به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 61 از 73 نخستنخست ... 11213141515253545556575859606162636465666768697071 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 601 تا 610 , از مجموع 732

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام

    چطوری با صندلی داغ
    منتها هنوز داغ نشده

    بی مقدمه
    1- احترام به قوانین یعنی چی؟
    2- پس چرا جایی که باید به سئوالات پاسخ بدی ، میایی سئوال می پرسی؟(منظورم پست قبلی ات بود)
    3- نام کاربری ات رو بر چه اساسی انتخاب کردی؟
    4- آواتارهایی که تا حالا داشتی رو همشون رو بذار اینجا و جلوی هرکدوم بنویس به چه دلیل انتخابشون کردی؟
    5-بالاخره خدا با تو آشتی کرد یا تو با خدا؟
    6-اتاق تنهای تو و این تالار چرا ناپدید شد؟
    7-چرا نماز می خونیم؟ مگه خدا به نماز ما احتیاج داره؟
    8- معنای زندگی چیست؟
    9- در آخر به چه چیزی توی این دنیا می خواهی برسی؟
    10- اگه فرصت ازدواج برایت پیش نیاید ، اون وقت چی کار می کنی؟
    11- آیا کسی که حجاب کاملی دارد ، یعنی شخص معتقدی هست؟ چرا؟
    12- کمالگرایی ات تا چه حد هست؟
    13-کمالگرایی کجاها خوبه کجاها بد؟
    14- اینکه می گن بیشتر از اینکه به دیگری پایبند باشم به خودم و اصول عقایدم پایبندم مصداقی داره یا نه؟ توضیح بده
    15-توی کدوم آیه از قران نوشته که خوردن مشروب حرام هست و نجس؟
    16- اینکه می گن ذات یک انسان خیلی در سرنوشتش تاثیر داره یعنی چی؟
    17-چرا سئوال های بقیه بچه هارو جواب ندادی؟
    18-چرا رنگین کمون هفت رنگه؟
    19- آدم خوبه عاشق کور باشه؟ ( من الان عاشق کورم ها.... )
    20- آیا توانایی این رو داری که انسانی رو مجذوب خودت کنی؟
    21- هنوز در طبیعت زندگی می کنی؟ در کنار درختان و سبزه ها؟
    22- چرا طبیعت آرامش بخشه؟
    23- چه رنگی رو دوست داری؟

  2. 5 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (چهارشنبه 09 شهریور 90)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
    سلام

    چطوری با صندلی داغ
    منتها هنوز داغ نشده
    -------
    سلام،

    ---------
    بی مقدمه
    1- احترام به قوانین یعنی چی؟
    ---------
    - احترام به قوانین یعنی‌ عدم عبور از خط قرمز‌هایی‌ که به عنوان قانون تعریف شده اند.
    ----------

    2- پس چرا جایی که باید به سئوالات پاسخ بدی ، میایی سئوال می پرسی؟(منظورم پست قبلی ات بود)
    ---------
    - فقط برای اینکه ترس مردم بریزه!
    -------------
    3- نام کاربری ات رو بر چه اساسی انتخاب کردی؟
    ----
    کامران اسم دوستی‌ بود که کاملا اتفاقی همان روزی که اینجا ثبت نام می‌کردم، ملاقات کرده بودم...

    از آنجایی که این نام قبلاً توسط کاربر دیگری انتخاب شده بود، ۲۰۰۷ را هم کنارش اضافه کردم که سیستم همدردی قبول کند...دقیق خاطرم نیست اما فکر می‌کنم ۲۰۰۷ را خود همدردی پیشنهاد داد!؟

    خلاصه اینکه، هیچ دلیل خاصی‌ پشت انتخاب من نبود، راستش چون برام خیلی‌ مهم نبود و فکر نمیکردم تا این اندازه اینجا ماندگار بشوم.


    -------
    4- آواتارهایی که تا حالا داشتی رو همشون رو بذار اینجا و جلوی هرکدوم بنویس به چه دلیل انتخابشون کردی؟
    -----------
    در این مدت ۳ آواتار داشتم، آواتار‌هایم را بر اساس احساساتی که در آن دوره خاص داشتم انتخاب می‌کردم(درست مثل قربانیانم).

    الف. تنهایی‌loneliness)
    حسی بود که در اوایل ورودم به اینجا داشتم، به توصیه و اصرار دوستی‌(اسمش بالهای صداقت بود) عوضش کردم.

    ب. دوستی‌


    ج. محبت(زندگی‌ تکثیر ثروتیست که نامش محبت است)

    ---------------
    5-بالاخره خدا با تو آشتی کرد یا تو با خدا؟
    ---------
    - من فکر می‌کنم، خدا هیچوقت با من قهر نبود، قهر رو من شروع کرده بودم، خودم هم تمومش کردم.
    --------
    6-اتاق تنهای تو و این تالار چرا ناپدید شد؟
    -------
    - احتمالأ چون من دیگه تنها نبودم...یا اون احساس تنهایی‌ رو نداشتم.
    -------------
    7-چرا نماز می خونیم؟ مگه خدا به نماز ما احتیاج داره؟
    ------------
    البته هر فردی در این زمینه عقاید خودش رو داره، اما به نظر من عبادتی که از ترس جهنم یا به عبارتی از سر ترس باشه، بی‌ ارزشه.

    عبادت باید از روی عشق باشه.

    خدا به نماز یا عبادت ما احتیاج نداره، اما این نیازی هست که در انسان وجود داره. حداقل در مورد شخص من اینطور هست، عبادت من از سر نیازی هست که خودم بهش دارم.

    --------------
    8- معنای زندگی چیست؟
    ------

    زندگی ، راز بزرگی ست که در ما جاری ست

    زندگی ، فاصله ی آمدن و رفتن ماست

    رود دنیا ، جاری ست

    زندگی ، آبتنی کردن در این رود است

    وقت رفتن ، به همان عریانی ، که به هنگام ورود آمده ایم

    قصه آمدن و رفتن ما تکراری است

    عده ای گریه کنان می آیند

    عده ای ، گرم تلاطم هایش

    عده ای بغض به لب ، قصد خروج

    فرق ما ، مدت این آب تنی است

    یا که شاید ، روش غوطه وری

    دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد ، هیچ

    زندگی ، باور تبدیل زمان است در اندیشه عمر

    زندگی ، جمع طپش های دل است

    زندگی ، وزن نگاهی ست که در خاطره ها می ماند

    زندگی ، بازی نافرجامی است

    که تو انبوه کنی ، آنچه نمی باید برد

    و فراموش شود ، آنچه که ره توشه ماست

    شاید این حسرت بیهوده که در دل داری ،

    شعله ی گرمی امید تو را خواهد کشت

    زندگی ، درک همین اکنون است

    زندگی ، شوق رسیدن به همان فردایی ست ، که نخواهد آمد

    تو ، نه در دیروزی ، و نه در فردایی

    ظرف امروز ، پر از بودن توست

    شاید این خنده که امروز ، دریغش کردی

    آخرین فرصت همراهی با امید است

    زندگی ، بند لطیفی است که بر گردن روح افتاده ست

    زندگی ، فرصت همراهی تن با روح است

    روح از جنس خدا

    و تن ، این مرکب دنیایی از جنس فنا

    زندگی ، یاد غریبی ست که در حافظه ی خاک ، به جا می ماند

    زندگی ، رخصت یک تجربه است

    تا بدانند همه ،

    تا تولد باقی ست

    می توان گفت خدا امیدش

    به رها گشتن انسان ، باقی است!

