به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 76
  1. #51
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: خدا کمکم کن

    mke خوب وقتي اين تاپيك اختصاصي خانوم mush_66 هست چه اصراري داريد كه نظرتون رو در مورد خانومها و اون هم با اين لحن اينجا بگيد.من فكر مي كنم بهتره تاپيك جدا درست كني. لحن مناسب اختيار كني. من پايتم حسابي !!! اما اين بنده خدا لحن تندي كه شما به كار مي بري به دردش نمي خوره. ايشالله مشكلش حل مي شه

  2. #52
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 آبان 88 [ 19:25]
    تاریخ عضویت
    1387-8-26
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    3,888
    سطح
    39
    Points: 3,888, Level: 39
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 22 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدا کمکم کن

    mke یه آدمه باهوش از تجربیات دیگران استفاده میکنه و خودش رو چند سال جلوتر از اونی که باید باشه میرسونه اتفاقا بر حسب تصادف طرفت هم که بنده باشم این تستا رو دادم یه کی از اونام که معتبر ترینش بود ماله دانشگاه انگلیسیه که اگه تست هوش رو سرچ کنی پیداش میکنی .تا چند وقته دیگه هم به کل از این سایت میرم .تا موقعی که امتحانام رو بدم .(میخواستم خداحافظی کنم وتشکر از همه؟) از این خانم هم معذرت میخوام / .من اینو دوستانه بهت میگم البته قبلی رو هم همینطور گفتم ولی نمیدونم چرا میخوای اعصاب خوردیت رو سر این و اون خالی کنی .دقیقا اون مشکلی رو که ازش حرف میزنی و به دیگران می چسبونی خودت هم داری به هرحال بهتره انقدر بچه گانه و به دور از منطق نظر ندی بعدشم .من خودم اول که اومدم عقایدم رو در مورده مردا گفتم سورنا بهم تذکر داد که لازم نیست هر عقیده ای داریم رو هرجایی مطرح کنیم .ومنم پذیرفتم و دیگه تکرارش نکردم چون حق با اون بود تو هم بهتره این کارو بکنی چند تا از اون قرص ها رو هم خودت بخور شاید آرومت کنه .ما دخترا هم یه طوره دیگه صمیمی بودن خودمون رو نشون میدیم ولی توی جمعی که فقط خودمون باشیم در ضمن اون هوش اجتماعیه که توی روابط کمک میکنه و بایستی در ازدواج هم مدنظر گرفته شه نه داشتن هوش به قول شما ریاضی و...اصولا آدمای باهوش توی زندگیشون شکست نمی خورن چون میدونن هر لحظه بهترین عمل و عکس العمل چیه ...یه ادمه باهوش میدونه چطوری با همه رفتار کنه که مو لای درزش نره.

  3. #53
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: خدا کمکم کن

    سلام خانومی
    خوبی؟؟
    بهتر شدی ؟؟

  4. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 فروردین 88 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    5,729
    سطح
    48
    Points: 5,729, Level: 48
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدا کمکم کن

    بسه بابا نمی خواد دعوا کنید اصلا اینجا من دارم مشکلم رو مطرح می کنم شما اقای mky اینجا چه کار دارید اگر مشکل دارید برید یک تایپیک دیگه ایجاد کنید ببخشید خوب دارم راست میگم مشکل من با شما زمین تا اسمون فرق داره.
    سلام bloom عزیز اول از همه ممنونم به خاطر راهنمایی های خوبت و مخصوصا ماجرای دوستت رو که تعریف کردی ارامش پیدا کردم
    من با خودم فکر کردم که منهمسرم رو دوست دارم ولی حسش رو گم کردم و باید پیدا کنم و افسردگی من هم ناشی از علائم پریود هست که افسرده میشم دنبال بهانه هستم تا با همسرم دعوا کنم و بشینم گریه کنم 5شنبه تا شب و جمعه حالم خوب بود ولی یه دفغه عصر جمعه حالم بد شد نا خوداگاه به همسرم چیزی گفتم که ناراحت شد و بعد گریه ام گرفت ورفتم تو اتاقش به گریه کردن اون فکر کرد من از دستش ناراحت شدم دارم گریه میکنم ولی من گفتم از مریضیمه و تنهام بذار و براش توضیح دادم اگر پرخاشگر میشم همه از عوارض مریضیم هست حالا فهمیدم میتونم تو دل کوچیکم جایی برای همسرم بذارم فقط باید برم دنباله احساسه گم شدم
    یک مشکل دیگه که برام میمونه اینه که من از دیدن عکس های سر عقدم افسرده میشم و حتی از اینکه باز کنم وببینمش می ترسم چرا؟
    چو.ن اوایل عقد هم چون موقع مریضیم بود دچار این حس بودم و از همسرم بدم میومد و وقتی عکسام رو نگاه میکنم دوباره اون احساس بد بهم دست میده چه کار کنم؟ا

