به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 69
  1. #51
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 تیر 89 [ 01:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-28
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    3,313
    سطح
    35
    Points: 3,313, Level: 35
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    36

    تشکرشده 37 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    خوشحال شدم تاپیک آخرت رو دیدم... دوستان بودن و همراهیت میکردن، من هربار بحث رو دنبال میکردم و مشتاق، برای به نتیجه رسیدن...
    خیلی خوشحال شدم....
    همسرت رو بفهم... عذر میخوام، دور از شخصیت شما و ایشونه.. روزی بدترین حرف هم از دهنشون در اومد، بفهمش و درک کن... یه زن شاید بیش از هرچیز به محبت و درک شوهرش در مواقعی که انتظار اون رو هم نداره، نیاز داره...
    تقدیم به شما و همسرت از طرف من و دوستان...

  2. #52
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 شهریور 90 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1387-2-14
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,810
    سطح
    44
    Points: 4,810, Level: 44
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 49 در 25 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    سلام آقا محسن سعي كن هروقت از همسرت دلخوري به آرومي بهش بگو تا سوءتفاهمي به وجود نياد ودلگيري ايجاد نشه .ان شاءالله خوشبخت بمونيد .

  3. #53
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 شهریور 88 [ 18:36]
    تاریخ عضویت
    1387-10-06
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    3,386
    سطح
    36
    Points: 3,386, Level: 36
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    سلام دوستان
    ممنون از همتون...mehrdad24...اسما
    دارم همه سعیمو میکنم برای حفظ تعادل در زندگیم... دیشب خانومم اس ام اس داد البته سئوال هایی پرسید که میدونستم همش بهونست میخواسته اس ام اس بده(چون هنوز نمیتونه صحبت کنه)دنباله بهونه بوده که به بهونه اونا به من اس ام اس بده مبادا من فکر کنم خیلی دلش تنگ شده!!!!!!!!!(خوب میشناسمش) شاید برای خیلی از شما ها این خنده دار باشه اما باور کنید برای من یک موفقیت بزرگه.....
    خانومم توقع داره من خودم بدونم که دوستم داره بدون ابراز از طرف اون البته من باور دارم و میدونم اما دوست دارم او هم ابراز کنه...
    چندی پیش که رفته بود خونه پدرش من 2 روز کامل با هاش هیچ تماسی نگرفتم...بعد 2 روز خانومم تماس گرفت پرسید چرا زنگ نزدی؟گفتم میخواستم ببینم چه قدر دوستم داری؟با هام قهر کرد!!!گوشیو قطع کرد دیگه هم جواب نداد...
    من هم توی همین چند روز تماس هامو کمتر کردم ابراز علاقه هم نسبتا کمتر شده... سعی میکنم به شوری قبل نیاشم.. احساس میکنم اون هم میخواد شروع کنه اما مثل این که نمیدونه چه طوری میخوام آسوده خودش راهشو پیدا کنه....برای همینه که اولش بیمحلی میکنه انگار داره با خودش مبارزه میکنه!!!!
    من هم فرصت میخوام سخته به این سرعت خودمو تغییر بدم البته از خانومم هم همچین انتظاری ندارم در عرض چند روز تغییر کنه اصولا بی محلی میکنه(با توجه به گذشته) اما اینبار همه سعیمو میکنم از پا در نیام و به رفتارم ادامه بدم چون اون هم نیاز داره طعمه دوست داشتن و دل تنگیو که به نظر من خیلییییی شیرینه بچشه...
    دوست دارم دوست داشتن را بیاموزم!

  4. #54
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 بهمن 87 [ 11:00]
    تاریخ عضویت
    1387-10-10
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    3,130
    سطح
    34
    Points: 3,130, Level: 34
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    سلام
    اولا خوش به حال همسرتون
    دوما شوهر من هم اول همین طوری بود ولی من نفهمیدم یعنی قدرشو ندونستم الان 5ساله ازدواج کردیم آرزو می کنم یه روز دیگه اونطور باشه ولی افسوس ............. فکر کنم چون اول ازدواجتونه شما اینطوری هستین بعد همه چیز تموم می شه اونوقته که همسرتون هی این روزا رو یادتون می آره شما هم توجیه می کنید مثل زندگی خودم ........ یاد اون ایام بخیر
    اگه مثل من باشه خیالش راحته که دوسش دارین برا همین خوشش می آد این طور شیفتش هستید
    یا اینکه خجالتیه تو ابراز احساسات اوایل من هم هخمین طور بودم ....اگه یه بار دیگه اون دوران تکرار می شد اونوقت می دونستم چکار کنم
    به هرحال خدا کنه همیشه شیفتش باشین .