    سهراب
    ------------
    9- در آخر به چه چیزی توی این دنیا می خواهی برسی؟
    ---------
    - یک پایان خوب برای یک شروع زیبا.

    و از اینجا به بعد، سوال‌های سخت بالهای صداقت شروع شد!

    -----------
    10- اگه فرصت ازدواج برایت پیش نیاید ، اون وقت چی کار می کنی؟
    ------
    - با توجه به شرایط کنونی نمیتونم با قطعیت به این سوال جواب بدم. اما فکر می‌کنم، همه انسان‌ها در زندگی‌ گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارند، گزینه‌های پیش رو، همیشه ایده‌آل نیستند، اما وجود دارند و در شرایطی میشه بهشون در چهارچوب خط قرمز‌های فردی فکر کرد.
    ------
    11- آیا کسی که حجاب کاملی دارد ، یعنی شخص معتقدی هست؟ چرا؟
    -------

    - قطعاً نه، ظاهر افراد نه الزاماً اما میتونه تا حدی نشانگر طرز فکر و عقاید آنها باشد،

    اما تنها به صرف ظاهر یک فرد نمی‌توان به باطن و عقاید او پی‌ برد،

    در واقع قضاوتی که تنها بر پایه ظاهر فردی انجام بشود، یک حماقت هست که همیشه هم ارزان تمام نمی‌شود.

    -------------
    12- کمالگرایی ات تا چه حد هست؟
    --------
    - کمالگرایی من فوق‌العاده شدید بود در حدی که زندگی‌ روزمره من رو هم مختل کرده بود،

    اما دارم سعی‌ می‌کنم اصلاحش کنم و تا حدی هم موفق بودم.


    ---------
    13-کمالگرایی کجاها خوبه کجاها بد؟
    ------------
    - به نظرم کمال گرایی در کلّ چیز خوبی‌ نیست.
    ------------
    14- اینکه می گن بیشتر از اینکه به دیگری پایبند باشم به خودم و اصول عقایدم پایبندم مصداقی داره یا نه؟ توضیح بده
    -------------
    بله، مصداق آن را میتوان در خیلی‌ از روابط انسانی‌ پیدا کرد،

    ممکن هست من دوستی‌ داشته باشم یا فردی در زندگی‌ من باشد که فوق‌العاده به او علاقمند باشم،

    قاعدتاً من با این فرد مشترکاتی دارم که باعث این علاقه یا حس وابستگی شده است، اما در خیلی‌ از زمینه‌ها هم ممکن هست عقاید متفاوتی داشته باشیم،

    اینکه تنها به صرف داشتن یک سری از نقاط مشترک که باعث وابستگی ما هم شده است، از باقی‌ عقاید یا خط قرمز‌هایم بگذرم یک اشتباه هست...

    چون به معنای فدا کردن کورکورانه یک سری ارزش‌های فردی هست، که متعاقباً استقلال فردی من را زیر سوال میبرد.

    -------
    15-توی کدوم آیه از قران نوشته که خوردن مشروب حرام هست و نجس؟
    --------
    در این ایات صراحتا ذکر شده:

    1_«یسئلونک عن الخمر و المیسر قل فیهما اثمٌ کبیرٌ و منافعٌ للناس و اثمهما اکبرُ من نفعِهما...» (بقره _ 219)
    درباره شراب و قمار از تو مى‏پرسند بگو در آن دو گناهى بزرگ و سودهايى براى مردم است و(لى) گناهشان از سودشان بزرگتر است...


    2_ «یا ایها الذین امنوا لاتقربوا الصلاة و انتم سکاری حتی تعلموا ما تقولون»ای مومنین در حالی که مستید نماز نخوانید (نساء _ 43)

    3_ «یا ایها الذین امنوا اِنٌما الخمر و المیسر و الانصاب و الازلام رجس من عمل الشیطانِ فاجتنبوه لعلکم تفلحون ؛ ای مومنان شراب و قمار و بتان و تیرهای پلیدند و از کردار شیطان ، پس از آنها دوری گزینید.» (مائده _ 90)


    --------------
    16- اینکه می گن ذات یک انسان خیلی در سرنوشتش تاثیر داره یعنی چی؟
    -----
    فکر می‌کنم مصداق همین حرف عامیانه باشه که هر کس نون قلبش رو میخوره...
    ----

    17-چرا سئوال های بقیه بچه هارو جواب ندادی؟
    -----------
    چون من کیبرد فارسی‌ ندارم، سرعتم در پاسخگویی پایین هست، اما همه را جواب میدم،

    اندکی‌ صبر...

    --------------
    18-چرا رنگین کمون هفت رنگه؟
    -------
    چون اگر یک رنگ بود، درست مثل خیلی‌ چیز‌های دیگر در زندگی‌ کسل کننده میشد و دیگر جلب توجه نمیکرد.
    -----
    19- آدم خوبه عاشق کور باشه؟ ( من الان عاشق کورم ها.... )
    -------

    اگر فرد در مرحله تصمیم گیری یا انتخاب باشه، به هیچ عنوان خوب نیست،

    اما هنگامی که از این مرحله گذشت شدیدا توصیه میشود، در واقع عاشق کور بودن و عاشق کور ماندن در این مرحله یک هنر هست.

    ----------
    20- آیا توانایی این رو داری که انسانی رو مجذوب خودت کنی؟
    -----
    - با توجه به فیدبکی که از اطرافیانم داشتم، فکر می‌کنم بله!
    -------
    21- هنوز در طبیعت زندگی می کنی؟ در کنار درختان و سبزه ها؟
    -----
    - بله، نزدیک جنگل! گاهی‌ اوقات سنجاب‌ها را روی درخت‌ها میبینم.
    -
    22- چرا طبیعت آرامش بخشه؟
    -----
    - چون نماد و نشانه‌ای از قدرت خداوند هست.
    -
    23- چه رنگی رو دوست داری؟
    -----
    آبی آسمانی.

    K

  4. 11 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (شنبه 26 شهریور 90)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    دوستان عزیز،سرافراز،حامد،موطلایی وفرهنگ ای بابا پس کجایید قراره این آقا کامران رو به مناسبت عیدفطر حسابی بسوزونیم.

