به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 61

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نه واقعا بزرگه اما همه گفتن به صورتت میاد تناسب اندام میشه گفت نه چاقم نه لاغر . بیشتر بینیم که تو ذوق میزنه بقیه صورتم انقدر اذیتم نمیکنه بی انصافی نمیکنم میگن قیافم با نمکه قشنگه حالا نمیدونم واسه دلداری دادن میگن یا واقعا خوبم و خودم نمیبینم .

    - - - Updated - - -

    اما تعداد کمی هم بودن که مسخره کردن . منم ازون موقع بیشتر حساس شدم میترسم بازم یکی بخواد بهم بگه این ایرادمو من تحملشو ندارم خیلی بهم میریزم ....

    - - - Updated - - -

    میدونم الان میگید ناشکری نکنم یه عده دست ندارند پا ندارند دارند زندگی میکنند و ...

    نباید به بالا تر از خودمون نگاه کنیم همش میگند به پایین تر از خودمون نگاه کنیم .

    خیلی باید خدارو شکر کنم . ولی هیچوقت دلم راضی نمیشه از خودم . تنهایی اذییتم میکنه از یه طرف هم عادت کردم بهش تبدیل شدم به یه آدم منزوی گوشه گیر کم حرفم از بچه گی ساکت بودم انگار وجود ندارم ...

  2. #2
    Banned
    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-22
    نوشته ها
    333
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsOverdriveSocial3 months registered
    تشکرها
    518

    تشکرشده 727 در 248 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط 1234567 نمایش پست ها
    در کل جراح زیبایی بهترین فردی هستش که میتونه در خصوص بینی تو نظر بده که نیاز به جراحی داره با نه و در صورت جراحی چه اتفاقی برات می افته

    تو هم اگر دیدی نظر جراح اینه که سالهای بعد باید عمل بشه یا اگر دیدی جراح عنوان میکنه که نمیتونه روی بینیت زیاد مانور بده و تصاویری که برای بعد از جراحیت ارائه میده چندان تفاوتی نداره با شکل الانت بهتره زیر بار هزینه و مشکلات احتمالیش نری اما اگر دیدی تغییر زیادی میتونه روی بینیت اعمال کنه و روی زیباییت تاثیر مثبت داره به نظرم بهتره این جراحی رو انجام بدی

    و حتما مادرت رو با خودت ببر تا مادرت هم در جریان نظر جراح و متخصص قرار بگیره

    ------------------------------------------------------------------------
    ویرایش مدیر همدردی: کلیه مطالب 1234567 گرامی که توصیه به مسئله جراحی و پیگیری این قضیه دارد مورد تائید همدردی نیست و راهکاری مشکل زا می باشد(نه مشکل گشا)
    سلام
    مدیر عزیز و گرامی
    من حرفمو پس میگیرم
    شما بجای اینکه نظر یک جراح و متخصص زیبایی بینی رو در مورد بینیت و مسائل مرتبط با جراحی جویا بشی بهتره پول به حساب آقای مدیر همدردی بریزی و نظر کارشناسی ایشون رو جویا بشی
    ایشون بیشتر تخصص دارن و میتونن شما رو راهنمایی کنن
    در خصوص زیبایی هم اگر حس میکنی زیبا نیستی حتما بقول دوستان فردی بی اعتماد به نفس هستی و مشکلات روانی و روحی داری
    دوستانی که هیچگاه صورت شما رو ندیدند و مثل آقای مدیر که از نوشته های یک فرد توانایی برسی آناتومی صورت یک فرد رو داره

    ویرایش مدیر همدردی: لطفا به عنوان این تاپیک توجه کنید مسئله جراحی بینی نیست. مراجع دقیقا مشکلش را گفته است.


    اما مدیر عزیز و گرانقدر صحبتی با شما دوست عزیز دارم
    شما جراحان پلاستیک را افرادی کلاش و سودجو میپندارید که قصد ترکه کردن هر کسی که به آنها مراجعه میکند را دارند و درست مثل جامعه ما تمامی افرادی را که از ظاهر خود ناراحت هستند حتی بدون دیدن ظاهرشان افرادی خودباخته ، بیخدا ، ناامید و بی اعتماد به نفس میپندارید اما اصلا این طرز فکر شما درست نیست

    تشخیص این مطلب که دختر یا پسر در خصوص زیبایی خود مبالغه میکند یا مشکلات روحی باعث شده به اشتباه خود را فردی زشت بپندارد به عهده جراح و متخصص این امر است

