به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 78
  1. #51
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    بله شما رو درک م یکنم.

    اینکه من دارم می بینم انتقام از خودته نه کس دیگری!

    خودت رو داری محروم می کنی! از عشق جدید! از ارامش!

    نلسون ماندلا می گه( نقل به مضمون) وقتی از دست کسی ناراحتی و کینه داری مثل این می مونه که یه شیشه زهر بخوری و انتظار داشته باشی دشمنت کشته بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    =====================================

    امیدوارم بهترین راه رو انتخاب کنی! در پناه حق باشین

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331


  2. 4 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 10 آبان 92), Pooh (پنجشنبه 09 آبان 92), مصباح الهدی (پنجشنبه 09 آبان 92), شیدا. (جمعه 10 آبان 92)

  3. #52
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    ممنونم آقای توجیه :)
    خب موردهای اول تا سوم رو که نه.
    حالا مورد چهارم خوبه. خودم هم دارم به همون فکر میکنم.

    حیف آقای ammin
    حیف...
    فقط یه راه بود که رنج تحقیر رو از دوش خودم بردارم. اون هم این بود که زودتر از او ازدواج کنم.

    اما نشد....

    - - - Updated - - -

    مهرااد خانم، راستی من یه عذرخواهی باید از شما بکنم.
    من فوق العاده نسبت به این شکلکحساسم. یعنی وقتی کسی این شکلک رو میذاره حس میکنم به جای درک داره سرزنش میکنه.
    شاید اگه این شکلک در ادامه ی یک جمله نباشه من اون جمله رو با حس اینکه نویسنده لحنی درک کننده داشته بخونم.
    ولی وقتی این شکلک گذاشته میشه به نظرم حالت درک نکردن و سرزنش پیدا میکنه.

    خلاصه یه لحظه حس گارد دفاعی بهم دست داد.
    اگر لحن شما درک بوده نه سرزنش ازتون عذر میخوام.

    - - - Updated - - -

    راستی بحث عشق جدید و محروم کردن خودم ازش....
    من هرگز نخواستم خودمو از عشق جدید محروم کنم.
    اما اینو هم یاد گرفته ام تا مطمئن نشم کسی عاشق منه عاشق نشم.
    فعلا هم که 5 ساله فرصت عاشق شدن برام فراهم نشده.
    تا سه سال اولش هر کی اومد خانواده من بدون توجه به نظر من رد کردن.
    در پایان اون سه سال یه مورد بود که خانواده ام راضی بودن ولی من به دلم نمینشست.
    و دو ساله هم که خبری نیست.

    این هم قضیه ی محرومیت ما از عشق.

  4. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    شیدا. (جمعه 10 آبان 92)

  5. #53
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    اتفاقا من از این شکلک خوشم میاد!!!

    عذرخاهی نیاز نیست! من چرا باید شما رو سرزنش کنم!!!!!!!!!!! من خاستم تنها راه ممکن رو نشون بدم! اره بخشیدن تنها راه ممکنه! یعنی تنها راه ممکنه امنه! بقیه راهها هم هستن اما اول به خودت اسیب میرسونن

    من و خیلی ادمهای دیگه تو شرایط شما بودن! این روزها کی از درون شکسته نیست و یا چه کسی دردمند نیست!!!!!!!

    اما این دلیل نمیشه که کم بیاریم!!! دلیل میشه!

    میرسه روزی که انقدرها مهم نیست کی در کنارمون بوده یا نبوده ! مهم این میشه که خودمون چه کردیم!

    این تجربه شخصیه منه دوست داری بشنو: اگه کسی رو دوست نداری و یا ضربه ای بهت زده هر چقدر بیشتر بهش فکر کنی یعنی داری نقشش و حضورش رو تو زندگیت پررنگ تر می کنی! یعنی داری به هدفش نزدیک ترش می کنی! رهاش کن. بزار فلبت صرف عشق بشه و محبت ! چون می دون یدیگه نمیشه همزمان هم محبت داشت و کینه! هم ارام بود هم مضطرب!

    ضربه های عشقی به اندازه کافی درد دارن واای به حالمون اگه بخایم خودمون با پر و بال دادن زخمش رو عمیق تر کنیم! این زخمها اثرشون ماندگار خاهد بود!

    علی الان به شما فکر نمی کنه! چرا شما هنوز اسیر این غمی!!!! این درد واقعا!!!!

