به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 66 از 73 نخستنخست ... 16263646565758596061626364656667686970717273 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 651 تا 660 , از مجموع 730
  1. #651
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    امشب چقدر حال و هوای دوستان متفاوته...
    آرام دل عزیزم،انشاله دلت همیشه آرام باشه حتی توی مشکلات زندگی

    بعضی وقتا پست هایی مشابه پست آقامحمد حال و هوای منو یه جور خاصی میکنه،نمیدونم چرا

    امشب با همسری برای زمان عروسی تصمیم قطعیمون رو گرفتیم ،حس خوبی داشتم. خیلی احساس خوبی بود.
    وقتی به کارهایی که باید انجام بدی،وسایل خونتو بخری،به لباس عروسی که میخوای بپوشی،به زندگی مستقلی که میخوای تشکیل بدی، همه اینا به آدم احساس خوب و شوق وذوقی میده. که فقط خانما میدونن من چی میگم
    منم از این احساس خوب لذت میبرم.اون لحظه فقط گفتم خدایا شکرت

    اما نمیدونم چی هست که نمیذاره من ریلکس باشم... چی منو میترسونه، چیه که یکباره این احساس خوب رو ازم میگیره، باز باید با زحمت برگردونمش؟؟ نمیدونم...
    کاش میتونستم دلیلش رو پیدا کنم، و از زندگیم هنوز بیشتر از الان لذت ببرم

    دقت که میکنم می بینم کلا نسبت به خیلی چیزها ،احساسای خوبم کمتر و کمتر شده، دعا کنید زودتر اون دلیل رو پیدا کنم و احساساتم قوی تر بشن...
    ویرایش توسط reihane_b : چهارشنبه 23 مهر 93 در ساعت 01:38

  2. 18 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 23 مهر 93), ammin (یکشنبه 27 مهر 93), Aram_577 (دوشنبه 28 مهر 93), fariba s (شنبه 26 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 27 مهر 93), m.reza91 (چهارشنبه 23 مهر 93), maedeh120 (یکشنبه 27 مهر 93), paiize (چهارشنبه 23 مهر 93), parsa1400 (چهارشنبه 23 مهر 93), rozaneh (شنبه 26 مهر 93), terme00 (شنبه 26 مهر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 23 مهر 93), گوش ماهی (پنجشنبه 24 مهر 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 23 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 28 مهر 93), بی نهایت (چهارشنبه 23 مهر 93), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 آبان 93), صبا_2009 (چهارشنبه 23 مهر 93)

  3. #652
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    یه مدت که بدجور حال ندارم کلا همون احساس بیهودگی با شدت زیادی گریبانم گرفته
    همون حس بد بی رمقی و بی انگیزگی....
    فقط میخوام از این حال بد خارج بشم
    بزور دارم خودم خوشحال نشون میدم البته بیشتر خودمو میزنم به بیخیالی......
    مثلا میرم تو بعضی تایپیک فقط واسه اینکه خودمو چند دقیقه شاد نشون بدم بگم منم میتونم در حالی که توی دلم غوغایی به پاست که فقط خدا ازش خبر داره...........
    کاش ما هم از اون حسهای خوب دیگران رو بتونیم تجربه کنیم ....اما نه دیگه این رو هم بیخیال روی اون بیخیالیهای دیگه مارو چه به این حسهای خوب!
    این معلق بودن توی زندگی هم عجب عالمی داره هااااا اینکه ندونی الان کجای زندگی هستی وچیکاره ای وکجا قرار بری وچرا باید بری وچجوری باید بری اصلا واسه چی اومدم؟!
    خدایا فقط خودمو به خودت میسپرم و بس! این حال بدم رو خوب کن!
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.

    ویرایش توسط abi.bikaran : چهارشنبه 23 مهر 93 در ساعت 02:04

  4. 15 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 27 مهر 93), fariba s (شنبه 26 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 27 مهر 93), m.reza91 (چهارشنبه 23 مهر 93), maedeh120 (یکشنبه 27 مهر 93), paiize (چهارشنبه 23 مهر 93), reihane_b (چهارشنبه 23 مهر 93), terme00 (شنبه 26 مهر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 23 مهر 93), گوش ماهی (چهارشنبه 23 مهر 93), مدیرهمدردی (چهارشنبه 23 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 28 مهر 93), بی نهایت (شنبه 26 مهر 93), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 آبان 93), صبا_2009 (چهارشنبه 23 مهر 93)