    من بارها شنیده ام افرادی که ظاهری زیبا و عاری از عیب های زننده دارند وبه عنوان مثال تمایل دارند شبیه بازیگران هالیوود و فیلم های سینمایی بشوند و به پزشک متخصص مراجعه کرده اند و پزشک نتنها هیچ اقدامی برای این افراد انجام نداده است بلکه آنها را به روانپزشک معرفی کرده است

    جراح متخصص زیبایی قطعا اگر بیشتر از شما در خصوص روانشناسی و مشکلات روحی و روانی مراجعان مطالعه نکرده باشد کمتر از شما مطالعه نکرده است

    البته بزرگترین ایراد کار شما که نابخشودنی میباشد این است که از طریق اینترنت و بدون رویارویی با شخص مورد نظر و صرفا از مطالبی که مینویسد توانایی و صلاحدید ان را دارید که فردی را که از ظاهر خود ناراحت است را قضاوت کنید و برچسب هایی که برای خیل عظیمی از مردم آماده کرده اید را بر روی پیشانی آن فرد بچسبانید

    متاسفانه مشکل شما با من از زمانی آغاز شد که در خصوص آیه 26 سوره نور و صحبت های شما در این مورد و برداشتی که از آن آیه داشتید و برداشتی که از صحبت های مولانا داشتید نظری مخالف نظر شما دادم

    واز اون روز به بعد بیانیه نویسی شما علیه من آغاز شد و بجای اینکه زمان خود را صرف راهنمایی مراجع بکنید تمام وقت خود را صرف این میکنید تا خطی از صحبت های من را جدا کنید و با اقدامی عجیب صحبت های من را بر اساس خطی که جدا کردید تحریف و تفسیر هم میکنید

    مثل مورد بالا که من به ایشون پیشنهاد دادم بهمراه مادر خود به پزشک متخصص مراجعه کند و نظر کارشناسی یک پزشک را جویا شود در حالی که شما زحمت کشیدید و حرف من را که به زبان فارسی نوشته شده ترجمه کردید با این عنوان که من توصیه کردم ایشون جراحی کنه

    که من انقدر احمق نیستم که از روی نوشته همچین توصیه ای به کسی بکنم
    حتی با دیدن صورت ایشون هیچوقت این توصیه رو نتنها به ایشون بلکه به هیچ فرد دیگری نخواهم کرد و برای این امر افراد با تجربه و متخصصی حظور دارند که نظرشان بسیار با ارزش و صحیح تر از من است

    بحرحال امیدوارم دفعات بعدی بجای اتلاف وقتتان در بیانیه نویسی و تعقیب نوشته های من وقت خود را صرف امور باارزش تری کنید و اگر صلاح میدانید بجای کل کل به مراجع پاسخ دهید (هر چند فکر نکنم این اتفاق رخ دادنی و امکان پذیر باشد)

    موفق باشید
    خدانگهدار


    ویرایش مدیر همدردی:
    لطفا همانطور که در قوانین آمده است ، همه کاربران محترم (از جمله شما 1234567 گرامی) موارد مرتبط با مسائل مدیریتی تالار از جمله انتقادات یا پیشنهادات خود را صرفا از طریق لینک تماس با ما مطرح کنند. و در ذیل تاپیک مراجعان مطرح نکنند و اصل تاپیک را به حاشیه نبرند.

    - - - Updated - - -

    اما پونیوی عزی من امروز به دو پزشک جراح پلاستیک صورت مراجعه کردم
    پزشک اول بدون دریافت حق ویزیت مشاوره میداد
    به من گفت که بینی تو بزرگه اما چون صورت بزرگی داری کاملا با صورتت تناسب داره
    در ضمن به من گفت که پوست صورتت ضخیمه و جراحی تاثیر کمی میتونه روی ظاهرت بذاره
    و بهم گفت میتونه قسمتی از پوستم رو بتراشه
    و در مجموع نظرش این بود که میتونه جراحی کنه ولی خیلی تغییر نمیکنم

    منو معرفی کرد به آتلیه عکاسی که در همسایگی مطبش بود و کاغذی دستم داد و رفتم و توی اون کاغذ قسمت های مختلفی مشخص کرده بود و من اون کاغذ رو به عکاس دادم و عکس گرفت و گفت هزینه اش حدود 50 تومن میشه که من مبلغ کمی به عنوان بیعانه دادم و اومدم بیرون

    بعد رفتم سراغ جراح دیگری که 23 تومن هزینه ویزیتش بود که به من گفت که من اگر جای تو بودم عمل زیبایی انجام نمیدادم
    بهم گفت که ممکنه تغییر کمی روی صورتت اتفاق بی افته ولی بخاطر مشکلی که پزشک اول هم عنوان کرده بود یعنی پوست ضخیم بهم گفت که کار سختیه و نتایج جالبی نداره و حتی تورم اون مدتها در صورت من خواهد موند و تراشیدن پوست هم افاقه ای نمیکنه

