همسر عزیزم به خاطر همه صبری که در برابر بی تجربگی هام به خرج می دی ازت متشکرم.نمی دونم چه کار خوبی کردم که خدا تو رو به من داده
تشکرشده 3,297 در 818 پست
همسر عزیزم به خاطر همه صبری که در برابر بی تجربگی هام به خرج می دی ازت متشکرم.نمی دونم چه کار خوبی کردم که خدا تو رو به من داده
رایحه عشق (چهارشنبه 27 مهر 90)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
همسر من خیلی مهربونه خیلی... در حدی که برام عجیبه 1مرد اینقدر مهربون باشه.
و روی رفتارای بد یا اشتباهه من زیاد حساس نیست و روحیه سختگیری نداره و همیشه این کارش منو شرمنده میکنه و باعث میشه بیشتر مواظب رفتارام باشم چون اون طفلی چیزی نمیگه...
شمیم الزهرا (شنبه 08 بهمن 90)
تشکرشده 222 در 43 پست
همسر
مهربونم بابت وقتایی که دلم میگیره و بداخلاقی میکنم و به زمان و زمین گیر
میدم اما تو با نرمی آرومم میکنی ازت متشکرم. خداروشکر میکنم که تو این
مواقع خیلی خوب درکم میکنی و آروم میشم.
بابت هدیه هایی که خیلی اتفاقی برام میاری و میبینم که چقد به فکرمی ممنونم.
sali1987 (چهارشنبه 27 مهر 90)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
همسر عزیزم ،
بدان تا ابد خاطره دیشب را فراموش نمی کنم اینکه چگونه به خاطر من غرورت راشکستی . نارحتم به خاطر قلب شکسته ات .ای کاش می تونستم مرحمی بودم بر زخم دلت که خودم ناجوانمردانه اون را نمک پاشیدم . اون لحظه که از درون خرد می شدی و صورتت از خشم برافروخته تر می شد اما خشمت را فرو می خوردی تجلی مردانگی ات را برایم به تصویر می کشید .
سکوتت مرا شرمسار تر می کند ای کاش می توانستم احساس درونم را برایت فریاد زنم و این سکوت را بشکنم اما می دانم هم اکنون در غار تنهایی ات به سر می بری و مرا به گرمی نمی توانی پذیرا باشی .
سپاسگذارم.
بی نهایت (یکشنبه 29 آبان 90)
تشکرشده 3,618 در 912 پست
همسر عزیزم؛ دلم رو به تو دادم و تو نمی دونی که چه کارها با دلم میکنی!
همسر عزیزم؛ روز به روز این دل عاشق تر و این نگاه ها برایم پرمعناتر میشوند!
همسر عزیزم؛ هر روز کنارم هستی و من هر لحظه برای در آغوش تو بودن دلتنگ میشوم!
همسر عزیزم؛ گرمای وجودم و مهربانم؛ نمی تونم درک کنم فکر و خیالهایی که بخاطر زندگیمون داری تحمل میکنی؛ اما میتونم تا ابد دوستت داشته باشم!
همسر عزیزم؛ از اینکه با همه توانایی هات داری برای مسلط بودن بر خودت تلاش میکنی به تو ای عزیزترینم افتخار میکنم!![]()
del (یکشنبه 29 آبان 90)
تشکرشده 23 در 8 پست
همسرعزيزم
![]()
one (یکشنبه 09 بهمن 90)
تشکرشده 3,442 در 1,036 پست
همسر عزیزم کاش می دونستی چقدر دلم برای عزیز خودم تنگ شده
چقدر دلم برای محبت های پاک و بی منت و بی ریات تنگ شده
چقدر دلم برای خود خودت تنگ شده
چقدر دلم برای همونی که باهاش ازدواج کردم تنگ شده
چقدر دلم فا.. خود خود خود خودمو می خواد
بهم محبت می کنی و حواست بهم هست ولی من همونی رو می خوام که مطابق میلت انجام می دادی
خدا چقدر از دست خودم ناراحتم که با تو طوری رفتار کردم که همه چیز از یادت بره
دلم می خواد بهت بگم به خدا من عاشقانه تورو می پرستم و بدون تو برام مرگ .....
ولی می ترسم
می ترسم بگم و مثل همیشه باور نکنی
مثل همیشه بگی پس چرا.......؟
یا سکوت کنی
بهت بگم که بدون تو بی کسم
عزیزمی
بهت بگم دیشب تو خواب بودی و من دقیقه ها نگاهت می کردم و با تمام وجودم گریه می کردمو بهت می گفتم عاشقتم..............![]()
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
eghlima (سه شنبه 11 بهمن 90)
تشکرشده 2,035 در 738 پست
همسر عزيزم فقط اين را خوب مي دونم كه هيچكس شوهرش را آنقدر كه من تو را دوست دارم، دوست نداره.
ليلا موفق (سه شنبه 11 بهمن 90)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
گاهی وقتا یه حرفی هی توی دلم میمونه و میخوام بگم ولی انگار نمیشه. اومدم خودمو سبک کنم و برم. اومدم بگم من دلبستهی توام، نه فقط وابسته. اون چیزی که منو بهت وابسته کرده، دلبستگی من به تو هست. چون تو همه ی زندگی و دنیای منی عزیزم ... خیلی دوستت دارم ...
چشمک (پنجشنبه 20 بهمن 90)
تشکرشده 3,442 در 1,036 پست
خوب من
کاش می دونستی وقتی بهت می گم عزیزم و بهت پیام می دم و قربون صدقه ات می رم سکوت می کنی و جوابی نمی دی چهقدر دلم می گیره و حالم می ریزه بهم
کاش می دونستی چه قدر دلم برای حرفهای قشنگت تنگ شده
کاش می دونستی چه قدر تو ذهنم دنبال حرفهای قشنگت می گردم ولی ........
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
eghlima (یکشنبه 20 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)