سلام کامران
کامران ینی چی؟
چرا رفتی خارج؟
کی رفتی؟
کی برمی گردی؟
اسم این خارجی که رفتی چیه؟
دانشجوها چه رفتاری با دختران حجابدار دارن؟
کار هم می کنی؟
چه نوشته هات با فونت بزرگه؟
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
سلام کامران
کامران ینی چی؟
چرا رفتی خارج؟
کی رفتی؟
کی برمی گردی؟
اسم این خارجی که رفتی چیه؟
دانشجوها چه رفتاری با دختران حجابدار دارن؟
کار هم می کنی؟
چه نوشته هات با فونت بزرگه؟
فرهنگ 27 (چهارشنبه 09 شهریور 90)
تشکرشده 2,961 در 521 پست
نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
kamran2007 (شنبه 12 شهریور 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام،
فکر نکنید من حواسم به صندلی داغ نیست. به خصوص حالا که کامران روشه! :)
1- چه نظری راجع به ایرانی های خارج از کشور داری. هم اونهایی که اخیراً اونجا رفتند و هم اونهایی که چندین سال هست که اونجا هستند و از خیلی لحاظ تغییر کردند. آیا تونستی با اونها کنار بیایی؟ اخلاق و فرهنگ اونها رو بیشتر می پسندی یا اخلاق و فرهنگ ایرانی های داخل رو؟
2- چرا یک عده از ایرانی های خارج از کشور ظاهرشون رو شبیه غربی ها می کنند؟
3- فرض بگیریم تو در یک مکان عمومی هستی. 2-3 تا ایرانی میان و کنارت می نشینند و شروع به صحبت کردن می کنند. آیا تو بهشون می گی که تو هم ایرانی هستی؟ آیا اصلاً دلیلی داره که بهشون بگی؟
4- می توانی تصور کنی که با یک دختر خارجی ازدواج کنی؟
5- اگر بفهمی دخترت مشروب می خوره، یا دیسکو میره یا با دوست پسرش رابطه داره، چه عکس العملی نشون میدی؟
6- اگر فقط یک روز تو ایران باشی، چی کار می کنی؟
7- هر چند وقت یکبار به ایران سفر می کنی؟
8- حالا جدا از تشکر که خانم سرافراز گفت، کلاً کم پست می زنی. ولی وقتی پست می زنی واقعاً عالی می نویسی! ظاهراً تاپیک ها رو زیر نظر داری و همیشه به موقع یک پست مناسب می زنی. برنامه ی خاصی داری؟ :)
9- نوشتی که ایراد همدردی کمبود پاسخ های کارشناسی هست. ولی به نظرت کاری هم میشه کرد؟ مثلاً مدیر همدردی بخواد به یک کارشناس پول بده که روزی 1 ساعت اینجا پاسخ بنویسه، کارشناس هم ساعتی بیست هزار تومان بگیرد، هزینه اش می شه ماهی 600 هزار تومان. این پول باید از کجا بیاید؟
10- چه نظری در رابطه با انجمن آزاد داری؟
البته من به شخصه فکر می کنم که مدیریت جایی که افراد با نظرهای مختلف بخواهند آزادانه صحبت کنند، خیلی سخته! مثلاً فکر کن 500 نفر عضو انجمن آزاد باشند. همه بحث ها به چالش کشیده می شه، آخرش هم به نتیجه نخواهد رسید. کافیه بری یک سری تو تالارهای دیگه بزنی.
احساس می کنم هزینه ی انجمن آزاد از قصد اینقدر بالا در نظر گرفته شده، تا تعداد افرادی که عضو می شوند، خیلی کم باشه.
10- راستی عاشق شدی؟این شعری که تو امضات گذاشتی جریانش چیه؟
11- اولین باری که عاشق شدی چند سالت بود؟
12- تا کی همدردی می مونی؟
13- تو این مدت که اینجا بودی اعضای زیادی اومدند و رفتند. از رفتن کدوم عضو ناراحت شدی؟
از اومدن کدوم عضو جدید یا قدیمی خوشحال شدی؟
14- پست های کدوم عضو رو بیشتر از بقیه می خوانی؟
15- بچه که بودی، ازت می پرسیدند مادرت رو بیشتر دوست داری یا پدرت رو؟ چی جواب می دادی؟
باز هم میام!