    و من به حرف اون گوش دادم و رفتم به عکاسی و عکس ها رو کنسل کردم

    در این ماجرا 23 هزار تومن ضرر کردم اما خیالم از این بابت راحت شد و دیگه بهش فکر نمیکنم

    - - - Updated - - -

    اما پونیوی عزی من امروز به دو پزشک جراح پلاستیک صورت مراجعه کردم
    پزشک اول بدون دریافت حق ویزیت مشاوره میداد
    به من گفت که بینی تو بزرگه اما چون صورت بزرگی داری کاملا با صورتت تناسب داره
    در ضمن به من گفت که پوست صورتت ضخیمه و جراحی تاثیر کمی میتونه روی ظاهرت بذاره
    و بهم گفت میتونه قسمتی از پوستم رو بتراشه
    و در مجموع نظرش این بود که میتونه جراحی کنه ولی خیلی تغییر نمیکنم

    منو معرفی کرد به آتلیه عکاسی که در همسایگی مطبش بود و کاغذی دستم داد و رفتم و توی اون کاغذ قسمت های مختلفی مشخص کرده بود و من اون کاغذ رو به عکاس دادم و عکس گرفت و گفت هزینه اش حدود 50 تومن میشه که من مبلغ کمی به عنوان بیعانه دادم و اومدم بیرون

    بعد رفتم سراغ جراح دیگری که 23 تومن هزینه ویزیتش بود که به من گفت که من اگر جای تو بودم عمل زیبایی انجام نمیدادم
    بهم گفت که ممکنه تغییر کمی روی صورتت اتفاق بی افته ولی بخاطر مشکلی که پزشک اول هم عنوان کرده بود یعنی پوست ضخیم بهم گفت که کار سختیه و نتایج جالبی نداره و حتی تورم اون مدتها در صورت من خواهد موند و تراشیدن پوست هم افاقه ای نمیکنه

    و من به حرف اون گوش دادم و رفتم به عکاسی و عکس ها رو کنسل کردم

    در این ماجرا 23 هزار تومن ضرر کردم اما خیالم از این بابت راحت شد و دیگه بهش فکر نمیکنم

  3. کاربر روبرو از پست مفید 1234567 تشکرکرده است .

    پونیو (یکشنبه 17 فروردین 93)

  4. #3
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقای 1234567 من که تا حالا به پزشک متخصص جراح پلاستیک مراجعه نکردم اما فکر میکنم امکان داره به کل منو از عمل منصرف کنه چون بینی من گوشتی هست پوست صورتمم ضخیمه .

    شما که منو به انجام جراحی پلاستیک تشویق نکردید جراحای ایران هم آنقدر درآمد دارند که هرگز فکر نمیکنم فقط به فکر جیب خودشون باشن .

    عمل بینی فقط به خواست خودمون انجام میشه اگه کسی به من بگه باید جراحی کنی من تا خودم نخوام اینکارو نمیکنم حتی اگه هزینشو دو دستی بهم تقدیم کنن وبهترین جراح ایران باشه .

  5. 3 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    1234567 (یکشنبه 17 فروردین 93), فرشته مهربان (یکشنبه 17 فروردین 93), مدیرهمدردی (یکشنبه 17 فروردین 93)

  6. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 تیر 95 [ 14:02]
    تاریخ عضویت
    1389-10-16
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    4,680
    سطح
    43
    Points: 4,680, Level: 43
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranOverdriveTagger First Class
    تشکرها
    117

    تشکرشده 94 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    فک کنم شما هم مثه من که رو قدم حساس بودم رو بینیتون حساس شدین. کل مطالبی که دوستان تو تاپیک گذاشتن رو راستش نتونستم بخونم اما تا حدودی که خوندم شما هم به وضعیتی مثه یه مدت قبل من دچار شدین. اینجور مسائل نیستن از اون دست مسائلی که فراموش کردنش مثه شکست عاطفی سخت و زمانبر باشه.
    شما یه مدت فک نکنی بهش درست میشه.
    خدا همه جور بنده ای آفریده.
    یکی قد بلند یکی قد کوتاه
    یکی سیاه یکی سفید
    یکی با بینی بزرگ یکی با بینی کوچیک
    به قول دوستان گرانقدر شما دنبال تقویت استعداد درونیت باش
    اصن همین مسئله جراحی زیبایی
    عقل ادم حکم میکنی چیزی که خدا به ادم داده همه چیزش طبق اصول بوده پس شما اگر بیای دستکاریش کنی اون اصول بهم میریزه.
    تا حالا با بعضی افرادی که بینی عمل کردن صحبت کردین؟ از سخت نفس کشیدن و خروپف های شب و ... براتون گفتن؟
    حیفه بخدا
    زیاد رو این موارد درگیر نباش
    رو حرف پدر و مادر هم زیاد گیر نده خواهرم.
    تو تاپیک قبلیم یکی از دوستان حرف قشنگی زد؛
    گفت تو اجتماع شما مطابق سلیقه همه نیستی حتی اگر خوشگلترین شخص باشی. پس نباید به حرف مردم بها بدی.
    امیدوارم مشکل شما هم زودتر حل بشه

  7. کاربر روبرو از پست مفید AMIN 1994 تشکرکرده است .

