به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 51 تا 54 , از مجموع 54

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 تیر 90 [ 19:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    1,612
    سطح
    23
    Points: 1,612, Level: 23
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 44 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اززندگی خسته ام امیدی ندارم

    سلام علیکم.من 29سالمه.خیلی زودازدواج کردم .روحیات کلیم اینطوریه که خیلی شاد وبامحبتم زودوابسته میشم دل نازک وزودرنجم هستم ولی درعوض صبرزیادیم دارم که تاالان تونستم دووم بیارم تواین مدت زندگیم مشکلات خیلی خیلی زیادی روپشت سرگذاشتم.که دچارم کرده به افسردگی شدیددکتروداروبرام اثری نداشت دستوربستری دادندکه نرفتم بیمارستان.تااینکه برام اینترنت مهیاکردن خیلی حال واوضاعم ازیکی دوماه پیش بهترشده ولی هنوزتوجمع نمیتونم باشم هنوزحوصله کسیوندارم حتی بچه های طفل معصومم دلم به حالشون میسوزه که مدام یه مادرمریض دارن میبینن که پیش چششون افتاده.اصلاامیدی به ادامه زندگی ندارم .خسته شدم خسته.فکرمیکنم مشکلات زیادی که توزندگیم داشتم روحیم داقون کرده ومنوبه این روزانداخته.اصلانمیتونم به آیندم فک کنم آخه کم نیس 2ساله که من دارم اینجوری زندگی میکنم.تنهاچیزی که به من امیدوتحرک میده همین نته که ازاین بابتم نگرانم که بهش معتادشدم.نمیدونم چیکارکنم.ممنون میشم اگه کمکم کنیدباتوکل به خدابتونم دوباره یه یاالله بگم وبه زندگی ازهم پاشیدم یه سامونی بدم

  2. 3 کاربر از پست مفید khanome tanha تشکرکرده اند .

    khanome tanha (شنبه 04 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. جدایی اززندگی دوم
    توسط Elijan در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 24 شهریور 96, 09:32
  2. اززندگی وشوهرم دلم سرد شده عذاب میکشم
    توسط raha2 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 آبان 95, 19:30
  3. اززندگیم به شدت ناراضیم احساس کپک زدگی میکنم
    توسط مامان فربد در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 71
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 00:47
  4. دلسردي اززندگي
    توسط serareh59 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 فروردین 88, 14:19
  5. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 مهر 87, 17:05

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.