با پدرم مشورت كردم بهم گفت حق طلاق را نده ، خونرو به اسمش رهن كن و در عوض بخواه مهريه اش را ببخشه ! بعد ببين عكس العملشون چجوريه ! نميدونم اين ديدگاه هم درسته يا نه ؟
تشکرشده 18 در 10 پست
با پدرم مشورت كردم بهم گفت حق طلاق را نده ، خونرو به اسمش رهن كن و در عوض بخواه مهريه اش را ببخشه ! بعد ببين عكس العملشون چجوريه ! نميدونم اين ديدگاه هم درسته يا نه ؟
کاوه (دوشنبه 11 آبان 88)
تشکرشده 6,302 در 1,293 پست
به هر حال پدر شما از روی تجربیاتی که دارند شما رو راهنمایی کردن .
به نظر من درسته شما باید از هر راهی شده به قصد و نیت این خانم و خانوادشون پی ببرید . به هر حال ایشون تا حالا زندگی خوبی رو به شما نشون ندادند .
حالا هم که ابراز پشیمونی می کنند به جای جبران با این همه توقع بی جا برگشتند.
شما هم باید ایشون رو بپذیرید هم حق طلاق و رهن خونه رو به ایشون بدید این وسط کدوم این رفتارها نشون دهنده پشیمونی هست و عوض اینکه شما که زندگی خوبی با ایشون نداشتید و ایشون زندگیش رو رها کرده و رفته مدعی باشید و توقعاتی داشته باشید اونها از شما توقع دارند .
متاسفانه شما در برابر این خانواده تا حالا با ضعف برخورد کردید به همین دلیل این ها به خودشون اجازه دادند تا این حد پیش برن .
اگر شما محکم می بودید اصلا اونها به خودشون اجازه نمی دادند که برای شما این همه شرط بگذارند که با این شرط ها برگردید سر زندگی که دل خوشی ازش ندارید .
هنوزهم دیر نیست محکم برخورد کنید و شرط های اونها رو نه تنها نپذیرید بلکه خودتون شرایط بگذارید . بگذارید بفهمند که این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که دخترشون رو بپذیرید یا خیر.
اونها با پا پیش نگذاشتن شما برای آشتی به این حد رسیدن که خودشون اقدامی بکنند ، مطمئن باشید که اگر باز هم محکم برخورد کنید نتیجه بهتری می گیرید.
اگر به این شکل برگردید سر زندگیتون این خانم تغییری در رفتارش نمی ده ، و این خانواده شما رو فردی ضعیف خواهند دید . نشون بدید که به موقع برخورد محکم می کنید و انسان ضعیفی نیستید .
بگذارید که خانمتون بترسه که نکنه دیگه شما نمی پذیریدش . بهش بفهمونید که اگر واقعا پشیمونه باید با شرایطی که شما تعیین می کنید کنار بیاد و بپذیره.
baran.68 (دوشنبه 11 آبان 88)
تشکرشده 18 در 10 پست
خب اينجوري كه آخرش معلومه من عدم تمكين ميگيرم اونم مهرشو ميذاره اجرا و تمكين نمكنه . يكي دو سال من بدو اون بدو و پايان زندگي .
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
حق طلاق به هيچ وجه.....!!نبايد زير بار اين كار برين....حق طلاق فقط و فقط در صورتي كه تمام مهريه اش رو ببخشه....
گرچه فكر ميكنم بهتره با توه به راهنمايي دوستان فعلا هيچ اقدامي نكنين تا بيشتر بتونين از قصدشون با خبر بشين البته قصدشون هم دور از تصور نيست.....ميشه فهميد دارن به چي فكر ميكنن!!
ايشون قصد زندگي با شما رو ندارن.....فقط فعلا نميخواد دستش رو بشه.......بهتره مخالفت خودتون رو با شروطي كه مطرح كردن بيان كنين تا بدونن مزه دهن شما چيه........
خدا به خير بگذرونه![]()
تشکرشده 18 در 10 پست
با حق طلاق مخالفت كردم قبول كردن . ولي خونه رو گفتن حتما به نامش رهن كنم و مهريه رو هم گفت نمي بخشه و حرف ديگه اي نداره .
تشکرشده 1,260 در 376 پست
به نظر من رهن خونه به نام همسرتون مشکلی به وجود نمی آره چون اون پول بازم برمی گرده چون هیچ سندی به نامشون نمی شه فقط یه اجاره نامه است که بعد از یک سال بر م یگرده
اگه واقعا قصد زندگی کردن داره و می دونید می خواد زندگی کنه این قضیه اونقدر ها مهم نیست
ولی باید از همسرتون بخوایید خودش باشه نه اینکه حرفای دیگران رو تکرار کنه
نباید بزارید اطرافیان در زندگیتون دخالت کنن خودتون تصمیم بگیرید هم شما هم خانومتون
mamfred (سه شنبه 12 آبان 88)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
با باجناقتون كه ميگفتين خيلي كمكتون ميكنه مشورت كنين...به هر حال ايشون هم شما رو هم خانواده خانمتون رو بهتر از ما ميشناسن........
تشکرشده 18 در 10 پست
بلاخره تمام شد ، اما مدت یکماه می گذرد اما امروز به این خاطر می گویم تمام شد که تنها باقیمانده احساسم هم دور ریختم . یکماه پیش از کسی که عاشقش بودم جدا شد شاید به این دلیل که هیچوقت عاشقم نبود و خودش بارها گفت ، همه زندگیم را گذاشتم و تک و تنها برگشتم و امروز فهمیدم که تمام دوستانی که کنارشون بودم در مهمانی و جشن حالا هرکدوم بنحوی می خوان باهاش ارتباط برقرار کنن و اون هم خیلی ساده گفت آرزوشه که با یکیشون که از همه بهتره باشه و شبها با هرکدومشون حرف می زنه تا ببینه کدوم بهترن و من حرفمو خوردم که بعد از یکماه زنگ زدم تا بگم هنوز دوسش دارم و براش آرزوی خوشبختی کردم و آرام گریه کردم چقدر شیک شکستم !
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
کاوه محترم
دنیا به آخر نرسیده .
باید با صدای بلند به شما بگویم : تولدتان مبارک .
این یک موفقیت بزرگ است که توانستید متوجه شوید با باقیمانده ی احساس خود چه کنید و از بند افسردگی خلاص شوید .
بهترین ها در انتظار شماست .
این که این خانم چه تصمیمی برای زندگی اش گرفته دیگر مهم نیست .
مهم شما هستید که کائنات با تمام زیبایی ها و فرصت های نهفته در دل خودش منتظر شماست .
یک مسیر تازه ، یک فرصت تازه ، یک انتخاب تازه و یک تصمیم درست در انتظار شماست . کافی است که هوشیارانه و با اعتماد به نفس در این مسیر گام بردارید .
زندگی به کام شما خواهد بود . من مطمئن هستم .![]()
ani (چهارشنبه 12 خرداد 89)
تشکرشده 18 در 10 پست
و بهمین آسانی نیست .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)