گفتم اشتباه
ببین کامران ما انسانیم و قابل تغییر ،ایا همه نظراتمون در تمام عمرمون ثابت هست؟
بعضی ها واقعا تنوع طلب هستند ،و هیچ جایی واسه ارزش های اخلاقی قایل نیستند و هر جور راحتند همونطور میکنند (الیته اینجا منظورم بیشتررا بطه جنسی هست )
من هیچوقت ازاونا دفاع نخواهم کرد و از نظر من اصلا قابل اعتماد نیستند
ولی من منظورم اونا یی هست که یه جایی اشتباه کردند و تاوان اون اشتباه رو دادن و توبه کردن ،شما ایا واقعا به توبه اعتقاد دارید؟ (از حرفاتون اینطور بر میاد که اصلا در این مورد گذشت ندارید و حتی به توبه هم اعتقاد ندارید)
پس اگه کسی توبه کرده و اون توبه برای شما مسلم هست ، و در ضمن تمام گذشته اش رو به شما گفته ،ایا اون شخص ادم با وجدان و با ایمان و با اخلاقی نیست؟
دوست دارم جوابتونو بشنوم
من دوستی دارم که با دوست پسرش زندگی میکنه و تا اونجایی که میدونم س ک س کامل هم داشته ،وقتی ازش پرسیدم ایا موقع ازدواج به طرف مقابلت همه اینارو میگی؟گفت مکه دیوونم که بگم؟
خب معلومه منم این قبول نمی کنم ،هم به خاطر این که این شخص به کراهت کارش اگاه نشده و از اون مهمتر به نظر من این یه جور کلاه برداری هست
بحث من سر این موارد نیست ،بحث من سر مواردی هست که یه کسی به خاطر شرایطی تو این روابط بوده (البته منظورم رابطه کامل نیست ) یه اشتباهاتی کرده و بعد توبه کرده هست ،
به نظرم شما در این مورد افراط میکنید
در مورد اراده هم عرض کردم کسی که یه لذتی رو ببره و دیگه اون کارو انجام نده مطمئنا اون اراده اش بیشتر از اونی هست که اون لذت رو حس نکرده
این دیگه بدیهی هست(حالت نسبی)
،وگرنه معلومه کسی که کلا اینکارو نکرده ادم بی اراده ای نیست
[
علاقه مندی ها (Bookmarks)