من پسری هستم ۳۰ ساله که باید به فکر ازدواج باشم ولی‌ باید قبل از ازدواج خیلی‌ چیزها رو از دخترا بیشتر یاد بگیرم
سوالهای زیادی برام پیش اومده که فکر می‌کنم فقط دخترا می‌تونن جوابشو بدن. اینجا می‌تونم راحت سوال کنم .الان می‌خوام سوال اولم را بپرسم اگه کسی‌ جواب داد باز هم سوالهای بیشتری دارم که تشنهٔ دانستن جوابشون هستم . اولین سوالم اینه که وقتی‌ دخترا به پسری ابراز عشق می‌کنن زیاد نمی‌شه جدی گرفت چون از روی هرمونهای بدنشون دارن احساس می‌کنن و بعد از مدتی‌ کم کم این عشق به طرف شخص جدیدی میره آیا این مطلب از نظر دخترا درسته یا این مطلب اشتباهه ؟
با سپس از همهٔ شما