دختر بیخیال ساده ایا
گولشو نخور الان داره پشت مانیتورش بهت میخنده.
ازماگفتن!
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
دختر بیخیال ساده ایا
گولشو نخور الان داره پشت مانیتورش بهت میخنده.
ازماگفتن!
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ammin (پنجشنبه 30 مرداد 93), paiize (جمعه 31 مرداد 93), terme00 (جمعه 31 مرداد 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 30 مرداد 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
چه اشکال داره!
دل یک آدم و شاد کردم!!!
بعدشم بنا به خندیدن باشه ما باید بخندیم که مُشک و نوشتن مشت!
تازه از اونورم بهانه میارن ، که من بجای "ک" ، "ت " نوشتم!!!!
بعدشم مُشک و با مَشک اشتباه میگیرن!!!
این یعنی ادبیات فارسی ،زیر صفر!!!!
تازه کره هم از آب ، میگیرن!!!!
حالا فرشته جان! ایشون میخواین به چی بخندن!؟
پ ن: شاید بگی چرا حالا گیر دادی به این ضرب المثل ، آخه من علاقه خاصی به این ضرب المثل دارم ، مادرم زیاد این ضرب المثل و در وصف دختر بیخیال بکار میبرن!
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ویرایش توسط دختر بیخیال : پنجشنبه 30 مرداد 93 در ساعت 20:09
تشکرشده 2,704 در 676 پست
ammin جان دستت درست خوب با یه کلمه این شیطونارو گذاشتی سرکار و از موضوع وقت اضافه منحرفشون کردی چیزی هم نمونده بود بزنن به تیپ تاپ هم اونم با مشت
خب بهتون نگفتم که من اصلیتم مشهدیه البته شاید بعضی ها بدونن ولی با لحجه شون زیاد آشنایی ندارم ولی این سه کلمه به نحوه درستش تلفظ میکنن اینو مطمعا هستم
امین جان تو شهر شما با مشک از آب کره میگیرا شانس آوردیم دخترا اینو تو پستت ندیدا عزیزم از شیر کره میگیرا
البته از آب هم میشه گرفت البته تو شهر شما که اگه لطف کنی فرمولشو به ما هم یاد بدی یه عمر دعات میکنم
یه چیز دیگه من و خاله قزی اعتراف مصلحتی کردیم شماها سر گرم باشید و دل خوش و بدونید در نهایت این آقایون هستن که پای برنامه ریزی های دقیق شما بانوان رو امضا میکنن و به اونا اعتبار میدن![]()
دختر بیخیال بابت این تصویر از شما تشکر میکنم میدونم که خودتو جای اون دختر ساعت به دست گذاشتی ولی بابت خواب اون پسر باید بگم اگه منظورتون به آقا امین بود که ایشون تمام کلاسا رو بیدار بودن فقط یه جلسه خواب موندن اونم اینطوری اونم به خاطر آزار شدید همکلاسیش در شب قبل این کلاس بود که تا صبح بیداربودن . (بد برداشت نکنید پرستاری میکردن و تب بالای دوستشو پایین میآوردن )![]()
بای بای
یادتون نره اینجا کجاست . چون حالو حوصله منت کشی ندارم .دوستار شما پارسا
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
خب محمدرضاوپارسای عزیز حرف اول وآخر روگفتند![]()
قصه از اونجا آغازشد که زن باعث شد ما مردها هبوط کنیم اینجا.
اینجاهم که مردکلی دغدغه داره کافیه مشک رومشت بنویسه ببین چه قشقرقی به پامیکنن واین داستان ادامه دارد...
ازآب کره گرفتن یعنی زرنگ وتیزبودن یه نوع فرصت طلبی مثبت! همچنین میشه با این ضرب المثلها فهمید دختران امروزی ازهرانگشتشون چندتا هنرمیباره عایا!چون هیچکدوم متوجه نشدن نمیشه ازآب کره گرفت فهمیدیم همه کارهاشونو مادران زحمتکش انجام میدن!![]()
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
با این ضرب المثلها فهمید دختران امروزی ازهرانگشتشون چندتا هنرمیباره عایا!چون هیچکدوم متوجه نشدن نمیشه ازآب کره گرفت فهمیدیم همه کارهاشونو مادران زحمتکش انجام میدن!فرشته جان ، مگه من به شما نگفتم طرز درست کردن کره و آموزش بدین ! بفرما ببین میگن بلد نبودن از زیرش در رفتن!امین جان تو شهر شما با مشک از آب کره میگیرا شانس آوردیم دخترا اینو تو پستت ندیدا عزیزم از شیر کره میگیرا
کره و دخترهای شهری بلد نیستن ، بخاطر اینکه کره و از ماستی میگیرن که از شیر گوسفندی درست شده باشه! از این شیرهای پاکتی ، پاستوریزه نمیشه کره گرفت!