hamed65 (پنجشنبه 10 شهریور 90)
تشکرشده 2,961 در 521 پست
موفق باشی،نوشته اصلی توسط hamed65
کامران
kamran2007 (شنبه 12 شهریور 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام اقای کامران سو ا ل از شما
1ـ ایا تا لار توانسته تغییر مثبتی در شما ایجاد کنه چه تغییری
2ـ زییا ترین شکل دوست داشتن و ابرا ز محبت چی می تونه باشه
3ـ احسا سا نتون رو چگونه مدیریت می کنید
4ـ بهترین دوستتون توی تا لار کیه
5ـ منطقی ترین فرد توی تا لار رو معرفی کنید
6ـ اولین جمله ای که با خواندن این کلمات به ذهن تان می رسد
خدا
جنگ
صندلی داغ
فرشته
موفقیت
تحصیل
تا لار
خوشبختی
7ـ دوست داری رو زی کارشناس افتخاری تا لار باشین
8ـ زییاترین تصویر ذهنی یا خاطره تان چیست
9ـ او ل برامون یک جک یا لطیفه یا مطلب طنز بگو شادمون کن
10ـ با شمع جوجه ماشین یک جمله بسا ز
11ـ چه میزان از مهارتهای زندگی را از فضای تا لار کسب کرده ای
12ـ چقدر تا لار در بهبودی روند زندگی ات موفقیت ایجاد کرده
13ـ یکی از مهم ترین تصمیم هایی که تا ا لان گرفتین رو برامون بگین
14ـ چه مطلب یا پستی در تا لار برای شما خنده دار بود
15ـ با لوله کتاب زرشک یک جمله بسا ز
16ـ یک جمله که در زندگی برایتان جا لب یا اموزنده مفید بوده یا از ان ا لهام گرفته اید بیان کنید
17ـ میزان توجه شما به علم و منطق و معنویات چه قدر است
18ـ ایا به ارزوهای دو ران کودکی خود رسیده اید ان را بیان کنید
19ـ کی رو بیشتر از همه تو زندگیت قبو ل داری
20ـ یک جمله درباره مادر پدر بگوید
21ـ به یاد موندنی ترین اهنگی که شنیدین
22ـ یک ضرب المثل بگوید
23ـ یک بیت شعر قشنگ بگو
24ـ چه غذایی خوب درست می کنید
امیدوارم همیشه موفق باشید![]()
محمدابراهیمی (پنجشنبه 10 شهریور 90)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام.
میخواستم جواب سوالاتون رو بدم اما پست چت گونه ممنوعه. پس تا وقتیکه سوالای جدید به ذهنم برسه باید صبر میکردم.
جواب1)واقعیتش اینه که من از پست ها و انجمن هایی که توش شرکت میکنید این جوری دستگیرم شد که زیاد اهل شوخی و سرگرمی نیستید.البته شاید دلیلش فقط وقت نداشتن باشه. یا حتی کیبورد فارسی نداشتن!! :)حالا من چند سوال میپرسم،
۱- یعنی واقعا من انقدر جدی به نظر میرسم؟
۲- یعنی برا همین جدی به نظر رسیدن هست که کسی سوال نپرسیده بود؟
۳- همه اینها یعنی، شما واقعا دختر خیلی شجاع و نترسی هستین؟
جواب۲)اون که یه شوخی بود. دوستان سرشون شلوغ بود. دیدید که الان چقدر اومدن برای سوزوندن:)
جواب۳)سوال کردن از کسیکه روی صندلی داغ، اونم از نوع مجازیش نشسته مگه ترس داره! :)
حالا ادامه ی سوالات:
۱)به نظرتون چرا این شکلکه عوض شده؟این بهتر ه یا قبلیه؟
2)تا به حال شده بخواین مثل دوستانی که خداحافظی کردن از تالار تشریف ببرید؟
یه سری سوال دارم که شک داشتم بپرسم یا نه. چون گفتید هر چی خواستید بپرسید، منم مبپرسم.
۳) تو تاپیک معروفتون( کامران 2007 با همتون حرف داره) چرا دیگه هیچ حرفی از مهسا خانم نشد و هیچ کس دیگه نپرسید که چی شد؟! جای دیگه ای بقیه ماجرا رو گفتین که من ندیدم؟! یا شایدم بی دقت خوندمش!
