افرین به شما پدر وهمسرمهربون ، عاقلانه ترین کارممکن رو انجام دادین من تایپیکتون رو پیگیری میکردم وهمش ارزو میکردم که مشکلتون حل بشه وبتونین یه زندگی شاد رو به همراه دختروهمسرت داشته باشی . باورکن من کلی گریه کردم اونم ازخوشحالی که یه فرصت دیگه به زندگیتون دادین همش میگفتم کاش همسرمنم دست ازاعتیادلعنتیش برمیداشت ومیتونستیم یه زندگی خوب به همراه دخترم داشته باشیم . بازم براتون ارزوی موفقیت میکنم











و البته معلومه که بهتره علیرضا در ذهن خودش دست از مقایسه برداره تا واقعا مریم از نظرش زیباترین باشه. (حالا این یه مثال بود).
علاقه مندی ها (Bookmarks)