فرشته مهربون چشم من رعایت می کنم ولی ی چیزی هم بگم اخه چندتا از خانمای دیگه هم همیشه عطر می زنند
حتی وسط روز عطرشون رو ی بار دیگه هم میز نند خیلی هم از من پرروتر و صمیمی تر هستن،البته نمی دونم چه مشکلاتی برای اونها ایجاد شده..من بی خبرم
من برای مدیر مون ایمیل زدم ولی ایشون جوابی نداند
فقط نوشتن من در اولین فرصت برای شما رفع ابهام خواهم کرد...منتظر ایمیل من باشید.
امروز هم چندتا کار داشتم ولی همش تلفنی انجام شد و فقط برای یکیشون مجبور بودم برم پیشش
رفتم تو اتاقش درم باز گذاشتم ،گفت برم ی بشقاب بیارم ...رفتم آوردم از تو کشوش ی مشت شکلات ریخت تو بشقاب گفت تولدت مبارک!
نمی دونم از کجا فهمیده ...خیلی تعجب کردم تشکر کردم ولی اصلا به روش نخندیدم فقط تشکر کردم
بعد از چند دقیقه اومد تو اتاق من
گفت خانم .... کارهاتون رو و گزارش هاتون رو همه رو به خانم فلانی تحویل بدید....
گفتم چشم...زود رفت
بعد خودم موندم که چرا گفت تحویل بدم،زنگ زدم پرسیدم،
گفت ایشون مسئول جدید هستند
اصلا برام مهم نیستا
بهتر
فقط دردسر داشت دیگه،حالا یکمی هم حقوق بالاتر که به دردسرش اصلا نمی ارزید.







علاقه مندی ها (Bookmarks)