نخیر نخیر نوبت منه
من صندل داغ رو میخوام.
پارتی بازی ممنوع .
نازنین کجایی بیا حق منو دارند میخورند .
من اصلا گهر همون قهر کردم.
تشکرشده 4,547 در 875 پست
نخیر نخیر نوبت منه
من صندل داغ رو میخوام.
پارتی بازی ممنوع .
نازنین کجایی بیا حق منو دارند میخورند .
من اصلا گهر همون قهر کردم.
پدربزرگ (شنبه 28 مرداد 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام پدر بزرگ محترم عزیز صندلی داغ نوبت شما است
خانم نازنین نوبت پدر بزرگ محترم در صندلی داغ اعلام می کند
پدر بزرگ محترم منظور من این بود خانم بی دل محترم اصلا در صندلی داغ اعلام امادگی نمی کند اصلا دوست ندارد در صندلی داغ شرکت کند
پدر بزرگ محترم به نظر شما خانم بی دل محترم جریمه کنیم یا نه
![]()
محمدابراهیمی (یکشنبه 29 مرداد 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
گهر نکن پدر بزرگ! قول میدم یه صندل پر از ذغال سرغ (بقول آویژه: یاه یاه یاه...) بدیم پا کنی که تا عمق مغزت رو نوازش کنهنوشته اصلی توسط پدربزرگ
نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
یعنی من کشته مرده این ادبیات محترمانه و لفظ قلم ات برای انتقامگیری ام. همچین با خورده فرمایش سر میبری
بجه مثبت! می بینم که از همین حالا شکست رو پذیرفتی و شارژت رو تموم شده فرض کردی و رفتی!بابا! یه سیب که از درخت میافته تا به زمین برسه هزار تا چرخ میخوره! خدا رو چه دیدی یه وقت می بینی فردا با چشمهای خواب الود میای پای دستگاه یهو چشمات میشه چهارتا و نمیتونی اونچه رو که می بینی باور کنی! بعله! مدیر همدردی به دلیل خیییییییلی بچه مثبت بودن به شما شارژ رایگان اهدا کرده
به هیمن سادگی به همین خوشمزگی
ادم که نباید اینقدر زود از رحمت مدیر همدردی نا امید بشه! حالا هم نمیخواد اینطور زانوی دپرشن بغل بگیری! جوون مرگش نباشه ترک که چیزی نیست. تا باشه از این ترکها. من خودم تا حالا سیصد بار ترک کردم. دفعه آخر دو روز و چند ساعت پاک بودم
![]()
بی دل (شنبه 28 مرداد 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
اعضای خوب تالار اماده باشید از خانم بی دل محترم جریمه کنیم
اعضای خوب تالار من وظیفه بود خانم بی دل در صندلی داغ شرکت کردم ایشان دوست ندارد در صندلی داغ شرکت کند اسم در صندلی داغ خط زدیم
به همکار در صندلی داغ خانم نازنین گفتم به خانم بی دل در صندلی داغ اصرار نکند
ممنون
![]()
محمدابراهیمی (یکشنبه 29 مرداد 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
![]()
![]()
ای خدا چی بگم از دست این بر و بچ کل کل
دل درد گرفتم
خدا روحتونو شاد کنه که دل منو شاد کردین:D
عیدتونم مبارک
راحیل خانوم (یکشنبه 29 مرداد 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
بی دل دو ساله داری ناز می کنی...بسه دیگه !چقدر ناز داری والا :)نوشته اصلی توسط بی دل
بی دل خانم من همین جا قول میدم اگه مهمون بشی من اونجا می نویسم از خانم بی دل فقط حداکثر 5 سوال پرسیده شه و خودتم مختاری از تکنیک فرهنگ استفاده کنی....................
