به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 42 , از مجموع 42

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 88 [ 05:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-07
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    4,364
    سطح
    42
    Points: 4,364, Level: 42
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 81 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از فرهنگ ایرانی حالم به هم می خوره

    مرسی دوستان ممنونم از نظراتتون. راستش فرشته جون راست میگه من اصلا با والدینم راحت نیستم و بدبختیش اینه که حرف کسی هم قبول ندارن و فکر می کنن هر کی هر چی میگه اشتباه میکنه و دروغ می گه و یک ایراد دیگه که دارن نمی تونن یک تصمیم قاطع بگیرن و هر ساعت عوضش می کنن.در مورد پیشنهاد نامزدم من فکر کردم و به این تفاهم رسیدیم کاری که خانواده های دیگه انجامش می دن و والدین من بی اعتنا هستند عقد می کنم برای مدتی خودم جهیزیه آماده می کنم خونه هم رهن می کنیم زندگیم که آماده شد می رم سر زندگیم. من به والدینم گفتم ولی چنان عکس العملی نشون دادن که با خودم شرط کردم در مورد هیچی بهشون حرف نزنم.من خیلی از جوانها رو دیدم که یه مدتی عقد هستن بعد می رن سر زندگیشون ولی والدین من اینو هم قبول نکردن.والدین من فوق العاده مهربان و دلسوزن و مخصوصا بابا ولی در مورد ازدواج نظرات عجیب غریبی دارن وبا هر خواستگاری که داشتم به یه نحوی مخالفت کردن و الان 30 ساله هستم و بابا میگه تا 40 سالگی ازدواج نکن. به نظر شما منطقی؟

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 آذر 89 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1387-12-22
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    2,951
    سطح
    33
    Points: 2,951, Level: 33
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از فرهنگ ایرانی حالم به هم می خوره

    با سلام

    نظر تمام افراد رو خوندم گفتم منم حرف دلم روبزنم،آدم تو زندگي يك اصل رو بايد مدنظر داشته باشه واونم اينه كه زود در مورد ديگران قضاوت نكنه يا بعبارتي از ديدگاه ديگران به مسائل نگاه كنه اگر پدر ومادري مخالفت ميكنند اونا بد خواه بچه شون نيستند،اونا قصد ضربه زدن ندارند،يادمان باشه پدر ومادر دوستاني هستند كه خدابراي ماانتخاب كرده،اماآدمهايي كه دور و بر ما هستند كساني هستند كه خودمون اونهارو انتخاب كرديم،بهتر نيست صادقانه با اونها صحبت كنيم،مطمئن باشيم اونها ما رو درك ميكنند و براي اعتراض خدشون دليل محكمي دارند.
    با تشكر =برادر كوچك شما

  3. کاربر روبرو از پست مفید م-كيومرث تشکرکرده است .

    م-كيومرث (پنجشنبه 27 فروردین 88)


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.