
نوشته اصلی توسط
mohammad89
در موقع تایپ نظرم از ترس دستام میلرزه که مورد هجوم کاربر راه حل قرار نگیرم و پرونده های طفولیتم مورد قضاوت ایشون قرار نگیره (واقعا جوابتون به کاربر رضا زشت بود)
بنده هم با کار کردن زن مخصوصا بعد از بچه دار شدن مخالفم .اما زنی که شاغله مثلا ده ساعت دیگه وقت رسیدگی به بچه و کارهای خونه نداره .علاوه بر این کار کردن میتونه تدریجا از ظرافت زنانه کم کنه به خصوص اگر شرایط کاری و محیط اون استرس آور باشه که اغلب اینطوره.
در مورد تاثیر گذاشتن در تربیت فرزند خب واقعیتش بی تاثیر نیست . همون طور که در اطراف میشه مشاهده کرد. البته لزوما به معنای نفی کلی نیست . یادمه موقعی که دبیرستان بودم چند تا از همکلاسی که والدین شون شاغل بودن از فرصت استفاده میکردن و اعمال خلاف میکردن. در حالی که پدر . مادرشون به پاکی فرزندانشون ایمان داشتن. البته منظور این نیست که هر کی خونه اش خالی بود اینکاره اس ولی نکته جالب و مشترک در مورد این همکلاسیام سر کار رفتن مادر از بچگیشون بود به طوری که با مادرشون بیگانه بودن .
مورد دیگه کار کردن زن باعث میشه نتونه زیاد به شوهرش برسه . این مورد برای من بسیار ملموسه حتی شوهر خواهر خوده منه از دست خواهرم تو این مورد شاکیه . و کله شق تر از اون دختر عموی بنده که حاضر نشده به خاطر بچه 3 ساله خودش کار ول کنه و توقع داشت مادر شوهرش اونو تر و خشک کنه و متاسفانه طلاق گرفتن. از این دست موارد در اطراف زیاد مشاهده میکنم که اغلب زن های شاغل اون شور و شوق ندارن. البته بعضی ها مجبورن چون دو نفری هم خرج خونه به زور در میاد.
شما فقط این جمله رو برای من تحلیل کنید
چرا توی بحث کار کردن اغلب خانم ها دوست دارن مثل غربی ها روشنفکر باشن ولی تو بحث مخارج داخل خونه اسلام گفته هزینه خونه بر عهده مرده
اجتماعی بودن زن فکر نمیکنم زیاد ربطی به شاغل بودن داشته باشه . زن خانه دار وجود داره از زن شاغل خیلی پرکارتر و پرجنب و جوش تره .
علاقه مندی ها (Bookmarks)