  5. #55
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 بهمن 87 [ 11:00]
    تاریخ عضویت
    1387-10-10
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    3,130
    سطح
    34
    Points: 3,130, Level: 34
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    البته من فقط صفحه اول رو خوندم وجواب سوال اولتون رو دادم امیدوارم خوشبخت باشین

  6. #56
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 شهریور 88 [ 18:36]
    تاریخ عضویت
    1387-10-06
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    3,386
    سطح
    36
    Points: 3,386, Level: 36
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    سلام به همه دوستان...
    خانوم فرشان از شما هم ممنونم...

    اومدم مسئله ای رو براتون بگم....

    راستش برای چند روزی سفر کاری خارج از کشوری پیش اومد
    من که رفتم سفر صبح زود با خانومم تماس گرفتم...شماره همراهمو بهش دادم... دلم خیلی گرفته بود مثل همیشه ازش خواستم برام حرف بزنه من گوش بدم(5 یا 6 ساعت ازش دور بودم!!)
    حالم خیلی بد بود صداشو که شنیدم باورتون نمیشه مثل مرده ای بودم که بهش نفس دادن...دوباره زنده شدم حالم خوب شد... دلتنگیم از بین رفت...
    به خانومم شمارمو دادم بعدش هم تماس تموم شد...من 15 روز اونجا بودم...منتظر تماس خانومم بودم اما ....
    تا اینکه خودم باهاش تماس گرفتم دلیلشو پرسیدم گفت نتونسته....

    من راستشو بگم باور نکردم تا اینکه دیگه نتونستم تحمل کنم البته کاش میتونستم و اول صحبت های خانوممو میشنیدم...
    باهاش تماس گرفتم هر چی که این 8 ماه توی دلم مونده بود بهش گفتم...از بی محلیاش از دوست داشتن یک طرفه من....
    که در بین صحبتهام متوجه شدم خانومم چه قدر ساکته!!! البته همیشه موقع دعوا و بهتر بگم بگو مگو سکوت میکنه این اولین دعوامون بود اون هم از طرف من چون خانومم اصلا دعوا نمیکنه!اصلا از ناراحتیش نمیگه حتی به التماس من چه برسه به اینکه بخواد دعوا کنه!!!
    خلاصه من هم سکوت کردم که خانومم گفت:میدونم بعضی جاها اشتباه کردم!
    من قبول دارم .... من هم اشتباهاتی داشتم...اما منم دوستت دارم!!!
    و کلی حرف دیگه که من خیلی عصبی بودم از شدت عصبانیت میلرزیدم و حرف میزدم...بنده خدا فقط تلاش میکرد منو آروم کنه...
    البته یک جاهایی تند رفتم...فکر کنم خانومم هم ناراحت شد...ولی الان که اومدم خونه اصلا به روم نیاورد البته منم سعی کردم جبران کنم بعدش وکلی سوغاتیو....
    اما از اون روز که برگشتم باور نمیکنم خانومم از این رو به اون رو شده...راستش دوران قبل عقدمون خیلی در مورد این که دختر مهربون و با محبتیه شنیده بومد اما بعد آشناییمون نه...
    اما الان همونیه که میگفتن...
    البته خودش قبل سفر بهم گفت من نیاز به تنهایی دارم و اینکه میخوام به خیلی چیزا فکر کنم... به خودم به تو و زندگیمون...خیلی از رفتارای تو و خودم...
    ولی یک چیزی گفت که خیلی ناراحت شدم خودم هم به خوبی به یاد دارم....
    دوران عقد بودیم ازم پرسید اگه الان یکی بهت بگه خانومت عاشقته تو بهش چی میگی؟ من که فقط خودمو میدیدم و فکر میکردم فقط منم که خیلی دوستش دارم گفتم میخندم!!!
    چند روز پیش بهم گفت یادت هست؟گفتم بله یادمه! گفت اون حرفت همه احساسه منو کشت! خیلی برام سخت بود چون من دوستت داشتم اما هنوز نتونسته بودم به زبون بیارم فرصت میخواستم احساس کردم از طرف تو اصلا درک نمیشم!
    منم متوجه شدم من هم اشتباهاتی داشتم که البته فقط از سر ندونم کاری و بی تجربگی بوده.... من هم بابت اون حرفم ازش عذر خواهی کردم...خدارو شکر که الان خیلی اوضاع بهتره...