  5. #55
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: خدا کمکم کن

    عزیز من اکثر خانوما تو این دوران پرخاشگر می شن فقط شدتش کم و زیاد داره بعضی ها مثه شما افسره می شن
    اینا رو به همسرت بگو اون بیشتر از هر کسه دیگه ای می تونه بهت کمک کنه بعدشم زمانهاییکه تو این دوران نیستی و حسه خوبی به همسرت داری سعی کن
    از با هم بودنت لذت ببری و حسه خوبی بهش بدی بزار بفهمه توهم از روابطتون لذت می بری این خیلی مهمه

  6. #56
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 فروردین 88 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    5,729
    سطح
    48
    Points: 5,729, Level: 48
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدا کمکم کن

    می خوام تمام تلاشم روبکنم که اون احساس رو پیدا کنم که به همه بگم دوستش دارم مخصوصا خدمت اقای mke که در پیام خصوصی به من گفتن همه میدونن تو عاشق همسرت نیستی و دارن الکی بهت میگن .اقای mke شما برو اول ازدواج کن بعد بیا توی این محافل چون اینجور جاها واست یکم بزرگه و به جای اینکه کسی رو نا امید کنی امیدوارش کن

  7. #57
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: خدا کمکم کن

    mush عزیز، شما فکر می کنید دیگران چطوری میفهمن که همسرشون رو دوست دارن؟ باور کن علائم دوست داشتن همسر در آوردن شاخ نیست! :D جدی میگم عزیزم، لازم نیست دنبال علاقه بگردی، چون اگه بگردی مطمئن باش هیچ بسته ای که روش نوشته شده باشه «علاقه» رو توی وجودت پیدا نمی کنی، اجازه بده به مرور درکش کنی، اتفاقا علاقه شما شکل بهتری داره چون منطقی رشد خواهد کرد، معمولا عشقهای آتشین خیلی زود خاکستر میشن.
    و اما همونطور که سایر دوستان گفتن حالت ناراحتی شما طبیعیه فقط باید بتونی کنترلش کنی، چون همسرت گناه نکرده که بخواد همیشه درگیر این مشکل بشه، سعی کن مدتی که دچار افسردگی میشی کمتر با همسرت در ارتباط باشی، سعی کن اینجور مواقع کمتر از احساست براش بگی، اینطوری احساس استقلال بیشتری می کنی و میتونی به ناراحتیت غلبه کنی، این جور مواقع بیشتر ناراحتیت از اینه که چرا ناراحتی! و چرا ناراحتیت رو بروز دادی! پس مطمئن باش وقتی که تظاهر کنی به خوب بودن همین تظاهر بهت انرژی میده کمکت میکنه که از ناراحتی در بیای... اینجور مواقع معمولا از دست آقایون هم کاری ساخته نیست، پس همسرت با دیدن این وضعیت و اینکه کاری از دستش بر نمیاد خیلی بیشتر ناراحت میشه و ناراحتی همسرشما، شما رو ناراحت تر می کنه و.... تنها کسی که این جور مواقع بهت کمک میکنه خودتی، سعی کن به خودت کمک کنی که با قدرت این روزها رو بگذرونی..

  8. #58
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 09:08]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    303
    امتیاز
    4,557
    سطح
    43
    Points: 4,557, Level: 43
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 29 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدا کمکم کن

    دوست عزیز عشق و علاقه کم کم به وجود میاد. سعی کن اوقات بیشتری رو باهاش باشی چون اینطوری به هت کمک میشه که یواش یواش دوستش داشته باشی . اصولا زنها دیر عشق میشن ولی تو عشقشون پایدارتر هستن . این مشکل شما هم به مرور زمان حل میشه فقط ی کم بهش زمان بده . در ضمن سعی کن در اوقاتی که تنها هستی بیشتر بهش فکر کنی .
    سنگی که طاقت ضربه های تیشه رو نداره تندیس زیبا نمی شه ،
    فقط یکبار فرصت داری تا از وجودت تندیس بسازی ،
    پس از زخم تیشه خسته نشو!!

  9. #59
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 فروردین 88 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    5,729
    سطح
    48
    Points: 5,729, Level: 48
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خدا کمکم کن

    همیشه به کسانی که با عشق ازدواج می کنند حسودیم میشه من با عشق ازدواج نکردم به نظر شما منم میشه یه روز دوستش داشته باشم؟

  10. #60
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: خدا کمکم کن

    خانوم ماش باور کنید شما چهره زیبایی رو که دیدی از زندگی مردم یک فریب کوچیکه. همه که نمیان مشکلات زندگیشون رو به همه بگن. شما با عقلتون ازدواج کردید فهمیدید که همسرتون شایسته دوست داشتنه.یقین داشته باشید که دوستش خواهید داشت. همه خوبیهاشو بزرگ کنید.


 
صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 07 بهمن 96, 00:37
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  3. چرا همه دوستام باهام قهر میکنند؟
    توسط کیت کت در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 16 اسفند 93, 19:33
  4. دوستان کمک یه مشاور میخوام برا دوستام معتاد به استمناء (جلق) شدن
    توسط infodltube در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 اردیبهشت 92, 00:07
  5. من و دوستام
    توسط بالهای صداقت در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 آبان 89, 12:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.