سلام دوستای خوبم
این روزا درگیر کارهای مختلفی هستم که باعث میشه تفریح خوبی نداشته باشم . برای همین خیلی سرحال و شاداب نیستم. همسرم هم توی کار جدیدش باید شیفتی کار کنه. این هفته
شب کار بود و مثل اینکه محیط کارش گردوغبار زیادی داره و خیلی گرم هم هست. من که جیگرم براش کبابه . امروز که کنارم نشسته بود و بهش گفتم محیط کار جدیدت چطوره؟ کارتون
سخته ؟ برای من بگو؟ با خودداری گفت یه مقدار گرمه و گردوغبارش زیاده من هم بامحبت توی چشماش نگاه کردم و دستاشو گرفتم و بوسیدم و گفتم خداقوت خسته نباشی عزیزم .
صبح ها که میاد خونه و از بیخوابی و خستگی میخوابه دوست دارم با عشق نگاش کنم . مراقبم تا هیچی خوابش رو به هم نزنه و همه چی روبه راه باشه. وقتی که بیدار میشه هم کلی
قربون صدقه هم میریم.شرایطمون ایده آل نیست و هردومون مقداری تحت فشار هستیم اما عشقی که بینمون هست باعث میشه خیلی سختی ها رو راحت تر تحمل کنیم. همین که
همسرم به خاطر من و جگرگوشه تو راهیمون شرایط سخت کاری رو تحمل میکنه و اینکه سعی میکنه آرامش و رفاه ما رو فراهم کنه و در ابراز محبت و عشق چیزی
برام کم نمیذاره برام یه دنیا ارزشمنده. خدارو به خاطر داشتنش شکر میکنم . به خاطر همراهیش و مهربونیش ازش ممنونم. من هم سعی میکنم تا جایی که بتونم همراهش باشم و براش کم نذارم.
در مورد خرج کردن پول هامون همیشه باهاش مشورت میکنم چون میدونم خیلی برای بدست آوردن این پول زحمت میکشه اصلا دلم نمیاد خرج الکی بکنم . همسرم هم که معمولا دلش
نمیاد بگه فلان چیزو نخر نهایتش بگه میشه اگه ضرورری نیست ماه بعد بخری؟ گاهی هم من از فرصت پیش اومده استفاده میکنم و خودمو براش لوس میکنم میگم چشششششم عشق
من هرچی تو بگی. اصلا این چیزا چه ارزشی داره مهم برام تویی و آرامش توه. بعد چشماش یه برقی میزنه که نگو...میگه نه من حتما برات میخرمش فقط یکم صبر کن.![]()
از هر فرصتی میشه برای عشق ورزی استفاده کرد حتی فرصت های کوچیک اینچنینی.
![]()





شرایطمون ایده آل نیست و هردومون مقداری تحت فشار هستیم اما عشقی که بینمون هست باعث میشه خیلی سختی ها رو راحت تر تحمل کنیم. همین که
پاسخ با نقل قول

فقط چند شب بعد دو تا کاغذ مچاله شده همنام زیر مبل کشف و ضبط شد و آبروی ما رفت.هیچی دیگه! بدبخت شدم رفت. از اون روز به بعد در مظان اتهامم که دیگه کجاها تقلب کردم. بقشو عمرا بگم بهش





علاقه مندی ها (Bookmarks)