به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 63 از 73 نخستنخست ... 132333435354555657585960616263646566676869707172 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 621 تا 630 , از مجموع 730

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array
    سلام به همگی

    من هم خیلی وقته که نبودم. اون آقا که گفتند خانوما متاهل میشن کمتر تالار میان ،خوب این کجاش بده ،مشکلی نداشتن که بیان بگن ، همچنین مسئولیت های زندگی باعث میشه کمتر بتونن پای کامپیوتر بیان که این هم باز نشانه پایبندی به تعهدات زندگی است که بازم خوبه.
    امیدوارم که خوب و خوش باشید و تو زندگی هیچکدومتون مشکلی نباشه و تمام مشغولیتتون فقط به خیر و خوشی باشه نه گرفتاری .

  2. 15 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    Aram_577 (جمعه 11 مهر 93), del (پنجشنبه 17 مهر 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 09 مهر 93), fariba s (چهارشنبه 09 مهر 93), khaleghezey (چهارشنبه 09 مهر 93), paiize (چهارشنبه 09 مهر 93), parsa1400 (شنبه 12 مهر 93), rozaneh (شنبه 26 مهر 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 09 مهر 93), میشل (جمعه 11 مهر 93), آویژه (چهارشنبه 09 مهر 93), آرام دل (چهارشنبه 09 مهر 93), بی نهایت (یکشنبه 13 مهر 93), شیدا. (شنبه 12 مهر 93), صبا_2009 (چهارشنبه 09 مهر 93)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 فروردین 95 [ 15:27]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,522
    سطح
    22
    Points: 1,522, Level: 22
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 48 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط baran.68 نمایش پست ها
    سلام به همگی

    من هم خیلی وقته که نبودم. اون آقا که گفتند خانوما متاهل میشن کمتر تالار میان ،خوب این کجاش بده ،مشکلی نداشتن که بیان بگن ، همچنین مسئولیت های زندگی باعث میشه کمتر بتونن پای کامپیوتر بیان که این هم باز نشانه پایبندی به تعهدات زندگی است که بازم خوبه.
    امیدوارم که خوب و خوش باشید و تو زندگی هیچکدومتون مشکلی نباشه و تمام مشغولیتتون فقط به خیر و خوشی باشه نه گرفتاری .
    عوضش من متاهل شدم اینجا رو شناختم...دوباره احتمالاً مجرد که شدم نمی دونم بازم میام یا نه؟

  4. 5 کاربر از پست مفید saba02 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (چهارشنبه 09 مهر 93), paiize (پنجشنبه 10 مهر 93), میشل (جمعه 11 مهر 93), بی نهایت (یکشنبه 13 مهر 93), شیدا. (شنبه 12 مهر 93)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 اسفند 93 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1392-12-13
    محل سکونت
    دشت
    نوشته ها
    113
    امتیاز
    1,390
    سطح
    20
    Points: 1,390, Level: 20
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    834

    تشکرشده 492 در 107 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    24
    Array
    با اونکه کل شب رو بیدار بودم و الان سرکارم هستم حال و احوالم بهاری بهاری است

    خواهرم مریضه و بستری هست دیشب کنارش بودم با خانمی آشنا شدم که ایشان هم همراه بیمار بودند
    ایشان سنی ،بسیار معتقد و با علم بودند. دلشکسته از برداشت ها و برخوردهای همسایه ها و اشنایانشان. مدت زیادی طول کشید تا ایشان را متقاعد کردم که شیعه و سنی بودن فقط جزئیات است و کل فقط ایمان قلبی به خداوند یکتاست.و ما هر دو درآن مشترکیم. متقاعدش کردم که تبعیض وجود ندارد و این حربه دشمن است و دشمن از اتحاد و یک پارچگی جهان اسلام می ترسد. جهان اسلام یعنی تو و من ها ، دشمن از ما شدن ما می ترسد این شعار نیست حقیقت محض است و سرمایه گذارهای کلانی بر اختلافات جزعی ما کرده و دارد به منافعش دست پیدا می کند.این بحث ها با استناد به آیات قران و احادیث تا پاسی از شب طول کشید.
    صبح وقتی از خواهرم خداحافظی می کردم این خانم آمد و مرا به گرمی در آغوش کشید و گفت دیگه حس بدی نسبت به همسایه هایش ندارد و می داند آنها بدون اطلاع هم مسیر دشمن شدند.
    مرا به خانه اش دعوت کرد و خواست ارتباطمان با هم تداوم داشته باشد.
    گرمای وجودش حال و احوال دلم را تغییر داد

