به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 62 از 73 نخستنخست ... 12223242525354555657585960616263646566676869707172 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 611 تا 620 , از مجموع 732

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام کامران

    کامران ینی چی؟

    چرا رفتی خارج؟

    کی رفتی؟

    کی برمی گردی؟

    اسم این خارجی که رفتی چیه؟

    دانشجوها چه رفتاری با دختران حجابدار دارن؟

    کار هم می کنی؟

    چه نوشته هات با فونت بزرگه؟


  2. 8 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 09 شهریور 90)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    سلام کامران
    -------
    سلام فرهنگ،
    ------
    کامران ینی چی؟
    ---------
    بهره مند و کامیاب در هر عزم و آرزویی
    --------

    چرا رفتی خارج؟
    --------------
    در برهه‌ای از زندگی‌، فکر می‌کردم تنها راه باقیمانده برای من هست، بعد‌ها فهمیدم، برای من به نوعی فرار از خودم بود.
    -------------

    کی رفتی؟
    ----
    داره چند سالی‌ میشه.
    --------

    کی برمی گردی؟
    ----------
    هروقت که به این نتیجه برسم، تخصص من ذره‌ای به درد مملکتم خواهد خورد.
    ---------

    اسم این خارجی که رفتی چیه؟
    -------

    -------

    دانشجوها چه رفتاری با دختران حجابدار دارن؟
    ---------
    - از نظر آنها حجاب هم نوعی پوشش هست، و عموما مشکلی‌ با آن ندارند، چون احترام به عقیده و سبک زندگی‌ کردن افراد را خوب یاد گرفته اند.
    -----------

    کار هم می کنی؟
    ------
    - کار هم می‌کنم.
    -----

    چه نوشته هات با فونت بزرگه؟
    -----
    - فونتی‌ که من اینجا انتخاب می‌کنم، عنوان متوسط رو داره. فکر می‌کنم فونت شما کوچک هست.
    -----


  4. 7 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (شنبه 12 شهریور 90)

  5. #3
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام،

    فکر نکنید من حواسم به صندلی داغ نیست. به خصوص حالا که کامران روشه! :)


    1- چه نظری راجع به ایرانی های خارج از کشور داری. هم اونهایی که اخیراً اونجا رفتند و هم اونهایی که چندین سال هست که اونجا هستند و از خیلی لحاظ تغییر کردند. آیا تونستی با اونها کنار بیایی؟ اخلاق و فرهنگ اونها رو بیشتر می پسندی یا اخلاق و فرهنگ ایرانی های داخل رو؟

    2- چرا یک عده از ایرانی های خارج از کشور ظاهرشون رو شبیه غربی ها می کنند؟

    3- فرض بگیریم تو در یک مکان عمومی هستی. 2-3 تا ایرانی میان و کنارت می نشینند و شروع به صحبت کردن می کنند. آیا تو بهشون می گی که تو هم ایرانی هستی؟ آیا اصلاً دلیلی داره که بهشون بگی؟

    4- می توانی تصور کنی که با یک دختر خارجی ازدواج کنی؟

    5- اگر بفهمی دخترت مشروب می خوره، یا دیسکو میره یا با دوست پسرش رابطه داره، چه عکس العملی نشون میدی؟

    6- اگر فقط یک روز تو ایران باشی، چی کار می کنی؟

    7- هر چند وقت یکبار به ایران سفر می کنی؟

    8- حالا جدا از تشکر که خانم سرافراز گفت، کلاً کم پست می زنی. ولی وقتی پست می زنی واقعاً عالی می نویسی! ظاهراً تاپیک ها رو زیر نظر داری و همیشه به موقع یک پست مناسب می زنی. برنامه ی خاصی داری؟ :)

    9- نوشتی که ایراد همدردی کمبود پاسخ های کارشناسی هست. ولی به نظرت کاری هم میشه کرد؟ مثلاً مدیر همدردی بخواد به یک کارشناس پول بده که روزی 1 ساعت اینجا پاسخ بنویسه، کارشناس هم ساعتی بیست هزار تومان بگیرد، هزینه اش می شه ماهی 600 هزار تومان. این پول باید از کجا بیاید؟

    10- چه نظری در رابطه با انجمن آزاد داری؟
    البته من به شخصه فکر می کنم که مدیریت جایی که افراد با نظرهای مختلف بخواهند آزادانه صحبت کنند، خیلی سخته! مثلاً فکر کن 500 نفر عضو انجمن آزاد باشند. همه بحث ها به چالش کشیده می شه، آخرش هم به نتیجه نخواهد رسید. کافیه بری یک سری تو تالارهای دیگه بزنی.
    احساس می کنم هزینه ی انجمن آزاد از قصد اینقدر بالا در نظر گرفته شده، تا تعداد افرادی که عضو می شوند، خیلی کم باشه.

