محمد جان سورپرایزمون کردی
تولد خانم داملا دوهفته دیگه است
میخوای براش دهه بگیری ؟؟!!:)
خانم داملا ادم از فرداش خبر نداره
منم پیشاپیش خجسته میلاد شما رو به خودتون تبریک میگم
ایشالا صد سال یا حداقل تا دوهفته دیگه سالم و تندرست باشین![]()
تشکرشده 4,467 در 859 پست
محمد جان سورپرایزمون کردی
تولد خانم داملا دوهفته دیگه است
میخوای براش دهه بگیری ؟؟!!:)
خانم داملا ادم از فرداش خبر نداره
منم پیشاپیش خجسته میلاد شما رو به خودتون تبریک میگم
ایشالا صد سال یا حداقل تا دوهفته دیگه سالم و تندرست باشین![]()
meysamm (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام اقای خارپشت تولد خانم داملا زودتر تبربک گفتم 30 ابان تالار نیستم به مرخصی می روم 30 ابان در تا لار نیستم مسافرت می روم تولد خانم داملا زودتر تبربک گفتم![]()
محمدابراهیمی (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام امشب تولد خانم داملا شب خاطره انگیز و به یاد موندنی است تولد خیلی خیلی مبارک باد
خانم داملا
من هم تولدتان رو تبربک می گویم از خداوند متعا ل برای شما سلامتی شادی و موفقیت شما دوست عزیز را خواستارم
تولدتان مبارک![]()
محمدابراهیمی (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
مرسي محمد جان از بابت اطلاع رساني و يادآوري تولد عزيزمان داملا
خانم گل تولدت مبارك نازنين![]()
ani (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 968 در 217 پست
از شما اقای ابراهیمی تشکر میکنم بخاطر این کار قشنگت سعی کن زود برگردی دلمون برات تنگ میشه. مسافرتم خوش بگذره
هاله نو (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 968 در 217 پست
به به داملا خانم جان
منم به نوبه خودم پیشاپیش تولدتو تبریک میگم شاید اون روز یادم بره
امیدوارم سالی پر از خیر و خوشی داشته باشی![]()
هاله نو (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
خانم داملا، تولدت مبارک :)
شاد و سلامت باشی.
hamed65 (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 795 در 162 پست
داملا جان تولدتــــــــــ مباركــــــــــ
ايشالا هميشه خوب و خوش و سلامت و آزاد و رها باشي.![]()
raha (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
خانم داملا تولدتان مبارک:
هدیه من برای تولد شما
![]()
محمدابراهیمی (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
![]()
تولــــــــــــــــــــــ ـــد، تولــــــــــــــــــــــ ـــــد، تولدت مبارکــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ
مبارکــــــــــــــــــــ ـــ،مبارکــــــــــــــــ ــــــــ، تولدت مبارکــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ
بیا شمعا رو فوت کن که صدســــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــا ل زنده باشی
بعد ازمدت ها امشب میخواییم تو تالار جشن تولد بگیریم.
برای کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آنییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییی جوووووووووووووووووووووووو وووون، آنی جون
مهربون تالار، محبوب وعزیز همه اعضا ، خانوم گل تولدت مبارک
جای فرشته امروز توی جشنمون خیلی خالیه.
داملا (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)