    ای کاش همه مسلمانان به این سطح آگاهی می رسیدند که جزء را نباید به کل تعمیم داد و بیش از اندازه بزرگش کرد.
    بیاموزیم بی قید و شرط عشق بورزیم،

    بی قصد و قرض حرف بزنیم،

    بی دلیل ببخشیم،

    و از همه مهمتر

    بی توقع به انسانها
    محبت کنیم

  6. 8 کاربر از پست مفید fariba s تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 09 مهر 93), del (پنجشنبه 17 مهر 93), khaleghezey (چهارشنبه 09 مهر 93), paiize (پنجشنبه 10 مهر 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 09 مهر 93), آرام دل (چهارشنبه 09 مهر 93), بی نهایت (یکشنبه 13 مهر 93), شیدا. (شنبه 12 مهر 93)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    این مدت انقدر بیرون از خودم بودم که دلم گرفته همه جا شلوغ بود و من غرق برون و به ظاهر شاد.
    نیاز به جایی خیلی خلوت دارم که تنها باشم چند روز فقط.. تا به خودم برسم جایی مثل یه غار خب این که نمیشه

    جایی مثل حیاط حرم امام رضا ...اون ارامشو هیچ جا بهم نمیده
    این نیاز زود به زود در من پیدا میشه ولی به راحتی نمیتونم برطرفش کنم جای خاصی ندارم که برم چند روز تنها باشم
    تو خونه نمیشه خلوت کرد تو خیابون هم نمیشه.

    برای اینکه شاد بمونم نیاز به شارژشدن وصل شدن تو خلوتم دارم که نیست....

    هوا متناسب با حال و هوامه بارون شدید منم ...

    راستی سلام


    ...........................................

    فریبا جان
    حواست باشه به راحتی دعوت مردم رو قبول نکنی تو این وضع .
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
    ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : جمعه 11 مهر 93 در ساعت 00:24

  8. 12 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 12 مهر 93), del (پنجشنبه 17 مهر 93), fariba s (شنبه 12 مهر 93), m.reza91 (جمعه 11 مهر 93), paiize (شنبه 12 مهر 93), parsa1400 (شنبه 12 مهر 93), terme00 (شنبه 12 مهر 93), میشل (جمعه 11 مهر 93), مصباح الهدی (جمعه 11 مهر 93), آرام دل (جمعه 11 مهر 93), بی نهایت (یکشنبه 13 مهر 93), شیدا. (شنبه 12 مهر 93)

  9. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام
    حال دلم خوبه...هرچقدرهم که خیلی ها سعی کنن حالش روبهم بریزن اما من نمیزارم...
    خوشحالم بااینکه کلی غم وغصه هست..
    دوست دارم خوش باشم
    فکرمیکنم خداهواموداره...حواسم هست...خداجون فکرنکنی حواسم نیست ها!!!
    میخوام این حالمونگه دارم
    میخوام این ارتباط روقوی ترکنم
    یه جورای خاصی دارم عشق روتجربه میکنم....
    به قول یه ترانه ای...
    من عشق میکنم که تودرارتباط بامنی!!!


    امیدوارم همه حالشون خوب باشه.
    مخصوصا دوستانی که خیلی وقته ازشون خبری نیست
    Sheعزیزم...ویداجون...صبوری گل...
    وخیلی های دیگه که دلمون تنگ شده واسشون
    امروزدیدمkamrبرگشته...خوشحال شدم
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  10. 14 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 12 مهر 93), del (پنجشنبه 17 مهر 93), khaleghezey (شنبه 12 مهر 93), m.reza91 (یکشنبه 13 مهر 93), parsa1400 (شنبه 12 مهر 93), terme00 (شنبه 12 مهر 93), فرشته مهربان (یکشنبه 13 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 12 مهر 93), میشل (یکشنبه 13 مهر 93), مصباح الهدی (شنبه 12 مهر 93), آرام دل (شنبه 12 مهر 93), بی نهایت (یکشنبه 13 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 12 مهر 93), شیدا. (شنبه 12 مهر 93)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام دوستان عزیز
    امروز روز عرفه هست. دعا گوی همگی شما هستم. شما هم برای من خیلی دعا کنید.
    ممنونم
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  12. 10 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 17 مهر 93), fariba s (شنبه 12 مهر 93), khaleghezey (شنبه 12 مهر 93), m.reza91 (یکشنبه 13 مهر 93), parsa1400 (شنبه 12 مهر 93), saba02 (شنبه 12 مهر 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 12 مهر 93), آرام دل (شنبه 12 مهر 93), بی نهایت (یکشنبه 13 مهر 93), دختر بیخیال (شنبه 12 مهر 93)

