به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 111

Hybrid View

  1. #1
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    آقاي زماني محترم سلام


    متاسفانه رفتار و غملكر د شما نسبت به مشاوره گرفتن درست و منطقي نبود .

    يك انسان بالغ وقتي به دنبال علاج درد باشد نزد حكيم مي رود و مشكل را باز مي كند و از او نسخه و دارو دريافت مي كند . شما نزد حكيم رفتيد اما به جاي اينكه از دل درد ناله كني گفتي سرم درد مي كند .

    در اصل شما مسير مشاوره را تغيير داديد و به فريب مشاور اقدام كرده ايد كه اين رفتار مسئولانه نيست . راستي شما براي بقا زندگي تان احساس مسئوليت مي كنيد ؟! يا تنها اقدام به نقاب گيري مسئوليت مي كنيد .

    متاسفم از اينكه بگويم مشغول بازي رواني هستيد و آن هم از نوع بد آن .

    دوست محترم طبيب و حكيم امين انسان است . قرار است درد را درست از ناحيه ا ي كه احساس درد مي كنيد به او بگوييد تا اقدام درست را به عمل بياورد و راهنمايي درست را اعمال كند . شما چه كرديد ؟! به دنبال چه نوازشي هستيد ؟!‌چه تائيد ي را در پايان اين راه مي خواهيد بگيريد ؟!


    زندگي شما با بهانه جويي در شرف خراب شدن است . يك اتفاقي در گذشته اتفاق افتاده . آيا ردي از اين ماجرا در امروز زندگي و همسر شما هست ؟! يا اينكه شما سعي داريد با دست اقدام به ايجاد رد پا كنيد ؟!بهانه جويي نكنيد . مرد باشيد . براي هر مشكلي راه حلي منطقي وجود دارد از كاه ،كوه درست نكنيد كه فردا بهانه اي دير را پيدا مي كنيد تا زندگي را در جاي ديگر خراب كنيد .

    سعي كنيد به دنبال بازي برنده - برنده باشيد . اين به روحيه ي خودتان هم كمك مي كند . اين مسير به باخت دو نفره منجر مي شود . يك يا علي بگو برو پيش يك مشاور و درد اصلي را بگو تا نسخه ي مناسب به دستت بدهد . شما مشاور را فريب نمي دهيد بلكه خود فريبي مي كنيد .

  2. 13 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (پنجشنبه 25 فروردین 90)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    سلام آقا رامین. پدر و مادر خانومتون از رابطه قبلی ایشون خبر دارند؟ اگه آره عکس العملشون چی بود؟ بهترین راه که متوجه بشین خانومتون داره راستشو میگه یا یه بهانه جور کرده که غیرت شما رو تحریک کنه تا از هم جدا شین میتونه عکس العمل پدر و مادر ایشون باشه. میشه به این فکر کنید ببینید چطوری با این قضیه برخورد کردند؟ شاید یه درصد تمام اینا فیلم باشه! شایدواسه همین که میدونه لو میره (که رابطه خلاف شرعی نداشتن) میخواد به کسی نگین؟
    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  4. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 مرداد 90 [ 09:06]
    تاریخ عضویت
    1389-11-21
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    1,962
    سطح
    26
    Points: 1,962, Level: 26
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 42 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    اقای زمانی 1سری به تایپیک (تاثیر رابطه قدیمم تو ازدواجم)من بزنید،خیلی سخته بخای به کسی بگی چنین اشتباهی مرتکب شدی،حتی خوندن تایپیک شما برام عذاب اوره،فقط چندتاش خوندم،بقیش نمیخونم تا عذابم نده،خانمت گناه داره، حق زندگی ازش نگیرید[/php]

  5. 2 کاربر از پست مفید s.sepide تشکرکرده اند .

    s.sepide (سه شنبه 23 فروردین 90)

