راستي اينو يادم رفت بگم
پايان شب سيه سپيد است
فكر كنم كلي معني توي شعر نهفته است كه مي توني خيلي چيزها رو متوجه بشي
سعي كن يك كم شعر بخوني ، بيشتر به اين سايت سر بزني ، موسيقي شاد گوش كني ، و كارايي كه دوست داري و راضيت مي كنن انجام بدي![]()
تشکرشده 496 در 278 پست
راستي اينو يادم رفت بگم
پايان شب سيه سپيد است
فكر كنم كلي معني توي شعر نهفته است كه مي توني خيلي چيزها رو متوجه بشي
سعي كن يك كم شعر بخوني ، بيشتر به اين سايت سر بزني ، موسيقي شاد گوش كني ، و كارايي كه دوست داري و راضيت مي كنن انجام بدي![]()
امروز همان فردايي است كه ديروز نگرانش بوديم
honarmand (سه شنبه 23 بهمن 86)
تشکرشده 20 در 14 پست
سلام عزیزم
.
.
.
.
.
امیدوارم حالت حسابی خوب باشه
.
.
.
.
میخوای یه راهی بهت نشون بدم که از ثانیه ثانیه زندگیت لذت ببری
.
.
.
.
.خیلی خیلی راحته
.
.
من خودم این راه و امتحان کردم .خیلی راحته و حتما جواب میده
.
.
.
.
.
تو زندگیت اگه چیزی رو دوست داری تمام سعی تو بکن تا بهش برسی
.
.
یا اگر از چیزی ناراحتی تمام سعی تو بکن تا عوضش کنی
.
.
.
اما اگر سعی تو کردی اما اون چیزی که خواستی از آب در نیومد
..
.
.
.
.
.
همان چیزی رو که داری واقعا دوست داشته باش
.
.
.
.
اصلا کار سخت یا غیر ممکنی نیست فقط کمی تمرین و تلقین میخواد . باور کن اگه بخوای میتونی دو .سه تا دلیل پیدا کنی که چیزی رو که دوست نداشتی برات بهترینه بشه و از اون به بعد فقط به اون دو سه تا دلیل فکر کنی .
.
./
.
.
.
اصلا کار سختی نیست و من بهت تضمین میدم اگه این طوری رفتار کنی در تمام عمرت مطمئن باشی خوشبخت ترین آدم رو زمینی .
.
.
.
.
حداقل به تمرین اش که میارزه؟
.
.
.
.باور کن میتونی اون دو سه تا رو پیدا کنی . و فقط به اونا فکر کنی .
سمیرا 19 (دوشنبه 29 بهمن 86)
تشکرشده 755 در 381 پست
ای بابا ببین چقدر همه دوستت دارند......
آرزو کن .......
و چشماتو ببند ......
یک فرشته داره میاد ....
آرزو (دوشنبه 06 اسفند 86)
تشکرشده 2,234 در 570 پست
سلام دوست خوب من
اگر درست حدس زده باشیم امروز روز تولدته ...
می خواستم تولدت رو بهت تبریک بگم از طرف خودم و سایر هم تالاریها ...
دوستت داریم و به یادت هستیم ...
تولدت مبارک .
زنده باشی و زندگی کنی ..![]()
طاهره (دوشنبه 06 اسفند 86)
تشکرشده 3,584 در 906 پست
سلام :
ضمن تشکر از طاهره ی دوست داشتنی که این جشن تولد رو برپا کردند می خواستم منم تولدت رو تبریک بگم.
روزی که به دنیا اومدی داشت بارون می اومدولی هوا ابری نبود.
می دونی چرا ؟
*
*
*
*
*
اون روز فرشته ها داشتن از اون بالا گریه می کردند چون یکی از اونا کم شده بود.:D
تولدت مبارک![]()
setareh (دوشنبه 06 اسفند 86)
تشکرشده 33 در 9 پست
مرسي دوستاي عزيزم ازتون ممنونم
شما همتون نسبت به من خيلي لطف دارين
دوستتون دارم
اي كاش رفتن من پيش مشاور نتيجه اي ميداد اما هيچ سودي برام نداشت البته منم كم تقصير نيستم
رفتم اما بدون اين كه مشكلمو بهش بگم
بازم وجود شما ها بهم نيرو ميده از همتون متشكر
<<سوگند به روزگار که انسان همواره درخسارت و زیانست
مگر آنانکه ایمان آوردند وانجام دادند کارنیک
وصبرپیشه کردند و حق را جستند>>
تشکرشده 3,584 در 906 پست
سلام 1371125جان:
چرا عزیز؟چرا چیزی به مشاور نگفتی ؟
تو که اینقدر به ما لطف داری و می گی دوستمون درای نمی خواهی برامون از مشکلت بگی ؟
بگو !صحبت کن !نگذار حرفها تو سینه ات حبس بشن !
گاهی واقعا لازمه ادم خودش رو سبک کنه .باید ادم اون چیزهایی که ازارش می ده رو بریزه بیرون.
می تونه بره یه جای خلوت و تا می تونه با هر شدتی که توان داره فریاد بکشه و درونش رو تخلیه کنه .
یا می تونه حسابی گریه کنه .
یا می تونه با کسانی که دوستش دارن دردو دل کنه .
کمترین حسنش اینه که کمی سبکتر میشه .شاید کمک زیادی نکن و خودش بهترین نفربرای حل مشکلش باشه . ولی می تونن بهش امیدبدن و شاید تونستند با کمک خودش راهی رو نشونش بدن.
پس بگو!
منتظر نگذار!
من اینو از طرف همه هم انجمنی هام می گم که دوستت داریم و منتظر که کلام تو.
ما می تونیم با کمک هم غمها رو از شونه هامون برداریم و شادی و امید رو به هم هدیه کنیم .
بامن موافقی؟![]()
setareh (شنبه 11 اسفند 86)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)