۴) 26 دی 89 گفته بودید که:
چی شد؟ انجامش دادید؟راستش دارم فکر میکنم که چند ماه دیگه برم ببینمش، بعد از سالها این غرور لعنتی رو بشکنم، در آغوش بگیرمش و تو بغلش یک دل سیر گریه کنم!
5)فعلا دیگه دلم نمیاد سوالای سخت بپرسم
(قبلا ها که مداوم میومدم صندلی داغ قسی القلب شده بودم سوال سخت و آسون فرقی نداشت میپرسیدم:) حالا هنوز رو دور نیفتادم:) )
دختر مهربون (یکشنبه 13 شهریور 90)
تشکرشده 3,286 در 817 پست
سلام .
سوال اول :
به نظر شما چه کمبودی در عکس زیر وجود دارد ؟ ( این عکس چی کم داره ؟ )
1 - درخت
2 - انسان
3 - برکه
4 - اتومبیل
5 - ابر
سوال دوم :
من دو سکه به شما می دهم که مجموعش 30 تومان می شود. اما یکی از آنها نباید 25 تومانی باشد . چطور ؟
سوال سوم :
هواپیمایی از ایران به سمت ترکیه در حرکت است و در مرز این دو سقوط می کند، بازمانده ها را کجا دفن می کنند؟
lord.hamed (پنجشنبه 10 شهریور 90)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام :
می بینم رو صندلی داغ نشستید؟؟؟؟ هورااااااااا..........خوبید ؟خوشید؟
1:چرا این شعر رو انتخاب کردید؟شما رو یاد چی میندازه؟
یکی را دوست میدارم ولی افسوس او هرگز نمی داند
نگاهش می کنم شاید بخواند از نگاه من که او را دوست می دارم
ولی افسوس او هرگز نگاهم را نمی خواند
به برگ گل نوشتم من که او را دوست می دارم
ولی افسوس او گل را به زلف کودکی اویخت تا او را بخنداند
افسوس...
2:به نظر شما مگر نمی شود در ایران ادامه تحصیل داد که اکثر جوانان از جمله شما میرن خارج؟
3:ثانیه ها در گذرند و ما هر روز پیرتر میشویم؟؟؟ موافقی؟
4:در جایی خوندم هنوز نمی دانم یک سال که به عمرم اضافه می شود خوشحال باشم یا ناراحت.... نظر شما چیه؟
5:در خارج از ایران رفتارشون با ایرانی ها بسته به اتفاقات بین الملل تغییر می کنه؟تا حالا برخوردی داشتید؟
6:حاضرید بعد تحصیل به ایران برگردید؟
7:اگر می تونید در بیانی ابهام آمیز !! برام از سارا بانو بگید و هرچه در این 2 سال هم تالاری بودن- از من فهمیدید؟؟ممنونم..
موفق باشید..سارا![]()
سارا بانو (پنجشنبه 10 شهریور 90)
تشکرشده 2,961 در 521 پست
هورا، بالاخره رسیدم به اخریش.
----------------------نوشته اصلی توسط سارا بانو
امیدوارم شما هم موفق باشید، و به همه آرزوها و اهداف بزرگی که در سرت داری برسی،
و البته امیدوارم از حرفهام سو برداشت نکنی،
کامران
دوستان خوبم،
سلام،
ضمن تشکر از دوستان عزیزم داملا و محمد ابراهیمی عزیز که مدیریت صندلی داغ را بر عهده داشتند،
و البته شما عزیزان که سوالهای به این خوبی از من پرسیدید،
واقعا متاسفم که نتونستم در زمان کوتاه تری پاسخهای شما رو ارسال کنم،
متأسفانه در ۲-۳ روز اخیر درگیر مسالهای بودم و سرم کمی شلوغ.
باز هم از همه شما ممنونم،
برای همتون آرزوی موفقیت و خوشبختی دارم.
هر جایی که هستین حسابی خوش بگذرونین،
کامران
kamran2007 (یکشنبه 13 شهریور 90)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
ضمن تشکر از تمامی دوستانی که در هرچه داغ تر شدن صندلی جناب کامران تلاش کردندبه حضورتان اعلام می کنم که نوبت ایشان به پایان رسیده وازدوستان خواهشمندم سوالی نپرسندتا آقای کامران هم دراسرع وقت به سوالات باقی مانده پاسخ دهند.
داملا (یکشنبه 13 شهریور 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)