    خب آقای کامران،سوالات من ازشما:

    به نظرتون تحصیلات توزندگی آدمها چقدر مهمه؟
    به نظرتون بین علم وثروت کدوم عامل میتونه دلیلی بر خوشبختی باشه؟
    به نظرتون افرادموفق زندگیشون به چه پایه ای است؟
    آیا شما موفقید؟
    تو پروفایلتون رضایت اززندگی رو100-90 زدید.آیا واقعا اینطوره؟
    چی باعث شده که به این نتیجه برسید؟(سوال قبل)
    به نظرتون چرا یه عده توی صندلی داغ شرکت نمی کنند؟نه روصندلی می شینند ونه سوال می پرسند؟
    من نمی تونم معنای وابستگی به یک محیط مجازی که توسط اعضامطرح میشه رودرک کنم.شما می تونی برام روشن کنی؟
    یه جمله برازنده افراد زیر:
    فرشته مهربان
    مدیرهمدردی
    بالهای صداقت
    sci
    blue sky
    حامد
    دخترمهربون
    فرهنگ
    ani
    خارپشت
    سرافراز
    کنجکاو
    داملا
    شب بارونی
    موطلایی
    سارابانو
    کیوان
    baby
    کامران2007
    موفق باشید.




  6. 10 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (چهارشنبه 09 شهریور 90)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط داملا
    دوستان عزیز،سرافراز،حامد،موطلایی وفرهنگ ای بابا پس کجایید قراره این آقا کامران رو به مناسبت عیدفطر حسابی بسوزونیم.
    --------
    سلام،

    اول از همه اینکه، عید همه مبارک!

    امیدوارم که طاعات و عبادات همه قبول باشه...

    و این فرصت باز هم نصیب همه ما بشه.

    ----------------

    خب آقای کامران،سوالات من ازشما:

    به نظرتون تحصیلات توزندگی آدمها چقدر مهمه؟
    ------
    به نظر من، تحصیلات جایگاه خیلی‌ مهمی میتونه داشته باشه، به خصوص وقتی‌ بتونه دید ما رو نسبت به مسائل پیرامونی باز کنه، و به اون عمق و وسعت ببخشه...

    در واقع، نوع تحصیلات مهم نیست، بلکه فرایندی که در این بین طی‌ میشود مهم هست، که از نظر من وقتی‌ مفید واقع میشه، که این فرایند توانایی ما در نگاه به یک مساله از زوایای مختلف، رو افزایش بدهد.
    ------------
    به نظرتون بین علم وثروت کدوم عامل میتونه دلیلی بر خوشبختی باشه؟
    ---------
    هیچکدام، خوشبختی‌ یک امر درونی‌ هست و به عوامل خارجی‌ بستگی ندارد.
    ---------------------
    به نظرتون افرادموفق زندگیشون به چه پایه ای است؟
    ------
    - به نظر من این سوال خیلی‌ کلی‌ هست،

    نمی‌توان به طور کلی‌ گفت یک فرد موفق هست، هر فردی ممکن است در زمینه‌ای موفق باشد و در زمینه دیگر نباشد،

    برای مثال در تحصیلات موفق باشد اما در زندگی‌ مشترک یک بازنده!

    به علاوه، موفقیت یک امر نسبی‌ هست و نیاز به یک معیار(تعریف) برای سنجیدن دارد.


    ----------
    آیا شما موفقید؟
    ----
    در بعضی‌ از زمینه‌ها بله، و در خیلی‌ از زمینه‌ها خیر.
    ----------
    تو پروفایلتون رضایت اززندگی رو100-90 زدید.آیا واقعا اینطوره؟
    ----
    - معمولا افراد کمالگرا رضایت از زندگی‌ بسیار پایینی دارند. و متأسفانه من یک کمالگرا هستم.

    رضایت من از زندگی‌ در واقع مثل یک سیگنال سینوسی با هست، احتمالا روزی که پروفایلم را ویرایش میکرده ام، روی پیک سینوس بوده است.

    البته در کلّ نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی‌ داشته ام. در واقع خیلی‌ بهتر شده ام.
    -----------
    چی باعث شده که به این نتیجه برسید؟(سوال قبل)

    ------
    واقعیت زندگی‌ من این هست، که همیشه توی زندگیم نعمت‌های زیادی داشته ام،

    اما به دلیل همین کمالگرایی افراطی خیلی‌ از زیبایی‌‌های زندگی‌ را نمی‌دیدم، قاعدتاً با قدم برداشتن به سمت حل این معضل(کمالگریی) وضعیت بهتری پیدا کرده ام.

    ---------
    به نظرتون چرا یه عده توی صندلی داغ شرکت نمی کنند؟نه روصندلی می شینند ونه سوال می پرسند؟
    ---
    - شاید بی‌ حوصلگی، شاید تنبلی و شاید اینکه دوست ندارند در موقعیتی قرار بگیرند که لایه‌های شخصیتی آنها برای دیگران خیلی‌ ملموس بشود.
    دلایل مختلفی‌ میتواند داشته باشد.

    ------------
    من نمی تونم معنای وابستگی به یک محیط مجازی که توسط اعضامطرح میشه رودرک کنم.شما می تونی برام روشن کنی؟
    --------
    وابستگی به یک محیط مجازی یعنی‌ اینکه، اگر فرصتی پیدا کردی و به اینترنت دسترسی‌ داشتی، حتما به آن محیط مجازی هم سر بزنی‌،

    در واقع، نتوانی که سر نزنی‌!
    -----------
    یه جمله برازنده افراد زیر:
    ------
    -به جای جمله برازنده، نظر شخصیم رو مینویسم، فکر می‌کنم جالب تر باشه، البته این خیلی‌ هم با جمله‌های برازنده من فرقی‌ نمیکنه.
    ----------


    فرشته مهربان
    -------
    - یک دوست خوب و مهربان، که تلاش وصف ناشدنی در کمک به دیگران دارد.
    ------
    مدیرهمدردی
    ----
    - مشاور با تجربه.
    ------
    بالهای صداقت
    ----------
    - این رو ۱ دی‌ ۸۸، به عنوان رتبه برای او نوشتم، زمانی‌ که هنوز در حال تلاش برای ساختن دوباره زندگی‌ اش بود:
    مادری مهربان، فداکار و محکم در برابر مشکلات، که سرشار از انرژی و امید هست، امیدی که سعی‌ می‌کنه به همه بده... امیدوارم خداوند دوباره خوشبختی‌ رو در زندگیشون جاری کنه
    بالهای صداقت امروز نسبت به بالهای صداقت اون روز، فرق زیادی کرده است،

    هم منطقی‌ تر شده است، و هم مدیر تر. احساساتش را خیلی‌ بهتر مدیریت می‌کند. در کلّ، فکر می‌کنم شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد که تحسین بر انگیز هست.

    امیدوارم همیشه عاشق کور بماند، و در کنار همسر و فرزندش خوشبخت باشد.

    -------------
    sci
    ----------
    -شناخت زیادی از او ندارم، با توجه به نوشته‌هایش میتوانم بگویم؛

    تجربه خوبی‌ در زندگی‌ میشترک دارد، و در این زمینه کمک خوبی‌ به هم تالاری‌ها ارائه میدهد،

    اگرچه کمی‌ با ادبیات او مشکل دارم، فکر می‌کنم خانوم‌ها را زیادی درک می‌کند و این میتواند برای او درد سر ساز شود.

    براش آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.
    ---------
    blue sky
    ------
    آسمان آبی، کمی‌ حساس و زود رنج، اما دلی‌ دارد به بزرگی‌ آسمان آبی.