    البته من مطمینم که با پیدا کردن عشق جدید حالت خوب میشه( این شکلک رو دوست داری)

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331


  6. 4 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 10 آبان 92), sanjab (جمعه 10 آبان 92), toojih (جمعه 10 آبان 92), شیدا. (جمعه 10 آبان 92)

  7. #54
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    اگه واقعا دلم برای زنش نمیسوخت، اینکه زندگی مشترک خوبی نداشته باشه و با هم مشکل داشته باشن هم دلمو خنک میکرد.
    ولی زنش اینقدر دختر خوبیه که اصلا دلم نمیاد تو زندگیش اذیت بشه.

    - - - Updated - - -

    مهرااد
    من اسیر کدوم غمم؟
    غم نبودن علی؟؟!!!! نه اصلا.

    مهرااد به من بگو وقتی تحقیرم کرده من چطور غرورمو بی جواب بذارم؟ جواب غرورمو چی بدم؟

    مهرااد به من بگو وقتی اونه که به زندگی من چشم دوخته ببینه من چی کار میکنم، من چطور ذهنمو ازش آزاد کنم؟

    خودش گفت. خودش گفت که منتظرم ببینم تو آخرش با کی ازدواج میکنی.
    این حرفش همیشه توی ذهنمه.

    - - - Updated - - -

    من علی رو نمیبخشم. هرگز. شاید ازش عبور کنم و واگذارش کنم به خدا. و منتظر باشم توی اون دنیا جلوشو بگیرم.

    ولی هرگز نمی بخشمش.

  8. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    شیدا. (جمعه 10 آبان 92)

  9. #55
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    غم گرفتاری در گذشته!!!!

    ادمها انقدر قدرت ندارند که مارو تحقیر کنن! این خود ماییم که این اجازه رو بهشون می دیم! اونم با قوی نبودنمون!!!! غیر از اینه!!!!

    اونا قدرتشون رو از ما می گیرن! وقتی من انقدر واسشون ارزش قایلم که می ام تک تک جملاتشون رو تو دهنم حک م یکنم روشون فک رم یکنم و بر اساسشون عمل می کنم! این یعنی دادن قدرت! اگه همه خاطرات دردناک حضور علی رو داخل یه کیسه می کردی و می زاشتی دم در! دیگه نه بوی تعفن اونا ازارت می داد نه روحت رو ازرده می کرد!!! این اشغالهای ذهنی رو ( این اصطلاح دن میلمنه) رو گداشتی دم دستت و مدام داری از حضورشون اسیب میبینی!

    بیا شخصیتهای مهم زندگیت رو عوض کن!!! الان با میزان تفکری که نسیب به علی داری اون شده شخصیت اول داستان زندگیت: م یخای حالش رو بگیری
    م یخای .. بکنی / م یخای ...بکنی به خاطر اون!!!

    بیا عوض کن : بیا یه کار یبکن که خوشحال تر باشی/ یه کار یبکن که حس باارزش بیشتری نسبت به خودت داشته باشی/ بیا کارایی که چند وقته دوست داشتی و نکردی بکن/ بیا ارتباطات اجتماعیت رو قویتر کن به پو اجازه بده یه عشق جدید رو تجربه کنه

    فقط به فک رخودت باش! نه دیگران!

    ولللللللللللللللللللللللل لللللللللللللللللللللل کن اون علی و ...! اونا تبدیل شدن به یه افسانه!!!!!
    ================================================== =======

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331


  10. 4 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 10 آبان 92), sanjab (جمعه 10 آبان 92), toojih (جمعه 10 آبان 92), شیدا. (جمعه 10 آبان 92)

  11. #56
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نمیتونی ببخشیش .نبخشش واسش دعانکن،حق نداشته غرورش رو روحقارت تو بناکنه.اما اومسئول رفتارخودشه،تو هم مسئول رفتارخودتی که بهش کولی دادی جایی که حقش نبوده نازشو بکشی وبهش فرصت بدی به نشانه ها توجه نکردی.این یکی ازبزرگترین درسهای تجربه تلخت بوده.الان مهم نیست او منتظرچیه.به جملش فکرنکن.

