آقاي زماني محترم سلام
متاسفانه رفتار و غملكر د شما نسبت به مشاوره گرفتن درست و منطقي نبود .
يك انسان بالغ وقتي به دنبال علاج درد باشد نزد حكيم مي رود و مشكل را باز مي كند و از او نسخه و دارو دريافت مي كند . شما نزد حكيم رفتيد اما به جاي اينكه از دل درد ناله كني گفتي سرم درد مي كند .
در اصل شما مسير مشاوره را تغيير داديد و به فريب مشاور اقدام كرده ايد كه اين رفتار مسئولانه نيست . راستي شما براي بقا زندگي تان احساس مسئوليت مي كنيد ؟! يا تنها اقدام به نقاب گيري مسئوليت مي كنيد .
متاسفم از اينكه بگويم مشغول بازي رواني هستيد و آن هم از نوع بد آن .
دوست محترم طبيب و حكيم امين انسان است . قرار است درد را درست از ناحيه ا ي كه احساس درد مي كنيد به او بگوييد تا اقدام درست را به عمل بياورد و راهنمايي درست را اعمال كند . شما چه كرديد ؟! به دنبال چه نوازشي هستيد ؟!چه تائيد ي را در پايان اين راه مي خواهيد بگيريد ؟!
زندگي شما با بهانه جويي در شرف خراب شدن است . يك اتفاقي در گذشته اتفاق افتاده . آيا ردي از اين ماجرا در امروز زندگي و همسر شما هست ؟! يا اينكه شما سعي داريد با دست اقدام به ايجاد رد پا كنيد ؟!بهانه جويي نكنيد . مرد باشيد . براي هر مشكلي راه حلي منطقي وجود دارد از كاه ،كوه درست نكنيد كه فردا بهانه اي دير را پيدا مي كنيد تا زندگي را در جاي ديگر خراب كنيد .
سعي كنيد به دنبال بازي برنده - برنده باشيد . اين به روحيه ي خودتان هم كمك مي كند . اين مسير به باخت دو نفره منجر مي شود . يك يا علي بگو برو پيش يك مشاور و درد اصلي را بگو تا نسخه ي مناسب به دستت بدهد . شما مشاور را فريب نمي دهيد بلكه خود فريبي مي كنيد .










علاقه مندی ها (Bookmarks)