    مطمعنم، مادر خیلی‌ خوب و مهربانی برای فرزندش خواهد بود.
    --------
    حامد
    ------
    حامد یک پسر فوق‌العاده هست، احساسم از او از ابتدای ورودش این بود، که عقاید مشترک زیادی داریم،

    کمی‌ احساساتی هست، که به نظر من لازمه هر ذات انسانی‌ هست.

    امیدوارم همین زودی‌ها خبر عروسیش رو بشنویم.
    -----------
    دخترمهربون
    ------
    - در مورد دختر مهربون، با شناخت نسبی‌ که در این مدت از پست‌هایش از او پیدا کرده ام، می‌تونم بگویم؛

    با اینکه در محیط خانوادگی مشکلات زیادی داشته است، اما از نظر عاطفی دختر قوی و پری هست.

    گاهی‌ اوقات، به نگرانی‌‌هایش زیادی بها میدهد. مانند نگرانی‌ اش برای زندگی‌ مشترک آینده، مطمعنم، با توجه به تجربیاتی که داشته(هرچند تلخ بوده اند) و مطالبی که از محیط همدردی آموخته، از خیلی‌ از دخترانی که چنین محیط خانوادگی را تجربه نکرده اند، در زندگی‌ مشترک موفق تر خواهد بود.
    ----------
    فرهنگ

    ------
    - به نظر من فرهنگ، شخصیت پویایی دارد و خیلی‌ با استعداد است،
    و البته هنوز معتقدم، حتی اگر هیچ نیاز مالی‌ نداشته باشد، باید برود سر کار!

    -----
    ani
    ---
    انی‌ فوق‌العاده هست، با معلومات خیلی‌ زیاد و بسیار با تجربه، اهل مطالعه، منطقی‌ و پویا...

    حضور او در همدردی غنیمتی هست، اگرچه نمیدونم چرا اخیرا حضورش کمرنگ شده است.
    -------
    خارپشت
    ----
    - جوانی که بر درختی تکیه کرده است و کمی‌ عاشق شده است و گریه هم کرده است.

    ---
    سرافراز
    --------

    -----------
    کنجکاو
    داملا
    شب بارونی
    موطلایی
    سارابانو
    کیوان
    baby
    کامران2007
    موفق باشید.




  8. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط داملا
    دوستان عزیز،سرافراز،حامد،موطلایی وفرهنگ ای بابا پس کجایید قراره این آقا کامران رو به مناسبت عیدفطر حسابی بسوزونیم.
    --------
    سلام،

    اول از همه اینکه، عید همه مبارک!

    امیدوارم که طاعات و عبادات همه قبول باشه...

    و این فرصت باز هم نصیب همه ما بشه.

    ----------------

    خب آقای کامران،سوالات من ازشما:

    به نظرتون تحصیلات توزندگی آدمها چقدر مهمه؟
    ------
    به نظر من، تحصیلات جایگاه خیلی‌ مهمی میتونه داشته باشه، به خصوص وقتی‌ بتونه دید ما رو نسبت به مسائل پیرامونی باز کنه، و به اون عمق و وسعت ببخشه...

    در واقع، نوع تحصیلات مهم نیست، بلکه فرایندی که در این بین طی‌ میشود مهم هست، که از نظر من وقتی‌ مفید واقع میشه، که این فرایند توانایی ما در نگاه به یک مساله از زوایای مختلف، رو افزایش بدهد.

    ------------
    به نظرتون بین علم وثروت کدوم عامل میتونه دلیلی بر خوشبختی باشه؟
    ---------
    هیچکدام، خوشبختی‌ یک امر درونی‌ هست و به عوامل خارجی‌ بستگی ندارد.
    ---------------------
    به نظرتون افرادموفق زندگیشون به چه پایه ای است؟
    ------
    - به نظر من این سوال خیلی‌ کلی‌ هست،

    نمی‌توان به طور کلی‌ گفت یک فرد موفق هست، هر فردی ممکن است در زمینه‌ای موفق باشد و در زمینه دیگر نباشد،

    برای مثال در تحصیلات موفق باشد اما در زندگی‌ مشترک یک بازنده!

    به علاوه، موفقیت یک امر نسبی‌ هست و نیاز به یک معیار(تعریف) برای سنجیدن دارد.


    ----------
    آیا شما موفقید؟
    ----
    در بعضی‌ از زمینه‌ها بله، و در خیلی‌ از زمینه‌ها خیر.
    ----------
    تو پروفایلتون رضایت اززندگی رو100-90 زدید.آیا واقعا اینطوره؟
    ----
    - معمولا افراد کمالگرا رضایت از زندگی‌ بسیار پایینی دارند. و متأسفانه من یک کمالگرا هستم.

    رضایت من از زندگی‌ در واقع مثل یک سیگنال سینوسی هست، احتمالا روزی که پروفایلم را ویرایش میکرده ام، روی پیک مثبت سینوس بوده است.

    البته در کلّ نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی‌ داشته ام. در واقع خیلی‌ بهتر شده ام.

    -----------
    چی باعث شده که به این نتیجه برسید؟(سوال قبل)

    ------
    واقعیت زندگی‌ من این هست، که همیشه توی زندگیم نعمت‌های زیادی داشته ام،

    اما به دلیل همین کمالگرایی افراطی خیلی‌ از زیبایی‌‌های زندگی‌ را نمی‌دیدم، قاعدتاً با قدم برداشتن به سمت حل این معضل(کمالگریی) وضعیت بهتری پیدا کرده ام.


    ---------
    به نظرتون چرا یه عده توی صندلی داغ شرکت نمی کنند؟نه روصندلی می شینند ونه سوال می پرسند؟
    ---
    - شاید بی‌ حوصلگی، شاید تنبلی و شاید اینکه دوست ندارند در موقعیتی قرار بگیرند که لایه‌های شخصیتی آنها برای دیگران خیلی‌ ملموس بشود.
    دلایل مختلفی‌ میتواند داشته باشد.


    ------------
    من نمی تونم معنای وابستگی به یک محیط مجازی که توسط اعضامطرح میشه رودرک کنم.شما می تونی برام روشن کنی؟
    --------
    وابستگی به یک محیط مجازی یعنی‌ اینکه، اگر فرصتی پیدا کردی و به اینترنت دسترسی‌ داشتی، حتما به آن محیط مجازی هم سر بزنی‌،

    در واقع، نتوانی که سر نزنی‌!
    یعنی‌ آن محیط مجازی، بر خلاف میل تو، زندگی‌ واقعی‌ تو را هم تحت تاثیر قرار دهد.