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 اردیبهشت 90 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    1,995
    سطح
    26
    Points: 1,995, Level: 26
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 64 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    خانواده خانومم از رابطه قبلیش به گفته خودشون خبر ندارن و وقتی یکبار همچین بحثی از طرف خانومم مواجه شدن، تعجب کردن
    اونا میگن خانوم من 3 روز نامزد بوده و 2 هفته هم وساطت آشتی دادن
    حالا راست و دروغش با خودشون
    من تنها از این مطمئنم نامزد قبلی خانومم اونو خیلی میخواسته ولی خانواده خانومم نذاشتن این 2 تا بهم برسن
    در مورد نگفتن هم به مشاور تنها دلیلش قول من به خانوممه و اینکه غرورشو نشکنم
    واینکه خانومایی که پرسیدن که از رابطه قبلیشون در عذاب وجدان گفتن یا نگفتن به شوهرشون به سر میبرن باید بگم:
    بیشتر مردای ایرانی روی این موضوع خیلی حساسیت دارن، شاید با حرفشون بگن آره واسه ما مهم نیست و ما روشنفکریمو از این حرفا اما وقتی پای عمل میرسه اصلا گذشت ندارن و زندگیو واسه خودشون و همسرشون بصورت کابوس در میارن
    پس از خانومای گرامی خواهش میکنم که اینقدر به شوهرتون محبت کنین که نه شما یاد گذشته بیفتن نه شوهرتون همچین احساسی کنه
    چون ظاهرسازی و ادای محبت رو درآوردن هم به گفته پیامبرمون باعث میشه کم کم محبت حقیقی ایجاد شه و خودمون باورمون میشه که عاشق طرفمون هستیم

  7. 2 کاربر از پست مفید ramin_zamani تشکرکرده اند .

    ramin_zamani (چهارشنبه 31 فروردین 90)

  8. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 شهریور 95 [ 14:20]
    تاریخ عضویت
    1388-4-11
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,901
    سطح
    54
    Points: 6,901, Level: 54
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    372

    تشکرشده 369 در 128 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    آقای رامین متاسفانه شما همونطور که توی مشاوره گنگ صحبت کردی من حس میکنم یا نمیتونی خوب بیان کنی یا قصد داری مطالبی رو عنوان نکنی و این باعث شده که اعضای تالار هم گیج بشن(البته ببخشید )منظورم اینه که نمیدونن بهت بگن طلاقش بده ؟!طلاقش نده؟بذاری باهات بمونه ؟بذاری بره؟
    واقعا من هرچی بیشتر میخونم بیشتر سردرگم میشم
    شما اگر انقدر خانمت و دوست داری که نمیتونی جدابشی پس از صمیم قلب ببخشش و بهش این بخشش وبا اعمالت و گفتارت ثابت کن و اجازه بده اونم با خودش کنار بیاد یه مدت تنهاش بذار و بعد زندگی رو از نو شروع کنید.
    اگر نمیتونی ببخشیش و مطمئنی برات سخته و عذاب آور پس طلاقش بده بره سراغ زندگیش! و شما هم مطمئنا فراموش میکنی خدا به انسان نعمت فراموشی رو واسه این موارد داده دیگه ولی با چشم باز تر زندگی بعدی رو شروع میکنی.
    اگر سردرگمی و نمیدونی دقیقا کار درست چیه ؟ به راه حل هایی که بهت میدن گوش کن و عمل کن .متاسفانه شما اصل قضیه رو که من مطمئن نیستم وجود داشته باشه رو به مشاور و دادگاه انتقال ندادی.شما اگر قلبت درد بگیره بری پیش پرشک میگی کلیه ام درد میکنه!خوب پزشک بیچاره واسه کلیه ات دارو تجویز میکنه!
    لطفا خیلی توی موضوع دقیق باش و به صحبتهای کارشناسان این سایت اهمیت بده.کسی بد شما رونمیخواد و همینطور خانمت رو
    من یه مطلبی هست که میگم و اصلا ادعا نمیکنم موضوع با مشکل شما مصداق داره
    ولی من کسی رو میشناسم که به دلایلی نمیتونه با اقای مورد علاقه اش ازدواج کنه و اونا قرار گذاشتن ایتن خانوم یه بار ازدواج کنه و بعد شوهرشو وادار به طلاق کنه و بعد بیوه که شد و تقریبا اختیارش دست خودش افتاد بره با اون آقا ازدواج کنه .خوب فکراتو بکن .

  9. 4 کاربر از پست مفید پرناز تشکرکرده اند .