    10- راستی عاشق شدی؟ این شعری که تو امضات گذاشتی جریانش چیه؟

    11- اولین باری که عاشق شدی چند سالت بود؟

    12- تا کی همدردی می مونی؟

    13- تو این مدت که اینجا بودی اعضای زیادی اومدند و رفتند. از رفتن کدوم عضو ناراحت شدی؟
    از اومدن کدوم عضو جدید یا قدیمی خوشحال شدی؟

    14- پست های کدوم عضو رو بیشتر از بقیه می خوانی؟

    15- بچه که بودی، ازت می پرسیدند مادرت رو بیشتر دوست داری یا پدرت رو؟ چی جواب می دادی؟

    باز هم میام!

  6. 8 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (پنجشنبه 10 شهریور 90)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamed65
    سلام،

    فکر نکنید من حواسم به صندلی داغ نیست. به خصوص حالا که کامران روشه! :)
    --
    سلام حامد جان،
    ---

    1- چه نظری راجع به ایرانی های خارج از کشور داری. هم اونهایی که اخیراً اونجا رفتند و هم اونهایی که چندین سال هست که اونجا هستند و از خیلی لحاظ تغییر کردند. آیا تونستی با اونها کنار بیایی؟ اخلاق و فرهنگ اونها رو بیشتر می پسندی یا اخلاق و فرهنگ ایرانی های داخل رو؟
    -----------
    راستش هیچکدام رو!

    دوست ندارم سیاه نمایی‌ کنم،

    اما متأسفانه، اکثر ما ایرانی‌‌ها چه در داخل، چه در خارج، همیشه یک سری صفت‌های منفی‌ را یدک کشیدیم، که بیشتر ریشه در فرهنگ ما دارد. برای نمونه، خیلی‌ اهل افراط و تفریط هستیم یا دوست نداریم پیشرفت یکدیگر را ببینیم.

    همین صفت‌های منفی‌، باعث شده، برای مثال خیلی‌ از آنهائی که اخیرا می‌آیند خیلی‌ زود ریشه‌های فرهنگی‌ خودشون رو گم یا حتی انکار کنند.

    قاعدتاً، ایرانی‌‌هایی‌ را که چندین سال اینجا هستند بیشتر می‌پسندم، چون از نظر شخصیتی بسیار با ثبات تر هستند، بگذریم، که از نظر عقیدتی‌ با خیلی‌ هایشان، حداقل من، نقطه اشتراکی ندارم.

    ------------

    2- چرا یک عده از ایرانی های خارج از کشور ظاهرشون رو شبیه غربی ها می کنند؟
    ---------
    فکر می‌کنم چون اعتماد به نفس دفاع و افتخار به فرهنگ و کشورشون رو ندارند.
    من معتقدم، کشور ما، در هر وضعیتی که هست، چه خوب، چه بد، متعلق به خود ما هست، نتیجه عملکرد نسل دیروز و امروز خود ما هست.

    گاهی‌ اوقات، خودمان را با هندی‌ها مقایسه می‌کنم، فرهنگ ما، کشور ما، مردم ما، به عقیده من خیلی‌ بهتر و پیشرفته تر از آنها هستند.

    اما اگر دقت کنی‌، خیلی‌ خوب توانسته اند، در همین جامعه خارجی‌، فرهنگشان را تبلیغ کنند، از فرهنگشان دفاع کنند و از آن خجالت نکشند.

    یک مثال ساده، در فرهنگ هندی‌ها غذا خوردن با دست خیلی‌ مرسوم هست. حتی در تبلیغ یا فروش غذا هایشان، وقتی‌ از آنها بپرسی‌ این غذا چطور سرو میشود یا چطور باید آن را خورد، به تو می‌گویند با دست!
    برای خارجی‌‌ها هم اصلا زشت به نظر نمیرسد، بلکه آن را به عنوان یک سبک زندگی‌ قابل احترام در نظر میگیرند.