    -----------
    یه جمله برازنده افراد زیر:
    ------
    -به جای جمله برازنده، نظر شخصیم رو مینویسم، فکر می‌کنم جالب تر باشه، البته این خیلی‌ هم با جمله‌های برازنده من فرقی‌ نمیکنه.
    ----------


    فرشته مهربان
    -------
    - یک دوست خوب و مهربان، که تلاش وصف ناشدنی در کمک به دیگران دارد.
    ------
    مدیرهمدردی
    ----
    - مشاور با تجربه.
    ------
    بالهای صداقت
    ----------
    - این رو ۱ دی‌ ۸۸، به عنوان رتبه برای او نوشتم، زمانی‌ که هنوز در حال تلاش برای ساختن دوباره زندگی‌ اش بود:
    مادری مهربان، فداکار و محکم در برابر مشکلات، که سرشار از انرژی و امید هست، امیدی که سعی‌ می‌کنه به همه بده... امیدوارم خداوند دوباره خوشبختی‌ رو در زندگیشون جاری کنه
    بالهای صداقت امروز نسبت به بالهای صداقت اون روز، فرق زیادی کرده است،

    هم منطقی‌ تر شده است، و هم مدیر تر. احساساتش را خیلی‌ بهتر مدیریت می‌کند. در کلّ، فکر می‌کنم شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد که تحسین بر انگیز هست.

    امیدوارم همیشه عاشق کور بماند، و در کنار همسر و فرزندش خوشبخت باشد.

    -------------
    sci
    ----------
    -شناخت زیادی از او ندارم، با توجه به نوشته‌هایش میتوانم بگویم؛

    تجربه خوبی‌ در زندگی‌ میشترک دارد، و در این زمینه کمک خوبی‌ به هم تالاری‌ها ارائه میدهد،

    اگرچه کمی‌ با ادبیات او مشکل دارم، فکر می‌کنم خانوم‌ها را زیادی درک می‌کند و این میتواند برای او درد سر ساز شود.

    براش آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

    ---------
    blue sky
    ------
    آسمان آبی، کمی‌ حساس و زود رنج، اما دلی‌ دارد به بزرگی‌ آسمان آبی.

    مطمعنم، مادر خیلی‌ خوب و مهربانی برای فرزندش خواهد بود.

    --------
    حامد
    ------
    حامد یک پسر فوق‌العاده هست، احساسم به او از ابتدای ورودش این بود، عقاید مشترک زیادی داریم،

    کمی‌ احساساتی هست، که به نظر من لازمه هر ذات انسانی‌ هست.

    امیدوارم همین زودی‌ها خبر عروسیش رو بشنویم.

    -----------
    دخترمهربون
    ------
    - در مورد دختر مهربون، با شناخت نسبی‌ که در این مدت از پست‌هایش از او پیدا کرده ام، می‌تونم بگویم؛

    با اینکه در محیط خانوادگی مشکلات زیادی داشته است، اما از نظر عاطفی دختر قوی و پری هست.

    گاهی‌ اوقات، به نگرانی‌‌هایش زیادی بها میدهد. مانند نگرانی‌ اش برای زندگی‌ مشترک آینده، مطمعنم، با توجه به تجربیاتی که داشته(هرچند تلخ بوده اند) و مطالبی که از محیط همدردی آموخته، از خیلی‌ از دخترانی که چنین محیط خانوادگی را تجربه نکرده اند، در زندگی‌ مشترک موفق تر خواهد بود.

    ----------
    فرهنگ

    ------
    - به نظر من فرهنگ، شخصیت پویایی دارد و خیلی‌ با استعداد است،
    و البته هنوز معتقدم، حتی اگر هیچ نیاز مالی‌ نداشته باشد، باید برود سر کار!

    -----
    ani
    ---
    انی‌ فوق‌العاده هست، با معلومات خیلی‌ زیاد و بسیار با تجربه، اهل مطالعه، منطقی‌ و پویا...

    حضور او در همدردی غنیمتی هست، اگرچه نمیدونم چرا اخیرا حضورش کمرنگ شده است.

    -------
    خارپشت
    ----
    - جوانی که بر درختی تکیه کرده است و کمی‌ عاشق شده است و گریه هم کرده است.

    ---
    سرافراز
    --------
    - پاسخ هاش به مراجعین معمولا خوب و منطقی‌ هستند.

    شناخت زیادی ازش ندارم، در مورد شخص خودش در تالار خیلی‌ صحبت نکرده و به همین دلیل، تحلیل شخصیتش برام مشکل هست.

    -----------
    کنجکاو
    -----
    خلاق و با حوصله!
    --------
    داملا

    --------
    داملا، فوق‌العاده احساساتی و حساس، و البته بسیار مهربان هست.
    ----------
    شب بارونی

    ---
    شناخت زیادی ندارم.
    ---------
    موطلایی

    ----------
    مو طلائی فرشته کوچولوی باهوش تالار همدردی هست.
    ---------
    سارابانو
    -------
    سارا، دختری با انگیزه و هدف‌های بزرگ هست که برای رسیدن به فرد مورد علاقه و ساختن زندگی‌ مشترکش، تلاش زیادی کرده است.
    --------
    کیوان
    --------
    کیوان، مدیر فوق‌العاده همدردی، مرد تنهای شب...روحی‌ بزرگ و قوی، کمی‌ تنها و غمگین.
    ---------
    baby
    -------
    از برخی‌ از شوخی‌ هاش لذت میبرم، خنده رو، شاداب و خلاق.
    ---------
    کامران2007

    --------
    کامران، یک کودک سرکش، حساس و زودرنج، که کمی‌ لوس و ننر هست، پسر خوبی‌ هست اما خیلی‌ احساساتی هست و بعضی‌ وقت‌ها بهانه گیر میشود.
    خیلی‌ به حرفش گوش نمیکنم.
    واقعا گاهی‌ اوقات کنترلش خیلی‌ سخت میشود.

    -------
    موفق باشید.


    ---
    شما هم همینطور،
    K

    ----------
    پی‌‌نوشت:

    اول اینکه، من در این نوشته ها، قصد توهین یا زیر سوال بردن هیچ شخصیتی رو نداشتم، امیدوارم برای هیچکس سو تفاهم نشه،

    اگر هرکدام از شما چنین برداشتی داشتین، پیشاپیش عذر می‌خوام.

    دوم اینکه، یا من خیلی‌ کندم، یا شما در سوال پرسیدن خیلی‌ تند، نمیدونم چقدر فرصت دارم، امیدوارم به موقع پاسخ همه سوال‌ها رو برسم که ارسال کنم،

    باز هم عید همتون مبارک!


  9. 12 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (شنبه 26 شهریور 90)

  10. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام
    دیروز کلی براتون نوشته بودم؛ متاسفانه همش پرید و خوب؛ منم یه کم سرم شلوغغغغغغغغغ
    نتونستم دوباره تایپ کنم!
    اما حالا
    امیدوارم حالتون خوب باشه و طاعاتتون قبول!
    1. اگه بخواید یکی از وسایل توی شهر بازی رو برای سوار شدن انتخاب کنید؛ کدوم رو انتخاب می کنید؟
    2. شما روزه هم میگیرید؟
    3. نتیجه ی عشق و احساسی که نسبت به ... پیدا کرده بودید؛ چی شد؟ (اگه دوست داشتید میتونید پاسخ بدید.)
    4. یه انتقاد از خانوم دل؟
    5. شخصیت کامران چه جور آدمیه؟
    6. بهترین راه ابراز عشق یه زن؛ به همسرش؟
    7. از ویژگی های یه مرد جذاب؟
    8. تحصیلات چقدر میتونه توی زندگی مشترک تاثیرگذار باشه؟
    9. به نظرتون؛ چرا بعضی از آقایون؛ حتی بعد از ازدواج وابستگی شون به پدر و مادرشون بیشتر هم میشه؟
    10. چه غذایی رو دوست دارید؟
    11. و اینکه توی زندگی می خواید به چه مرحله ای برسید؟
    ممنون و سپاس

  11. 6 کاربر از پست مفید del تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 09 شهریور 90)

  12. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط del
    سلام
    دیروز کلی براتون نوشته بودم؛ متاسفانه همش پرید و خوب؛ منم یه کم سرم شلوغغغغغغغغغ
    نتونستم دوباره تایپ کنم!
    --------
    سلام،

    چه عالی‌، پس من واقعا خوش شانس هستم.


