به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 59 , از مجموع 59

موضوع: خواهر همسر

  1. #51
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهر همسر

    آقای گرد آفرید می تونستید همون موقع مورد را به اطلاع آقای سنگ تراشان برسانید تا ایشون خودشون تذکر بدهند.
    کمی آرامتر. من شما را به عنوان مردی شکیبا و صبور شناخته بودم یادتونه گفتم کمی صبر کنید نظراتم رو در موردتون می گم ؟؟؟ خواهش می کنم.
    کیمیا جان اگر مشکلی نداشت اینجا نبود.

    اقای SANTATIAN یادتونه ؟ من خیلی باهاشون درگیر شدم ولی بعد که از تالار رفتند با خودم فکر کردم : تو که ادعا داری، باید درکش می کردی. وقتی من با او به بحث پرداختم یعنی من هم در حد او از مسائل درک دارم. در صورتیکه او توی شرایطی بود که ناخودآگاه عصبانی بود. ایشون هم توی پیغام خصوصی به من توهین کردند ولی من سکوت کردم و هیچی از شخصیتم کم نشد.

    برادر خوبم ارامتر.



    کیمیا جان شما هم ارومتر. اومدی اینجا مشکلت حل بشه عزیزم نه دعوا کنیم. شما هم به دل نگیر. آقای گرد آفرید و سورنای عزیز شما هم به دل نگیرید.

  2. #52
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: خواهر همسر

    [/color]دانه جان،دستت درد نکند،مثل اینکه یک چیزی هم بدهکار شدیم!!
    دانه خانم این نخستین نوشتار من تا پیش از توهین ایشان،آگر نشانه ای از دشنام را در آن دیدید،باشد حرف شما قبول:
    خانم گرامی شما متأسفانه دنبال این هستید که کسی بیاید و راهکاری پیش پایتان بگذارد تا به مقصود خود که پیش از این تصمیمتان را درباره آن گرفته اید،برسید.این نمی شود.اگر سورنا حرفی زد در همان نوشتار نخستش در این گفتار گونه ای انتقاد به اخلاق ناپسند برخی زنان بوده است و بس.
    شما دچار احساس مالکیت نسبت به شوهر خود شده اید و مسال خصوصی خود را با محبت کردن او به خواهرش اشتباه گرفته اید و البته از این می ترسید که در آینده نیز و در بزرگسالی خواهر کوچک این رابطه تبدیل به دخالت او یا دیگران گردد.
    شوهر شما مال شما نیست و هیچ تعلقی به شما ذاتاً ندارد،بله دقیقاً جریان همین است.همه چیز در این جهان موقتی است.آن دختر در سنی نیست که شما نوازش کردن برادرش یا وارسی موبایلش را از سوی او جدی بگیرید.افزون بر اینها بنده احتمال این را که شما در خانواده مذهبی بار آمده و به برخی امور معمولی انسانها حساس شده اید،بالاست و البته هیچ توطئه ای هم که او مأمور مادرشوهرتان برای سرک کشیدن آنها در زندگی شما باشد در کار نمیست.
    اندکی خویشتندارتر باشید تا همه چیز با بزرگ شدن خواهرش حل شود و تازه اگر خودتان خواهری با شرایط خواهرشوهرتان داشتید،براستی چه می کردید.اگر راهنمایی می خواهید همین است و اگر دنبال تصدیق و گرفتن پاسخ مثبت و آرامش وجدان ظاهری هستید که خوب هیچ،ولی اینجا دنبال این کارها نباشید.همه دوستان به جز دو نفر داریند سخنی یکسان و راهنمایی هماهنگی را به شما می کنند،اگر این را نمی پذیرید به یک روانشناس یا روانکاو یا مشاور مجری خانواده مراجعه نمایید و مشکل خود را مطرح کنید.

    --------------------------------------------------------------------------------
    و این هم نوشتاری که او در آن فحش داد:
    sorena_arman و گردآفريد ، كي به شما مي گه نظر بدين وقتي نمي تونيد راهنماي خوبي باشين.چرا من از بقيه كه ايراد ازم گرفتن گله نكردم؟ شما ايراد نمي گيرين توهين مي كنين. ديروز بعد از ظهر خودم تونستم خودمو كمي آروم كنم ، اما امروز كه اومدم باز حرفهاي شما رو خوندم باز منقلب شدم. شما كه نمي تونين و اينكاره نيستين ، بيخود نظر مي دين. اينجا كسي واسه تفريح نمي آد. هر كس براي حل مشكلي مي ياد نه اينكه بهش توهين بشه و اينجوري اعصابشو به هم بريزين.
    خانوما اشتباه مي كنن زيادي حساسن! بيا اينم جواب دادنت! خانومها ذاتشون و طبيعتشون اينه! بايد اونو هدايت كنن و جهت بدن ، نه اينكه اشتباه حساسن!!!
    هر چيزي هم حرمتي داره. برادر و خواهر به اين عنوان كه برادر خواهرن كه هر غلطي نمي تونن بكنن. خواهر كه نبايد نيازهاي خودشو به مرد از برادرش طلب كنه. اگه اينقدر شعورت نمي رسه و من بايد شفاف بگم پس بفهم. هر عرف و منطقي هم يك چهار چوب براي هر رابطه اي تعريف مي كنه. من خودمم خواهر دارم ولي حرمتها سر جاي خودشه. اولا بچه نيست چون حساسيتهاي منو خوب درك كرده. دوما من چه مخالفتي با رابطه عادي يك خواهر و برادر دارم؟؟ همسر من خودش مي گفت اون رابطه تا اون حدش همون موقع اشتباه بود چون من به عنوان يك مرد خيلي جاها نمي تونستم باهاش راحت باشم. اون بايد به مادرم رابطشو بهتر مي كرد.
    من اومدم اينجا كه بخوام كمكم كنن چطور رفتار كنم كه همسرم از خانوادش دور نشه در عين اينكه من نمي خوام زياد قاطي ماجرا شم. خيلي هم رك بگم كه دلم براي خواهر همسرم نمي سوزه. اما مي خوام مشكلات اون رفع شه فقطو فقط به خاطر همسرم. هر خواهر مادر پدر برادري بايد بپذيره كه دخترشون ، پسرشون ازدواج كردن. رابطه مثل قبل نيست. من هر قدمي كه براي خانوادم بر مي دارم براي خانواده همسرم بر مي دارم حتي بيشتر . محال است حتي يكبار بيشتر از خانواده همسرم به ديدن خانواده ام برم.اما خانواده ها بايد يكسري حدو حدود و حرمتها رو بشناسن.من قبول دارم كه روي اين ماجرا زيادي حساس شدم. كه خوب عامل تحريكش خواهر همسرم و خود همسرم بودم. اما نياز دارم كه دوباره به حالت اولم برگردم و حساسيستم كم و جهت دارش كنم اما راهشو نمي دونم.
    [color=#FF0000]

