به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 53 از 70 نخستنخست ... 3132333434445464748495051525354555657585960616263 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 521 تا 530 , از مجموع 691

Hybrid View

  1. #1
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام فدایی یار عزیز،
    ممنون که اومدی از احوالت گفتی ،،
    خیلی خوشحال شدم ،،،



    فدایی یار ،، تو همدردی خیلی زحمت کشیدی ،
    ازت ممنونم

    فدایی یار اسمی هست که همیشه یادم می مونه،
    لذا به یادت هستم :)
    اینم سندش :
    http://www.hamdardi.net/showthread.p...030#post443030




    حرف از خدمت و شهادت زدی ،،
    یه موقع بی خبر پر نکشی فدایی یار :)


    می گن برای هر فرد یه یاری هست ،،
    ان شاالله فدایی یار ،،،به یارت برسی.


    می گن سخته ،،، از قفس ،،،پرواز،،،
    برای یه مرغ پر کشیده :)
    ولی ،،
    خدا بخواد پر می کشه اون مرغ پرنده :)




    مواظب خودت باش رفیق






    ​​
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 24 فروردین 97 در ساعت 16:29

  2. 6 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    m.reza91 (جمعه 24 فروردین 97), miss seven (شنبه 25 فروردین 97), mohamad.reza164 (جمعه 24 فروردین 97), paiize (جمعه 24 فروردین 97), فدایی یار (پنجشنبه 06 اردیبهشت 97), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 26 فروردین 97)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام به همگی
    دیدم همه دارن حال واحوال میکنن منم اومدم یه حالی ازتون بپرسم؛خوبید؟راستی عیدتون مبارک
    من که خداروشکر خوبِ خوبم.
    امسال روخوب شروع کردم انشالله تاآخرش باهمین انرژی پیش میرم.خیلی وقته دیگه حالم بدنمیشه خداروشکر.خیلی مراقب خودمم
    میدونم لطف پروردگارمهربونه که به قول دوست عزیزی حول حالنا درحقم کرده.ازش خیلی خیلی سپاسگذارم.
    جای دوست خوبم فرشته اردیبهشت عزیزم خالیه.دلم خیلی واسش تنگ شده.البته میدونم که حالش خوبه خداروشکرامااینجا توی تالار جای پستهاش باانرژی های مثبتش خالیه
    دیگه عرضی ندارم جزاینکه واسه همتون آرزوی خوشبختی وحالِ خوب دارم.
    چندروزپیش هم توی یک سفرزیارتی به یادتک تک دوستان همدردی بودم اینومطمئن باشید حسابتون همیشه جداست

    درپناه خدا
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  4. 12 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 24 فروردین 97), Erica (سه شنبه 28 فروردین 97), m.reza91 (جمعه 24 فروردین 97), miss seven (شنبه 25 فروردین 97), mohamad.reza164 (شنبه 25 فروردین 97), tavalode arezoo (شنبه 25 فروردین 97), فدایی یار (پنجشنبه 06 اردیبهشت 97), فرشته مهربان (یکشنبه 26 فروردین 97), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 26 فروردین 97), بی نهایت (یکشنبه 26 فروردین 97), باغبان (جمعه 24 فروردین 97), صبا_2009 (جمعه 24 فروردین 97)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام دوستان

    حالتون خوبه؟

    امیدوارم حال همتون خوب باشه و در گذر از چالش های زندگی، وسیع تر و وسیع تر بشید.

    فکور جان، ممنون که جویای حالم بودی. متاسفم که تاپیک هام رو ادامه نمی دم. چه تاپیک های اصلی و چه فرعی رو. خیلی پست ها برام گذاشته شده که باید جواب بدم، و همینطور ایمیل هام. طی چند ماه گذشته اونقدر زندگیم پرچالشه که به زحمت از عهده برمیام.

    الهه جان ممنون از نظر لطفت.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  6. 14 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    Erica (سه شنبه 28 فروردین 97), Glut.tiny (یکشنبه 26 فروردین 97), m.reza91 (یکشنبه 26 فروردین 97), miss seven (شنبه 25 فروردین 97), mohamad.reza164 (شنبه 25 فروردین 97), paiize (یکشنبه 26 فروردین 97), rozaneh (دوشنبه 27 فروردین 97), tavalode arezoo (یکشنبه 26 فروردین 97), فدایی یار (پنجشنبه 06 اردیبهشت 97), فرشته مهربان (یکشنبه 26 فروردین 97), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 26 فروردین 97), بی نهایت (یکشنبه 26 فروردین 97), باغبان (شنبه 25 فروردین 97), صبا_2009 (شنبه 25 فروردین 97)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام بر دوستان عزیزم
    دوستانی که دیگه واقعا میتونم بگم قدیمی اند
    و همین طور دوستای جدیدم

