شما ی با تجربه عجیب است هنوز نفهمیده اید فرق هست مابین اینکه یک نفر خوشبختی خود را به دست دیگری بسپارد با اینکه خود برای خوشبختی دست به دست طرف مقابل خود بدهد. شمای با تجربه هنوز نفهمیده اید اصلا مزخرف تر از جمله " من خوشبختت می کنم " وجود ندارد. زندگی با همچین قولهایی مانند ساختن کاخی بر روی آب است.شمای با تجربه هنوز نفهمیده اید خوشبختی خود را در گرو کسی دیگر دانستن پوچترین کار ممکن است و بعد از تجربیات خود دم می زنید! تاپیکتون رو خوندم . جملات سراپا احساس و بدون منطق شما حاکی از یک انسان باتجربه نیست! البته به فرموده شما بنده بی تجربه هستم. اما شما چی؟






علاقه مندی ها (Bookmarks)