سلام فدایی یار عزیز،
ممنون که اومدی از احوالت گفتی ،،
خیلی خوشحال شدم ،،،
فدایی یار ،، تو همدردی خیلی زحمت کشیدی ،
ازت ممنونم
فدایی یار اسمی هست که همیشه یادم می مونه،
لذا به یادت هستم :)
اینم سندش :
http://www.hamdardi.net/showthread.p...030#post443030
حرف از خدمت و شهادت زدی ،،
یه موقع بی خبر پر نکشی فدایی یار :)
می گن برای هر فرد یه یاری هست ،،
ان شاالله فدایی یار ،،،به یارت برسی.
می گن سخته ،،، از قفس ،،،پرواز،،،
برای یه مرغ پر کشیده :)
ولی ،،
خدا بخواد پر می کشه اون مرغ پرنده :)
مواظب خودت باش رفیق














علاقه مندی ها (Bookmarks)