    از همه دوستان ممنونم.

    میخواستم اینو بگم در اخر اگر در زندگیمون دچار مشکلی میشیم باید فکر کنیم که سهم خودمون چه قدره و کجای اون ماجراست.
    دوست دارم دوست داشتن را بیاموزم!

  7. #57
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 اسفند 88 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1387-8-27
    نوشته ها
    482
    امتیاز
    5,545
    سطح
    47
    Points: 5,545, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    78

    تشکرشده 77 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    دیدید که اشتباه کارتون کجا بوده دیگه تکرارش نکنید
    با این حرفی که امروز زدید مشخص شد خانومتون خیلی حساسه مراقب رفتارتون بیشتر باشید
    خدا کنه دیگه بینتون دعوا و بحث نشه
    آمین

  8. #58
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 شهریور 88 [ 22:25]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    3,820
    سطح
    39
    Points: 3,820, Level: 39
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 130
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    سلام دوست عزيز
    راه کار ها ی بچه ها داره جواب ميده نه؟ کم بيش نگاهی ميندازم
    نميخو ام ازيتت کنم ولی يه چی هايی جوش شی است نه کو ششی ........
    اگر حس کردی که دوباره درگير اينگونه موارد شدی اين با ر با يد فکر اساسی بکنی و بش بگی تا اثبات نشه که دوستم داری چه در حرف چه در رفتار

    کنارت نخوام بود
    ارادت بای

  9. #59
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    محسن عزيز
    تمام پستها رو خوندم ،‌ صرف نظر از ارسال #56 شما که ريشه مشکل رو نشون ميده مي خواستم چند تا نکته بگم روشون فکر کن.
    اول اينکه شما خيلي عجولي ، عجله داري تو اثبات خودت ، توي راي خودت اين عجله باعث ميشه همسرت توي يه لاک دفاعي بره.
    دوم اينکه بزار زندگي تون روال عادي شو طي کنه ، همه زندگي که رد وبدل حرفاي عشقولانه نيست ، هست؟
    سوم اينکه اگه همسرتون احساس کنه که اون ونظرش رو درک مي کنين حتما حرف خواخد زد ، در عمل نشون بدين که درکش مي کنين.
    وقتي که اوضاعتون مساعده در مورد چگونگي حل مسائل زندگي گفتگو کنين ، البته از همين اول سعي نکنين همش شما گوينده باشين واون شنونده.
    يه نکته ديگه اينکه از سکوت بيشتر بترسيد تا دادوهوار، اونيکه عکس العملش سکوته ، وقتي آستانه صبرش لبريز بشه اونوقت عکس العملش خيلي غير منطقي خواهد بود.
    به خودتون وزندگي تون فرصت بديد. هنوز اول راهيد.

  10. #60
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 13 بهمن 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    582
    امتیاز
    6,583
    سطح
    53
    Points: 6,583, Level: 53
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 574 در 212 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    "میخواستم اینو بگم در اخر اگر در زندگیمون دچار مشکلی میشیم باید فکر کنیم که سهم خودمون چه قدره و کجای اون ماجراست. "

    سلام!
    چقدر خوب میشد اگه همه شما آقایون از همون ابتدا(نه در آخر)کمی منصف تر میبودین و همیشه سکوت طرفتون را به حساب اینکه حق با شماست نمیگذاشتین وکمی به معصومیت چشمهائ که منتظر آرامش وفرصتی از طرف شماست تا آخر احساس عاطفیشو نشون بده توجه میکردین.
    من خیلی خوشحالم که موقع دارم این تاپیکو میخونم که شما به یه نتیجه خوبی رسیدین ودارین اینجا عنوانش میکنید.
    امیدوارم که این نتیجه درس زندگی باشه واسه بقیه!
    موفق باشین!


 
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوست دارم عروسک داشته باشم
    توسط سالم96 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 اردیبهشت 97, 16:18
  2. چیکارکنم؟؟؟؟راهنماییم کنید باتجربه هااا
    توسط arghavan68 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 بهمن 93, 10:40
  3. دارم نسبت به عروسمون حس منفی پیدا میکنم اما اصلا دوست ندارم این جوری بشه
    توسط دل سوخته در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 شهریور 91, 19:30
  4. پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اردیبهشت 88, 14:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.