    پونیو (یکشنبه 17 فروردین 93)

  8. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    خیلی خوبه که می خوای درساتو بخونی.
    نوشتی کم حرف بودن بده؟ نه. اصلا.
    اینجا 4 جنبه زن بودنو نوشته بخون. چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟
    من خودم مدونام رو به راهه فقط. امازونم صفره و فکر کنم واسه همینه که انقدر مشکل دارم توی زندگی روزمره. جنگجو نیستم. معشوقه ام هم جنبه اش در حد صفره.
    ببین همه چی کلا خوبه فقط باید خودت در درون خودت باهاش کنار اومده باشی و با رضایت قبولش کرده باشی. اونوقت توی رفتارت توی افکارت و توی همه ی وجودت اثر می ذاره این رضایت. و کسایی که باهات در ارتباطن یا می بیننت ناخوداگاه میان این رضایتو می بینن و باهات همونطوری رفتار می کنن که خودت می خوای.
    در مورد ..... یادم نیست ولی یه چیز دیگه هم دیدم توی نوشته ات فکر کردم بهت بگم کتاب "هنر عشق ورزیدن" رو بخون یا فایل صوتی اشو دانلود کن. می تونه مفید باشه توی دیدگاهت. "راز" رو هم فایل صوتی اشو دانلود کن و گوش بده.
    موفق باشی.

  9. کاربر روبرو از پست مفید meinoush تشکرکرده است .

    پونیو (یکشنبه 17 فروردین 93)

  10. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اردیبهشت 93 [ 18:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    71
    سطح
    1
    Points: 71, Level: 1
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    سلام.. به نظرم مشکل شما بینی شما نیست شما ذهنتون بیخودی درگیر بینیتون شده .... من خودم پسرم به نظر من درسته که برای پسرا قیافه مهم هست ولی برای خیلیا بیشتر اخلاق و شخصیت فردی و اجتماعی مهم هست و قیافه فقط باید به دل بشینه ( من خودم حالم ازین دخترای دماغ عملی بهم می خوره ) ... شما بهتره مهارت هاتون را افزایش بدبد اونم تو هر زمینه ای ( اشپزی ، ورزشی ، اقتصادی و...برید هلال احمر و دوره های اموزشی اوتو بگذرونید ).... تلاش کنید تلاش کنید تلاش کنید .... شما تازه 20 سالتونه .... سعی کنید از همه چیز حداکثر استفاده بکنید... توانیاتون رو تو جمع نشون بدید ( حتی اندک ) ... شاید چیزایی رو فک می کنید مهم نیست رو تو چمع بگید اونم با کمی هیجان ، همه به شما توجه میکنن ( مثلا در مورد هواشناسی یا مسائل اقتصادی و...) ... تمرین کنید و یاد بگیرید و یا بدهید.... سعی کنید همه چیز براتون مهم باشه یعنی اگه مثلا تو برنامه تلویزیونی اسم یه جایی رو که نمیدونید گفتن اون رو سرچ کنید و اطلاعاتتون رو بالا ببرید... در مورد همه زمینه حداقل یه اطلاعات ( حتی سطحی ) داشته باشد... سعی کنید وقتی با دوستان یا خانواده رفتید بیرون برای خودتون خاطره جمع کنید و اونا رو تو جمع مطرح کنید... در کل برای هر چیزی برنامه داشته باشید...

  11. کاربر روبرو از پست مفید VAHID88 تشکرکرده است .

    پونیو (جمعه 29 فروردین 93)

  12. #7
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    با سلام

    این تاپیک از ظرفیت مجاز عبور کرده و به نظر می رسد روی این موضوع بهتر هست بیش از این نیز تمرکز نشود و راهکارهای تقویت عزت نفس و اعتماد نفس آموخته و به به کاربسته شود .

    در صورت پیش آمد سئوالاتی جدی که نیاز به راهنمایی داشتید ، لطفاً تاپیک جدید با عنوان گویا باز کنید


    موفق باشی





  13. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    پونیو (یکشنبه 31 فروردین 93)


 
صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.