چقدر خدشحال شدم از این پست طنین باران. مرسی واقعا.
منم ده تا رو متقبل میشم. خدا خیرتون بده ...
تشکرشده 2,261 در 917 پست
چقدر خدشحال شدم از این پست طنین باران. مرسی واقعا.
منم ده تا رو متقبل میشم. خدا خیرتون بده ...
تشکرشده 1,848 در 755 پست
سلام
روحشان شاد
ممنون خانم طنین
پنج قرائت
gholam1234 (شنبه 20 شهریور 00), Niagara (جمعه 26 شهریور 00), لاله123 (چهارشنبه 24 شهریور 00), zolal (شنبه 20 شهریور 00), باغبان (پنجشنبه 01 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 21 شهریور 00)
تشکرشده 1,494 در 483 پست
سلام، من هم 2 بار می خونم. ان شاالله که خدا روح همه عزیزان سفر کرده و مادر آقا غلام و پوه عزیز را بیامرزد و هدیه ای باشه براشون. قبول باشه ان شاالله.![]()
gholam1234 (شنبه 20 شهریور 00), Mvaz (شنبه 20 شهریور 00), Niagara (جمعه 26 شهریور 00), لاله123 (چهارشنبه 24 شهریور 00), باغبان (پنجشنبه 01 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 21 شهریور 00)
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
سلام
منم ۵ تا قرائت میکنم. امیدوارم این مادران بزرگوار مورد رحمت خداوند قرار بگیرد.
پ.ن: توی روایات زیاد دیدم برای مومنین بی وارث هم که از دنیا رفتند طلب آمرزش و مغفرت کنید
gholam1234 (شنبه 20 شهریور 00), Mvaz (شنبه 20 شهریور 00), Niagara (جمعه 26 شهریور 00), tavalode arezoo (پنجشنبه 25 شهریور 00), لاله123 (چهارشنبه 24 شهریور 00), باغبان (پنجشنبه 01 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 21 شهریور 00)
تشکرشده 259 در 102 پست
سلام . منم دو بار می خونم
روحشان شاد .
gholam1234 (چهارشنبه 24 شهریور 00), Mvaz (پنجشنبه 25 شهریور 00), Niagara (جمعه 26 شهریور 00), باغبان (پنجشنبه 01 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 28 شهریور 00)
تشکرشده 953 در 325 پست
gholam1234 (پنجشنبه 25 شهریور 00), Mvaz (پنجشنبه 25 شهریور 00), Niagara (جمعه 26 شهریور 00), لاله123 (جمعه 26 شهریور 00), باغبان (پنجشنبه 01 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 28 شهریور 00)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
ممنونم، چهار تا دیگه تا چهل تا ، ممنونم از همه دوستان
miss seven (پنجشنبه 01 مهر 00), Mvaz (پنجشنبه 25 شهریور 00), Niagara (جمعه 26 شهریور 00), لاله123 (جمعه 26 شهریور 00), باغبان (پنجشنبه 01 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 28 شهریور 00)
تشکرشده 423 در 177 پست
خدا را شاکرم که فرصتی برای من شد که در این جمع با صفای معنوی شرکت کنم . خدا انشالله تمام رفتگان این جمع ، بخصوص مادر گرامی آقای غلام را بیامرزه . من هم اگه توفیق داشته باشم چهار بار قرائت می کنم .
gholam1234 (جمعه 26 شهریور 00), لاله123 (جمعه 26 شهریور 00), zolal (جمعه 02 مهر 00), باغبان (پنجشنبه 01 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 28 شهریور 00)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام
از حضور همه شما خوبان در این ختم سپاس گذارم خداوند رفتگان همه ی شما را بیامرزد و شما و عزیزان تان را حفظ کند![]()
gholam1234 (یکشنبه 28 شهریور 00), فرشته مهربان (یکشنبه 04 مهر 00), لاله123 (یکشنبه 28 شهریور 00), zolal (جمعه 02 مهر 00), باغبان (پنجشنبه 01 مهر 00)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام همدردی های عزیز
ازتون میخوام با قلب های پاکتون برای یه نفر دعا کنید که بیماری سختی دارن و اذیت میشن .
ان شاءالله خدا به همه تون سلامتی بده .
gholam1234 (جمعه 02 مهر 00), فرشته مهربان (یکشنبه 04 مهر 00), zolal (جمعه 02 مهر 00), باغبان (پنجشنبه 01 مهر 00), طنین باران (جمعه 02 مهر 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)