    دیر اومدم با رنگ پریده و بدون آواتار اومدم
    ولی تبریک من رو پذیرا باشید انشالله که سال خوبی داشته باشید و تعطیلات خوش گذشته باشه
    ببخشید دوستانی که پیام تبریک فرستاده بودین کم رنگ شدم و شرمنده ...ممنونم ازتون

    من هم حالم خوبه خداروشکر

    از وقتی این مهمون کوچولو سر زده اومده آرامش عجیبی با خودش آورده
    برامون دعا کنید همه چی خوب پیش بره

    پاییزه جونم زیارتت قبول عزیزم ببخش نتونستم جوابتو بدم کم رنگی و هزار دردسر خوش به حالت واقعا من که نتونستم بخاطر این مهمان جان برم.
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  8. 15 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    Aram_577 (دوشنبه 27 فروردین 97), Erica (سه شنبه 28 فروردین 97), m.reza91 (یکشنبه 26 فروردین 97), miss seven (یکشنبه 26 فروردین 97), paiize (یکشنبه 26 فروردین 97), sia518 (چهارشنبه 29 فروردین 97), tavalode arezoo (یکشنبه 26 فروردین 97), فدایی یار (پنجشنبه 06 اردیبهشت 97), فرشته مهربان (یکشنبه 26 فروردین 97), نیکیا (دوشنبه 27 فروردین 97), میشل (چهارشنبه 29 فروردین 97), بی نهایت (یکشنبه 26 فروردین 97), باغبان (سه شنبه 11 اردیبهشت 97), سرشار (چهارشنبه 29 فروردین 97), صبا_2009 (یکشنبه 26 فروردین 97)

  9. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام خانومممم خانوومااا

    فرشته ی عزیزم

    سال نو بر شما هم مبارک

    ان شاءالله بحق وجود کوچولوتون زندگیتون بسیار پر خیر و برکت باشه و زندگی سراسر خوشبختی داشته باشین دوست عزیزم.
    خدا شما و خانواده ی عزیزتون را در پناه خودش حفظ کنه و کانون خانه تون همیشه گرم باشه


    و اما کمی از حال و احوال خودم :

    خدایا شکر حالم خوبه .. روبراهم ... و بیشتر از همه رو به رشد و تعالی هستم ..
    خیلی از مسائلی که در گذشته ذهنم را اذیت میکرد اگر الآن هم با آن روبرو شوم خیلی قوی ترم.
    همیشه خدا و اینکه در تمامی مراحل زندگی ام اوست که تنها یاری ام میکند را بخاطر می آورم و میدونم همیشه تصمیماتش برای زندگی ام بی نهایت عالیست ..فقط باید بهش اعتماد کنیم و صبور باشیم

  10. 10 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    Erica (سه شنبه 28 فروردین 97), m.reza91 (یکشنبه 26 فروردین 97), paiize (دوشنبه 27 فروردین 97), sahar.66 (سه شنبه 28 فروردین 97), tavalode arezoo (یکشنبه 26 فروردین 97), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 28 فروردین 97), میشل (چهارشنبه 29 فروردین 97), بی نهایت (یکشنبه 26 فروردین 97), باغبان (سه شنبه 11 اردیبهشت 97), صبا_2009 (یکشنبه 26 فروردین 97)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    سلام دوستان خوبم

    احوالتون؟ چکار میکنین در این روزهای بهاری

    انشالله هوای دلتون بهار باشه. یه احوالیم از ما بپرسین بابا، من که دلم پیش شماست... حتما نباید بشناسمتون ولی آنلاین که هستین دلگرمم .

    این بوی یاس که پیچیده مال شماست؟
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد



  12. 7 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    Erica (سه شنبه 28 فروردین 97), m.reza91 (چهارشنبه 29 فروردین 97), miss seven (سه شنبه 28 فروردین 97), mohamad.reza164 (سه شنبه 28 فروردین 97), sia518 (چهارشنبه 29 فروردین 97), میشل (چهارشنبه 29 فروردین 97), باغبان (سه شنبه 11 اردیبهشت 97)

  13. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sahar.66 نمایش پست ها
    سلام دوستان خوبم

    احوالتون؟ چکار میکنین در این روزهای بهاری

    انشالله هوای دلتون بهار باشه. یه احوالیم از ما بپرسین بابا، من که دلم پیش شماست... حتما نباید بشناسمتون ولی آنلاین که هستین دلگرمم .

    این بوی یاس که پیچیده مال شماست؟
    به به !!! سلام سحر خانوم گل گلاب .. دوست خوب و عزیزم در تالار

    چه روز های بهاری واقعا !!!.. میگن سالی که نیکوست از بهارش پیداست ..برای من هم که داره عالی پیش میره .... یعنی تیکه دیگه از این بدتر نیست.

