تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
بی دل (شنبه 19 دی 88)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
اومدی نسازی ها
الان برات یه اواتار می ذارم ببینی که تسلیم شده
بالهای صداقت (دوشنبه 21 دی 88)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
parnian1 (جمعه 02 بهمن 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام:
من باز اومدم با آواتور پیشنهادی:
**این تصویر چون ایشان مرد خانواده است**
**تصویر زیر بعد از شرکت در صندلی داغ**
**تصویر زیر بعد از دریافت ضربات ملاقه از طرف خانم ایشان**
سارا بانو (جمعه 02 بهمن 88)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
چون گفتين دختر دوست دارين....[img][/img]
parnian1 (جمعه 02 بهمن 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
دکتر مهربون تالار
بعد از صندلی داغ ، از BABY دیگه چیزی باقی نمونده که.... خودتون یه مرور کنید..... ، دوستان هم که هرچی نبوغ وخلاقیت و استعداد داشتن به منصه ظهور رسوندن !!!!!!
baby (شنبه 03 بهمن 88)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
جناب babyخواهش ميكنم ديگه يكي انتخاب كنيد...وگرنه اين تاپيك ادامه داره.......
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
parnian1 (شنبه 03 بهمن 88)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
این یکی رو با دقت تماشا کنید کلی حرف نگفته داره
بالهای صداقت (یکشنبه 04 بهمن 88)
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
با سلام,
گویا دوستان این تاپیک را با تاپیکهای ویژه تصاویر ؛اشتباه گرفته اند؛
اگر لازم میدانید؛ یک تاپیک هم برای تصاویر کودکان ایجاد کنیم؟
لطفا" رعایت کنید.

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
بی بی بیا آواتار انتخاب کن تا ناظم تالار عصبانی تر نشده!!!!!!!!!!![]()
بالهای صداقت (یکشنبه 04 بهمن 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)