    حالا فرض کن، ما چنین چیزی در فرهنگمان داشتیم...ظرف دو هفته اول کارد و چنگال دست میگرفتیم، و کلا کتمان میکردیم که مردم ما مثلا در ایران اینطوری غذا میخورند.

    ------------

    3- فرض بگیریم تو در یک مکان عمومی هستی. 2-3 تا ایرانی میان و کنارت می نشینند و شروع به صحبت کردن می کنند. آیا تو بهشون می گی که تو هم ایرانی هستی؟ آیا اصلاً دلیلی داره که بهشون بگی؟
    --------


    راستش این برام چند بار اتفاق افتاده، به خصوص در وسایل نقلیه عمومی‌...

    در کلّ فکر می‌کنم، در هر کشوری که باشی‌، باید فرق قائل بشی‌ بین حریم خانه و محیط بیرون.

    بعضی‌‌ها فکر میکنند، تنها زبان خودشان فارسی هست و هیچکس این زبان را به جز خودشان بلد نیست.

    من دوست ندارم وارد حریم شخصی‌ کسی‌ بشوم، از طرفی‌ هم دوست ندارم برای کسی‌ احساس نا امنی‌ ایجاد کنم.

    به همین دلیل، اگر متوجه بشم مدتی‌ که با آنها در ارتباط خواهم بود، خیلی‌ کوتاه هست، چیزی نمی‌گویم...

    اما اگر احساس کنم، طولانی‌ خواهد بود یا بلند بلند، در حال صحبت درباره مسائلی‌ باشند، که کاملا شخصی‌ هستند و دلشان نمی‌خواهد کسی‌ بداند، یادم می‌افتد که حالی‌ از دوستان ایرانیم بپرسم، تماس میگیرم و گاهی‌ اوقات مجبورا بلند بلند فارسی صحبت می‌کنم...

    قاعدتاً، متوجه میشوند که فقط خودشان فارسی زبان نیستند و مراعات میکنند.

    ------

    4- می توانی تصور کنی که با یک دختر خارجی ازدواج کنی؟
    -------
    - راستش، این سوال سختی هست، به دو دلیل،

    ابتدا اینکه، من عقایدم برام خیلی‌ مهم هستند و دوست ندارم اگر در آینده فرزندی داشته باشم، به هیچ چیز معتقد نباشد، یا دچار یک سر درگمی اعتقادی و فرهنگی‌ باشد.

    دوم اینکه، به روابط پیش از ازدواج حساسم.

    اما در کلّ و با همه این اوصاف میتوانم بگویم، ازدواج با یک دختر خارجی‌ برام قابل تصور هست، اگرچه ترجیحم این نیست.

    ---------

    5- اگر بفهمی دخترت مشروب می خوره، یا دیسکو میره یا با دوست پسرش رابطه داره، چه عکس العملی نشون میدی؟
    -----
    - بستگی داره.

    وظیفه من به عنوان پدر، این هست که فرزندم رو به درستی‌ تربیت کنم و راهی‌ را که فکر می‌کنم درست هست به او نشان بدهم.

    در واقع ابزار را به او بدهم که درست را از نا درست تشخیص بدهد، و در این زمینه همه تلاشم را خواهم کرد.

    اما او هم قاعدتاً یک انسان هست و حق انتخاب دارد، اگر با همه آن تربیت و ابزاری که سعی‌ کرده‌ام برای او فراهم بیاورم، به انتخاب چنین سبک زندگی‌ رسیده است، این انتخاب او هست، و من مشکلی‌ با او نخواهم داشت. در واقع در در مورد خودم هم چنین روال تربیتی طی‌ شده و من آن را می‌پسندم.

    البته این موضوع قاعدتاً برای پس از زمانی‌ هست که او به استقلال رسیده باشد و در خانه من زندگی‌ نکند. اگر پیش از آن باشد، مطمئناً، منفعل عمل نخواهم کرد.
    و البته همیشه سعی‌ می‌کنم، ارتباط خیلی‌ قوی و دوستانه‌ای با او داشته باشم، که هیچگاه در چنین شوکی قرار نگیرم.