پدرهای شما گوسفند دارن؟ چون پدر های ما که ندارن!!!!! که بخواین صبح به صبح پاشیم بریم شیرشون و بدوشیم!!!! برای مردامون کره درست کنیم!!
برای همین دختر های شهری مجبورن از مرداشون بخواین که صبح به صبح از خواب نازشون بگذرن و برن کره بخرن!!!!
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
تشکرشده 556 در 137 پست
به به جه خبر اینجا...
الان در این وضعیت هستین
بعد چند روز فرضت گردم برم تضویر دهنی پست بزارم
دوست داستم برای گاربرایی گه فرضتشون تموم شده هم بنویسم
اما دیذم با حظ مشی آفای مدیر پویا چور در نمیاد![]()
قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶﴾کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان
ammin (جمعه 31 مرداد 93), paiize (جمعه 31 مرداد 93), terme00 (جمعه 31 مرداد 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 30 مرداد 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
بدون من واین همه کل کل!!حسابی جاموندم...
خب این بحث روهمینجا تموم میکنیم چون آقاامین خودشون دوباره اعتراف کردن که مشت رونمیدونستن که مشکه!!!پس دیگه امین کشون کافیه!!تاسری بعد... این هم ازیه پیروزی دیگه....خانمها پرچمها بالا تاآسمون
آقامادیشب اومدیم ایناروخوندیم..بعدرفتیم ظرفهامونوبشوریم...همش یادحرفهاتون بودم وباخودم میخندیدم...شوهرم مچم روگرفت...گفت داری به چی میخندی...هیچی دیگه خنده ماسیدتوی صورتم!!
گفتم یادیه خاطره افتادم....حالاهرچی فکرمیکردم مگه خاطره یادم میومدخدابگم چکارتون نکنه!!!
![]()
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
ammin (جمعه 31 مرداد 93), parsa1400 (جمعه 31 مرداد 93), terme00 (جمعه 31 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 31 مرداد 93)
تشکرشده 1,458 در 274 پست
سلام
ببینید دوستان من کاری به کار شما ندارم ، پس شما هم کاری به کارنفر دیگه ای نداشته باشید ، یعنی حداقل تو اون زمینه ای که کسی کار به کارتون نداره شما هم کار به کار کس دیگه ای نداشته باشید…
بیاید با هم مهربون باشید ، به پر و پای هم نپیچید ،خواهشا وارد این حیطه ها نشید، بزارید این دهن من هم بسته بمونهنماز صبح چطوری غذا میشه؟ !!! فکر کنم گاهی قضا بشه .
فکر کنم با این اشک ها داری دلی از عذا در میاری ادم گاهی نیاز داره گریه کنه نباید جلوشو بگیره حتی تو خیابون هرچند فرهنگمون مشکل داره با این قضیه .نه اهل سایت های اجتماعی نیستم فقط یه نام کاربری سوری تو فیس بوک دارم
حالا اینکه خوبه ، غلط املایی هست، بهر حال انتظاری هم نیست ، ما مورد داریم تو همین سایت وقتی پستهای طرف رو میخونی ادم یاد این کدهای ایرانسل و همراه اول میفته که مثلا میگن برای دریافت شارژ ستاره 733 مربع (#733* )رو ارسال کنید.
