سلام
دوستان تعدادمون خیلی کمه متأسفانه و با عرض معذرت نمیتونیم دعای گروهی رو برگزار کنیم
با تشکر از حضورتون
حاجت همه ی دردمندان روا ان شاءالله
سلام
دوستان تعدادمون خیلی کمه متأسفانه و با عرض معذرت نمیتونیم دعای گروهی رو برگزار کنیم
با تشکر از حضورتون
حاجت همه ی دردمندان روا ان شاءالله
miss seven (یکشنبه 10 تیر 97), صبا_2009 (یکشنبه 10 تیر 97)
تشکرشده 953 در 325 پست
بااینکه تعدادمون به حد نصاب نرسید ولی من چهل روز به نیت بچه هایی که شرکت کردند ذکر امن یجیب رو میخونم امیدوارم خدا کمکتون کنه بهترین ها براتون رقم بخوره
miss seven (یکشنبه 10 تیر 97), صبا_2009 (یکشنبه 10 تیر 97)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام دوستان عزیزم
ترنم عشق عزیز و تولد آرزوی عزیز، ما همیشه در تالار شاهد خوش قلبی و مهربانی شما هستیم ..خیلی ازتون ممنونم ...تولد آرزوی مهربانم خیلی التماس دعا دارم دوست خوبم
ان شاءالله بحق آبروی امام زمان (عج) خدا حاجت دلت را به خیر و خوبی بده![]()
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
صبا_2009 (یکشنبه 10 تیر 97)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
سلاااااااام من اومدم
دوستان خوبم اومدم التماس دعا داشته باسم از تک نکتون
چون من بیشتر وقتها از تاپیک های دعا تو تالار نتیجه گرفتم
الانم ی کار مهمی سه شنبه دارم اینه ک سروکله ام باز اینجا پیدا شد
ترنم جان زود ناامید شدی....خب یکم انگیزه بده تا بچههای بیستری بیان......من متوجه روند تاپیک نشدم البته سرسری نگاه کردم
حالا لطفا الان چون حاجت من دست به نقد برای من دعا کنید(از ته دلتون) بعد میایم ی فکری هم برای تاپیک میکنیم
مناز این دعاهای دسته جمعی خیلی خوشم میاد
تاپیک پارسال یادته....خیلی خوب بود
میام بازم.....فعلا
دعا برای سه شنبه یادتون نره
miss seven (دوشنبه 18 تیر 97), tavalode arezoo (یکشنبه 10 تیر 97)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
سلام به همه دوستان خوبم
زودتر باید می اومدم که تشکر کنم از همتون که برای من دعا کردید
و خبر بدم که از برکت دعاتون لطف خدا شامل حالم شد و سهشنبه کاری که می خواستم شد
نمیتونم بگم چقدر خوشحال شدم حس غرور اعتماد به نفس شادی شعف
خییییلی از همتون ممنونم ........خیییلی دوستون دارم.......،خیلی خوبید......،..خیلی ماهید
و الهی که هر دعایی برای من کردید که رفت به آسموناضربدر ۴برگرده به خودتون
امروز روز دعا ست روز بالا رفتن اوج گرفتن.......الهی که به حق امام صادق اسلام واقعی رو بشناسیم
خواسته هامون برآورده بشه و اگرم به مصلحتمون نیست خدا آرامشی شیرین تر از استجابت دعامون بهمون عطا کنه
از همگی سپاس![]()
ویرایش توسط الهه زیبایی ها : دوشنبه 18 تیر 97 در ساعت 14:08
miss seven (دوشنبه 18 تیر 97), tavalode arezoo (دوشنبه 18 تیر 97)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام الهه جان
امیدوارم حالت خوب باشه دوست عزیزم
خدارو شکر که به خیر و خوبی به خواسته ی دلت رسیدی ...ان شاءالله همیشه بهترین های خداوند قسمت زندگیت بشه![]()
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
tavalode arezoo (دوشنبه 18 تیر 97), الهه زیبایی ها (جمعه 22 تیر 97)
تشکرشده 1,106 در 598 پست
خیلی گرفتار شدم
التماس دعا از همه شما دوستان دارم یک صلوات برای من بفرستید
از این ور یه کار درست حسابی ندارم
از این ور شوهر میخوام
از این ور دوست دارم در رشته ای ادامه تحصیل بدهم پول ندارم
miss seven (چهارشنبه 03 مرداد 97), الهه زیبایی ها (جمعه 29 تیر 97)
تشکرشده 90 در 41 پست
سلام.
یه سری از کامنتارو خوندم... و کلی رو مجبور شدم رد کنم به صفحه اخر برسم... نمیدونم لایق دعا هستم یا نه.... ولی از ته تــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــه دلم دعا میکنم مشکل همتون حل بشه...
تک تکتون هر ارزویی هر غمی هر بغضی هر خواسته ای ته دلتون هست به یاری خود خدا حل شه....
چقد خوبه که هنوزم هستن ادمایی که حواسشون به بقیه هست و در حق هم دعا میکنن... اجرتون با خدا رفقا....
منم دعا کنید.... گاهی دلم بدجوری میگیره...
miss seven (چهارشنبه 03 مرداد 97), tavalode arezoo (جمعه 29 تیر 97), الهه زیبایی ها (جمعه 29 تیر 97)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
سلام به همگی
حال و احوالتان چطوره خوبید خوشید سلامتید؟
ی سوال
چرا تالار چند وقته سوت و کور شده؟؟
هیشکی نیست دیگه جذاب نیست؟ فک کنم آمار بگیرن
قشنگ معلوم میشه تعداد پست ها به طور چشم گیری کاهش پیدا کرده...خب چرا؟
این تاپیک هم که راه نیفتد....نفهمیدیم چرا..
کلا با ی عالمه سوال مواجهم مسئولین هم که پاسخگو نیستن.
miss seven (چهارشنبه 03 مرداد 97)
miss seven (چهارشنبه 03 مرداد 97), الهه زیبایی ها (جمعه 05 مرداد 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)