احساس می کنم فقط تو این زندگی زمان رو دارم از دست می دم
- - - Updated - - -
اره اصلا با اون خوب نبودم از لحاظ جنسی ولی پسرای دیگه واسم جذبه جنسی داشتن من دو هفته با اون پیره بودم ولی واقعا بهم خوش گذشت هر چن د می دونستم اون مرد زندگی من نیست
تشکرشده 5 در 5 پست
احساس می کنم فقط تو این زندگی زمان رو دارم از دست می دم
- - - Updated - - -
اره اصلا با اون خوب نبودم از لحاظ جنسی ولی پسرای دیگه واسم جذبه جنسی داشتن من دو هفته با اون پیره بودم ولی واقعا بهم خوش گذشت هر چن د می دونستم اون مرد زندگی من نیست
تشکرشده 825 در 209 پست
درسته زمان میبره اما همه چی چاره داره جز مرگ..
خدا انقد بزرگ هس ک مشکل به این سادگی رو حل کنه..
مهتاب جان خواهشا دیگه حرف منفی فکر منفی نکن، نمیشه نمیتونم رو خاکشون کن.. مهتابی ک انقد مشکلات رو پشت سر گذاشته و موفقیتهای زیادی داشته بقیشم میتونه..
دیگه اذان شد بریم بنمازیم التماس دعا
تشکرشده 5 در 5 پست
خودم هم ادم تنوع طلبی هم هستم دوست داشتم پسر باشم یگه داداشم چند تا دوست دختر داشت منم دلم می خواست مثل اون چند تا دوست پسر داشته باشم
تشکرشده 825 در 209 پست
نه دیگه نشد هنو لذت اون کار درت هس تا لذت با اون بودن به خاک سپرده نشه وضع همینه..
فقط به شوهرت بفکر!
tamanaye man(جمعه 07 تیر 92)
تشکرشده 5 در 5 پست
محتاجیم به دعا
تشکرشده 68 در 29 پست
سلامhttp://www.hamdardi.net/thread-27810.html
در این شرایط اول باید کاری کنی که این لحظات بحرانی بگذرد و کار بدتر نشود
به این منظور:
به او بگو من واقعا کار اشتباهی کردم
هر تصمیمی بگیری حقم هست
میدونم تو بدترین فکرها را در موردم می کنی
دوستت دارم
وفادارت بودم و هستم
اما اشتباهاتم فاحش تر از آنست که حتی بخواهم مرا ببخشی
من مستحق تاوان دادن همه اشتباهاتم هستم.
اما تو اشتباهی نکردی که بخواهی این همه رنج ببری و این مرا اذیت می کند
همراهی ، هم حسی، عدم دفاع از خودتون و ... آلام او را کاهش می دهد.
به او بگو که بدون او می میری و واقعا دوستش داری
اما بگو اشتباهاتت خیلی بزرگتر از آنست که انتظار بخشش داشته باشی.
اگر مذهبی هست.
او را به صفات خداگونه مبتنی بر راز پوشی، قبولی توبه، گذشت و ... متوجه ساز
بگو که اگر بتواند یکبار دیگر بهت فرصت بدهد آنگاه متوجه خواهد شد که چقدر تغییر خواهی کرد و چقدر در جبران گذشته خواهید کوشید.
بگو شرمنده اید از همه قولهایی که شکسته اید و اشتباهاتی که کرده اید. اما خدا گفته که امید داشته باشید و من الان از ته دل پیشمانم و در عمل هم نشان خواهم داد.
تغییرات رفتاری پیشه کنید. پوشش خود را تغییر داده و بیشتر کنید. ارتباطاتتان را به شکلی که همسرتان می خواهد سنگین کنید.
و به هر حال در عمل نوازشگر باشید و او را محق بدانید.
و....
عزیزم، پاسخ بالا نقل قولی از جناب مدیر همدردی است که به خانمی دادند که شرایط مشابه شما را داشتند. امیدوارم کمکت کنه.
اینم لینکش
--------------------------------------------------------------
عزیزم ضمنا اگر شوهرت پیش مشاور نمی یاد، حتما حتما خودت حضوری به یک مشاور مراجعه کن...از ته دل دعا می کنم مشکلت هرچه زودتر حل بشه.
ویرایش توسط sayeh_m : جمعه 07 تیر 92 در ساعت 03:50
del (شنبه 08 تیر 92), mehdihn (جمعه 07 تیر 92),tamanaye man(جمعه 07 تیر 92)
تشکرشده 935 در 360 پست
اونطوری که من ازنوشته هاتون متوجه شدم نشانی ازپشیمانی درشمادیده نمیشودبلکه همچنان علاقه داریدکه به برقراری رابطه باپسرهای دیگربپردازید
بهتراست خوب فکرتون روبکنیدشمامجردنیستیدوقتی متاهل شدیدتعهدپیداکردیدشمادرقبا ل شوهرتون مسئولیدوقتی نشانی ازپشیمانی درشماوجودنداردچطورمیخواهی درفتارهمسرتان عوض شود
اول بایدروخودتون کارکنیداین روبپذیریدکه شمامتاهلیدوبایستی فکروذکرتون فقط وفقط همسرتون باشه وقتی فکرتون عوض شه مسلمادررفتارتون هم تاثیرمیذاره
ببینیدهمونطوری که خانمهابه راحتی میتونندحدس بزنندتوذهن اقایون چی میگذره اقایون هم همینطورندوقتی رفتاروفکرباهم همخونی نداشته باشندمتوجه میشوندولی اگرهردوباهم همخون باشندایشون هم متوجه میشوندوقتی میبینندشمابرای زندگیتون تلاش میکنندمطمئن باشیدهمسرتون هم برای حفظ زندگیتون برای اینکه دوباره ارامش به زندگیتون برگرده تمام تلاششون روخواهندکرد
- - - Updated - - -
تشکرشده 43 در 18 پست
خانمی
حرف های شما را اینطور متوجه شدم که در چند تا نکته اشاره می کنم:
1. دوستش داشتی، از ایشان درخواست ازدواج کردی، پس قبول داشته و به ازدواج رسیده .....