    ---------

    6- اگر فقط یک روز تو ایران باشی، چی کار می کنی؟
    ---------
    - فکر می‌کنم، با دوستان صمیمیم برم بیرون، و البته، صبحانه، ناهار، عصرانه و شام را جاهای مختلفی‌(با خانواده) دعوت خواهم بود.
    ---------


    7- هر چند وقت یکبار به ایران سفر می کنی؟
    --------
    شاید سالی‌ یک بار فرصت کنم.
    ---

    8- حالا جدا از تشکر که خانم سرافراز گفت، کلاً کم پست می زنی. ولی وقتی پست می زنی واقعاً عالی می نویسی! ظاهراً تاپیک ها رو زیر نظر داری و همیشه به موقع یک پست مناسب می زنی. برنامه ی خاصی داری؟ :)
    ---------
    شما واقعا به من لطف دارید،

    راستش برنامه خاصی‌ را دنبال نمیکنم،

    من فرصتم خیلی‌ محدود هست، به همین دلیل خیلی‌ کم پست میزنم.

    در واقع، با توجه با زمان محدودم، انگیزه زیادی برای پست زدن ندارم، مگر اینکه حس کنم، مراجعی‌ پاسخ‌های کافی‌ یا در خور نگرفته است، یا یک شرایط بحرانی دارد و پاسخ من میتواند به او کمک کند.


    -----------

    9- نوشتی که ایراد همدردی کمبود پاسخ های کارشناسی هست. ولی به نظرت کاری هم میشه کرد؟ مثلاً مدیر همدردی بخواد به یک کارشناس پول بده که روزی 1 ساعت اینجا پاسخ بنویسه، کارشناس هم ساعتی بیست هزار تومان بگیرد، هزینه اش می شه ماهی 600 هزار تومان. این پول باید از کجا بیاید؟
    -----------
    از من خواستند ایراد بگیرم، من هم ایراد گرفتم، اگر خواسته بودند راه حل آن را هم ارائه بدهم، عمرا ایرادی نمی‌گرفتم!

    عموما ما ایرانی‌‌ها در ایراد گرفتن خوب هستیم و در راه حل ارائه دادن بد...

    جدا از این، اگر دقت کنی‌، من اشاره کردم، مراجعین همدردی اکثرا خانم‌ها هستند، و خانم‌ها بیشتر دنبال درد دل‌ کردن هستند تا راه حل کاربردی.

    البته این نظر شخصی‌ من هست که میتواند درست نباشد،

    با توجه به این موضوع، برای شخص من در چنین شرایطی، تاپیک‌های همدردی چیز زیادی برای یاد گرفتن نخواهد داشت، چون اکثرا تبدیل شده اند به جایی‌ برای درد دل‌ کردن خانم‌ها.

    ------------

    10- چه نظری در رابطه با انجمن آزاد داری؟
    البته من به شخصه فکر می کنم که مدیریت جایی که افراد با نظرهای مختلف بخواهند آزادانه صحبت کنند، خیلی سخته! مثلاً فکر کن 500 نفر عضو انجمن آزاد باشند. همه بحث ها به چالش کشیده می شه، آخرش هم به نتیجه نخواهد رسید. کافیه بری یک سری تو تالارهای دیگه بزنی.
    احساس می کنم هزینه ی انجمن آزاد از قصد اینقدر بالا در نظر گرفته شده، تا تعداد افرادی که عضو می شوند، خیلی کم باشه.
    ----------
    با این حرفت موافقم،

    اصولأ اینجا یک تالار مشاوره هست و برای بحث‌های چالشی تالار‌های زیاد دیگری هم در دسترس.

    اما، فکر نمیکنم تاپیک‌هایی‌ که اینجا باز میشن هم تا این حد، چالشی باشند که بخواهند به آن حد از چالش کشیده بشوند.

    در واقع، اینکه این تالار همدردی، به سمت چنین بحث‌هایی‌ برود یا نرود، به انتخاب من نیست و بنا بر تصمیم مدیر همدردی هست. و البته، واقعا بعضی‌ از بحث ها، برای برخی‌ از مراجعین که در شرایط بحرانی هستند، میتواند خطرناک باشد.

    اما در شرایط حاضر، فکر می‌کنم وجود انجمنی به عنوان انجمن آزاد هم، بی‌ معنا هست.

    هزینه عضویت در این انجمن به قدری بالاست که کسی‌ حاضر به پرداخت آن نیست، از طرف دیگر تعداد افرادی که در آن عضو هستند هم بیشتر از ۱-۲ نفر نیست،

    قاعدتاً انگیزه‌ای برای عضویت در آن به وجود نمی‌‌آید، چون کسی‌ به انجمن آزاد دسترسی ندارد که بحثی‌ بخواهد باشد. بحث ۱-۲ نفره که خیلی‌ بی‌ معنا خواهد بود. به نظر من، ایجاد انجمن آزاد، یک سیاست هوشمندانه، برای حذف بی‌ درد سر تاپیک‌های بحث بر انگیز از همدردی بود، در واقع نوعی سطل زباله برای آنها!

