به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 64

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    درود

    طبق توصیه های مدیران سایت که صحیح هست نمی توان به شما توصیه ای داد. ولی من چند حقیقت را به صورت هینت میارم. تصمیم را خود شما می گیرید. حقیقیت ها را من می گویم.

    - شما به نبودن با او می توانید مدتی زندگی بگذارنید! به عبارت دیگر، می توانید مدت کوتاهی او را اصلا نبینید و ببینید آیا فقط زیبایی او بوده که مهم هست یا خیر. این در تصمیمی که می گیرید مهم هست.

    - مرحله دوم ریشه در نتیجه مرحله اول دارد. اگر هنوز هم زیبایی تنها معیار است جلسات مشاوره مختلفی برای شناخت جزئیات رفتاری همسرتان و ارزیابی معیارهای فعلیتان می توان گذاشت.

    - مرحله سوم طلاق الزامما پایان همه چیز نیست. ولی عواقب بسیار وخیمی می تواند داشته باشد. تنها می تواند، نه اینکه قطعی است.

    - مرحله چهارم، مهریه را می توان قسطی کرد و بالای 110 سکه آن حکم خاصی ندارد!! هرگز تا در مورد سه مرحله قبل فکر هایتان را کامل نکرده اید دست به مرحله چهارم اقدام برای طلاق و سپس مهریه نزنید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید mehran21 تشکرکرده است .

    mehran21 (سه شنبه 14 آذر 91)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    دوست عزیز تو یه تایپیکی ازتون خوندم مهریه سنگین کردید. بهتره بنشینید و به زندگیتون بچسبید. راه های ایجاد علاقه مجدد را تمرین کنید.
    و اما به عنوان ی نظر شخصی اگه میخواهید دوباره واسه ایجاد علاقتون کار کنید ی مدت از هم دور شید و مثل دوران دوستی که دختر و پسر تمام تلاششون را میکنند تا دل همدگر را بدست بیارند باشید. اصلا فکر نکنید بدست آوردیدش، فکر کنید نداریدش(چون واقعا هم نداریدش!) اس ام اس های عاشقانه که حال و هوای اوایل آشنایی را رایتان ایجاد کند و... باور کنید شعله های علاقه زبانه خواهد کشید،باور کنید.ولی در این مدت رابطه زناشویی به هیچ وجه نداشته باشد.از دیدن فیلم های پورنو و شرکت در مراسم مختلطو خدایی نکرده خودارضایی بشدت پرهیزکنید تا عطشتون نسبت به این دوستتون که دارید [undefined=undefined]واسه دوباره شناختنش و دوباره زندگی کردن باهاش تلاش میکنید معطوف بشه. من حسم میگه شما دارید با گشتن تو تایپیک های این سایت و دیدن مشکلاتی که مردم باهاش دستو و پنجه نرم میکنند دارید یکمی متفاوت تر نگاه میکنید. آقای بی وجدان که نمیدونم اسم واقعیتون چیه اگه الان با خوندن جملات من ی حس لرزش و گرمایی را در ته دلتون دارید حس میکنید(یک انرژی مرموز) الان وقتشه که از پای سیستم بلند شید و ی دوش بگیرید. در اولین فرصت خانومتون را به یک رستوران ببرید و باهاش در مورد راه کاری که عرض کردم صحبت کنید بعدشم تلاشی برای دوباره دیدن،دوباره عاشق شدن و دوباره شروع کردن، شروع کنید.

  4. 3 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    کامران (چهارشنبه 15 آذر 91)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    بی وجدان عزیز این همه راهنمایی بهت شده و هنوز حرف خودت رو می زنی....

    اینکه شما دوست دارید همسرتون به دلتون بشینه اصلا بد نیست حق طبیعیه شماست
    ولی اینکه کسی که به دلتون نشسته رو عقدش کردید و با آبروش و احساس خودش و خانوادش بازی کردید خیلی بده (اونم به خاطر درشت اندام بودن که چیز ی نیست که بشه پنهان کرد و از روز اول عیان بوده که این خانم درشت اندامه و مثل بعضی موارد نیست که بگید وای روز اول نفهمیدم بعدا فهمیدم ) خیلی بده.


    خوب به نظر من نگران اون دختر نباش
    به تو چه که می خواد زیاد صدمه ببینه یا کم
    تو که بدون داشتن علاقه به ایشون فقط واسه شرایطش عقدش کردی....
    تو که با وجود نداشتن ی درصد مهر 1365 تا سکه مهرش کردی.....مهری که به اندازه ی سکه 10 تومنی هم وجود نداشته .
    دیگه چیکار دار ی که چه قدر صدمه می بینه از طلاق...

    نگران اون نباش
    اون دختر قویه موفقه و شرایطش عالیه و از همه مهم تر خدای بزرگی داره
    خدایی که شاهد این بی انصافی که در حقش شده هست.


    نگران اون 1365 تا هم نباش...
    هزار راه رفته و نرفته وجود داره و اسه ندانش قسط بندی کردنش و ........در ضمن طبق قوانین جدید گویا فقط تا ی سقفی از مهریه واجبه و بقیشو اگر استطاعت داشتید واجب میشه....


    نگران این چیزا نباش ولی واسه خودت به شدت نگران باش برای خودت که تو این سن نتونستی تصمیم درستی بگی و از هول شرایط عالی افتادی تو دیگ ،نگران باش و رو شخصیت خودت کار کن .