  5. #653
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آبان 00 [ 20:15]
    تاریخ عضویت
    1393-7-16
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    8,678
    سطح
    62
    Points: 8,678, Level: 62
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    556

    تشکرشده 637 در 143 پست

    Rep Power
    38
    Array

    Rainbow

    این روزها یه حس آشنایی زیاد میاد سراغم و بهم میگه نکنه توی این زندگی متاهلی با یه نی نی ناز نازی خودت رو یادت بره، نکنه علاقه ات رو دنبال نکنی،نکنه یه روز بیاد و ببینی تو این سالها بیشتر به علاقه و خواسته همسرت پیش رفتی و جالبیش اینکه متوجه هم نبودی!خلاصه این نکنه ها ولم نمی کنه....خدایا کمکم کن خودم و جایگاهم رو توی این دنیا بتونم پیدا کنم و از آخر زندگی و چه شدن هاش نهراسم.....

    گاهی وقت ها هم فکر می کنم لذت های زندگی باید خاص و بزرگ باشن،ولی بعد ازیکم فکر به خودم نهیب می زنم که تو باید از همین خنده ناب نی نی ات،از ذوق کردن هاش،از همراه بودن همسرت،از قدردانیهاش،از ذوق خودت برای پختن کیک تولد برای همسرت و ....از همه اینها لذت ببری.مگه زندگی چیه؟کنار هم قرار دادن همین لذت ها و دیدن اونهاست...پس زیاد فکر نکن که لذت های کوچیک می گذرن و تو در فکر بسر می بری و اونها رو از دست میدی!!!
    میان پرواز تا پرتاب...
    تفاوت از زمین تا آسمان است.
    پرواز که کنی، آنجا می‌رسی که خودت می‌خواهی!
    پرتابت که کنند، آنجا می‌روی که آنان می‌خواهند،
    پس پرواز را بیاموز...


    ویرایش توسط گوش ماهی : چهارشنبه 23 مهر 93 در ساعت 14:09

  6. 11 کاربر از پست مفید گوش ماهی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 26 مهر 93), ammin (یکشنبه 27 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 27 مهر 93), m.reza91 (چهارشنبه 23 مهر 93), maedeh120 (یکشنبه 27 مهر 93), reihane_b (چهارشنبه 23 مهر 93), terme00 (شنبه 26 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 26 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 28 مهر 93), بی نهایت (شنبه 26 مهر 93), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 آبان 93)

  7. #654
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام
    حالتون خوبه؟؟
    حال من خوبه....
    آخرهفته ی خوبی بود...
    اولین بارون پاییزی روتجربه کردم وهزاربارخداروشکرمیکردم که نمردم ودوباره این احساس روتجربه کردم...
    احساس تازگی...طراوت...نفس عمیق میکشیدم ولبخندروی صورتم مینشست...

    زیارت یکی ازشهدا عزیز رفتیم...شب بود...تاحالا شب نرفته بودآرامگاه...خیلی آرامش بخش بود...
    یه فضای معنوی بود..تنهانشستم وکلی گریه کردم ..
    واسه همه دعا کردم...واسه همدردی های عزیز هم به خصوص دعاکردم...
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  8. 15 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 26 مهر 93), ammin (یکشنبه 27 مهر 93), Aram_577 (دوشنبه 28 مهر 93), fariba s (شنبه 26 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 27 مهر 93), maedeh120 (یکشنبه 27 مهر 93), parsa1400 (یکشنبه 27 مهر 93), reihane_b (شنبه 26 مهر 93), rozaneh (شنبه 26 مهر 93), terme00 (شنبه 26 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 26 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 28 مهر 93), بی نهایت (شنبه 26 مهر 93), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 آبان 93), صبا_2009 (شنبه 26 مهر 93)

  9. #655
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    وقت هایی می آید
    من و این دیده تنگ
    با دل خواب صفت
    روزگارم به اصولی پیوند خورده
    زمزمه باد خزان
    همه شب وصف کنان ناز کشان
    گر از اندیشه تهی شوم آیا مجالم بدهند
    یا که در میکده عشق
    فرا روی زمانم بنهند