    و معتقدم، آزاد کردن دسترسی‌ به آن، برای اعضایی که در همدردی حق عضویت عادی پرداخت میکنند، منطقی‌ تر هست، چون آنها جز این دسته از مراجعینی قرار نمیگیرند که از چنین تاپیک‌هایی‌ ضربه بخورند، ضمن اینکه، دسترسی‌ به چنین تالاری انگیزه افراد را برای پرداخت حق عضویت افزایش خواهد داد.

    البته نباید از محدودیت‌ها و خط قرمز‌های قانونی‌ کشور هم چشمپوشی کرد، انجمن آزاد باید در همان چهارچوب باقی‌ بماند تا مشکلی پیش نیاید.

    -----------

    10- راستی عاشق شدی؟ این شعری که تو امضات گذاشتی جریانش چیه؟
    --------
    عشق واژه عمیقی هست و شایسته نیست که روی هر احساسی‌ چنین نامی‌ گذشت.
    اما پاسخ به سٔوالت مثبت هست.

    شعری که در امضام هست، اولین امضای من در همدردی بود. توضیحاتش بماند برای خلوت خودم.


    --------

    11- اولین باری که عاشق شدی چند سالت بود؟
    ---------
    اگر منظورت از عشق، همان عشقی‌ هست که اکثرا از آن سخن می‌گویند، باید بگویم، فکر می‌کنم ۱۷ یا ۱۸ سالم بود. از همین عشق‌های در یک نگاه که برای خیلی‌ از ما اتفاق افتاده، قاعدتاً ندیده گرفتمش.
    --------

    12- تا کی همدردی می مونی؟
    ------
    برای این سوال واقعا جواب خاصی‌ ندارم.
    -

    13- تو این مدت که اینجا بودی اعضای زیادی اومدند و رفتند. از رفتن کدوم عضو ناراحت شدی؟
    از اومدن کدوم عضو جدید یا قدیمی خوشحال شدی؟
    ---------
    به نظرم یکی‌ از اعضا بسیار با ارزش اینجا، دوست خوبمون غزاله(gh.sana) بود، پس از ازدوجشان از همدردی کوچ کردند.

    البته هنوز سر میزنند اما خیلی‌ کمتر...

    من همه جدیدی‌ها را دوست دارم، به خصوص اینکه اکثرا در رنج سنی خودمان هستند و بسیار با روحیه و شاداب.



    --------

    14- پست های کدوم عضو رو بیشتر از بقیه می خوانی؟
    -----------
    - پست‌های مدیر همدردی اکثرا برایم نکات جدید و قابل توجه دارند،به خصوص اینکه عموما از دیدگاه کاملا علمی‌ و روانشناسی به مشکل مراجع نگاه میکنند.

    پست‌های انی‌ عزیز و فرشته مهربان را هم اگر در تاپیکی ببینم، حتما می‌خوانم، چون اکثرا برای من نکات مثبتی داشته اند و دارند.

    -----

    15- بچه که بودی، ازت می پرسیدند مادرت رو بیشتر دوست داری یا پدرت رو؟ چی جواب می دادی؟
    ---------
    من از بچگی‌ زرنگ بودم، همیشه می‌گفتم جفتشون،

    اما به نظرم این یکی‌ از مسخره‌ترین و بی‌ منطق‌ترین سوال‌هایی‌ هست که ما ایرانی‌‌ها از بچه هامون میپرسیم،

    و کودک خردسال خود را از همان بچگی‌ به چالش و تعارض دعوت می‌کنیم، یک تعارض عاطفی بی‌ حاصل برای انتخاب بین دو فردی که عمیقا دوست دارد.

