به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 51 تا 57 , از مجموع 57

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 مرداد 97 [ 02:26]
    تاریخ عضویت
    1391-1-13
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    5,958
    سطح
    50
    Points: 5,958, Level: 50
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 33 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    عذاب وجدان بعد از بهم خوردن نامزدی

    با سلام خدمت دوستان بزرگوار
    من پسری هستم 27 ساله دارای یک منزل و یک مغازه که به نام خودم هست تحصلاتم هم دیپلم هستم و دانشگاه هم قبول شدم ولی دیدم که بازار بهتر میتونم موفق باشم که همه اینها رو هم در جلسه خواستگاری گفته بودم
    من به خواستگار دختر بودم که از هر لحاظ ایشان رو پسندیدم ه خواستگاری ایشان رفتیم و قرار شد 2 ماه بعد عقد کنیم که در این دو ماه هم صیغه خوندیم جهت آشنایی با هم دیگه
    من یک چیزی که طی دوران نامزی متوجه شدم این بود که پدر دختر خانم با این وصلت مخالف و مادر و خود دختر خانم موافق بودن و چیزی هم متوجه صحبت این دختر خانم شدم چون ایشان تاکید بر عقد زود تر از موعد بودن چون مثل اینکه فامیل های ایشان صحبتهایی کرده بودن چون میگفت فامیل ها زیاد دارن حرف میزنن (در توجیه کردن سنگ اندازی پدرش در امر خیر ما)
    وقتی قرار شد خرید کنیم پدر ایشان خریدی بیشتر از اون چیزی رو گفتن که ما در خواستگاری توافق کرده بودیم یعنی حرف خودشون رو عوض کردن یه چیزی تقریبا دوبرار قرارمون قبلیمون
    خلاصه جرو بحث ما شروع شد و کا به جاهای باریک و خلاصه قهر کردن دختر ایشان شد وقتی من به اتفاق پدرم خواستیم برای حل موضوع به خانه ایشان بریم پدر ایشان زنگ زدن و گفتن که پدرم نیاید و خودم تنها برم
    در اونجا چیزهایی شنیدم که مغزم سوت کشد اول دختره بود که میگفت به نظرم ما با هم تفاهم نداریم اگه العان به هم بزنیم بهتره که بعداز عقد بهم بزنیم (اصلا 180 درجه قبل صحبت میکرد چون واقعا من رو دوست داشت و عاشقم بود و من هم همین طور) که من در جواب گفتم که ما 1 ماه بیشتر باهم صحبت نکردیم یکمی زوده که قضاوت کنیم و بهتره که بازم بیشتر روی این موضوع فکر کنی.
    بعد پدرش بود که میگفت خانواده خودم میگن دختر تو دادی به یه کاسب بیسواد (البته من همه این موارد رو به دختر خانم در جلسه خواستگاری گفته بودم که مشگلی با تحصلات و کارم نداری که ایشان گفتن نه هیچ مشگلی ندارم) وقتی این صحبت ها شد و حرف ها رد و بدل شد پدر ایشان گفتن که تا 1 ماه دیگه باز هم صحبت کنیم که اگه به تفاهم رسیدیم اونوقت عقد کنیم که البته ایشان باز هم حرف بیشتر از دوبرار شدن خرید رو پیش کشیدن و گفتن باید حتما انجام بدین.
    وقتی من آمدم خانه و مشورت با چند نفر از بزرگان و مشاور هم چند جلسه رفتم به این نتیجه رسیدم که بهتره وصلت نشه به این چند دلیل
    اول اینکه ایشان به نوعی اول در باغ سبز نشان داده بودن (در خواستگاری ایشان میگفتنما هیچ کاری با خرید و عروسی نداریم هر کاری خودتان میدونین انجام بدین ولی باز هم ما طی قرار میزان خرید و عروسی رو کردیم)
    دوم مادی بودن این خانواده چون فقط در مسائل مادی مشگل داشتن و اصلا به حسن های دیگه توجه نداشتن
    سوم توهین پدر ایشان که گفتن بنده کاسب بیسواد هستم در صورتی که ایشان از قبل هم این مسائل رو میدانست
    چهارم عدمتمایل خود دختر خانم با توجه به حرف هایی که در جلسه آخر دیدار (البته این امکان رو میدم که ایشان روی فشار خانواده این صحبت ها رو کرده باشن برای وادار کردن من جهت دادن امتیاز و راضی شدن من برای شروط اونها)
    و تلاش خانواده دختر جهت کسب امتیاز و قبول شروط و خواسته اضافه شده آنها
    العان این 1 ماهه که بهم زدم بد جوری دارم عذاب وجدان میکشم که کارم درست بوده یا نه
    تورو خدا بگید کارم درست بوده یا نه و کجای کارم اشتباه بوده

  2. 2 کاربر از پست مفید tomcat تشکرکرده اند .

    tomcat (چهارشنبه 30 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.