  13. #7
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    حالم خرابه یعنی داغونه:((
    هر شب خواب میبینم یه بچه تو بغلمه صبح هم که از خواب پا میشم گریه میکنم یاد دو تا از بچه هام که سقط شدن می افتم:((
    انگاری اونا رو تو خواب میبینم همیشه تو خواب بهم لبخند میزنند:((
    همسرم حمایتم نمیکنه فقط داره گولم میزنه که دوستم داره
    اگه دوستم داشت پا به پام میومد
    خسته م بریدم حوصله هیچ کیو ندارم!!
    ویرایش توسط آرام دل : یکشنبه 13 مهر 93 در ساعت 10:16

  14. 8 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 17 مهر 93), khaleghezey (پنجشنبه 17 مهر 93), paiize (دوشنبه 14 مهر 93), parsa1400 (یکشنبه 13 مهر 93), terme00 (یکشنبه 13 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93), میشل (دوشنبه 14 مهر 93), بی نهایت (یکشنبه 13 مهر 93)

  15. #8
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آرام دل نمایش پست ها
    حالم خرابه یعنی داغونه:((
    هر شب خواب میبینم یه بچه تو بغلمه صبح هم که از خواب پا میشم گریه میکنم یاد دو تا از بچه هام که سقط شدن می افتم:((
    انگاری اونا رو تو خواب میبینم همیشه تو خواب بهم لبخند میزنند:((
    همسرم حمایتم نمیکنه فقط داره گولم میزنه که دوستم داره
    اگه دوستم داشت پا به پام میومد
    خسته م بریدم حوصله هیچ کیو ندارم!!
    با سلام
    این هم بگذرد....
    مثل همه چیز که قبلا گذشت....
    شما هم مانعش نشو... بگذار بگذرد.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  16. 11 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 17 مهر 93), fariba s (دوشنبه 14 مهر 93), khaleghezey (پنجشنبه 17 مهر 93), paiize (دوشنبه 14 مهر 93), parsa1400 (یکشنبه 13 مهر 93), فرشته مهربان (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93), میشل (یکشنبه 13 مهر 93), مسافر زمان (یکشنبه 13 مهر 93), آرام دل (یکشنبه 13 مهر 93), بی نهایت (یکشنبه 13 مهر 93)

  17. #9
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آرام دل نمایش پست ها
    حالم خرابه یعنی داغونه:((
    هر شب خواب میبینم یه بچه تو بغلمه صبح هم که از خواب پا میشم گریه میکنم یاد دو تا از بچه هام که سقط شدن می افتم:((
    انگاری اونا رو تو خواب میبینم همیشه تو خواب بهم لبخند میزنند:((
    همسرم حمایتم نمیکنه فقط داره گولم میزنه که دوستم داره
    اگه دوستم داشت پا به پام میومد
    خسته م بریدم حوصله هیچ کیو ندارم!!
    با سپاس از جناب مدیر

    بازم تلاشتو کن بانو یکی از فامیل های خانومم مشکل شما را داشت دفعه سوم بچشون بدنیا اومد الا هم قدش بلند هم قلمبه هستش

    در مورد شوهرت دنیای ما مردها با شما بانوان متفاوته بعضی جمله ها هست شاید کوتاهب اشه ولی وقتی بهش دقت میکنی میبینی چقدر پخته هستش:
    بانوان آستانه تحمل درد بیشتری دارند.

    دقیقا در مورد این حالت شوهر شما و وضعیت شما صدق میکنه براش مهم هست ولی مردها زودتر خسته میشن و کم میارن.شما دست از تلاش برندار هرچی قسمت باشه همان میشه.ماهم دعا میکنیم.

