به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 109

موضوع: مشکل جدی من

  1. #51
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 فروردین 90 [ 08:58]
    تاریخ عضویت
    1388-6-26
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,056
    سطح
    34
    Points: 3,056, Level: 34
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل جدی من

    با پدرم مشورت كردم بهم گفت حق طلاق را نده ، خونرو به اسمش رهن كن و در عوض بخواه مهريه اش را ببخشه ! بعد ببين عكس العملشون چجوريه ! نميدونم اين ديدگاه هم درسته يا نه ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید کاوه تشکرکرده است .

    کاوه (دوشنبه 11 آبان 88)

  3. #52
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: مشکل جدی من


    به هر حال پدر شما از روی تجربیاتی که دارند شما رو راهنمایی کردن .

    به نظر من درسته شما باید از هر راهی شده به قصد و نیت این خانم و خانوادشون پی ببرید . به هر حال ایشون تا حالا زندگی خوبی رو به شما نشون ندادند .
    حالا هم که ابراز پشیمونی می کنند به جای جبران با این همه توقع بی جا برگشتند.
    شما هم باید ایشون رو بپذیرید هم حق طلاق و رهن خونه رو به ایشون بدید این وسط کدوم این رفتارها نشون دهنده پشیمونی هست و عوض اینکه شما که زندگی خوبی با ایشون نداشتید و ایشون زندگیش رو رها کرده و رفته مدعی باشید و توقعاتی داشته باشید اونها از شما توقع دارند .
    متاسفانه شما در برابر این خانواده تا حالا با ضعف برخورد کردید به همین دلیل این ها به خودشون اجازه دادند تا این حد پیش برن .

    اگر شما محکم می بودید اصلا اونها به خودشون اجازه نمی دادند که برای شما این همه شرط بگذارند که با این شرط ها برگردید سر زندگی که دل خوشی ازش ندارید .

    هنوزهم دیر نیست محکم برخورد کنید و شرط های اونها رو نه تنها نپذیرید بلکه خودتون شرایط بگذارید . بگذارید بفهمند که این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که دخترشون رو بپذیرید یا خیر.
    اونها با پا پیش نگذاشتن شما برای آشتی به این حد رسیدن که خودشون اقدامی بکنند ، مطمئن باشید که اگر باز هم محکم برخورد کنید نتیجه بهتری می گیرید.
    اگر به این شکل برگردید سر زندگیتون این خانم تغییری در رفتارش نمی ده ، و این خانواده شما رو فردی ضعیف خواهند دید . نشون بدید که به موقع برخورد محکم می کنید و انسان ضعیفی نیستید .
    بگذارید که خانمتون بترسه که نکنه دیگه شما نمی پذیریدش . بهش بفهمونید که اگر واقعا پشیمونه باید با شرایطی که شما تعیین می کنید کنار بیاد و بپذیره.

  4. 3 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (دوشنبه 11 آبان 88)

  5. #53
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 فروردین 90 [ 08:58]
    تاریخ عضویت
    1388-6-26
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,056
    سطح
    34
    Points: 3,056, Level: 34
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل جدی من

    خب اينجوري كه آخرش معلومه من عدم تمكين ميگيرم اونم مهرشو ميذاره اجرا و تمكين نمكنه . يكي دو سال من بدو اون بدو و پايان زندگي .

  6. #54
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: مشکل جدی من

    حق طلاق به هيچ وجه.....!!نبايد زير بار اين كار برين....حق طلاق فقط و فقط در صورتي كه تمام مهريه اش رو ببخشه....
    گرچه فكر ميكنم بهتره با توه به راهنمايي دوستان فعلا هيچ اقدامي نكنين تا بيشتر بتونين از قصدشون با خبر بشين البته قصدشون هم دور از تصور نيست.....ميشه فهميد دارن به چي فكر ميكنن!!
    ايشون قصد زندگي با شما رو ندارن.....فقط فعلا نميخواد دستش رو بشه.......بهتره مخالفت خودتون رو با شروطي كه مطرح كردن بيان كنين تا بدونن مزه دهن شما چيه........
    خدا به خير بگذرونه

  7. #55
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 فروردین 90 [ 08:58]
    تاریخ عضویت
    1388-6-26
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,056
    سطح
    34
    Points: 3,056, Level: 34
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل جدی من

    با حق طلاق مخالفت كردم قبول كردن . ولي خونه رو گفتن حتما به نامش رهن كنم و مهريه رو هم گفت نمي بخشه و حرف ديگه اي نداره .