    پرناز (چهارشنبه 24 فروردین 90)

  10. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 26 اسفند 90 [ 01:46]
    تاریخ عضویت
    1388-9-01
    نوشته ها
    262
    امتیاز
    4,329
    سطح
    41
    Points: 4,329, Level: 41
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    876

    تشکرشده 872 در 206 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    جواب آني گرانقدر و بالهاي صداقت رو 10 بار بخون

    به دردت ميخوره

    ياعلي

  11. 2 کاربر از پست مفید m25teh تشکرکرده اند .

    m25teh (سه شنبه 23 فروردین 90)

  12. #7
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    چرا توی سایت عضو شدی؟
    چرا تاپیک باز کردی؟
    چرا اسم تاپیکت رو گذاشتی فریب یا دروغ زنم؟
    می خواستی فرق این دو تا را از هم متوجه بشی؟


  13. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 اردیبهشت 90 [ 09:10]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    1,995
    سطح
    26
    Points: 1,995, Level: 26
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    64

    تشکرشده 64 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    تایپیک باز کردم تا مشکلاتی که هیچ جا و واسه هیچکس نمیتونستم مطرح کنمو، مطرح کنم
    اسمشم گذاشتم فریب یا دروغ زنم چون احساس کردم کل این زندگی با همسرم، فریب یا دروغی بیش نبوده
    نمیخواستم فرق این 2تارو بدونم
    خواستم نظرات افراد مختلفو بدونم، جه جنس مخالف جه جنس موافق تا با جمع بندی به یه نتیجه واحدی برسم
    تایپکم دارم ادامه میدم چون زندگی من با همسرم ادامه داره و هرروز اتفاقات و رخدادهای جدیدی رخ میده که شاید به حل موضوع کمک کنه
    خواهشم که از بعضی دوستان دارم تا کمی صبور باشن و نخوان هی زود پایان کارو ببینن
    شاید زمان حلال مشکلات باشه
    در ضمن من نمیخوام وقت سایتو بگیرم یا جایی از سایتو اشغال کنم
    من فقط نوشته هامو می نویسم و اگر مدیریت سایت یا دوستان خسته شدن و یا این تایپیک رو الکی و وقت تلف کنی میدونن من خودمو کنار میکشم و میتونید تایپیکمو قفل کنید
    ولی خواهش میکنم صبر کنید تا پایان کار زندگی من و همسرم مشخص شه... شاید و شاید درس عبرت یا تجربه ای باشه واسه بعضی از دوستان
    موفق باشید

  14. 7 کاربر از پست مفید ramin_zamani تشکرکرده اند .

    ramin_zamani (چهارشنبه 31 فروردین 90)

  15. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 90 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1389-8-26
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,816
    سطح
    25
    Points: 1,816, Level: 25
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 71 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    نقل قول نوشته اصلی توسط ramin_zamani
    شاید زمان حلال مشکلات باشه

    به خودت و همسرت زمان بده...

  16. 3 کاربر از پست مفید 367 تشکرکرده اند .

    367 (سه شنبه 23 فروردین 90)

  17. #10
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: فریب یا دروغ زنم2

    نقل قول نوشته اصلی توسط ramin_zamani
    تایپیک باز کردم تا مشکلاتی که هیچ جا و واسه هیچکس نمیتونستم مطرح کنمو، مطرح کنم

    قبل از اینکه مطرح کنی یه سنگینی روی وجودت حس می کردی
    الان وقتی درد دلت رو گفتی و روی موضوعی که باعث ناراحتی ات شده بود فکر کردی و نظر دیگران رو پرسیدی
    آیا هنوز هم همون حس سنگینی رو داری؟ اون حس سنگین تعدیل نشده؟
    آیا امروز با روز اول با یک دید داری به قضیه نگاه می کنی؟


    اسمشم گذاشتم فریب یا دروغ زنم چون احساس کردم کل این زندگی با همسرم، فریب یا دروغی بیش نبوده

    احساس کردی...
    امروز چی ؟ بعد از حرف های بچه ها چی؟
    باز هم حس می کنی فریب یا دروغ از طرف زنت بوده؟
    احساس با منطق و عقل خیلی فرق داره
    احساس بالا و پایین زیاد داره اما منطق و عقل نه



    نمیخواستم فرق این 2تارو بدونم
    خواستم نظرات افراد مختلفو بدونم، جه جنس مخالف جه جنس موافق تا با جمع بندی به یه نتیجه واحدی برسم

