می شه پشت سر رفته حرف زد؟ گناه نداره؟
یکی از معضلات من با پستهای آقای محمد93 این بود که تا امضاش را می دیدم حواسم پرت می شد و دیگه پست یادم می رفت.
یه ده دقیقه ای درگیر امضاش و خوندن جمله ها و بازی سرعت و مفهوم جمله ها و مصداق عینیش تو زندگی خودم و .... می شدم،
بعدم کلافه می شدم اون صفحه را می بستم
خدا را شکر فعلا نمی تونه دیگه از اون امضا سخت ها بذاره.
امضا نبود که! پاورپوینت های یک پرزنتیشن فلسفی اخلاقی بود
تازه جالبه کسی هم ایرادی به وزن و قد و حجم امضاش نمی گرفت.











اما خوب کاری کردیدباهاش!!!تاایشون باشن دیگه اسم مدیریت پویارونیارن....


علاقه مندی ها (Bookmarks)