهریور 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
نادیا تو مگه تو اجلاس متهلا نیستی؟
درضمن خامم معاون اوله،دختر مهربونم نایبشه.
فرهنگ 27 (شنبه 11 شهریور 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
بنده قبلا متاهل بودم
حالا مجرد هستم
فعلا که مجردم
ولی شاید شاید شاید متاهل بشم
همچین زیادم معلوم نیست جواب این خواستگارمو مثبت بدم بهار جون
فعلا که مجردی خیلی خوش میگذره و خیال متاهل شدنم ندارم
نادیا-7777 (شنبه 11 شهریور 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
نادیا حواست کجاست؟من فرهنگم.من ازت پرسیدم کدوم گروهی.بهار طبقه بالاییه.نوشته اصلی توسط نادیا-7777
فرهنگ 27 (شنبه 11 شهریور 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
کاربران آنلاین در این تایپ
اصغر، دختر مهربون، نادیا-7777، پدربزرگ، 2 مهمان کاربران در حال بازدید این موضوع: arash1348، omid65
چه خبره اینجا ریختیم اینجا همه اومدن جزب آلا چیق شدن.![]()
پدربزرگ (یکشنبه 12 شهریور 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
من وسطم
نادیا-7777 (شنبه 11 شهریور 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
اعضای خوب تالار صندلی داغ نوبت خانم بهار زندگی بود ایشان مخا لف حضو ر صندلی داغ بود گفت امادگی ندارد در صندلی داغ شرکت کند من وظیفه انجام دادم خانم بهار زندگی در صندلی داغ نوبت باشد ایشان دوست ندارد در صندلی داغ شرکت کند ممنون
![]()
محمدابراهیمی (شنبه 11 شهریور 91)
تشکرشده 1,270 در 233 پست
عجبا ببین یه اجلاس میخوان برگزار کنن ها،
اول که سر ریاستش دعوا بود حالا سر جای نشستن، تازه از رییسش تا دستیارش همه دنبال جفت می گردند
اونوقت می خوان متاهلین رو محکوم و منکوب کنند!
حالا ما یه مرامنامه برای متاهلین اعم از مرتکبین( در حال ارتکاب تاهل) ، متجددین( مابین تاهل و تجرد) و مخلصین( از تاهل خلاص یافتگان)
می نویسیم تا باقی بدانند که سازماندهی مانند بازی های کودکانه در دوران مجردی نیست، بلکه اصولی دارد، پیچیدگی و ساز و کار دارد، استعداد، خلاقیت، همت و درایت میخواهد.
arash1348 (یکشنبه 12 شهریور 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)