    --------
    اما حالا
    امیدوارم حالتون خوب باشه و طاعاتتون قبول!
    -----
    - به همچنین.
    --------
    1. اگه بخواید یکی از وسایل توی شهر بازی رو برای سوار شدن انتخاب کنید؛ کدوم رو انتخاب می کنید؟
    ----
    - اگر اسمش درست خاطرم باشه، رنجر، خیلی‌ ترسناک و پر هیجان بود.
    ----
    2. شما روزه هم میگیرید؟
    -------
    بله.
    ----------
    3. نتیجه ی عشق و احساسی که نسبت به ... پیدا کرده بودید؛ چی شد؟ (اگه دوست داشتید میتونید پاسخ بدید.)
    ---
    به جاهای خوبی‌ رسید، منتظرم تا یک مقدار وضعیت من stable تر بشود.
    ------
    4. یه انتقاد از خانوم دل؟
    ---
    دل‌ در تصمیم گیری و استقلال در آن، ضعیف به نظر می‌رسد، به نظرم باید روی این مهارت بیشتر کار کند.
    ---
    5. شخصیت کامران چه جور آدمیه؟
    ---
    کامران فوق‌العاده احساساتی هست، اما در زندگی‌ هیچگاه بر پایه احساسات تصمیم نگرفته است. و این هیچوقت برای او آسان نبوده ...
    دوست ندارد بازنده باشد و معتقد است، همه بازنده ها، یک جایی‌، یک روزی، در زندگی‌ شان، از روی احساسات تصمیم گرفته اند.

    ------
    6. بهترین راه ابراز عشق یه زن؛ به همسرش؟
    --------
    مرد‌ها هم مثل زنها، عاطفه دارند و احساساتی هستند، اگرچه این را هیچگاه در ظاهر نشان نمیدهند. به عقیده من، اگر یک زن مهارت‌های ارتباطی‌ و زبانی‌ را به خوبی‌ آموخته باشد، بهترین ابزار‌های ابراز علاقه به یک مرد را در اختیار دارد.
    ------------
    7. از ویژگی های یه مرد جذاب؟
    -----
    قاطعیت و قدرت تصمیم گیری
    --------
    8. تحصیلات چقدر میتونه توی زندگی مشترک تاثیرگذار باشه؟
    -------
    فکر می‌کنم، در یک زندگی‌ مشترک، هم کفو بودن در تحصیلات مهم هست، بیشتر از این نظر که طرفین قدرت درک بهتری از شرایط و نوع نگاه یکدیگر پیدا میکنند.
    -----
    9. به نظرتون؛ چرا بعضی از آقایون؛ حتی بعد از ازدواج وابستگی شون به پدر و مادرشون بیشتر هم میشه؟
    ---
    چون همسرشون انقدر این مهارت را نداشته که آن احساس امنیت، اعتبار سازی و ... را که او از والدینش دریافت می‌کند، در زندگی‌ مشترکشان برای او فراهم کند.
    -------------

    10. چه غذایی رو دوست دارید؟
    --------
    - من همه غذا‌های ایرانی‌ رو دوست دارم، جدیدا هوس قورمه سبزی کردم.
    -----------
    11. و اینکه توی زندگی می خواید به چه مرحله ای برسید؟
    --------
    - دلم میخواد در زندگی‌ به مرحله‌ای برسم، که از خیلی‌ از قید و بند‌ها رها بشم،

    به خصوص دلم می‌خواد، روح بزرگی‌ پیدا کنم که سر شار از بخشندگی باشه.

    -------------
    ممنون و سپاس
    ------
    من هم از سوال‌های قشنگتون ممنونم،
    K

    ----

  13. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط del
    سلام
    دیروز کلی براتون نوشته بودم؛ متاسفانه همش پرید و خوب؛ منم یه کم سرم شلوغغغغغغغغغ
    نتونستم دوباره تایپ کنم!
    --------
    سلام،

    چه عالی‌، پس من واقعا خوش شانس هستم.


    --------
    اما حالا
    امیدوارم حالتون خوب باشه و طاعاتتون قبول!
    -----
    - به همچنین.
    --------
    1. اگه بخواید یکی از وسایل توی شهر بازی رو برای سوار شدن انتخاب کنید؛ کدوم رو انتخاب می کنید؟
    ----
    - اگر اسمش درست خاطرم باشه، رنجر، خیلی‌ ترسناک و پر هیجان بود.
    ----
    2. شما روزه هم میگیرید؟
    -------
    بله.
    ----------
    3. نتیجه ی عشق و احساسی که نسبت به ... پیدا کرده بودید؛ چی شد؟ (اگه دوست داشتید میتونید پاسخ بدید.)
    ---
    به جاهای خوبی‌ رسید، منتظرم تا یک مقدار وضعیت من stable تر بشود.
    ------
    4. یه انتقاد از خانوم دل؟
    ---
    دل‌ در تصمیم گیری و استقلال در آن، ضعیف به نظر می‌رسد، به نظرم باید روی این مهارت بیشتر کار کند.
    ---
    5. شخصیت کامران چه جور آدمیه؟
    ---
    کامران فوق‌العاده احساساتی هست،
    ------
    6. بهترین راه ابراز عشق یه زن؛ به همسرش؟
    --------
    مرد‌ها هم مثل زنها، عاطفه دارند و احساساتی هستند، اگرچه این را هیچگاه در ظاهر نشان نمیدهند. به عقیده من، اگر یک زن مهارت‌های ارتباطی‌ و زبانی‌ را به خوبی‌ آموخته باشد، بهترین ابزار‌های ابراز علاقه به یک مرد را در اختیار دارد.
    ------------
    7. از ویژگی های یه مرد جذاب؟
    -----
    قاطعیت و قدرت تصمیم گیری
    --------
    8. تحصیلات چقدر میتونه توی زندگی مشترک تاثیرگذار باشه؟
    -------
    فکر می‌کنم، در یک زندگی‌ مشترک، هم کفو بودن در تحصیلات مهم هست، بیشتر از این نظر که طرفین قدرت درک بهتری از شرایط و نوع نگاه یکدیگر پیدا میکنند.
    -----
    9. به نظرتون؛ چرا بعضی از آقایون؛ حتی بعد از ازدواج وابستگی شون به پدر و مادرشون بیشتر هم میشه؟
    ---
    چون همسرشون انقدر این مهارت را نداشته که آن احساس امنیت، اعتبار سازی و ... را که او از والدینش دریافت می‌کند، در زندگی‌ مشترکشان برای او فراهم کند.
    -------------

    10. چه غذایی رو دوست دارید؟
    --------
    - من همه غذا‌های ایرانی‌ رو دوست دارم، جدیدا هوس قورمه سبزی کردم.
    -----------
    11. و اینکه توی زندگی می خواید به چه مرحله ای برسید؟
    --------
    - دلم میخواد در زندگی‌ به مرحله‌ای برسم، که از خیلی‌ از قید و بند‌ها رها بشم،

    به خصوص دلم می‌خواد، روح بزرگی‌ پیدا کنم که سر شار از بخشندگی باشه.

