
نوشته اصلی توسط
ailara77
سلام به برادر خوبم
در مورد زنگ زدن بايد بگم من روزي يكبار بعد از اينكه كارم تمام شد با همسرم تماس ميگيرم ، از طرفي همسرم ظهر ساعت 2 كه ميخواد بره خونه گاهي اوقات و شب كه كارش تموم ميشه و آخرشب كه ميخوام بخوابم زنگ ميزنه ، ولي در مورد پيام دادن اصلا اونطوري نيست و ميگه به هم پيام بديم و با هم حرف بزنيم ،خه ديگه چقدر حرف ؟ ديگه چي بگم ؟ گاهي اوقات ديگه كم ميارم چي بگم آخه ؟
در مورد تصميم هم من هيچ چيز پنهاني از همسرم ندارم هيچ چيز ، حتي براي يك خريد جزئي ميگم در مورد همه چيز ، همه ي حرفام رو بهش ميگم و چيزي براي پنهان كردن ندارم .
شب كه نشستم اگه ساكت باشم و حرفي نزنم پيام ميده نيستي ساكتي ، يا كجاسرگرمي و از اين حرفا . اصلا با اينكه به هم پيام نديم موافق نيست .
علاقه مندی ها (Bookmarks)