سلام، وقت بخیر
مدیریت محترم همدردی
متأسفانه باز هم تاپیک توانمند سازی به بخش علمی و آموزشی منتقل شده و من هیچ گونه دسترسی برای گذاشتن پست های جدید در تاپیک ندارم. این تاپیک اگر از بخش اعتقادی ، اخلاقی منتقل بشه قاعدتا دسترسی اعضای عادی به اون متوقف میشه و نمیدونم چرا باز این اتفاق افتاده!
http://www.hamdardi.net/forum35.html









پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)