    -------------
    ممنون و سپاس
    ------
    من هم از سوال‌های قشنگتون ممنونم،
    K

    ----

    نقل قول نوشته اصلی توسط سرافراز
    سلام به آقا كامران
    ----------
    سلام سر افراز،
    ------
    - يك سوال كه هميشه براي من مطرح بوده اينه كه كامران كم پيش مياد زير پستي تشكر بزنه. مثلا خود من زير پستهام شايد يكي دوبار ديده باشم! چرا؟ دليل شما چيه؟ خيلي بايد پست خاص باشه؟
    ----------
    فکر می‌کنم با توجه به آمار شما، با این یکی‌ شده باشه سه‌ پست...البته من مطمعنم بیشتر از اینها بوده!

    راستش اگر تاپیک جشن تولد باشد یا چیزی شبیه به آن، احتمالا تشکر من را زیر خیلی‌ از پست‌ها می‌بینید...

    اما در تاپیک‌های مشاوره، تعداد تشکر‌های زیر یک پست، واقعا در راهنمایی‌ یک فرد تاثیر گذار هست، بنابرین، من در این زمینه سعی‌ می‌کنم دقت کنم. و البته، از پست‌هایی‌ تشکر می‌کنم که هم پاسخ درست و عمیقی داده باشند، و هم اینکه مطلبشان تکرار حرف دوستان قبلی‌ نباشد. در واقع، حرف جدیدی برای گفتن داشته باشند. البته این سیاست شخصی‌ من هست.

    ضمن آنکه، بیشتر اوقات فرصت این رو ندارم که پست‌ها را با دقت بخوانم یا اصلا بخوانم، قاعدتاً، وقتی‌ چیزی را دقیق مطالعه نکرده ام، در اعتبار نسبی‌ بخشیدن به آن برای مراجع ریسک نمیکنم.



    -------

    - لحن شما در پستهاتون خيلي صريح هست. بنظر من شما خيلي جدي هستيد. آيا اشتباه ميكنم؟ در دنياي واقعي اينگونه ايد؟
    ----

    چقدر خوب که چنین فیدبکی از شما گرفتم، راستش خودم تا به حال چنین احساسی‌ نداشتم.

    در دنیای واقعی‌ خیلی‌ جدی به نظر نمیرسم، مگر اینکه جایی‌ احساس کنم واقعا لازم هست جدی برخورد کنم، که البته این به ندرت اتفاق می‌افتد.

    در کلّ شناخت اطرافیانم از من چنین نیست. به جرات می‌تونم بگویم شخصیت خشکی ندارم.

    اما صراحت مساله دیگری هست، من سعی‌ می‌کنم صریح باشم و این صراحت رو دوست دارم.

    ---------

    - زندگي در خارج از كشور چه درسهايي به شما اموخته؟
    --------
    برای من فرصت خیلی‌ خوبی‌ بود برای بزرگ شدن و روی پای خودم ایستادن
    ---------

    - خارج از كشور هم ميشه صدقه داد؟ اونجا صدقه مي ديد يا نه؟
    -----------
    - بله، زنگ میزنید به خونه یا به دوستتون در ایران، میگید عوض من انقدر صدقه بده ... بعدا حساب می‌کنیم.
    البته راه حل‌های دیگری هم دارد، اما این ساده‌ترین هست.

    ---------

    - اگر راه رسيدن به نوك قله انسان كامل 100 پله داشته باشه شما خودتونو روي پله چند مي بينيد؟
    ----------
    من هنوز روی دامنه هستم، فکر می‌کنم ۳۰ یا ۴۰، تخمین خوش بینانه‌ای باشه.
    ---
    - اگر مثل خانم دل يه روز كلي مطلب تايپ كنيد و همش بپره اون لحظه عكس العملتون چيه؟ عصبانيت؟ خونسردي و ريلكسي؟ يا اينكه كلا بي خيال نوشتن مجدد اون پست مي شيد؟
    -------


    - قاعدتاً خوشحال نمی‌شم، کمی‌ کسل میشم و بعد شروع می‌کنم به تایپ دوباره...اما اگر این مساله برای سه بار پیاپی اتفاق بیفته( برای من رخ داده!)،
    واقعا کسل و عصبی میشم، در این صورت نوشتن آن متن را به یک فرصت دیگه موکول می‌کنم که البته ممکنه هیچوقت اتفاق نیفته.

    -----------

    - يكي از اصطلاحات خارجي(ضرب المثل فرنگي) بهمون بگيد كه در كشور ما نيست.
    ---------
    was dich nicht umbringt macht dich stärker

    چیزی که نکشتت، قویترت میکنه!

    ----------

    - چرا تا الان هرچي به آقايون صندلي داغ ميگيم شكلك بذار ميرن از همين آيكون هاي سمت راستي استفاده مي كنن اما خانمها مي رن توي اينترنت سرچ مي كنن و كلي وقت مي ذارن تا شكلكهاي خوشكل پيدا كنن؟ با اينا نتيجه ميگيريم آقايون يك كم تنبل تشريف دارن؟
    ------
    - بله، نتیجه گیری درستی‌ هست،

    خانوم‌ها معمولا، با حوصله تر و خوش سلیقه تر از آقایان هستند. اصولأ توجهشان به جزئیات بیشتر هست.

    -----
    - اگر جواب سوال بالا منفي هست براي هر كدوم از اعضاي همدردي كه دوست داشتيد(سرافرازم قاتي اونا كنين:cool: ) و همچنين خودتون شكلك بذاريد...
    --------
    - همانطور که متوجه شدین، جواب سوال بالا منفی‌ نبود و من ترجیح دادم تنبل بمونم، تا اینکه بگردم دنبال شکلک.
    ------

    متشكرم
    --
    من هم از لطف شما ممنونم.
    K

    ---

  14. 8 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (یکشنبه 13 شهریور 90)

  15. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    سلام به آقا كامران

    - يك سوال كه هميشه براي من مطرح بوده اينه كه كامران كم پيش مياد زير پستي تشكر بزنه. مثلا خود من زير پستهام شايد يكي دوبار ديده باشم! چرا؟ دليل شما چيه؟ خيلي بايد پست خاص باشه؟

    - لحن شما در پستهاتون خيلي صريح هست. بنظر من شما خيلي جدي هستيد. آيا اشتباه ميكنم؟ در دنياي واقعي اينگونه ايد؟

    - زندگي در خارج از كشور چه درسهايي به شما اموخته؟

    - خارج از كشور هم ميشه صدقه داد؟ اونجا صدقه مي ديد يا نه؟

    - اگر راه رسيدن به نوك قله انسان كامل 100 پله داشته باشه شما خودتونو روي پله چند مي بينيد؟

    - اگر مثل خانم دل يه روز كلي مطلب تايپ كنيد و همش بپره اون لحظه عكس العملتون چيه؟ عصبانيت؟ خونسردي و ريلكسي؟ يا اينكه كلا بي خيال نوشتن مجدد اون پست مي شيد؟

    - يكي از اصطلاحات خارجي(ضرب المثل فرنگي) بهمون بگيد كه در كشور ما نيست.