    -----------

    باز هم میام!
    موفق باشی‌،

    کامران


  8. 12 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (شنبه 12 شهریور 90)

  9. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام اقای کامران سو ا ل از شما
    1ـ ایا تا لار توانسته تغییر مثبتی در شما ایجاد کنه چه تغییری
    2ـ زییا ترین شکل دوست داشتن و ابرا ز محبت چی می تونه باشه
    3ـ احسا سا نتون رو چگونه مدیریت می کنید
    4ـ بهترین دوستتون توی تا لار کیه
    5ـ منطقی ترین فرد توی تا لار رو معرفی کنید
    6ـ اولین جمله ای که با خواندن این کلمات به ذهن تان می رسد
    خدا
    جنگ
    صندلی داغ
    فرشته
    موفقیت
    تحصیل
    تا لار
    خوشبختی
    7ـ دوست داری رو زی کارشناس افتخاری تا لار باشین
    8ـ زییاترین تصویر ذهنی یا خاطره تان چیست
    9ـ او ل برامون یک جک یا لطیفه یا مطلب طنز بگو شادمون کن
    10ـ با شمع جوجه ماشین یک جمله بسا ز
    11ـ چه میزان از مهارتهای زندگی را از فضای تا لار کسب کرده ای
    12ـ چقدر تا لار در بهبودی روند زندگی ات موفقیت ایجاد کرده
    13ـ یکی از مهم ترین تصمیم هایی که تا ا لان گرفتین رو برامون بگین
    14ـ چه مطلب یا پستی در تا لار برای شما خنده دار بود
    15ـ با لوله کتاب زرشک یک جمله بسا ز
    16ـ یک جمله که در زندگی برایتان جا لب یا اموزنده مفید بوده یا از ان ا لهام گرفته اید بیان کنید
    17ـ میزان توجه شما به علم و منطق و معنویات چه قدر است
    18ـ ایا به ارزوهای دو ران کودکی خود رسیده اید ان را بیان کنید
    19ـ کی رو بیشتر از همه تو زندگیت قبو ل داری
    20ـ یک جمله درباره مادر پدر بگوید
    21ـ به یاد موندنی ترین اهنگی که شنیدین
    22ـ یک ضرب المثل بگوید
    23ـ یک بیت شعر قشنگ بگو
    24ـ چه غذایی خوب درست می کنید


    امیدوارم همیشه موفق باشید

  10. 7 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (پنجشنبه 10 شهریور 90)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام.
    میخواستم جواب سوالاتون رو بدم اما پست چت گونه ممنوعه. پس تا وقتیکه سوالای جدید به ذهنم برسه باید صبر میکردم.
    حالا من چند سوال میپرسم،

    ۱- یعنی‌ واقعا من انقدر جدی به نظر می‌رسم؟

    ۲- یعنی‌ برا همین جدی به نظر رسیدن هست که کسی‌ سوال نپرسیده بود؟

    ۳- همه اینها یعنی‌، شما واقعا دختر خیلی‌ شجاع و نترسی هستین؟
    جواب1)واقعیتش اینه که من از پست ها و انجمن هایی که توش شرکت میکنید این جوری دستگیرم شد که زیاد اهل شوخی و سرگرمی نیستید.البته شاید دلیلش فقط وقت نداشتن باشه. یا حتی کیبورد فارسی نداشتن!! :)

    جواب۲)اون که یه شوخی بود. دوستان سرشون شلوغ بود. دیدید که الان چقدر اومدن برای سوزوندن:)

    جواب۳)سوال کردن از کسیکه روی صندلی داغ، اونم از نوع مجازیش نشسته مگه ترس داره! :)

    حالا ادامه ی سوالات:

    ۱)به نظرتون چرا این شکلکه عوض شده؟ این بهتر ه یا قبلیه؟

    2)تا به حال شده بخواین مثل دوستانی که خداحافظی کردن از تالار تشریف ببرید؟

    یه سری سوال دارم که شک داشتم بپرسم یا نه. چون گفتید هر چی خواستید بپرسید، منم مبپرسم.

    ۳) تو تاپیک معروفتون( کامران 2007 با همتون حرف داره) چرا دیگه هیچ حرفی از مهسا خانم نشد و هیچ کس دیگه نپرسید که چی شد؟! جای دیگه ای بقیه ماجرا رو گفتین که من ندیدم؟! یا شایدم بی دقت خوندمش!