    خوبم
    خوب که باشید من بهترم
    روزگارتون شاد باشه غم هاتون کم
    نمیگم نباشه چون دروغه اگه فک کنیم غم نداریم غم هست یه وقتایی باید پذیرفتش یه وقتایی باید بهش کم محلی کرد یه وقتایی اون قدر پررنگه که دیگه دیگه ...
    خوب همه اونایی که مثل خودم کم پهنایین امید که روشن شین مثل گذشته ها
    اینم بیراهه است گذشته همون بوده که گذشته

    حال و احوالتون رنگی
    عشق در قلبهاتان جاری

    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  10. 17 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 26 مهر 93), ammin (یکشنبه 27 مهر 93), fariba s (شنبه 26 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 27 مهر 93), maedeh120 (یکشنبه 27 مهر 93), meinoush (یکشنبه 27 مهر 93), paiize (یکشنبه 27 مهر 93), parsa1400 (یکشنبه 27 مهر 93), reihane_b (شنبه 26 مهر 93), terme00 (شنبه 26 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 26 مهر 93), گوش ماهی (شنبه 26 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 28 مهر 93), بی نهایت (شنبه 26 مهر 93), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 آبان 93), شیدا. (شنبه 26 مهر 93), صبا_2009 (شنبه 26 مهر 93)

  11. #656
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام و درود به همه دوستان

    مشهد جاتون خالی تمام شد چقدر زود و خوب گذشت بهترین قسمتش این بود آزاد آزاد آزاد بودم از دست خانومم 3روزی راحت بودم برای اونایی که یادم بود ویژه و برای بقیه دوستان گل همدردی هم دعا کردم ایاشلله به همه آرزوها و خواسته هاشون برسن مخصوصا برای دخترهای مجرد تالار ایشالله ازدواج موفقی داشته باشن.خوب بریم سراغ خاطرات مشهد قبلش یکچیزی رو بگم من یه دقتی کردم توی خاطرات مجردی ما مردها به این نتیجه رسیدم اکثرا تخم مرغ آب پز و لوبیا توش نقش اساسی دارن حداقل توی 70% خاطرات مردها هستش و برای همین قسمت اعظم خاطرات خنده دار رو نمیشه گفت خود سانسوری میشه

    خوب بقیشم که چیز ینمیمونه تعریف کنم آهان فقط اینجاش میمونه جاتون خالی رفتیم موجهای ابی خیلی کیف داد مخصوصا سقوط ازاد 7متیری از اون بهترش تورنادو بود واقعا لذتبخش بود و البته یکم دلهره آور یکم شبیه تونل وحشت میشه تاریکه خیلی یکی از بچه ها رو اورده بودیم طفلی میترسید رفتش توی سقوط آزاد وقتی تموم شد خدایی مثل بید میلرزید طفلکی کلا جای همه دوستان خالی عالی بود حرم هم که خیلی خوب بود واقعا لذتبخشه انصافا هیچجا مثل مشهد به دل آدم نمیشینه.خانومم پیامک داده بود میگفتش مهدیه سادات عکستو میبینه پشت سر هم هی بوس میکنه

    بانو آرام دل:شاید مدرک نداشته باشی مسافرت نرفته باشی و درامد ماهی دوتومان نداشته باشی ولی بجاش یه مادری باباتم یه انسانه مثل بقیه مثل خیلی از پدرهای دیگه مشکلات و درگیریهای فکری خاص خودشو داره یه موقعی خوبه یه موقعی کم میاره بیخیال بهش فکر نکن
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  12. 13 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 27 مهر 93), del (دوشنبه 28 مهر 93), fariba s (یکشنبه 27 مهر 93), maedeh120 (یکشنبه 27 مهر 93), paiize (یکشنبه 27 مهر 93), parsa1400 (یکشنبه 27 مهر 93), terme00 (یکشنبه 27 مهر 93), گوش ماهی (یکشنبه 27 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 28 مهر 93), بی نهایت (یکشنبه 27 مهر 93), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 آبان 93), شیدا. (دوشنبه 28 مهر 93), صبا_2009 (یکشنبه 27 مهر 93)