    - چرا تا الان هرچي به آقايون صندلي داغ ميگيم شكلك بذار ميرن از همين آيكون هاي سمت راستي استفاده مي كنن اما خانمها مي رن توي اينترنت سرچ مي كنن و كلي وقت مي ذارن تا شكلكهاي خوشكل پيدا كنن؟ با اينا نتيجه ميگيريم آقايون يك كم تنبل تشريف دارن؟

    - اگر جواب سوال بالا منفي هست براي هر كدوم از اعضاي همدردي كه دوست داشتيد(سرافرازم قاتي اونا كنين:cool: ) و همچنين خودتون شكلك بذاريد...

    متشكرم

  16. 8 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (چهارشنبه 09 شهریور 90)

  17. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: **صندلی داغ1390**((سری ششم))

    نقل قول نوشته اصلی توسط سرافراز
    سلام به آقا كامران
    ----------
    سلام سر افراز،
    ------
    - يك سوال كه هميشه براي من مطرح بوده اينه كه كامران كم پيش مياد زير پستي تشكر بزنه. مثلا خود من زير پستهام شايد يكي دوبار ديده باشم! چرا؟ دليل شما چيه؟ خيلي بايد پست خاص باشه؟
    ----------
    فکر می‌کنم با توجه به آمار شما، با این یکی‌ شده باشه سه‌ پست...البته من مطمعنم بیشتر از اینها بوده!

    راستش اگر تاپیک جشن تولد باشد یا چیزی شبیه به آن، احتمالا تشکر من را زیر خیلی‌ از پست‌ها می‌بینید...

    اما در تاپیک‌های مشاوره، تعداد تشکر‌های زیر یک پست، واقعا در راهنمایی‌ یک فرد تاثیر گذار هست، بنابرین، من در این زمینه سعی‌ می‌کنم دقت کنم. و البته، از پست‌هایی‌ تشکر می‌کنم که هم پاسخ درست و عمیقی داده باشند، و هم اینکه مطلبشان تکرار حرف دوستان قبلی‌ نباشد. در واقع، حرف جدیدی برای گفتن داشته باشند. البته این سیاست شخصی‌ من هست.

    -------

    - لحن شما در پستهاتون خيلي صريح هست. بنظر من شما خيلي جدي هستيد. آيا اشتباه ميكنم؟ در دنياي واقعي اينگونه ايد؟
    ----

    چقدر خوب که چنین فیدبکی از شما گرفتم، راستش خودم تا به حال چنین احساسی‌ نداشتم.

    در دنیای واقعی‌ خیلی‌ جدی به نظر نمیرسم، مگر اینکه جایی‌ احساس کنم واقعا لازم هست جدی برخورد کنم، که البته این به ندرت اتفاق می‌افتد.

    در کلّ شناخت اطرافیانم از من چنین نیست. به جرات می‌تونم بگویم شخصیت خشکی ندارم.

    اما صراحت مساله دیگری هست، من سعی‌ می‌کنم صریح باشم و این صراحت رو دوست دارم.

    ---------

    - زندگي در خارج از كشور چه درسهايي به شما اموخته؟
    --------
    برای من فرصت خیلی‌ خوبی‌ بود برای بزرگ شدن و روی پای خودم ایستادن
    ---------

    - خارج از كشور هم ميشه صدقه داد؟ اونجا صدقه مي ديد يا نه؟
    -----------
    - بله، زنگ میزنید به خونه یا به دوستتون در ایران، میگید عوض من انقدر صدقه بده ... بعدا حساب می‌کنیم.
    البته راه حل‌های دیگری هم دارد، اما این ساده‌ترین هست.

    ---------

    - اگر راه رسيدن به نوك قله انسان كامل 100 پله داشته باشه شما خودتونو روي پله چند مي بينيد؟
    ----------
    من هنوز روی دامنه هستم، فکر می‌کنم ۳۰ یا ۴۰، تخمین خوش بینانه‌ای باشه.
    ---
    - اگر مثل خانم دل يه روز كلي مطلب تايپ كنيد و همش بپره اون لحظه عكس العملتون چيه؟ عصبانيت؟ خونسردي و ريلكسي؟ يا اينكه كلا بي خيال نوشتن مجدد اون پست مي شيد؟
    -------


    - قاعدتاً خوشحال نمی‌شم، کمی‌ کسل میشم و بعد شروع می‌کنم به تایپ دوباره...اما اگر این مساله برای سه بار پیاپی اتفاق بیفته( برای من رخ داده!)،
    واقعا کسل و عصبی میشم، در این صورت نوشتن آن متن را به یک فرصت دیگه موکول می‌کنم که البته ممکنه هیچوقت اتفاق نیفته.

    -----------

    - يكي از اصطلاحات خارجي(ضرب المثل فرنگي) بهمون بگيد كه در كشور ما نيست.
    ---------
    was dich nicht umbringt macht dich stärker

    چیزی که نکشتت، قویترت میکنه!

    ----------

    - چرا تا الان هرچي به آقايون صندلي داغ ميگيم شكلك بذار ميرن از همين آيكون هاي سمت راستي استفاده مي كنن اما خانمها مي رن توي اينترنت سرچ مي كنن و كلي وقت مي ذارن تا شكلكهاي خوشكل پيدا كنن؟ با اينا نتيجه ميگيريم آقايون يك كم تنبل تشريف دارن؟
    ------
    - بله، نتیجه گیری درستی‌ هست،

    خانوم‌ها معمولا، با حوصله تر و خوش سلیقه تر از آقایان هستند. اصولأ توجهشان به جزئیات بیشتر هست.

    -----
    - اگر جواب سوال بالا منفي هست براي هر كدوم از اعضاي همدردي كه دوست داشتيد(سرافرازم قاتي اونا كنين:cool: ) و همچنين خودتون شكلك بذاريد...
    --------
    - همانطور که متوجه شدین، جواب سوال بالا منفی‌ نبود و من ترجیح دادم تنبل بمونم، تا اینکه بگردم دنبال شکلک.
    ------

    متشكرم
    --
    من هم از لطف شما ممنونم.
    K

    ---


 
صفحه 61 از 73 نخستنخست ... 11213141515253545556575859606162636465666768697071 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.