زیبایی
مگه آدمیزاد برای غیر از، زیبایی خلق شده؟
چشم-گوش
تشکرشده 160 در 86 پست
زیبایی
مگه آدمیزاد برای غیر از، زیبایی خلق شده؟
چشم-گوش
تشکرشده 1,247 در 437 پست
چشم
شنیدن کی بود مانند دیدن ؟
لب تاب - pc
تشکرشده 2,462 در 461 پست
*سبك قابل حمل و انتقال ، استفاده آسان در همه مكانها حتي در اتومبيل و مسافرت !
اينيا
؟
تشکرشده 574 در 212 پست
البته واضح و مبرهن است کهمطلوب هیچ کس نمی باشد!!!:D
هویج یا چماق!
تشکرشده 160 در 86 پست
چماق
بخاطر اینکه شدیدا نیاز الانم که یکی محکم بزنه تو سرم یا شایدم دلم!!!
خیانت-اشتباه
تشکرشده 25 در 15 پست
اشتباه
چون ميدونم انسان جايز الخطاست ولي فكرنمي كنم مجاز به خيانت هم باشه
:P حالا!
يا
![]()
تشکرشده 160 در 86 پست
همون اولیه بهتره،اون یکیو که خدمون به اندازه ی کافی ارادت داریم خدمتشون!
جنگل-کوه
تشکرشده 574 در 212 پست
کوه !
چون وقتی باهزار ختی به قله اش میرسی بازم یه دره زیبائی اونجا زیر پات هست تا از زیبائیش لذت ببری!
گمشدن- فراموشی
تشکرشده 23 در 17 پست
فراموشی . چون وقتی که گم میشی میدونی گم شدی و این تو رو ازار میده ولی تو نسیان نمی فهمی چی به چی؟!
ترک کردن- ترک شدن
تشکرشده 1,247 در 437 پست
ترک شدن
سخته ولی عذاب وجدان نداره
امروز - فردا
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)