به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 61
  1. #51
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 13 مهر 92 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1392-5-11
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    429
    سطح
    8
    Points: 429, Level: 8
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 27 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    samanis
    ممنون باید بگم پسرم دست من بود خیلی حرفا ها هست درست نیست اینجا گفته راستش همین چیزایی رو هم که گفتم ناراحتم
    ممنونم که اشاره کردید
    گل آرا


    ممنون البته که سلامتی پسرم و خودم در اولویت
    ویرایش توسط nasriin : یکشنبه 03 شهریور 92 در ساعت 20:27

  2. #52
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 13 مهر 92 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1392-5-11
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    429
    سطح
    8
    Points: 429, Level: 8
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 27 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    samanis


    من کتک خوردن پسرم مسئولیت خودم گردن مقدسات نننداختم نمیدونم شما چجوری از یاد داشت های من برداشت کردید ولی برداشتتون اشتباه بوده

    اگر نمیدونید بدونید توی ایران عزیزمون یک پدر میتونه فرزندشو بکشه و در نهایت تبرئه میشه
    من اگر خود ایشون اعتراف نمیکردن به زدن هیچ مدرکی نداشتم حتی مدرک پزشکی قانونی تا ثابت کنه ایشون منو زدن هم کاملا از نظر دادگاه رد میشد
    اونوقت ایشون میتونستن تا ابد منو همسر خودشون قرار بدن و هیچ کاری هم نمیتونستم بکنم

    بهتره اینارو مطالعه بفرمایید

    صدور رأی نهایی دادگاه کودک آزاری زهرا

    - - - Updated - - -

    http://madadkariejtemaei.blogfa.com/page/koodakaza

    - - - Updated - - -

    آخرین بار ایشون بچه دست من بود جف سرامون با هم میکوبید به دیوار من جیغ میزدم بچه جلوی دهنم گرفت که واقعا برای لحظاتی نفسم تموم شد شروع کردم دست پازدن برای مردن حتی برای لحظاتی دست پا زدنمم داشت تموم میشد و اصلا دستم ناخود اگاه باز شد بچم از دستم افتاد زمین

    باور کنید حالم بد میشه یادم میاد دیگه نمیخوام از اون حادثه صحبت کنم
    ویرایش توسط nasriin : دوشنبه 04 شهریور 92 در ساعت 14:13

  3. #53
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 آذر 94 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,041
    سطح
    45
    Points: 5,041, Level: 45
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 699 در 298 پست

    Rep Power
    61
    Array
    عزیزم.
    نسرین خانم.
    من چی گفتم؟ گفتم که اگه من حرفی میزنم یا هرررررررر کاربر دیگه، لازم نیست ما رو توجیه کنی و برای ما دلیل بیاری... که عمق فاجعه رو درک کنیم.
    شما اگه طلاق بگیری،
    اولا که لازم نیست اطرافیانت رو توجیه کنی و براشون توضیح بدی که چرا جدا شدی،
    ثانیا اگر هم مجبور شدی توضیح بدی، همین که بگی شوهرم من و بچه رو چه جوری میزد، کافیه که طرف بفهمه جون خودت و پسرت رو نجات دادی. مگر اینکه طرفت خودش هم آدم نرمالی نباشه و مشکل داشته باشه.
    اینقدر اعصابت رو خورد نکن و انرژی نذار واسه اینکه خودت رو برای 4 تا کاربر سایت و ادم های اطرافت اثبات کنی.
    الان تو چه مرحله ای هستی؟
    میخواد طلاقت بده؟ میخواد که تو دادخواست بدی؟ خونوادت چی میگن؟ وکیلت چی میگه؟ تصمیمت چیه؟
    الان باید درگیر این سرال ها باشی و سعی کنی بهترین راه حل رو پیدا و اجرا کنی.

  4. #54
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 اردیبهشت 93 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1389-6-08
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    2,981
    سطح
    33
    Points: 2,981, Level: 33
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    227

    تشکرشده 409 در 163 پست

    Rep Power
    39
    Array
    منهم با خانم یا آقای گل آرا موافقم. نیازی نیست مارو توجیه کنید ، به هر شکلی که میتونین از بچه تون مراقبت کنین. من زنی رو میشناسم که برای نجات بچه هاش از مرز قاچاقی فرار کرد و رفت کانادا پناهنده شد ، عرضم اینه که به هیچ شکلی نباید اجازه بدین کودکتون آسیب ببینه.

  5. کاربر روبرو از پست مفید samanis تشکرکرده است .