  3. #53
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهر همسر

    گرد آفرید عزیز به همچین خانمی باید کمک کرد نه توهین. شما به ارامش و بزرگواری خودت باید با لحنی صحبت می کردی تا متوجه اشتباهشون بشوند نه اینکه بدتر کنید.
    شما الان تجربتون بسیار بسیار بیشتره. ارام. ارام. ارام. یک نگاهی به ستاره هاتون بیاندازید. شما همدردید.

    من نمی خوام از شما یا کیمیا یا سورنا انتقاد کنم فقط می گم آرام باشید. همین.

  4. #54
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: خواهر همسر

    گردآفريد عزيز
    شما بدهكار نيستيد و فكر نمي كنم هيچ كجاي صحبت من چنين معني را داشته يا من چنين منظوري داشته ام.
    من فقط از شما خواهش كردم كه خودتان را بيشتر از اين ناراحت نكنيد.
    من هم گفتم كه صحبتهاي شما و سورنا بر پايه منطق بوده و ايرادي در آن نديدم ولي خوب اين خانم خوششان نيامده و آنگونه كه شايسته بود پاسخ نداده اند. شما كه نمي توانيد با ادبي يا بي ادبي را به كسي تزريق كنيد.

  5. #55
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: خواهر همسر

    اه اه اه می آیی دو کلوم حرفی را که برخاسته از تجربیات و مطالعاتت هست را می زنی،آن وقت دوتا هم بارت می کنند!!بابا ما غلط کردیم،گور پدرش هر کی مشکل داره،همه اش از این بیکاریست.ای خاک بر سر من!!چه دشت کردم تو این 15 ماه تو این تالار؟؟!فرداشم که دیگه کانکت نشوی،هیچی اصلاً ذنبوده.
    همه اش دعوا،نادانی،لجاجت و . . .

  6. #56
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: خواهر همسر

    گردآفريد گرامي
    آرام باش

  7. #57
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: خواهر همسر

    من هم به این نتیجه رسیده ام گرد آفرید
    تا میای یه اظهار نظر کنی که به مزاق افراد خوش نمیاد همچین جوابهایی رو می شنوی. شاید شما کار درستی رو انجام داده اید تا الان ازدواج نکرده اید....

  8. #58
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 دی 88 [ 17:51]
    تاریخ عضویت
    1387-7-24
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    4,285
    سطح
    41
    Points: 4,285, Level: 41
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 17 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهر همسر

    بس کنید دیگه.
    کلا بحث عوض شد .
    اینجا جای بحث نیست اگر نمی خواهید نظر ندید خوب نظر ندید.
    درسته که شاید بی احترامی شده باشه ولی فکر نمیکنم که تا این حد باشه که بخواد اینجوری ادامه پیدا کنه.

  9. #59
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 دی 89 [ 16:43]
    تاریخ عضویت
    1387-4-03
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    5,593
    سطح
    48
    Points: 5,593, Level: 48
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 157
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 59 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهر همسر

    نقل قول نوشته اصلی توسط گرد آفرید
    اه اه اه می آیی دو کلوم حرفی را که برخاسته از تجربیات و مطالعاتت هست را می زنی،آن وقت دوتا هم بارت می کنند!!بابا ما غلط کردیم،گور پدرش هر کی مشکل داره،همه اش از این بیکاریست.ای خاک بر سر من!!چه دشت کردم تو این 15 ماه تو این تالار؟؟!فرداشم که دیگه کانکت نشوی،هیچی اصلاً ذنبوده.
    همه اش دعوا،نادانی،لجاجت و . . .
    خيلي جالبه ، يه تاپيكي ايجاد شد و بعد هم خانم كيميا مديريتش نكرد و يه جنگ و جدل اساسي و يه سري توهين فقط به خاطر اينكه نظري داده شد بدون غرض. اي كاش بياد بياوريم هدف نهايي از ثبت نام در اين سايت رو "همدردي"
    يادمون رفته سرگذشت ماندگار و من (در مورد مسائل درسي پسرم و رفتار همسرم) نازنين غ و دانه عزيز و اسما گرامي و ديگر دوستاني كه با همين نظرات مخالف و موافق به نتيجه رسيده ايم . نه اين سايت لجباز ها و نادان ها رو در خود جاي نداده بلكه كساني كه نگران زندگي و آينده خود هستند و به نوعي عاقل ترينند .


 
صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.