مدیریت یه تااااپییییییییکه! مدیریت%ج#هانی نیس که مهم نباشه که!!واقعا نکنید اینکارها رو ، اخر و عاقبت ندارهعه ، عجب !! حرف س#ی#ا#س#ی!!! اونم تویه یه سایت روانشناسی !![]()
أَلَيْسَ اللَّهُ بِكافٍ عَبْدَهُ
آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟
( زمر / 36 )
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
دختربی خیال شانس آوردی گاوها خوندن ونوشتن و نت واینارو نمیدونن چیه !یعنی بادیدن پستت اعتصاب میکردنو نون ودوغ مردم میفتاد گردن خرگوش هرچه میدویدند بهش نمی رسیدند
آخه عکس نیمرخ وشیک اون گاوبه اون بزرگی رو روی بسته های کره ندیدی!!!کجا ازشیرگوسفند کره درست میکنن؟گوسفندهای بیچاره خیلی هنرکنن بره های خودشونو شیربدن
تازه ازوقتی گوشت گوسفند گرون شده خودشونومیگیرن عمرا ازشیرشون کره به مردم بدن
این پستت برای من درس آموزی داشت لازم شد جلسه خواستگاری عکس یه گاو ویه گوسفند بذارم جیبم نشون دختره بدم بگم کدوم گاوه کدوم گوسفند اگه بلدنبود دیگه صبحانه بایدکشک باچای شیرین بخورم
ای کاش گزارش مثلث پایین گوشه سمت راست پست دخترای مجردتالار(چی گفتم !)ارسال میشد به گوشی مادرانشون تا بدونن چه دسته گلای کدبانوی بغل دستشون نشسته
اینقد دسته گل به آب دادیدکه بی دل آشپزباشی هم جرأت نمیکنه این طرفا آفتابی بشه ازتون دفاع کنهطفلی ری به ری تایپیک آشپزخونه همدردی میزد
چه شاگردایی تربیت کرده
پاییزه استاد تحریف وحرف دهان آدم گذاشتنهمن کی گفتم فرق مشت بامشک رو نمیدونستم!؟
این فقط یه اشتباه لفظی بوده همین
پس بی زحمت پرچمتونو بیارید پایین سرمانخوره
شهراز اون شکلک که گذاشتی ۵۰درصدش درسته چون مابالش دستمون بودبانوان محترمه چوب
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
m.reza91 (جمعه 31 مرداد 93), paiize (جمعه 31 مرداد 93), parsa1400 (جمعه 31 مرداد 93), terme00 (جمعه 31 مرداد 93), دختر بیخیال (جمعه 31 مرداد 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
حقیقتش , میخواستم دیگه اینجا با شما کل کل نکنم، چون فکر کنم زیادی ضایع میشین، بعد لابد مارو نفرین میکنین!
امروز اتفاقی برام افتاد، یه لحظه یاد این افتادم که چقدر شمارو سر" مشک " اذیت کردم، تا گفتم خدایا اصلا همون "مشت" درسته، بیخیال میرم عذرخواهی!!! یهو گم شده ام پیدا شد!!!
اما با خوندن این پستتون حدس زدم، ایندفعه گویا جدی جدی نیاز به آموزش من دارین!!
پس خوب گوش بدین و دانش آموز خوبی باشین! !
ما هم کره گوسفندی داریم هم کره گاوی !
اکثر کره هایی که شما تو بازار میبینین، با شیر گاو درست شده، چون شیر گوسفند، کمیابه!
بخاطر اینکه ، شیر گوسفند فصل خاص خودشو داره،( دو ماه اول فصل بهار)
اتفاقا هم مقوی تره هم باارزشتره، هم گرونتر ( مثلا اگه شما کره گوسفندی و کیلویی 50تومن میگیرین، کره گاوی کیلویی 10 تومن میشه)
اتفاقا کره گوسفندی هم برای تهییه روغن حیوانی استفاده میکنن، اگه روش های آب کردن کره و بلد باشین، همین روغن های حیوانی هم که شما میشنوین و از همین کره درست میکنن.
برای همینم گرونتره! البته از کره گاوی هم روغن درست میکنن، که همین روغن های بازاره.
اگه دانش آموز خوبی باشین در دفعات بعدی میتونم روش قره وقوروت و سرشیر محلی هم بهتون یاد بدم.( البته اگه نگین مگه اینم کاری داره، چون این چیزا محلیشون زمین تا آسمون با اینایی که تو مغازه ها میفروشن فرق داره هم از لحاظ تهییه هم مزه و کیفیت!!!)
آقا ammin درسته ما بچه شهرهستیم اما یه چیزایی بلدیم، لازم نیست فرق بین گاو و گوسفند و بما یاد بدین، زمانی که شما به گوسفند میگفتین گوفند!!! من در حال بازی کردن با بز زنگوله پا پدر بزرگ بودم !!!!
خوبه حالا بهتون گفتم من مادربزرگم این چیزارو درست میکنن!!! که شما سوتی ندین!!!
معلوم میشه که وقتی دارین پستارو میخونین وسطاش خوابتون میبره!!!!!!!
پ.ن: اما خداییش امروز به خالقم قول دادم، که دیگه بنده اشو اذیت نکنم! خب آخه شما طوری صحبت میکنین آدم فکر میکنه جدی جدی اطلاع ندارین! منم که عاشق اطلاعات دادن به بنده خدا هستم، میرم تو فاز معلمی! مثلا خداییش اینجا حس کردم واقعا نمیدونین کره گوسفندی هم وجود داره!!!
بهرحال من از شما عذر میخوام اگه بین پست های آموزشی و شوخی واره من ناراحت شدین!!!! از این به بعد ته حرفاتون بنویسین دارین شوخی میکنین که منم حس نکنم یک شاگرد جویای علم پیدا کردم و بعدشم شروع میکنم به درس دادن!!!!!
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 31 مرداد 93 در ساعت 21:22
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)