درود
طبق توصیه های مدیران سایت که صحیح هست نمی توان به شما توصیه ای داد. ولی من چند حقیقت را به صورت هینت میارم. تصمیم را خود شما می گیرید. حقیقیت ها را من می گویم.
- شما به نبودن با او می توانید مدتی زندگی بگذارنید! به عبارت دیگر، می توانید مدت کوتاهی او را اصلا نبینید و ببینید آیا فقط زیبایی او بوده که مهم هست یا خیر. این در تصمیمی که می گیرید مهم هست.
- مرحله دوم ریشه در نتیجه مرحله اول دارد. اگر هنوز هم زیبایی تنها معیار است جلسات مشاوره مختلفی برای شناخت جزئیات رفتاری همسرتان و ارزیابی معیارهای فعلیتان می توان گذاشت.
- مرحله سوم طلاق الزامما پایان همه چیز نیست. ولی عواقب بسیار وخیمی می تواند داشته باشد. تنها می تواند، نه اینکه قطعی است.
- مرحله چهارم، مهریه را می توان قسطی کرد و بالای 110 سکه آن حکم خاصی ندارد!! هرگز تا در مورد سه مرحله قبل فکر هایتان را کامل نکرده اید دست به مرحله چهارم اقدام برای طلاق و سپس مهریه نزنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)