تشکرشده 2,261 در 917 پست
ویرایش توسط gholam1234 : شنبه 24 خرداد 99 در ساعت 21:47
تشکرشده 311 در 123 پست
سلام مدیر همدردی
مثلا من صفحه ی خودمو میخوام ببینم
Not found میزنه.
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
با سلام
ممنون آقای مدیر ، به خاطر پیگیریهایی که می کنید
در تاپیک صندلی داغ 14 + پشت صحنه صندلی داغ 14 تمام صفحات نشون داده نمیشه
با مرور گر کروم بریم پیغام زیر را میده :
Not Found
The requested URL /thread46665-5.html was not found on this server
اگه با مروگر Microsoft Edge بریم درسته و مشکل نداره
قسمت لینک های پیشنهادی مدیر همدردی هم بریم ،، مقاالات را نشون نمیده پیامی شبیه خطای بالا را میده ( با دو مررور گر تست کردم خطا داشت )
http://www.hamdardi.net/golchin_link/golchin_link.htm
اگه با مروگر Microsoft Edge بری نشون میده
صندلی داغ و پشت صحنه را به نظرم فعلا با edge برید زومیام ...چون برای من نشون میده :)
![]()
ویرایش توسط باغبان : شنبه 24 خرداد 99 در ساعت 22:34
مدیرهمدردی (یکشنبه 25 خرداد 99)

تشکرشده 2,656 در 1,207 پست
مدیرهمدردی (یکشنبه 25 خرداد 99)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
با سلام و مزاحمت مجدد
آقای مدیر تو قسمت (کنترل پنل ) :
تنظیمات کاربری - تنظیمات من ... قسمت های کادر زیر کار نمیکنه و خطای زیر را میدهد :
www.hamdardi.net is currently unable to handle this request.
[COLOR=var(--error-code-color)]HTTP ERROR 500
ممنون
در پناه خدا![]()
ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 25 خرداد 99 در ساعت 12:38
تشکرشده 2,354 در 759 پست
[QUOTE=C-R-Y;457684]با سلام
ممنون آقای مدیر ، به خاطر پیگیریهایی که می کنید
در تاپیک صندلی داغ 14 + پشت صحنه صندلی داغ 14 تمام صفحات فقط یک پیغام نشون داده میشه
با مرور گر کروم بریم پیغام زیر رو میده
The modir of hamdardi send a jayeze for Elahe Zibais.what is her jayeze???
فرقی نمیکنه اگه با مروگر [COLOR=#444444][FONT=Roboto]Microsoft Edge بریم همینطور
قسمت لینک های پیشنهادی مدیر همدردی هم بریم ،،
همین پیغام رو نشون میده
لطفا پیگیری کنید.
البته فقط من نمیگما خانم سحر واقای غلام یک دو سه چهار هم تایید فرمودند
![]()
ویرایش توسط الهه زیبایی ها : دوشنبه 26 خرداد 99 در ساعت 07:41 دلیل: همینجوری
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام
من الان یه بار دیگه هم امتحان کردم :
تاپیک پشت صحنه ،، 5 صحنه اول با مروگر کروم نمی یاد ولی با Microsoft Edge همش کامل می یاد
تاپیک صندلی داغ هم با مرورگر کروم 4 صفحه اول نمی یاد . خطا میده ولی با edge همش کامل می یاد
مرورگر موزیلا فایرفاکس هم همش کامل می یاد موارد بالا
کروم یه خورده اذیت داره :)
تاپیک " همتم بدرقه راه کن " هم مثل بالا ( صفحه اول با کروم نمی یاد ولی بقیه صفحات می یاد .....با edge کامل همه می یاد )
http://www.hamdardi.net/showthread.p...726#post457726
بهترین های همدردی هم با هیچ مرورگری مقالات نشون داده نمیشه
http://www.hamdardi.net/golchin_link/golchin_link.htm
ولی مقالات تالار ، از مسیرهای زیر با توجه به عنوانی که انتخاب می کنیم ، باز میشه تاپیک هاش ( با تمام مروگرها )
برا من اینجوری بود با پی سی و ویندوز 10 تست کردم .
ولی به نظر ایراد سرور میده
بقیه تاپیک ها موردی ندیدم فعلا
موفق باشین
با تشکر.
ویرایش توسط باغبان : سه شنبه 27 خرداد 99 در ساعت 00:13
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
با سلام
الان یه بار دیگه تست کردم ، برا من که درسته
بچه ها شما هم تست کنید و بگید تاپیک ها را
تاپیک صندلی داغ و پشت صحنه درست شده با همه مرورگرها و کامل میاره
دیدن صفحات شخصی هم درسته با تمام مرورگرها
فکر کنم با مرور زمان داره درست میشه و احتمالا بچه ها در پشت صحنه دارن خیلی زحمت می کشند :))
خدا قوت .
ولی این هنوز ایراد داره :
بهترین های همدردی هم با هیچ مرورگری مقالات نشون داده نمیشهhttp://www.hamdardi.net/golchin_link/golchin_link.htm
متشکرم .
miss seven (سه شنبه 27 خرداد 99)

تشکرشده 2,656 در 1,207 پست
سلام و عرض احترام
مدیریت محترم، بعد از تغییرات سایت دسترسی به بخش های مختلف تنظیمات پروفایل ندارم و یک صفحه سفید خالی باز میشه.
با تشکر![]()

تشکرشده 2,656 در 1,207 پست
سلام مجدد...
دوباره بخشی که مربوط به گذاشتن لینک عکس هست، صفحه ی سفید شفاف باز میشه و امکان گذاشتن لینک نیست.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)