    - - - Updated - - -

    خانم پوه،مدتیه زیادپست نمیذارم و این دوروزهم فقط واسه شماپست گذاشتم.اونم چون تمام دردهاتو لمس کردم.منو نخواهی شناخت.پس نذارش به حساب خودتعریفی بذارش تجربه. پیش دانشگاهیم روجهشی خوندم فقط ازاون مرکزمن موفق شدم.بادوماه خوندن بهترین دانشگاههای کشورقبول شدم.رو بورس موفقیت بودم.باخودم میگفتم خب حالاچه آرزویی کنم تاخدابرآورده کنه.کارم دعا_توکل_تلاش وبعدش نتیجه بود.شده بودم الگوی خیلیا.تابعد دانشگاه که اتفاقای مث توبرام افتاد.دیگه خداروحس نمیکردم.توی عمرم اینقددربرابرکسی کوتا نیومده بودم(ای کاش اون موقع عقل الانو داشتم)چه مصیبتی به سرم اومدبعدازکلی سختی تا۹۰درصدفراموش کردم حالامونده بودده درصد.یا قدم آخر.دیگه فکرکردن فایده نداشت واسم .مثل اینکه جام زهربنوشی حالت بد بشه وافکارمنفی بیان سراغت بعدش بخوای افکارمنفیت رودونه دونه نقض کنی اینو خنثی میکنی فکرمنفی بعدی میاد.مث اینکه باشمشیر بخوای بادود ومه بجنگی.نه این راهش نیس.قدم آخر بایدآب روازسرچشمه گرفت.اجازه بده تغییراحساس اتفاق بیفته.دلت روبسپاردست شادی وخوشی و هماهنگی.برو آیروبیک،آموزشگاه زبان،باشگاه.باورکن اون اتفاق مبارک میفته.چاهی که ازخودش آب نداره هرچی آب بریزی پرنمیشه.کانون اصلی خودتی.توپ روانداختی پشت بوم وحاضرنیستی ازنردبون بری بیاریش.جایی که ارادت دست خودته منتظرخدایی. پس، فرداهم به شکل دیگه اشتباه میکنی جایی که باید خداکارکنه خودت میشینی ونقش اوروبازی میکنی.گاهی انگیزه مثبت باعث موفقیت میشه وگاهی انگیزه منفی مثل اینکه اینی نباشی که الان هستی.
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : جمعه 10 آبان 92 در ساعت 01:01

  12. 5 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    Pooh (جمعه 10 آبان 92), sanjab (جمعه 10 آبان 92), toojih (جمعه 10 آبان 92), مهرااد (جمعه 10 آبان 92), شیدا. (جمعه 10 آبان 92)

  13. #57
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 آبان 04 [ 04:30]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    17,063
    سطح
    83
    Points: 17,063, Level: 83
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    121
    Array
    رو خودت سعی کن تا بتون یببخشی! این رو من فقط تاکید نم یکنم. این یه واقعیته واسه رسیدن به ارامش باید اول بتونی ببخشی!

    اگه کسی در حق شما بد یمی کنه از اینکه نمی تونه خ بزرگ باشه و شاید در عوض حتی خ حقیر باشه و دنیای کوچکی داشته باشه به این خاطر ببخشش!!!!

    دارم از خاب می میرم. شبت خوش عزیزم
    ======================================
    من به دویدن خ علاقه دارم. وقتی م یدوم همیشه حس می کنم که چقدر پا داشتن خوبه چقدر پیر و فرتوت شدن و حتی تادم در خونه نتونستن برن سخته!!!! وقتی می دم همیشه فک م یکنم اولین بارمه دارم می دم و قبلش نم یتونستم خ حس خوبیه! سعی می کنم باور کنم چقد راین لحظات واسم قشنگه!!!

    کاش انقد رکه فوکوست رو علی بود رو چیزایی هم که داشتی بود! داری میلیاردها میلیارد سلول رو صرف غم غصه و نفرت میکنی!
    اگه منحرف شدم ببخشید خ قیلی ویلی داره می ره چشمام

    نیایش به قصد این نیست که خدا را به برآوردن آرزوهایمان وادارد، بلکه برای آن است که اشتیاق به خدا را در ما برافروزد و ما را به سوی خدا فرا ببرد. دیونوسیوس مجعول می گوید:
    "کسی که در قایقی نشسته و طنابی را که از صخره ای به طرفش پرت شده می گیرد و می کشد، صخره را به طرف خود نمی کشد، بلکه خودش و قایق را به صخره نزدیک تر می کند".
    فریدریش هایلر، نیایش، ص 331