    دل ما هم پیش شماست خانوم خانوما ... بچه های اینجا خیلی دوستی هاشون قلبی هست و به زبون نمیارن

    بدجنسی کردم . ها ها ها

    شاد باشی دوستم

  14. 6 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    Erica (چهارشنبه 29 فروردین 97), m.reza91 (چهارشنبه 29 فروردین 97), sahar.66 (سه شنبه 28 فروردین 97), sia518 (چهارشنبه 29 فروردین 97), میشل (چهارشنبه 29 فروردین 97), سرشار (چهارشنبه 29 فروردین 97)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 10:10]
    تاریخ عضویت
    1396-11-02
    نوشته ها
    627
    امتیاز
    9,101
    سطح
    64
    Points: 9,101, Level: 64
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 249
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocial3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 1,077 در 458 پست

    Rep Power
    124
    Array
    عزیز دلمی هفت جان خودم
    توکل بخدا داشته باش.. عزیز دلم کلی بهار در زندگیت میبینی که انشالله توی اونها دلت خوش باشه.

    درست میگی بعضی بچه ها خیلی مهربونن، دوستان محترمی که با تشکرشون جواب سلاممونو دادن و شما دختر گل

    Erica (),m.reza91 (),mohamad.reza164(),sia518 (),میشل ()«7»

    ازتون متشکرم.

    اما ارتباط نگرفتن شاید یکی از مسایلی باشه که من از بدو ورود چند بار حتی بیشتر دربارش صحبت کردم و متأسفانه واکنشی ندیدم.
    یکی از دلایلی که مردم در سایت ها کمرنگ ظاهر میشن به این علته که یکسری افراد محدود توی اون سایت با هم هستن و دیگران رو به جمع خودشون نمیپذیرن.
    برعکس شبکه های اجتماعی با تمام
    آسیب های فرهنگی و اخلاقی خودش در این مورد قوی هست و فرضا یه خانم با راه اندازی یک پیج و یک کانال و ... هنری یا آشپزی دوستان بیشماری داره.

    من همیشه میگم وقتی خلاء ایجاد بشه ، جای اون خلاء رو چیزهایی پر میکنه که نباید. مخصوصا برای گروههای سنی حساس و ناآگاه.

    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

    قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ

    مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ

    وَمِنْ شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ

    وَمِنْ شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ

    وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَد



  16. 3 کاربر از پست مفید sahar.66 تشکرکرده اند .

    m.reza91 (شنبه 01 اردیبهشت 97), miss seven (پنجشنبه 30 فروردین 97), mohamad.reza164 (دوشنبه 03 اردیبهشت 97)

  17. #9
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    چه روح بخش و جانفزاست نسیم صبحگاه بهاری ، صدای گنجشکان و یا کریم ها و لطافت هوا .


    چقدر جای شکر دارد این نعمات و بس جای شکر دارد حس و درک آن و لذت دریافتی که پایدار است و ماندنی ، چون وصل است به هستی و هستی یعنی جاودانگی .



    وقتی خود را لبریز کنیم از درک حضور و فهم حقیقت " آنچه نپاید دلبستگی نشاید " و رها شویم از دغدغه ها و گرفتگی ها و روزمره های آسانی که ما سخت می نگریم و می گذرانیم ، باور کن روزنه های دریافتی روح و روان از انسداد پاک می شود و راه برای ورود اکسیژن درک و معرفت باز می شود ، و باز می شود و دیده به روی آنچه غالباً نمی بینیم و چقدر زیبایند، و جاری می شود در رگهای روح و روان ما هوای پاک هستی .


    این روزها جلوه گری طبیعیت و حلاوت پراکنی هایش ، لذتی می بخشد که در وصف ناید و غم زداید و فوران یابد و بذل مهر و محبت زاید و عشق به عالم و آدم غالب آید آنچنانکه گویی :


    " عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست "


    و عیان می شود که هوای جان بهاریست و از آن بر می خیزدت احوالی لطیف و مرامی شریف و کلامی عفیف و مقام امن و نفس گرم و دلی پر رحم .... و این همه اندکی از تجلی صفات ربّ است و رخ نمایی ربوبیتش ....


    و آدمی در این جلوه گری گویی گامی را فراخوانده شده در مسیر قرب و چو ابن باشد احوال تقرب ، زهی خسران و ضرر از گذران روزگار به غفلت از آن بخاطر مشغله ها و دغدغه ها و وسوسه های تهی و بیهوده و جانکاه.

