
نوشته اصلی توسط
1234567
در کل جراح زیبایی بهترین فردی هستش که میتونه در خصوص بینی تو نظر بده که نیاز به جراحی داره با نه و در صورت جراحی چه اتفاقی برات می افته
تو هم اگر دیدی نظر جراح اینه که سالهای بعد باید عمل بشه یا اگر دیدی جراح عنوان میکنه که نمیتونه روی بینیت زیاد مانور بده و تصاویری که برای بعد از جراحیت ارائه میده چندان تفاوتی نداره با شکل الانت بهتره زیر بار هزینه و مشکلات احتمالیش نری اما اگر دیدی تغییر زیادی میتونه روی بینیت اعمال کنه و روی زیباییت تاثیر مثبت داره به نظرم بهتره این جراحی رو انجام بدی
و حتما مادرت رو با خودت ببر تا مادرت هم در جریان نظر جراح و متخصص قرار بگیره
------------------------------------------------------------------------
ویرایش مدیر همدردی: کلیه مطالب 1234567 گرامی که توصیه به مسئله جراحی و پیگیری این قضیه دارد مورد تائید همدردی نیست و راهکاری مشکل زا می باشد(نه مشکل گشا)
علاقه مندی ها (Bookmarks)