  14. 2 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 10 آبان 92), شیدا. (جمعه 10 آبان 92)

  15. #58
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    من بارها قضیه علی رو تعریف کرده ام.
    علی دو سال تمام تلاشش رو کرد. به هر ساز من و خانواده ام رقصید. خانواده من شرط گذاشتن که حتی محل کار و زندگی علی باید شهر ما باشه. همه رو قبول کرد. در طی دو سال سه بار جواب منفی از خانواده من شنید(من از این جوابهای خانواده ام بی خبر بودم و بدون اطلاع من این کارو میکردن) با بدرفتاری های برادرم ساخت.جلو باباش که مخالف بود هم کم نیاورد. دو سال سعی کرد پدرش رو راضی کنه ولی در نهایت به باباش گفته بود چه شما راضی باشید چه نباشید من پووه رو میخوام. و بدون پدرش 400-500 کیلومتر راه رو طی کرد و اومد یک تنه خونه ی ما برای خواستگاری رسمی. بدون پدرش. یعنی حتی قید رضایت پدرش رو هم زد.و تا دو سال خیلی خیلی به من محبت کرد و هر کاری تونست کرد.و بعد جواب منفی تحمیلی من.جواب منفی من به زور خانواده ام بود. نه جواب خودم.


    وقتی میدیدم خانواده ام که بهم فشار می آوردن جواب منفی بدم، بعدش پشیمون شده اند و حتی خودشون ازم میخوان با علی حرف بزنن و راضیش کنن، وقتی میدیدم علی اونقدر براش این جدایی سنگین بود که کارش به الکل خوردن برای مدتی رسیده بود، وقتی من هم با تمام وجودم دوستش داشتم ، وقتی او شروع میکرد به اس ام اس های احساسی زدن و اشک توی چشماش جمع شدن و رفتارهایی که همه متوجه میشدن، شما به من بگید اگر جای من بودید چی کار میکردید؟

    واقعا به من بگید. اگه جای من بودید چی کار میکردید؟
    این رو واقعا دلم میخواد بدونم.
    چی کار میکردید؟


    - - - Updated - - -

    خواهش میکنم یکی به من بگه اگه توی اون شرایط من قرار میگرفت چی کار میکرد؟
    خواهش میکنم بگید.


    - - - Updated - - -

    مهرااد، آقای ammin، آقای توجیه، مصباح، شیدا،سنجاب... به من بگید. به من بگید شما جای من بودید چی کار میکردید؟

    - - - Updated - - -

    آره
    من تو گذشته ام گیر کرده ام.
    گیر کرده ام.
    چون همیشه دارم از خودم میپرسم من باید چی کار میکردم؟ کار درست چی بود؟

    - - - Updated - - -

    هدیه، آقای جنوب سرخ
    شما بگید.
    شما که الا توی تاپیک هستید بگید.
    کار درست چی بود؟
    بین دلم و غرورم هر کی جای من بود کدومو انتخاب میکرد؟

  16. #59
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1392-6-29
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    1,248
    سطح
    19
    Points: 1,248, Level: 19
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 67 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array
    در حیرتم
    با این همه عشق و علاقه چه جوری خودتو در پس پرده نهان کردی؟
    حسرت یه دوست دارمو به دلش گذاشتی نه از سر کبر و غرور
    تو تک تک لحظه ها خدا در نظر گرفتی
    خودتو سپردی به خدا.... مگه نگفتی خدا هرچی تو صلاح بدونی.... صلاحت این بود.... از چی می رنجی؟؟ چی مثل خوره داره روحتو می خوره؟
    مگه واسه خوشبختیش دعا نکردی؟ پس چرا می گی با کارای زشتی که کرد خدا پشتش بود و برد؟ شاید دعای تو پشتش بود...