    پس برخیز به سحر خیزی در این روزهای شیرین بهاری ، پنجره را بگشا ، نفسی عمیق و گوشی تیز و نگاهی دقیق و رهایی احساس در گستره خلقت و زیبایی هایش ... و آزادی فکر در بستر تعقل بر تماشای این احساس از سیر آیات آفاقی ....


    می خواهدت که ببینی ، بشنوی و حس کنی و برسی به درکی عمیق و لذتی شیرین و دریافتی چون آنچه آمد


    سلام

    خوبید؟
    خوبم ...

    خواستم در این حال خوب با این بداهه ای که اثر غلیان احوال بهاری بود شریکتان کنم .......

    می خواهمش که خوشتان باشد و در صحت و سلامت به لطف و کرمش که جاری است بی دریغ ....

    چتر برگیریم اگر ، باران رحمتش به ما هم می خورد .....





  18. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 11 اردیبهشت 97), Erica (دوشنبه 03 اردیبهشت 97), miss seven (پنجشنبه 06 اردیبهشت 97), mohamad.reza164 (دوشنبه 03 اردیبهشت 97), نیکیا (دوشنبه 03 اردیبهشت 97), بی نهایت (دوشنبه 03 اردیبهشت 97), باغبان (سه شنبه 11 اردیبهشت 97)

  19. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 آذر 98 [ 04:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    212
    امتیاز
    9,762
    سطح
    66
    Points: 9,762, Level: 66
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 288
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    392

    تشکرشده 451 در 164 پست

    حالت من
    Khejalati
    Rep Power
    57
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها


    چه روح بخش و جانفزاست نسیم صبحگاه بهاری ، صدای گنجشکان و یا کریم ها و لطافت هوا .


    چقدر جای شکر دارد این نعمات و بس جای شکر دارد حس و درک آن و لذت دریافتی که پایدار است و ماندنی ، چون وصل است به هستی و هستی یعنی جاودانگی .



    وقتی خود را لبریز کنیم از درک حضور و فهم حقیقت " آنچه نپاید دلبستگی نشاید " و رها شویم از دغدغه ها و گرفتگی ها و روزمره های آسانی که ما سخت می نگریم و می گذرانیم ، باور کن روزنه های دریافتی روح و روان از انسداد پاک می شود و راه برای ورود اکسیژن درک و معرفت باز می شود ، و باز می شود و دیده به روی آنچه غالباً نمی بینیم و چقدر زیبایند، و جاری می شود در رگهای روح و روان ما هوای پاک هستی .


    این روزها جلوه گری طبیعیت و حلاوت پراکنی هایش ، لذتی می بخشد که در وصف ناید و غم زداید و فوران یابد و بذل مهر و محبت زاید و عشق به عالم و آدم غالب آید آنچنانکه گویی :


    " عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست "


    و عیان می شود که هوای جان بهاریست و از آن بر می خیزدت احوالی لطیف و مرامی شریف و کلامی عفیف و مقام امن و نفس گرم و دلی پر رحم .... و این همه اندکی از تجلی صفات ربّ است و رخ نمایی ربوبیتش ....


    و آدمی در این جلوه گری گویی گامی را فراخوانده شده در مسیر قرب و چو ابن باشد احوال تقرب ، زهی خسران و ضرر از گذران روزگار به غفلت از آن بخاطر مشغله ها و دغدغه ها و وسوسه های تهی و بیهوده و جانکاه.

    پس برخیز به سحر خیزی در این روزهای شیرین بهاری ، پنجره را بگشا ، نفسی عمیق و گوشی تیز و نگاهی دقیق و رهایی احساس در گستره خلقت و زیبایی هایش ... و آزادی فکر در بستر تعقل بر تماشای این احساس از سیر آیات آفاقی ....


    می خواهدت که ببینی ، بشنوی و حس کنی و برسی به درکی عمیق و لذتی شیرین و دریافتی چون آنچه آمد


    سلام

    خوبید؟
    خوبم ...

    خواستم در این حال خوب با این بداهه ای که اثر غلیان احوال بهاری بود شریکتان کنم .......

    می خواهمش که خوشتان باشد و در صحت و سلامت به لطف و کرمش که جاری است بی دریغ ....

    چتر برگیریم اگر ، باران رحمتش به ما هم می خورد .....
    چرا این باران رحمت تمومی نداره ....
    مثلا امروز و مرخصی گرفتم به کارهام برسم
    ولی مگه این بارون میذاره برم بیرون
    ......دگر حوصله ای نیست

  20. کاربر روبرو از پست مفید Glut.tiny تشکرکرده است .

    miss seven (پنجشنبه 06 اردیبهشت 97)


 
صفحه 53 از 70 نخستنخست ... 3132333434445464748495051525354555657585960616263 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.