:
:سلام و سلام دوستان عزیز و مهربونم
راستش مدتی بود می خواستم با اجازه مدیریت محترم، و سایر بزرگان یه تاپیک واسه حال و احوال پرسی باز کنم چرا که خودم خیلی وقتا شده بود دلم تنگ بسیاری از دوستان می شدم و فکر کردم شما هم حتما این حس دلتنگی را داشته باشید، به همین دلیل کلنگ این تاپیک را با حضور شما مهربونا می زنیم تا بیاید و از حال و احوال دلتون واسمون بگید، وسیل عظیمی از منتظرا رو از نگرانی در بیارید...
اصلا مهربونم بیا در چارچوب ضوابط تالار
از حال دل خودت بگو...
از حال هر کس نگرانش هستی بپرس...
هر چه می خواهد دل تنگت بگو
به هر کی دوستش داری سلام کن ...
منتظر دل و دستان پر مهر شما هستیم.
...و اما چند روزی این داداشی مهربونه (گردآفرید) پیداش نیست کسی ازشون خبری نداره من که خیلی نگرانشونم لطفا اگه امکان داره بیان و منتظران را از نگرانی در بیارند...
خانم f-z عزیز مهربون صبورم خیلی ها نگرانت شدن خوبی نازنین؟ یه خبر از سلامتیت بده ما رو خوشحال کن![]()
وای آری این چنین بود برادر مهربون و عزیز و بی اسمم چی شد؟ چرا دیگه مار را دوست نداره . بی اسم جان خواهش می کنم یه نگاه کوچولو به تالار بنداز مهربون کجایی؟![]()







:
:سلام و سلام دوستان عزیز و مهربونم 
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)