به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 51 تا 59 , از مجموع 59

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 89 [ 22:07]
    تاریخ عضویت
    1387-12-09
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    4,231
    سطح
    41
    Points: 4,231, Level: 41
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 119
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    144

    تشکرشده 147 در 67 پست

    Rep Power
    39
    Array

    Lightbulb ازدواج يه برونگرا و يه درونگرا

    [size=medium]سلام به همه دوستانم. آخرين باري كه اومدم اينجا برميگرده به 1 سال پيش و خيلي دلم تنگ شده بود.
    ضمن عرض تبريك عيد فطر سوالي داشتم.من 26 سالمه دانشجوي روانشناسي،با يه خانم كه از اقوام درجه 2 يا3 هستن قصد دارم ازدواج كنم كه 2 سال از من كوچيكتره و حقوق ميخونه!تا حالا نزديك به 10 ساعت با هم صحبت كرديم.تو خيلي مسايل اشتراك عقيده داريم اما مشكل من اينه كه اون فردي فوق العاده برونگرا و منطقي وشوخ و شلوغ و باز و پرروست و خيلي زود با كسي صميمي ميشه،ادعا مي كنه كه 80 درصد آدم احساسي هست. اما من مي تونم بگم تقريبا درونگرام و احساساتي و عاطفي و كمرو و مودب و دير با كسي صميمي ميشم.البته اهل معاشرت هستم و دوستانم كم نيست.اين مسئله از همون روز اول خودنمايي مي كرد اتفاقا در همين مورد هم بحث كرديم.اون ظاهرا از اين خصلت من خوشش اومده اما من نتونستم هضم كنم.در حالي كه اون خيلي راحت حرف ميزنه و حتي شوخي مي كنه و براش اين مسئله عاديه اما من رسمي و گاهي حرفاش بهم برميخوره و بسيار حساسم رو ازدواج!
    ادعا ميكنه بعد از ازدواج بيشترين توجه و محبتشو به همسر ابراز مي كنه.
    فوق العاده زيرك و باهوشه!با اعتماد به نفس بالا
    براي مثال يه بار كه خونه يكي از اقوام بودم تلفنشون زنگ خورد من برداشتم از قضا همين بنده خدا بود .اون خيلي راحت و ريلكس صحبت ميكرد در حالي كه من وقتي فهميدم اونه دستپاچه شدم،تازه بهم گفت اونجا چيكار ميكنيد!!!كه يادم نمياد چي جوابش دادم!
    چيكار كنم به نظرتون؟




  2. کاربر روبرو از پست مفید انديشه تشکرکرده است .

    انديشه (یکشنبه 21 شهریور 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.