  6. 14 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (جمعه 06 بهمن 91)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 دی 91 [ 13:38]
    تاریخ عضویت
    1391-9-09
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    211
    سطح
    4
    Points: 211, Level: 4
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 12 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    با توجه به مبلغ مهریه و شرایطی که از خودتون گفتین شما شرایط طلاق را ندارید.
    پس چرا چند وقت به راه های دیگه که دوستان اشاره کردند فکر نمی کنید.
    اصلا اگه این خانوم و اخلاقیات را هم در نظر نگیریم و فقط دنبال یه راه حل برای بهبود شرایط شما باشیم، با تمرکز بر روی طلاق هم مشکل شما حل نمی شه.
    از یک طرف مصرانه می گید که این خانوم را نمی خواهید و برای تغییر احساستون هم نمی خواهید کاری کنید.
    از طرف دیگه هم که می گید شرایط طلاق دادن ایشون را ندارید.
    خوب برادر من این جوری که نه راه پس داری نه پیش.
    شما با دادن مهریه و عذر خواهی شاید بتونید کاری کنید که ایشون کمتر صدمه ببینند. (اگر دقیقا منظورتون از عنوان تاپیک همین سوال باشه فکر کنم جواب دادم.)
    اما
    اگه منظورتون اینه که چی کار کنم که بگه مهرم حلال جونم آزاد اون یه بحث دیگه است.
    که جواب این سوال را اینجا پیدا نمی کنید.
    ببخشید پیش داوری می کنم ولی موقعیت شما و اصرارتون باعث شد چنین استنباطی بکنم.

  8. 4 کاربر از پست مفید Royya تشکرکرده اند .

    Royya (جمعه 06 بهمن 91)

  9. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-09
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    430
    سطح
    8
    Points: 430, Level: 8
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    62

    تشکرشده 63 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    از همگی ممنونم به خاطر اینکه صادقانه سعی کردین به من و زندگی ام کمک کنید. براتون آرزوی سعادت و شادکامی در زندگی دارم.

  10. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-09
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    430
    سطح
    8
    Points: 430, Level: 8
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    62

    تشکرشده 63 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    خانم فرشته مهربان،
    جمع بندی من از نظرات دوستان به صورت زیر است:
    1- سعی کنم معیارهای دیگه به غیر از به دل نشستن رو برای خودم بزرگ کنم تا بتونم زندگی ام را ادامه دهم.
    2- با همسرم صادق باشم و بهش بگویم دوستش ندارم و طلاقش بدهم.
    3- به همسرم بگویم چون من خیلی نقطه ضعف دارم به دردش نمیخورم و طلاقش بدهم که البته دور از صداقت نیز نیست.
    با توجه به مهریه سنگین همسر من، راهکار شماره 3 را شروع کرده ام که ایرادش اینه که باید کمی همسرم را به بازی بگیرم و اذیتش کنم. امیدوارم خداوند از گناهان این بنده بی وجدانش بگذره.
    از شما و همه دوستان متشکرم. برام دعا کنید.

  11. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    بازهم قضیه مهریه حل نمیشه که!

  12. کاربر روبرو از پست مفید کامران تشکرکرده است .

    کامران (سه شنبه 21 آذر 91)

  13. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1391-9-16
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    523
    سطح
    10
    Points: 523, Level: 10
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    126

    تشکرشده 137 در 48 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    دوست عزیز ..
    بازم اشتباه داری میکنی..
    با توجه به مهریه سنگین همسر من، راهکار شماره 3 را شروع کرده ام که ایرادش اینه که باید کمی همسرم را به بازی بگیرم و اذیتش کنم. امیدوارم خداوند از گناهان این بنده بی وجدانش بگذره.

    چرا اذیتش کنی..؟؟ صادقانه بهش بگو بریم توافقی جدا شیم و من مهریتو نمیتونم بدم عزیزم . من نمیخوام صدمه ببینی و واقعا زندگی ایندت برام مهمه .. بگو تو لیاقت بهترین ها رو داری پس بیا عاقلانه جدا شیم و به خوبی و خوشی تمومش کنیم.

    اگرم میخوای زندگی کنی یه راه هست که اونم باید عشق و علاقت رو بذاری کنار و با زندگیت کنار بیای که کار سختیه

  14. کاربر روبرو از پست مفید m.milad تشکرکرده است .

    m.milad (سه شنبه 21 آذر 91)

  15. #9
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    تا جمع بندی جلو می آیی اما عمل گرایی نداری .....


    عمل گرا شو و زندگی را تجربه کن و بهای تجربه ات را بده .

    با رویکرد فکری و احساسی تو

    یا استخوانت می شکند . یا استخوان دیگری را می شکنی . یا هر دو استخوان هایتان می شکند .


    به هر حال بهتر از هیچ کار نکردن است !

  16. 2 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (سه شنبه 21 آذر 91)

  17. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 15:21]
    تاریخ عضویت
    1391-9-16
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    523
    سطح
    10
    Points: 523, Level: 10
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered500 Experience Points
    تشکرها
    126

    تشکرشده 137 در 48 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر ظاهر خانمم)

    فک میکنم راهنمایی ها کامل بود..
    ولی یه نکته به کارشناسا و دوستانی که راهنمایی میدن..
    با توجه به تجربه خودم میگم راهنمایی کارشناسا و دوستان اینجا خیلی با مشاورین حضوری متفاوته به چند دلیل :
    1- موضوع بحث کامل باز نمیشه.
    2- قضاوت ها اصولا یک طرفه است.
    3- معمولا مشکلات افراد ساده تر از اونچه هست وانمود میشه .

    واسه همین دوستان اینجا میان و بیشتر قصد درد دل دارن . از کارشناسا تقاضا دارم از طولانی شدن تاپیک ها ناراحت نشن چون این دوستانی که مشکل دارن وقتی کسی اینجا براشون مینویسه خیلی ارامش میگیرن .

  18. 4 کاربر از پست مفید m.milad تشکرکرده اند .

    m.milad (چهارشنبه 22 آذر 91), yasi_20 (چهارشنبه 16 مرداد 92)


 
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.