  8. #56
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 فروردین 91 [ 08:41]
    تاریخ عضویت
    1388-1-27
    نوشته ها
    435
    امتیاز
    5,116
    سطح
    45
    Points: 5,116, Level: 45
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,281

    تشکرشده 1,260 در 376 پست

    Rep Power
    61
    Array

    RE: مشکل جدی من

    به نظر من رهن خونه به نام همسرتون مشکلی به وجود نمی آره چون اون پول بازم برمی گرده چون هیچ سندی به نامشون نمی شه فقط یه اجاره نامه است که بعد از یک سال بر م یگرده
    اگه واقعا قصد زندگی کردن داره و می دونید می خواد زندگی کنه این قضیه اونقدر ها مهم نیست
    ولی باید از همسرتون بخوایید خودش باشه نه اینکه حرفای دیگران رو تکرار کنه
    نباید بزارید اطرافیان در زندگیتون دخالت کنن خودتون تصمیم بگیرید هم شما هم خانومتون

  9. کاربر روبرو از پست مفید mamfred تشکرکرده است .

    mamfred (سه شنبه 12 آبان 88)

  10. #57
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: مشکل جدی من

    با باجناقتون كه ميگفتين خيلي كمكتون ميكنه مشورت كنين...به هر حال ايشون هم شما رو هم خانواده خانمتون رو بهتر از ما ميشناسن........

  11. #58
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 فروردین 90 [ 08:58]
    تاریخ عضویت
    1388-6-26
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,056
    سطح
    34
    Points: 3,056, Level: 34
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    و تمام شد . . .

    بلاخره تمام شد ، اما مدت یکماه می گذرد اما امروز به این خاطر می گویم تمام شد که تنها باقیمانده احساسم هم دور ریختم . یکماه پیش از کسی که عاشقش بودم جدا شد شاید به این دلیل که هیچوقت عاشقم نبود و خودش بارها گفت ، همه زندگیم را گذاشتم و تک و تنها برگشتم و امروز فهمیدم که تمام دوستانی که کنارشون بودم در مهمانی و جشن حالا هرکدوم بنحوی می خوان باهاش ارتباط برقرار کنن و اون هم خیلی ساده گفت آرزوشه که با یکیشون که از همه بهتره باشه و شبها با هرکدومشون حرف می زنه تا ببینه کدوم بهترن و من حرفمو خوردم که بعد از یکماه زنگ زدم تا بگم هنوز دوسش دارم و براش آرزوی خوشبختی کردم و آرام گریه کردم چقدر شیک شکستم !

  12. #59
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: و تمام شد . . .

    کاوه محترم


    دنیا به آخر نرسیده .

    باید با صدای بلند به شما بگویم : تولدتان مبارک .

    این یک موفقیت بزرگ است که توانستید متوجه شوید با باقیمانده ی احساس خود چه کنید و از بند افسردگی خلاص شوید .

    بهترین ها در انتظار شماست .
    این که این خانم چه تصمیمی برای زندگی اش گرفته دیگر مهم نیست .

    مهم شما هستید که کائنات با تمام زیبایی ها و فرصت های نهفته در دل خودش منتظر شماست .

    یک مسیر تازه ، یک فرصت تازه ، یک انتخاب تازه و یک تصمیم درست در انتظار شماست . کافی است که هوشیارانه و با اعتماد به نفس در این مسیر گام بردارید .

    زندگی به کام شما خواهد بود . من مطمئن هستم .

  13. 3 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (چهارشنبه 12 خرداد 89)

  14. #60
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 فروردین 90 [ 08:58]
    تاریخ عضویت
    1388-6-26
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,056
    سطح
    34
    Points: 3,056, Level: 34
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: و تمام شد . . .

    و بهمین آسانی نیست .


 
صفحه 6 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.