  13. #657
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    سلام به دوستای همدردی ایشااله که حال همتون خوب باشه ....
    من که اوضاعم خیلی داغون از الان تا اردیبهشت هرسال همین داستان هست
    من و سرما خوردگی ....
    از بدن درد دارم میمیرم شدم عین معتادا .... صدام شده مثل شهرام شکوهی
    اصلا یه وضعی ....
    اما اومدم سرکار مرخصی ندارم ....
    اما وقتی به چیزای خوب زندگی فکر میکنم ... به این خیلی دردای بدتری از من دارن و ناله نمیکنن بدنم جووون میگیره ...
    خدایا خودت زودتر همه مریض هارو شفا بده
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  14. 9 کاربر از پست مفید maedeh120 تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 28 مهر 93), fariba s (یکشنبه 27 مهر 93), paiize (یکشنبه 27 مهر 93), parsa1400 (یکشنبه 27 مهر 93), reihane_b (یکشنبه 27 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 28 مهر 93), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 آبان 93), شیدا. (دوشنبه 28 مهر 93), صبا_2009 (یکشنبه 27 مهر 93)

  15. #658
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آبان 00 [ 20:15]
    تاریخ عضویت
    1393-7-16
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    8,678
    سطح
    62
    Points: 8,678, Level: 62
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    556

    تشکرشده 637 در 143 پست

    Rep Power
    38
    Array
    سلا مائده جان
    امیدوارم خوب زودتر خوب بشی....می شه برام بخونی؟؟ من عاشق صدای شهرام شکوهیم!!راستی منظورت که احیانا این نبود که صداش مثل معتاداست کهههه ....
    میان پرواز تا پرتاب...
    تفاوت از زمین تا آسمان است.
    پرواز که کنی، آنجا می‌رسی که خودت می‌خواهی!
    پرتابت که کنند، آنجا می‌روی که آنان می‌خواهند،
    پس پرواز را بیاموز...



  16. 7 کاربر از پست مفید گوش ماهی تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 28 مهر 93), fariba s (یکشنبه 27 مهر 93), maedeh120 (یکشنبه 27 مهر 93), reihane_b (یکشنبه 27 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 28 مهر 93), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 آبان 93), شیدا. (دوشنبه 28 مهر 93)

  17. #659
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    اوووووه اووووه نه نه خیلیم صدای زیبا و دلنشینی داره ..

    بازم شب و بارون بارون بارون باروووووووووووووووون
    هرکس بخواهد کاری را انجام دهد
    "راهش را پیدا میکن "
    هرکس نخواهد کاری را انجام دهد
    "بهانه اش را"

  18. 5 کاربر از پست مفید maedeh120 تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 28 مهر 93), گوش ماهی (یکشنبه 27 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 28 مهر 93), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 آبان 93), شیدا. (دوشنبه 28 مهر 93)

  19. #660
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 اسفند 93 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1392-12-13
    محل سکونت
    دشت
    نوشته ها
    113
    امتیاز
    1,390
    سطح
    20
    Points: 1,390, Level: 20
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    834

    تشکرشده 492 در 107 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    24
    Array
    این روزا هر چه قدر سرم رو شلوغ می کنم یکم از غم فارق شم ولی باز اون یجوری یقمو می گیره تا اینکه بلخره امشب ساعتو کوک کردم و نصف شب مشغول نماز شب و ستایش معبود شدم. نمی دونم کی خوابم برده بود ولی صبح وقتی مامان صدا کرد انگار با باز شدن چشمام ارامش وصف ناپذیری وارد وجودم می شد. آروم آروم بودم در خله مطلق. ولی الان باز قلبم فشرده شده باز غم بر من ....
    امروز وقت دکتر دارم نمی دونم چی میشه ......

    چشمها را باید شست جور دیگر باید دید......
    بیاموزیم بی قید و شرط عشق بورزیم،

    بی قصد و قرض حرف بزنیم،

    بی دلیل ببخشیم،

    و از همه مهمتر

    بی توقع به انسانها
    محبت کنیم

  20. 11 کاربر از پست مفید fariba s تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 27 مهر 93), del (دوشنبه 28 مهر 93), khaleghezey (یکشنبه 27 مهر 93), maedeh120 (یکشنبه 27 مهر 93), meinoush (یکشنبه 27 مهر 93), parsa1400 (یکشنبه 27 مهر 93), reihane_b (یکشنبه 27 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 28 مهر 93), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 آبان 93), شیدا. (دوشنبه 28 مهر 93), صبا_2009 (یکشنبه 27 مهر 93)


 
صفحه 66 از 73 نخستنخست ... 16263646565758596061626364656667686970717273 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.