    ۴) 26 دی 89 گفته بودید که:
    راستش دارم فکر می‌کنم که چند ماه دیگه برم ببینمش، بعد از سال‌ها این غرور لعنتی رو بشکنم، در آغوش بگیرمش و تو بغلش یک دل‌ سیر گریه کنم!
    چی شد؟ انجامش دادید؟

    5)فعلا دیگه دلم نمیاد سوالای سخت بپرسم
    (قبلا ها که مداوم میومدم صندلی داغ قسی القلب شده بودم سوال سخت و آسون فرقی نداشت میپرسیدم:) حالا هنوز رو دور نیفتادم:) )

  12. 5 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (یکشنبه 13 شهریور 90)

  13. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1386-11-26
    محل سکونت
    تهران بزرگ
    نوشته ها
    1,452
    امتیاز
    50,483
    سطح
    100
    Points: 50,483, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First Class50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکرها
    2,842

    تشکرشده 3,286 در 817 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام .

    سوال اول :

    به نظر شما چه کمبودی در عکس زیر وجود دارد ؟ ( این عکس چی کم داره ؟ )






    1 - درخت
    2 - انسان
    3 - برکه
    4 - اتومبیل
    5 - ابر


    سوال دوم :

    من دو سکه به شما می دهم که مجموعش 30 تومان می شود. اما یکی از آنها نباید 25 تومانی باشد . چطور ؟

    سوال سوم :

    هواپیمایی از ایران به سمت ترکیه در حرکت است و در مرز این دو سقوط می کند، بازمانده ها را کجا دفن می کنند؟



  14. 7 کاربر از پست مفید lord.hamed تشکرکرده اند .

    lord.hamed (پنجشنبه 10 شهریور 90)

  15. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام :
    می بینم رو صندلی داغ نشستید؟؟؟؟ هورااااااااا..........خوبید ؟خوشید؟

    1:چرا این شعر رو انتخاب کردید؟شما رو یاد چی میندازه؟

    یکی را دوست میدارم ولی افسوس او هرگز نمی داند

    نگاهش می کنم شاید بخواند از نگاه من که او را دوست می دارم

    ولی افسوس او هرگز نگاهم را نمی خواند

    به برگ گل نوشتم من که او را دوست می دارم

    ولی افسوس او گل را به زلف کودکی اویخت تا او را بخنداند

    افسوس...

    2:به نظر شما مگر نمی شود در ایران ادامه تحصیل داد که اکثر جوانان از جمله شما میرن خارج؟
    3:ثانیه ها در گذرند و ما هر روز پیرتر میشویم؟؟؟ موافقی؟
    4:در جایی خوندم هنوز نمی دانم یک سال که به عمرم اضافه می شود خوشحال باشم یا ناراحت.... نظر شما چیه؟
    5:در خارج از ایران رفتارشون با ایرانی ها بسته به اتفاقات بین الملل تغییر می کنه؟تا حالا برخوردی داشتید؟
    6:حاضرید بعد تحصیل به ایران برگردید؟
    7:اگر می تونید در بیانی ابهام آمیز !! برام از سارا بانو بگید و هرچه در این 2 سال هم تالاری بودن- از من فهمیدید؟؟ممنونم..

    موفق باشید..سارا

  16. 5 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (پنجشنبه 10 شهریور 90)

  17. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    هورا، بالاخره رسیدم به اخریش.

    نقل قول نوشته اصلی توسط سارا بانو
    سلام :
    می بینم رو صندلی داغ نشستید؟؟؟؟ هورااااااااا..........خوبید ؟خوشید؟
    ---------------
    سلام،

    من خیلی‌ خوبم، امیدوارم شما خیلی‌ بهتر باشید.
    ---------------

    1:چرا این شعر رو انتخاب کردید؟شما رو یاد چی میندازه؟
    -------------------------------------------------
    من این شعر رو دوست دارم، بیشتر به خاطر احساس فوق‌العاده لطیفی که درش موج میزنه، به نوعی می‌تونم بگم درش تعریفی‌ از عشق وجود داره که به تعریف من از عشق نزدیکه.

    ---------------------------------------------------
    یکی را دوست میدارم ولی افسوس او هرگز نمی داند

    نگاهش می کنم شاید بخواند از نگاه من که او را دوست می دارم

    ولی افسوس او هرگز نگاهم را نمی خواند

    به برگ گل نوشتم من که او را دوست می دارم

    ولی افسوس او گل را به زلف کودکی اویخت تا او را بخنداند

    افسوس...

    [color=#1E90FF]2:به نظر شما مگر نمی شود در ایران ادامه تحصیل داد که اکثر جوانان از جمله شما میرن خارج؟
    -----------------------
    چرا می‌توان، اما متأسفانه در ایران اکثرا حکم عالم بی‌ عمل را پیدا میکنند. در خیلی‌ از رشته ها، معمولا این فرصت پیدا نمی‌شود که علمی‌ که آموخته شده به کار گرفته بشود.

