به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 90
  1. #41
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    Unhappy RE: از من (سورنا ) انتقاد کنید.

    سلام مجدد.
    برادر مهربان واقعا لحن شما در جواب ها عوض شده....تبریک می گم....
    کم کم همه چیز داره درست میشه....
    برادر خوبم با شرایط شما دختران زیادی هستند ....دخترانی که می تونن پا به پای شما تلاش کنن و زندگی رو بهبود ببخشند...و حقیقت را هم می گویند...
    مطمئن باشید ..من در اطراف خودم از این دختران فراوان دیدم و واقعا خوشبخت هستند....
    فقط اگر اون نگاه بدبینانه شما برطرف شود که تا کنون بسیار خوب پیش رفته اید.
    مطمئنم به زودی همسر دلخواهتان را پیدا می کنید....
    ما منتظر شیرینی هستیم
    مطمئنم موفق میشید.....

  2. #42
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: از من (سورنا ) انتقاد کنید.

    نقل قول نوشته اصلی توسط rsrs1380
    سلام مجدد.
    برادر مهربان واقعا لحن شما در جواب ها عوض شده....تبریک می گم....
    کم کم همه چیز داره درست میشه....
    برادر خوبم با شرایط شما دختران زیادی هستند ....دخترانی که می تونن پا به پای شما تلاش کنن و زندگی رو بهبود ببخشند...و حقیقت را هم می گویند...
    مطمئن باشید ..من در اطراف خودم از این دختران فراوان دیدم و واقعا خوشبخت هستند....
    فقط اگر اون نگاه بدبینانه شما برطرف شود که تا کنون بسیار خوب پیش رفته اید.
    مطمئنم به زودی همسر دلخواهتان را پیدا می کنید....
    ما منتظر شیرینی هستیم
    مطمئنم موفق میشید.....
    امیدوارم.
    بسیار ممنونم.
    زندگی ذر امضای شما سروده زیبای مارلو نفهته است" مرا دوست داشته باش اندکی ولی طولانی"

  3. کاربر روبرو از پست مفید sorena_arman تشکرکرده است .

    sorena_arman (دوشنبه 31 فروردین 88)

  4. #43
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    Question RE: از من (سورنا ) انتقاد کنید.

    من برای اینکه کسی بخواهد عملکردم را در تالار نقد کند تاپیک ایجاد کرده ام. دیگر به شخصیتم چه کار دارید؟ من قسم دادم دوستان را به من پیغام خصوصی انتقاد و نصیحت ندهند . این درست است که بنده نمی توانم مجبور کنم دوستان را ولی منصفانه نیست که بنده خودم را در معرض انتقادات قرار بدهم و بعد مرتب پیغام خصوصی برایم بیاید.
    پیغام خصوصی جدید بنده را به دروغگویی و غیبت و دو رویی؟!!!!!!!!!!!! متهم کرده است . بنده را کسی دانسته که به پدر و مادرش احترام نمی گذارد!! و...
    "سلام دوست عزیز
    چند وقتی بود به تالار نیومده بودم. تاپیک شما توجه مرا به خود جلب کرد. چون معمولا رک حرف هایم را می زنم.ترجیح دادم به صورت خصوصی بگم.
    نقطه منفی شما دروغ، دورویی، و غیبت است. از نظر شخصیتی آدم تندی هستید. به پدر و مادر خود احترام لازم رو نمیگذارید."

    به چند نفر بگویید تو دروغگویی ریاکاری وغیبت می کنی (نمی دانم واقعا این 3 صفت چگونه به من برمی گردد طبق کدام پست من!!) ظرفیت شنیدنش را دارند و اینها را توهین در نظر نگیرد. آن وقت از من خواسته می شود که لحن آرامتری انتخاب کنم.
    بس است دیگر. اشتباهی کردیم به خدا. هر کسی یک مقدار صبر دارد. ساعتها برای کمک به برخی از دوستان در اینجا و خارج از اینجا وقت نگذاشته ام که چنین توهین آمیز با من صحبت شود... دوستانی که به من پیغام خصوصی بدهند و انتقادهای به چنین شیوه ای را به من وارد می کنند در این سایت اسم آنها را به عنوان کسانی که می خواهند به من کمک کنند ولی می خواهند کارخیرشان بی ریا باشد و در منظر دوستان دیگر نباشد تقدیر می کنم.

  5. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از من (سورنا ) انتقاد کنید.

    سلام سورنا
    این را هم در نظر بگیر که شاید الان عده ای دارند از اب گل الود ماهی میگیرند
    شاید کسانی هستن که حضور تو در تالار و پستای تو به مذاقشون خوش نمیاد و الان که دیدن شرایط جوره میخوان که با عصبانی کردن تو کاری کنن که از تالار بری
    پس خواهشن دیگه پیاماشون رو حتی باز نکن و نخون
    و علنا بگو که دیگه هیج پیامی رو نمیخونی که خودشون رو خسته نکنن و همین جا هر چی میخوان بگن

    و ارامش خودتون رو حفظ کنین هر چند که حق میدم که بعد از اینهمه پستی که دادین که اکثرن هم کمک به بقیه بوده این برخورد خیلی ادم رو ناراحت میکنه
    اما این موضوعو در نظر داشته باشین که عده ای همیشه چه در دنیای واقعی و چه مجازی سعی متاسفانه در تخریب ادم ها دارن
    موفق باشین و ارام

  6. 4 کاربر از پست مفید کاترین تشکرکرده اند .