    حالا خودم :رقیب کاری دوتا کوچه از من پایینتر مغازه داره جدیدا بهم بدجور داره انگیزه میده بیشتر کار کنم جنسهای مغازمو بیشتر کنم حسادت مثبت

    یکماهیه حسش نیست کمتر میام همدردی بیشتر بازی میکنم الانم حسش نیست ولی دارم تلاش میکنم حسش بیاد.

    از وقتی این پسره وارد خانواده همسرم شده دیگه کمتر دوست دارم برم اونجا یعنی تقریبا اصلا خوشم نمیاد گرچه توی زندگیم تاثیر نزاشته و مهم نیست.یعنی نزاشتم تاثیر بزاره.

    یکم دارم اذیت میشم یکم بیشتر از قبل دوست دارم توی محیط مغازم باشم دیگه مثل قبل شوغ و ذوق منزل خودمان و خرید کردن و گردش رو ندارم فکر کنم شبیه مردهای متاهل شدم از بزرگ شدن و مرد شدن خوشم نمیاد خیلی دوست دارم توی دنیای خودم باشم با لذت های مخصوص بخودش مسئولیت پذیر هستم ولی زندگی رو ساده میگیرم و احساسی و عاشقانه ....

    یکم خستم دوست دارم زودتر بیام بیرون شاید بعد عید غدیر میرم مشهد روحیم عوض بشه بهتر بشم هرچی خدا بخواد

    چقدر خوبه یکجا مثل همدردی هست شاید نشه همه حرفای دلتو بنویسی ولی حداقلش اینه میشه نوشت حتی اگه جوابی هم نداشته باشه مهم نیست همینکه مینویسی حس خوبی داری

    پ.ن:دیگه خیلی وقته خونه پدرخانومم نگفتم چلوکباب بختیاری خیلی وقته باهم بحث سیاسی یا اقتصادی یا هرچیزی نکردیم کلا سربه سرشون نزاشتم دلم برای اونروزها تنگ شده گرچه دیگه حوصله شنیدن غر و جیغ و داد و دعوا و قهرکردن خانوممو ندارم عطاشو به لقاش بخشیدم
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  18. 13 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 19 مهر 93), del (پنجشنبه 17 مهر 93), fariba s (شنبه 19 مهر 93), maedeh120 (پنجشنبه 17 مهر 93), paiize (پنجشنبه 17 مهر 93), parsa1400 (پنجشنبه 17 مهر 93), terme00 (شنبه 19 مهر 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 17 مهر 93), آرام دل (پنجشنبه 17 مهر 93), بی نهایت (پنجشنبه 17 مهر 93), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 آبان 93), دختر بیخیال (شنبه 19 مهر 93), شیدا. (پنجشنبه 17 مهر 93)

  19. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    سلام بچه ها.
    می خواستم بگم امروز 40 روز عهدم با خدا تکمیل شد، یعنی از وقتی اومدم همدردی. رها شدم.
    مدت ها بود در خودم نمیدیدم موفق بشم. اما خدا بهم لطف کرد.
    از خدا ممنونم لطفشو بر من تمام کرد.
    از شما هم بی اندازه سپاسگزارم که بهم انگیزه ی یه شروع مجدد دادین. همچنین مؤسسین و مدیران تالار که بی چشمداشت کمک میکنند.
    انشاءاللّه که این عهد با دعای شما جاودانه شه. (به نفعتونه، کمتر مزاحمتون میشم، به خاطر خودتون میگم. )
    باز هم تشکر از همگی.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.
    ویرایش توسط عشق آفرین : دوشنبه 14 مهر 93 در ساعت 15:47

  20. 13 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    Aram_577 (پنجشنبه 17 مهر 93), del (پنجشنبه 17 مهر 93), fariba s (دوشنبه 14 مهر 93), khaleghezey (پنجشنبه 17 مهر 93), paiize (دوشنبه 14 مهر 93), فرشته مهربان (سه شنبه 15 مهر 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 15 مهر 93), میشل (دوشنبه 14 مهر 93), مدیرهمدردی (پنجشنبه 17 مهر 93), مسافر زمان (سه شنبه 15 مهر 93), آرام دل (دوشنبه 14 مهر 93), شیدا. (دوشنبه 14 مهر 93), صبا_2009 (دوشنبه 14 مهر 93)


 
صفحه 63 از 73 نخستنخست ... 132333435354555657585960616263646566676869707172 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.