    ضمن اینکه، متأسفانه، تعداد خیلی‌ زیادی هدفشان ادامه تحصیل نیست، بلکه بیشتر مهاجرت به بهانه تحصیل هست.
    -------------
    3:ثانیه ها در گذرند و ما هر روز پیرتر میشویم؟؟؟ موافقی؟
    ----------

    تا حدودی بله، اما نه کاملاً.

    به نظر من پیری و جوانی به روحیه و دل‌ افراد بر میگردد. و من واقعا افرادی را میشناسم که با اینکه سنّ شناسنامه‌ای‌شان عنوان پیر بودن به آنها میدهد، اما از خیلی‌ از ما جوانها، واقعا جوانتر هستند.

    ---------
    4:در جایی خوندم هنوز نمی دانم یک سال که به عمرم اضافه می شود خوشحال باشم یا ناراحت.... نظر شما چیه؟
    ---------------------------
    بستگی به کیفیت آن یک سالی‌ دارد که گذشته.
    ------------------
    5:در خارج از ایران رفتارشون با ایرانی ها بسته به اتفاقات بین الملل تغییر می کنه؟تا حالا برخوردی داشتید؟
    ----------------
    بله متأسفانه.

    پاسخ سوال دومتون هم متأسفانه بله هست، البته برخورد مستقیم قاعدتاً به ندرت پیش میاد، اما احساس منفی‌ اطرافیان چیزی هست که هر انسانی‌ به طور نا خودآگاه میتواند آن را حس کند. ضمن اینکه تبلیغاتی هم که علیه ما ایرانی‌‌ها میشود به هیچ عنوان بی‌ تاثیر نیست.

    ---------------
    6:حاضرید بعد تحصیل به ایران برگردید؟
    --------------------
    بله! البته قاعدتاً این بله منوط به شرایطی هست.
    -------------------------
    7:اگر می تونید در بیانی ابهام آمیز !! برام از سارا بانو بگید و هرچه در این 2 سال هم تالاری بودن- از من فهمیدید؟؟ممنونم..
    -------------
    به نظرم سارا، دختری هست حساس، احساساتی و کمی‌ مغرور،

    و البته در کنار آن، مقید، معتقد، خونگرم و با محبت.

    در پر قو بزرگ شده و همیشه کسی‌ را به عنوان حامی‌ داشته است، و همین امر گاهی‌ اوقات او را در برابر مشکلات صدمه پذیر کرده است،
    اما سارا، در این دو سال به نظرم خیلی‌ تغییر کرده است، این را از روی پست‌هایش هم می‌توان متوجه شد، به نظرم خیلی‌ بزرگتر شده است.

    ----------------

    موفق باشید..سارا[/

    color]
    ----------------------
    امیدوارم شما هم موفق باشید، و به همه آرزوها و اهداف بزرگی‌ که در سرت داری برسی‌،

    و البته امیدوارم از حرفهام سو برداشت نکنی‌،

    کامران

    دوستان خوبم،
    سلام،

    ضمن تشکر از دوستان عزیزم داملا و محمد ابراهیمی عزیز که مدیریت صندلی داغ را بر عهده داشتند،

    و البته شما عزیزان که سوال‌های به این خوبی‌ از من پرسیدید،

    واقعا متاسفم که نتونستم در زمان کوتاه تری پاسخ‌های شما رو ارسال کنم،

    متأسفانه در ۲-۳ روز اخیر درگیر مساله‌ای بودم و سرم کمی‌ شلوغ.

    باز هم از همه شما ممنونم،

    برای همتون آرزوی موفقیت و خوشبختی‌ دارم.

    هر جایی‌ که هستین حسابی‌ خوش بگذرونین،

    کامران

  18. 8 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (یکشنبه 13 شهریور 90)

  19. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    ضمن تشکر از تمامی دوستانی که در هرچه داغ تر شدن صندلی جناب کامران تلاش کردندبه حضورتان اعلام می کنم که نوبت ایشان به پایان رسیده وازدوستان خواهشمندم سوالی نپرسندتا آقای کامران هم دراسرع وقت به سوالات باقی مانده پاسخ دهند.

  20. 5 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (یکشنبه 13 شهریور 90)


 
صفحه 62 از 73 نخستنخست ... 12223242525354555657585960616263646566676869707172 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.