    کاترین (دوشنبه 31 فروردین 88)

  7. #45
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: از من (سورنا ) انتقاد کنید.

    آخه دروغ و دورویی و غیبت کاترین؟!! من ؟!!!

  8. #46
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: از من (سورنا ) انتقاد کنید.

    ای بابا
    به قول نقاب عزیز:عجب داستانی شد این تاپیک.....
    اصلا برادر من خودتو ناراحت نکن ....مطمئن باش اون آدم اگر به حرفش اعتماد 100% داشت و اعتقد راسخ داشت و شجاعتم داشت می ذاشتش اینجا مثل بقیه ......
    اصلا برات مهم نباشه...
    یادمه روزهای اولی که وارد سایت شدم برادر خوبم آرمان 26 نکته جالبی رو به من گفتن که تا الان آویزه گوشمه....نباید خودتونو با این آدمها وارد بحث کنید و بدونید اینجا مکانیه که هرکس نظرش رو می ده و ما می تونیم در مقابل نظرات بد اونا تمرین صبوری رو بکنیم.....
    شما هم کاری نداشته باش....
    اونا به اندازه شما شجاع نیستن...
    دوست من شما از قدیمی تالار هستی ...همه رو می شناسی ...پیام های اونایی رو باز کن که می دونی پیام هاشون ارزش خوندن و تامل داره....
    موفق باشی....

  9. کاربر روبرو از پست مفید سارا بانو تشکرکرده است .

    سارا بانو (دوشنبه 31 فروردین 88)

  10. #47
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از من (سورنا ) انتقاد کنید.

    خوب دیگه گفتم میخواد که رو اعصاب شما راه بره
    البته من نمیدونم که ایا ایشون قبلا تو تاپیکی با شما بحثی داشتن یا نه؟

    اما چرا اینقدر خودتون رو اذیت میکنین
    پیام هاشون رو نخونین و اگر هم میخونین کاملا با بی محلی و بدون دادن جواب از کنارشون رد شین
    من فکر میکنم که این بهترین راه هست
    ما که نمیتونیم بعضی ادما رو تغییر بدیم باید بی محلشو ن کنیم

  11. کاربر روبرو از پست مفید کاترین تشکرکرده است .

    کاترین (دوشنبه 31 فروردین 88)

  12. #48
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: از من (سورنا ) انتقاد کنید.

    سلام..
    بر سورنای عزیز..
    به قول امضای خوب rsrs1380....مرا دوست بدار اندک اما طولانی
    حال شما هم معنای این امضا را در مورد انان(نصیحت دهندگان) پیدا کنید

  13. کاربر روبرو از پست مفید حسین پور تشکرکرده است .

    حسین پور (سه شنبه 01 اردیبهشت 88)

  14. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 مهر 91 [ 01:57]
    تاریخ عضویت
    1387-10-27
    نوشته ها
    133
    امتیاز
    3,746
    سطح
    38
    Points: 3,746, Level: 38
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    88

    تشکرشده 93 در 40 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: از من (سورنا ) انتقاد کنید.

    دوست گرامی، سورنای عزیز.
    من هم معتقدم به انتقادهای غیرمنطقی نباید بها داد. شما و طرز فکر شما و پیشنهادات شما آنقدر در این تالار اعتبار داره که سخنان عده ای قلیل چیزی از اعتبار شما کم نخواهد کرد. پس به سخنان آنها بی اعتنا بوده و دوستان نیازمند یاری تان را در تالار تنها نگذارید.
    موفق باشید.
    ای خدای بزرگ به من کمک کن تا وقتی می خواهم درباره ی راه رفتن کسی قضاوت کنم, کمی با کفش های او راه بروم.(دکتر شریعتی)

  15. #50
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 اسفند 89 [ 16:24]
    تاریخ عضویت
    1388-1-18
    نوشته ها
    519
    امتیاز
    5,952
    سطح
    50
    Points: 5,952, Level: 50
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,677

    تشکرشده 1,685 در 458 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: از من (سورنا ) انتقاد کنید.

    آقای sorena_arman من هم شما رو فردی دروغگو، دورو، و تندخو یافتم.
    غیبت رو مورد مهمی نمی دونم، چون به هرحال اینجا هرکس نظرش رو در اختیار جمع گذاشته، و نقل قول مشکلی نداره. اما تصور نمی کنم این دوستتون در مورد احترام به پدر و مادر هم خیلی به بی راهه رفته باشند.

    اگه نظرم عصبانیتون کرده، که هیچ! اما اگه سوالی براتون پیش اومده، جواب می دم.


 
صفحه 5 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سوء تفاهم های کوچک اما تاثیر گذار
    توسط majid_k در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 فروردین 94, 19:08
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 شهریور 93, 17:41
  3. سوال از خانم های متاهلللللللل
    توسط amykate در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 شهریور 90, 14:47
  4. سوءظن و بدبینی مرد به همسر و راه حل آن
    توسط گام به گام در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 11:05
  5. سانسور ...خودسانسوری...بی سانسوریه محض؟؟؟
    توسط NIM-KHAK در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 شهریور 87, 10:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.