    گل آرا (دوشنبه 04 شهریور 92)

  6. #55
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 13 مهر 92 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1392-5-11
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    429
    سطح
    8
    Points: 429, Level: 8
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 27 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    گل آرا



    اتفاقا به منم پیشنهاد دادن که این کارو بکنم ولی نمیشه چی جوری آخه ؟؟؟؟اونم یه آدمی مثل من که مقیدم اونم تنها
    آدم از چاله در نمی یاد بیفته توی چاه
    من تمام سعیمو می کنم که بچه رو بگیرم
    اتفقا بعضیا گفتن توی خود ایران فرار کن برو یه شهر دیگه
    شاید حداقل بتونم یه کاری کنم دادگاه بفرستنش روانپزشک یه مدت تجت درمان باشه تا حداقل خیالم راحت باشه وقتی هفته یه بار میاد کلانتری بچشو ببنه

    نظر حتمی من جدایی چون با یک مشاور خیلی خوب هم که صحبت کردم گفتند حتی ایشون اگر هم برن روانپزشک تو باید توقع همچین کارایی رو برای همیشه ازش داشته باشی و بتونی باهاش کنار بیای منم با کتک خوردن نمیتونم کنار بیام با چاقو نمیتونم با اقدام به قتل نمیتونم اگر ناقص بشم چی ؟ از همه مهمتر پسرم هم نمیتونه اتفقا ایشون گفتند یچه های ظلاق بهتر از بچه هایی هستند که توی همچین جوی بزرگ بشن



    - - - Updated - - -

    بخاطره پدر مادر یه خورده دیگه صبر میکنم اگر تمومش نکرد تمومش میکنم

  7. #56
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 13 مهر 92 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1392-5-11
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    429
    سطح
    8
    Points: 429, Level: 8
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 27 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    - - - Updated - - -

    میگم تا وقتی میخواید انتخاب کنید چشماتون باز کنید
    یه بارم بعد از زایمانم تقریبا افسردگی پس از زایمان گرفته بودم ایشون که طبق معمول منو آدم حساب نمیکرد سر یه بحث مثل همین خونه عمه خاله من شروع کردم به ایشون توهین کردن نگو ایشون هم سریع دوربین روشن کردن به فیلم گرفتن از من البته بعد از خاموش کردن دوربین با چند تا لگد توی کلیه حسابی از خجالت من در اومدن . این فیلمم نشون داده بود به وکیلش اورده بودن دادگاه
    حس الانم اینه که من یکی از خوشبخترین آدم های روی کره زمینم خدا رو شکر میکنم که اون زندگی داره تموم میشه ولی ناراحتم بخاطره اینکه 4 سال از بهترین لحظات جوونیم برام این اتفاق افتاد و توی اوج جوانی باید مطلقه بشوم

    - - - Updated - - -

    مادر بودن به من این امکان میده که اندازه یه کوه انرزی داشته باشم
    ویرایش توسط nasriin : سه شنبه 05 شهریور 92 در ساعت 06:19

  8. کاربر روبرو از پست مفید nasriin تشکرکرده است .

    گل آرا (سه شنبه 05 شهریور 92)

  9. #57
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 13 مهر 92 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1392-5-11
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    429
    سطح
    8
    Points: 429, Level: 8
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 27 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ابته باید بگم توهین های من از یکسری حرف خارج نمیشه که ما بین حرفام به ایشون گریه میکردم و میگفتم مثل اینکه ازت بدم میاد و...

    - - - Updated - - -

    باید بگم من همه چیه این مرد میتونستم تحمل کنم و باهاش کنار بیام ولی دست بزن نمیتونم اونم در این حد
    اونم دست بزنی که بچه رو هم امان نده ینی انقدر در یک آن عصبانی بشه

  10. #58
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 13 مهر 92 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1392-5-11
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    429
    سطح
    8
    Points: 429, Level: 8
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 27 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    الانشو نمیدونم ولی تا اون موقع که من پیشش بودم و چند ماه بعدش که من خبر دارم ازش به من خیانت نکرد که اگر میکرد همون روزای اول خودم میرفتم اقدام میکردم برای جدایی همین الان هم بفهمم خیانت کرده سریع میرم جدا میشم چون دیگه واقعا ارزش حتی موندن توی عقد ایشون هم نداره مطمانم خانوادمم باهام کاملا موافقن

  11. #59
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 13 مهر 92 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1392-5-11
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    429
    سطح
    8
    Points: 429, Level: 8
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 27 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بعدشم ایوشن خودشونم رفتن برای متارکه و خیلی چیزها برای طلاق اقدام کردن
    من چند هفته است که رای حکم دیه رو گرفتم برای همین الان دوباره باید برم دادخواست بدم این دفعه با این سند

    - - - Updated - - -

    نمدیونم شاید من زیادی خوش باورم فکر میکنم به من خیانت نکرده

    - - - Updated - - -

    منم کم کم باید از این سایت خدا حافظی کنم کلا برای همیشه

  12. #60
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 آذر 94 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1391-10-04
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,041
    سطح
    45
    Points: 5,041, Level: 45
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    373

    تشکرشده 699 در 298 پست

    Rep Power
    61
    Array
    سلام نسرین.
    میشه به این سؤالم فکر کنی و جواب بدی؟
    اینکه تو این شرایط شوهرت به تو خیانت بکنه یا نکنه، چه نفعی به حال تو داره؟ چه احساسی به تو دست میده و چرا؟


 
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خانواده ی شوهرم وشوهرم با مخفی کاری و دروغگویی منو احمق فرض میکنن!!!
    توسط پشیمانی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 09:11
  2. عذاب وجدان در مورد دروغگویی
    توسط hello در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 24 خرداد 92, 13:18
  3. دروغگویی همسر
    توسط Tinaa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 شهریور 91, 18:11
  4. دروغگویی مادر شوهر
    توسط رنیا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 11 شهریور 91, 00:42
  5. دروغگویی همسرم
    توسط nature در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 21 مرداد 91, 00:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.