    به نظرم خدا در و تخته رو به هم جور می کنه (غیر یه مورد که واسه خودم سواله!)
    شما با این اعتقاد قشنگی که داشتی چه جوری می تونستی با اون آقا خوشبخت باشی؟
    منع رفتاره زشت و الکل خوردنو رابطش با دخترای دیگرو نمی کنم..... شاید منم یکی مثل اون
    فکر می کردم یه آدم خاصی مثل شما طرفشم باید خیلی خاص باشه
    اگه این ادم همه مولفه های یه همسر خوب واست داشت که مثلش زیاد بود.. این نشد یکی دیگه
    واقعا شان و شخصیت پوه در این حد بود که بخواد با چندتا هم خوابگی و هرزگی جاشو پر کنه؟؟؟؟؟
    پوه عزیز خودت این جسارتو بش دادی که این رفتار زننده رو بات داشته باشه

    من به عنوان یه بی طرف با این پیش فرض که شما شخصیت واقعی پسر خالت رو توصیف کردی
    فقط می تونم بگم که خدا دوست داشت... خیلی هم دوست داشت

    از کجا معلوم که شاید به خاطر نسبت فامیلی فرزندتون دچار مشکلات جسمی و ذهنی نمی شد؟ افق دیدتو وسیع تر کن

    تعریفت از ازدواج چیه؟
    تکامل و رسیدن نقطه آرامش یا در آوردن چشم اطرافیان؟؟
    بعید می دونم با این نییت بد بتونی ازدواج موفقی داشته باشی

    - - - Updated - - -

    ناراحتی که بعد از جواب منفی آخری که بش دادی چند بار بش رو انداختی و اون رو برگردوند؟
    فرض رو بر این بزار که این کارو نکرده بودی
    الان هی خودتو می خوردی و می گفتی کوتاهی از من بوده
    شاید منتظر یه شوک از طرف من بوده که برگرده
    فکر می کنم اینجوری بیشتر اذیت می شدی

    شما دوست داشتن رو در حقش تموم کردی
    هرکاری که تونستی واسه نجات این رابطه کردی
    الان وجدانت راحته که کوتاهی نکردی

  17. کاربر روبرو از پست مفید jonube-sorkh تشکرکرده است .

    Pooh (جمعه 10 آبان 92)

  18. #60
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط jonube-sorkh نمایش پست ها
    واقعا شان و شخصیت پوه در این حد بود که بخواد با چندتا هم خوابگی و هرزگی جاشو پر کنه؟؟؟؟؟
    پوه عزیز خودت این جسارتو بش دادی که این رفتار زننده رو بات داشته باشه

    خب کدوم رفتار من باعث شد این جسارتو بهش بدم. جسارت اینکه تحقیرم کنه؟ با غرورم بازی کنه؟

    ناراحتی که بعد از جواب منفی آخری که بش دادی چند بار بش رو انداختی و اون رو برگردوند؟
    فرض رو بر این بزار که این کارو نکرده بودی
    الان هی خودتو می خوردی و می گفتی کوتاهی از من بوده
    شاید منتظر یه شوک از طرف من بوده که برگرده
    فکر می کنم اینجوری بیشتر اذیت می شدی

    شما دوست داشتن رو در حقش تموم کردی
    هرکاری که تونستی واسه نجات این رابطه کردی
    الان وجدانت راحته که کوتاهی نکردی
    من اتفاقا برای اینکه جای حسرتی برای خودم باقی نذارم این کارو میکردم. البته چون فکر میکردم او هنوز میخواد.
    ولی برای این کار مجبور بودم غرورمو زیر پا بذارم.

    من جواب غرورمو چی بدم؟

    - - - Updated - - -

    من برای خوشبختیش دعا کردم. از ته دلم دعا کردم. نذر کردم براش. نذرمو رفتم توی حرم امام رضا ادا کردم.

    خوشبختی او مساله ای نیست.حداقل به خاطر زنش هم که شده امیدورام تا همیشه خوشبخت باشن.

    ولی غرورم چی؟
    من میگم باختم چون غرورم باخت.

    چرا وقتی میخوام به گذشته فکر کنم که کار درست چی بود هیچ وقت به نتیجه نمیرسم؟
    اگه میخواستم غرورمو حفظ کنم و عکس العملی در مقابل رفتارها و اس ام اس هاش نشون ندم، بدهکار قلبم میشدم.
    و وقتی قلبمو انتخاب کردم، بدهکار غرورم شدم.

    چطوری میشد نه بدهکار دلم باشم نه بدهکار قلبم؟
    چطوری؟


 
صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. غیر فعال شدن ایمیل های غیر معتبر
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 اردیبهشت 97, 13:57
  2. پاسخ ها: 58
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 تیر 93, 09:49
  3. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  4. ازدواج با پسر غیر ایرانی غیر مسلمان(دوستش دارم چه کنم؟)
    توسط 1391 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 دی 91, 21:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.