    به دنبال یه جمع بندی بودی
    جمع بندی ات چی شد؟
    روال تاپیکت یه جمع بندی ( طلاق و جدایی) را از اولین پست داره طی می کنه
    ایا این جمع بندی به قطعیت رسید؟



    تایپکم دارم ادامه میدم چون زندگی من با همسرم ادامه داره و هرروز اتفاقات و رخدادهای جدیدی رخ میده که شاید به حل موضوع کمک کنه

    بر این تعارضاتی که می نویسید آگاه هستید؟
    شما زنتون رو دوست دارید... عاشقش هستید... اون رو می خواهید ... نسبت به نامزد قبلی همسرتون بی تفاوت نیستید ... وقتی توی اوج عشق هستید فکر اون شخص ناراحتتون می کنه دچار تردید می شوید...سعی می کنید حرف بزنید تا سبک بشید... راه طلاق را در پیش گرفته اید و می خواهید جدا شوید
    ولی به انتظار معجزه هم نشسته اید
    مطمئن باشید معجزه ای رخ نخواهد داد
    این معجزه خود شما هستید



    خواهشم که از بعضی دوستان دارم تا کمی صبور باشن و نخوان هی زود پایان کارو ببینن

    فکر نمی کنم کسی بخواد پایان کار شما رو ببینه چون تصمیم گیرنده نهایی خودتون هستید
    دوستان قصد دادن راهنمایی به شما رو دارند
    نظرات دوستان مثل فرشته ، رهایش، m25teh، فرانک و .... سعی می کنند راه درست رو به شما نشون بدهند و گرنه پایان زندگی هرکسی به خودش مربوط هست
    این شمایید که مسئول زندگیتون هستید چه بخواهید ادامه بدهید و چه بخواهید جدا شوید
    اون چیزی که مسلم هست راهنمایی ها در مسیر باز شدن دید شماست .. در مسیری هست که از زاویه دیگری هم قضیه رو ببینید


    شاید زمان حلال مشکلات باشه

    یه کسی یه جایی توی همین تالار به من گفت
    مشکلات زندگی رو دو چیز حل می کنه
    صبر و گذر زمان
    و واقعا هم حل کرد



    در ضمن من نمیخوام وقت سایتو بگیرم یا جایی از سایتو اشغال کنم
    من فقط نوشته هامو می نویسم و اگر مدیریت سایت یا دوستان خسته شدن و یا این تایپیک رو الکی و وقت تلف کنی میدونن من خودمو کنار میکشم و میتونید تایپیکمو قفل کنید

    مراجعی وقت تالار و کارشناسان رو می گیره که بی توجه به راهنمایی ها باشه
    این مکان یه جای امن و پاک برای گفتن مشکلاتی است که در دنیای واقعی نمی تونیم بگیم
    اما اگر صرف گفتن باشه اینجا میشه دفتر خاطرات .... آیا به نظرتون



    ولی خواهش میکنم صبر کنید تا پایان کار زندگی من و همسرم مشخص شه... شاید و شاید درس عبرت یا تجربه ای باشه واسه بعضی از دوستان

    درس عبرت رو وقتی می گیریم که کار اشتباهی رو با علم اینکه می دونیم اشتباه هست انجام بدیم و یا به توصیه های دیگران بی تفاوت باشیم
    معمولا به بچه ها می گوییم " حالا واست درس عبرت شد!!"
    مگه شما کار اشتباهی کردید؟
    اگه این طور هست از اون اشتباه بگویید که درس عبرت بشه
    و گرنه زندگی رو که آغاز شده و الان یه طوفان بحران بهش خورده رو میشه با تدبیر مدیریت کرد تا به سرانجام برسه
    حالا این سرانجام هرچی می خواهد باشه




    موفق باشید

    ما که هستیم ممنون ...امیدوارم شما هم موفق بشید

  18. 6 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (چهارشنبه 31 فروردین 90)


 
صفحه 6 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 23:38
  2. دروغ گفتن شوهرم
    توسط شوكا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 20:37
  3. بلوغ برادر کوچیکم و مشکلی که برام ایجاد کرده
    توسط sara.teh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 فروردین 90, 10:05
  4. فریب یا دروغ زنم
    توسط ramin_zamani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 فروردین 90, 01:45
  5. دروغ . بخشش . عشق
    توسط حنان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 مرداد 87, 01:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.