2. خیانت کردی یعنی یه اشتباه بزرگ اما با عذرخواهی و تکرار نکردن موضوع نشان دادی که نمی خوای زندگیت را خراب کنی
3. هر دو پرخاشگر هستید و نمی توانید با هم صحبت کنید و دوری هم را هم نمی تونید تحمل کنید ..... یعنی حرفهای زیادی بوده و هست که باید گفته می شده ولی ابراز نشده
4. شما دوستش دارید و می خواهید زندگی ایشان را بهبود بدید متاسفانه فکر می کنید با جدایی شما، زندگی خوبی خواهند داشت
5. ایشان دوستتان دارند و شما را بخشیدند وگرنه آقایان با خودشان که دیگه تعارفی ندارند و منتظر شما و برگشت به زندگی شما بودند (حدود 9 سال کم نیست حتی بدون رابطه جنسی)
6. یه جوری می خوای زندگیتو درست کنی و یه بار می گی بچه دار بشوم و بار دیگه طلاق و ... به جای خراب کردن، زندگی را از نو،دوباره بساز
دوباره تلاش کن نه به شیوه گذشته ، این بار خیلی لطیف و عاشقانه چون تو و همسرت حتما می تونی و لیاقت زندگی خوب و شاد را دارید و خدا فرصت زندگی به شما عطا کرده پس غنیمت بشمار فرصت را
7. میگی که تنوع طلب هستی و دنبال یه رابطه دیگه ..... میدونی مشکل از کجاست؟؟؟؟ چون در ابتدا لذت را چشیدی و خیلی زود از هم جدا شدید و هر دو جوان و پر انرژی هستید پس خواهان تمامی جوانب یه زندگی سالم ولی چون نمی تونید با هم دیگه باشید به فکر دیگری می افتی... من میگم این اشتباه بدی هست وقتی همسر داری باید انتظارات معقول و درست همدیگر را پاسخ بدید فقط با تدبیر کارتو پیش ببر، شاید سخت و وقتگیر باشه اما این موضوع را خوب بدون:
*** با تدبیر در مشکل اصلی ، خیلی بهتر از افکار نادرست جواب می گیری***
فقط خواهشا خسته نشو و تلاش کن، قدم اول از شما و باقی اش با لطف خداوند، مطمئنا همسرت هم راه می افته و همراهیت می کنه
حرف هایی که فکر میکنم باید اجرا کنید و نتایجش را ببینید:
*** شما بپذیرید که حالا یه دختر هستید نه یه پسر. پس یه دختر خوب و عاقل و عاشق زندگی با همسر باشید
*** افکار ناراحت کننده و منفی را از خودتان دور کنید. منفی بافی .... تعطیل
*** شما با نوشتن گذشته آزار دهنده خودتان روی کاغذ و از بین بردن آنها، روح و روان خودتان را از آسیب و خودآزاری رها کنید ... یعنی خودتان را ببخشید
خیلی سخت نگیرید و خودتان را مقصر تمام مشکلات عالم و آدم ندونید. فقط مشکل زندگی خودتان را حل کنید
*** خوب حجابت را که می گی خوبه، رفتارت هم در شان استادی هست .... یعنی ویژگی های مثبتی که داری
حالا ویژگی های خودت را بنویس و خواسته های همسرت.... این لیست را واسه خودت تهیه کن و هر کدام که عملی تر بود را دنبال کن و سخت نگیر. موفق می شوی
*** باید بتونی با رفتار و ظرافت های خوب و مهربانی خودت محیط زندگی را برای همصحبتی و گفتگو و پیدا کردن راه حل های دو طرفه باز کنی
**** به بچه دار شدن در این موقعیت اصلا اصلا اصلا فکر نکن ... به موقعش انشاله یه بچه خوب و سالم را به زندگیتان هدیه میدی تا بهترین پدر و مادر براش باشید نه یه محیط پر از جنگ و دعوا ...
*** به این لینک سر بزن و خیلی سخت نگیر
http://www.hamdardi.net/thread28833-1.html
زندگی را با همسرت دوباره بساز. خوب و خواستنی و شاد :o
- - - Updated - - -
majid_k (جمعه 07 تیر 92)
تشکرشده 1,508 در 444 پست
فکر کنم بهترین کاری که میشه برای شما انجام داد دعا برای شفای شماست
ارمیا (دوشنبه 10 تیر 92)
تشکرشده 833 در 318 پست
خدا وکیلی حق داره اون بنده خدا(منظورم شوهرتونه)با این یه جمله کل شخصیتتونو نشون دادید،من اگه جای شوهر شما بودم یه ثانیه هم نمیتونستم باهاتون زندگی کنم،حق داره جذبه جنسی هم براش نداشته باشید،همین یه جمله که نوشتید که من ادم تنوع طلبی هستم کافیه که نشون بده مطمئنا به یه نفر وفادار نمیمونید و نه تنها با این اقا بلکه با هر کس دیگه هم ازدواج میکردید زندگیتون میتونست مثل الان باشه،به نظرم فکر تغییر تو شخصصیتتون باشید،شوهر شما بعید میدونم مشکل داشته باشه مشکل از شماست
ارمیا (دوشنبه 10 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)