به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 47 , از مجموع 47

موضوع: خود كشي

  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: خود كشي

    راستي اينو يادم رفت بگم
    پايان شب سيه سپيد است
    فكر كنم كلي معني توي شعر نهفته است كه مي توني خيلي چيزها رو متوجه بشي
    سعي كن يك كم شعر بخوني ، بيشتر به اين سايت سر بزني ، موسيقي شاد گوش كني ، و كارايي كه دوست داري و راضيت مي كنن انجام بدي
    امروز همان فردايي است كه ديروز نگرانش بوديم

  2. کاربر روبرو از پست مفید honarmand تشکرکرده است .

    honarmand (سه شنبه 23 بهمن 86)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 آبان 87 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1386-11-06
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    3,749
    سطح
    38
    Points: 3,749, Level: 38
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 20 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خود كشي

    سلام عزیزم
    .
    .
    .
    .
    .
    امیدوارم حالت حسابی خوب باشه
    .
    .
    .
    .
    میخوای یه راهی بهت نشون بدم که از ثانیه ثانیه زندگیت لذت ببری
    .
    .
    .
    .
    .خیلی خیلی راحته

    .
    .
    من خودم این راه و امتحان کردم .خیلی راحته و حتما جواب میده
    .
    .
    .
    .
    .
    تو زندگیت اگه چیزی رو دوست داری تمام سعی تو بکن تا بهش برسی

    .
    .

    یا اگر از چیزی ناراحتی تمام سعی تو بکن تا عوضش کنی

    .
    .
    .
    اما اگر سعی تو کردی اما اون چیزی که خواستی از آب در نیومد
    ..
    .
    .
    .
    .
    .
    همان چیزی رو که داری واقعا دوست داشته باش
    .
    .
    .
    .
    اصلا کار سخت یا غیر ممکنی نیست فقط کمی تمرین و تلقین میخواد . باور کن اگه بخوای میتونی دو .سه تا دلیل پیدا کنی که چیزی رو که دوست نداشتی برات بهترینه بشه و از اون به بعد فقط به اون دو سه تا دلیل فکر کنی .
    .
    ./
    .
    .
    .

    اصلا کار سختی نیست و من بهت تضمین میدم اگه این طوری رفتار کنی در تمام عمرت مطمئن باشی خوشبخت ترین آدم رو زمینی .
    .
    .
    .
    .
    حداقل به تمرین اش که میارزه؟
    .
    .
    .
    .باور کن میتونی اون دو سه تا رو پیدا کنی . و فقط به اونا فکر کنی .

  4. 2 کاربر از پست مفید سمیرا 19 تشکرکرده اند .

    سمیرا 19 (دوشنبه 29 بهمن 86)

  5. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 17:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-27
    نوشته ها
    731
    امتیاز
    8,030
    سطح
    60
    Points: 8,030, Level: 60
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    730

    تشکرشده 755 در 381 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: خود كشي

    ای بابا ببین چقدر همه دوستت دارند......
    آرزو کن .......
    و چشماتو ببند ......
    یک فرشته داره میاد ....

  6. 2 کاربر از پست مفید آرزو تشکرکرده اند .

    آرزو (دوشنبه 06 اسفند 86)

  7. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 13 اردیبهشت 04 [ 21:37]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    24,495
    سطح
    95
    Points: 24,495, Level: 95
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 855
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranRecommendation Second Class10000 Experience PointsSocialTagger Second Class
    تشکرها
    2,042

    تشکرشده 2,234 در 570 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خود كشي

    سلام دوست خوب من

    اگر درست حدس زده باشیم امروز روز تولدته ...
    می خواستم تولدت رو بهت تبریک بگم از طرف خودم و سایر هم تالاریها ...
    دوستت داریم و به یادت هستیم ...

    تولدت مبارک .


    زنده باشی و زندگی کنی ..

  8. 4 کاربر از پست مفید طاهره تشکرکرده اند .

    طاهره (دوشنبه 06 اسفند 86)

  9. #45
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خود كشي

    سلام :
    ضمن تشکر از طاهره ی دوست داشتنی که این جشن تولد رو برپا کردند می خواستم منم تولدت رو تبریک بگم.
    روزی که به دنیا اومدی داشت بارون می اومدولی هوا ابری نبود.
    می دونی چرا ؟
    *
    *
    *
    *
    *
    اون روز فرشته ها داشتن از اون بالا گریه می کردند چون یکی از اونا کم شده بود.:D
    تولدت مبارک

  10. 2 کاربر از پست مفید setareh تشکرکرده اند .

    setareh (دوشنبه 06 اسفند 86)

  11. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 فروردین 89 [ 01:01]
    تاریخ عضویت
    1386-10-07
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    4,180
    سطح
    41
    Points: 4,180, Level: 41
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 170
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    33

    تشکرشده 33 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خود كشي

    مرسي دوستاي عزيزم ازتون ممنونم
    شما همتون نسبت به من خيلي لطف دارين
    دوستتون دارم
    اي كاش رفتن من پيش مشاور نتيجه اي ميداد اما هيچ سودي برام نداشت البته منم كم تقصير نيستم
    رفتم اما بدون اين كه مشكلمو بهش بگم
    بازم وجود شما ها بهم نيرو ميده از همتون متشكر
    <<سوگند به روزگار که انسان همواره درخسارت و زیانست
    مگر آنانکه ایمان آوردند وانجام دادند کارنیک
    وصبرپیشه کردند و حق را جستند>>

  12. #47
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خود كشي

    سلام 1371125جان:
    چرا عزیز؟چرا چیزی به مشاور نگفتی ؟
    تو که اینقدر به ما لطف داری و می گی دوستمون درای نمی خواهی برامون از مشکلت بگی ؟
    بگو !صحبت کن !نگذار حرفها تو سینه ات حبس بشن !
    گاهی واقعا لازمه ادم خودش رو سبک کنه .باید ادم اون چیزهایی که ازارش می ده رو بریزه بیرون.
    می تونه بره یه جای خلوت و تا می تونه با هر شدتی که توان داره فریاد بکشه و درونش رو تخلیه کنه .
    یا می تونه حسابی گریه کنه .
    یا می تونه با کسانی که دوستش دارن دردو دل کنه .
    کمترین حسنش اینه که کمی سبکتر میشه .شاید کمک زیادی نکن و خودش بهترین نفربرای حل مشکلش باشه . ولی می تونن بهش امیدبدن و شاید تونستند با کمک خودش راهی رو نشونش بدن.
    پس بگو!
    منتظر نگذار!
    من اینو از طرف همه هم انجمنی هام می گم که دوستت داریم و منتظر که کلام تو.
    ما می تونیم با کمک هم غمها رو از شونه هامون برداریم و شادی و امید رو به هم هدیه کنیم .
    بامن موافقی؟

  13. کاربر روبرو از پست مفید setareh تشکرکرده است .

    setareh (شنبه 11 اسفند 86)


 
صفحه 5 از 5 نخستنخست 12345

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.