مهربونم که شدی ...اصلا می نویسم فقط 3 تا سوال....چقدر حیف شد این مدت مهربون بودی من وقتم پر بود نتونستم بیام تو آلاچیق جولان بدم
-------------------------------
پدر بزرگ نگران نباش تا من هستم هیچ کی نمی تونه حقتو بخوره ....:)
بی دل رو بعدا می نشونیم
-------------------------------
عیدتون مبارک
نازنین آریایی (یکشنبه 29 مرداد 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
بچه ها میگم بیاید lord.hamed رو بفرستیمش پی نخود سیاه بعد دیگه اینجا از این صورتیا هیشکی نیست.آق مدیرم که نیستش.حالشو میبریم
![]()
راحیل خانوم (یکشنبه 29 مرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
کی میره این همه راه رو!!یه چیزی حدود دو سالی میشه دوستان عزیزم به سرکردگی محمد خان ابراهیمی، بنده رو با اظهار لطفشون و دعوتهاشون برای صندلی داغ شرمنده کردند، و بنده همیشه بخاطر کمبود وقت در پاسخگویی به سوالات نفس گیر صندلی داغ شرمنده دوستان شدم
حالا این یعنی چی؟؟؟
دو ساله دوستان که اینطور که بی دل میگه حدود هفتاد هشتاد نفری میشن منهای اونایی که ته قلبشون بعد هر نماز دعا دعا میکنن که بی دل بیاد رو صندلی داغ همینطور فرت و فرت دارن به بی دل پیغومچه میفرستن..و از اونا اصرار از بی دل انکار..که جان عزیزت بیا روصندلی داغ بشین و ملتی رو از غم نبود بیدل برهان..
اما از اونجایی که بی دل خیلی گرفتاره و اصلا هم تو الاچیق پیداش نمیشه فرصت جواب دادن به سوالا رو نداره..علی ایحال تموم کسایی که مشتاقانه منتظر حضور حماسی بیدل در صندلی داغ هستن یه طومار بنویسن و با خون خودشون امضا کنن و به جناب مدیر همدردی بفرستن..که شاید افاقه کنه و بیاد.
بازم علی ایحال بیدل جان:
گفتم غم تو دارم
گفتی غمت سر اید
گفتم که ماه من شو
گفتی اگر براید
یا دوستان عزیز
بیدل گمگشته بازاید به تالار غم نخور کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور.
فقط یادتون باشه نامه رو با خون خودتون امضا کنید و بفرستید تا افاقه کنه..شب جمعه هم یه سری دعای همگانی برگزار میکنیم..ازخواهران و برادران تقاضا میشه ازته دل و ازاعماق وجودشون دعا کنن بلکه فرجی بشه و بی دل بیاد رو صندلی داغ.
بابا بسه..یکی بیاد این همه کلاس ملاس رو جمع کنه..
ادم این همه واسه خودش دل و قلوه سیخ میکنه؟؟؟
بی دل جان با همه اره..با ما هم اره؟؟؟؟
.................................................. ...........
و اینکه عرضم به حضور شوما...اون گدایی با این گلریزون تومنی صدتا توفیر داره..
تو گداهایی که عینهو چی اویزوون ادم میشن اون پول نازنین ما قراره بره تو جیب جناب گدا اما تو گلریزون ما به یه فرد ابرودار کمک میکنیم..بنابراین این گلریزون چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟فرق فوکوله.
اینطوری تو به یه فرد ابرودار تهمت زدی..خدا توبه
خدایا منو ببخش..خدایا بیدل گفت..اونو سوکسش کن.
موفق باشید
بهار.زندگی (دوشنبه 30 مرداد 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
سلام برو بچ .
من امروز از صبح 3بار ویندوز عوض کردم. سیستمم. با علت گرما فکر کنم. مشکل بر خورده.
فعلا که داره خوب کار میکنه .خداروشکر .
اگر دیر جواب سوالات صندلی خنک رو دادم. بدونید سیستمم مشکل برخورده.
گفتم بگم. نگید پدر بزرگ فرار کرده .
![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام
خانم بی دل کجا هستی بیا تالارهمدردی سر بزن تولد محمد ابراهیمی است
خانم بی دل در صندلی داغ دو سا له داری ناز می کنی![]()
محمدابراهیمی (دوشنبه 30 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)