متانت ایشان باعث شد آن عکس را بگذارم . متانت و وقاری در حد یک مرد جاافتاده و کامل 40 ساله . گذاشتن آن عکس به این علت بود .
حالا هم کادو اصلی خودم . این پیشی قشنگه صادراتی از باغ وحش خودم ت، قدیم به شما با کیک و شمع و بند و بساط آن
مرسی نقاب خیالم راحت شد . خره با من همکاری نمی کند .من اینجا گیر افتاده بودم با این همه بند وبساط.
لرد حامد وقتی ذوق تولد پنج سالکی اش را داشت .
چقدر خوشحال است . برای خودش چه دستی می زند .











پاسخ با نقل قول














آقا چرا این صاحب تولد نمی آید .
کجاست ؟! 


ما کادو می خواهیم یالا 






علاقه مندی ها (Bookmarks)