دستپختش محشره
فنی هستش و مستقله
مهربونه و خیلی خوب احساسشو بروز میده
نمیتونه قهر باهام رو طولانی کنه زود آشتی میکنه وقتی مقصره
در مورد نگهداشتن دخترمان بهم گیر نمیده
بقول قدیمی ها بسازه
عصبانی میشه و داد میزنه جذابتر میشه
مواقعی که لازمه پشتم هستش و ازم دفاع میکنه
از نظر فکر اقتصادی خیلی خوب مشورت میده
غر غر نمیکنه(خدا پدرشو بیامرزه)
سرکار میره و خرجشو خودش میده
جنبه شوخی رو داره
هنرمنده
موقعی که میرم و موقعی که برمیگردم اکثرا همدیگه را بغل میکنیم و خداحافظی میکنیم
بعضی وقتا بهم زنگ میزنه و پیامک میده مغازه هستم
خونه پدرخانومم سر سفره حواسش بهم هست هرچی خوشمزست میزاره جلوی من
دین و ایمونش خوبه
جلوی خانودش و خانوده خودم بهم خیلی احترام میزاره
حواسش بهم هست همیشه
مستقله و اجتماعی برخورداش خیلی عالیه
کلا همه چیز تمومه انصافا







پاسخ با نقل قول

. کنارش احساس آرامش میکنم .زمانی که سر کار هسم چندین بار به من زنگ میزنه و از حال و احوالم با خبر می شه. صدایش گرم و آرامبخشه . با ناراحتی من ناراحت و با شادی من شاد میشه . هیچ کس را به اندازه من دوست نداره. شب ها هنگام خواب باید دستم زیر سرش باشه تا خواب بره و اگر دستم را تکان بدم از خواب بیدار میشه (وای دستم
من هم اونو خیلی دوست دارم قربونش 




من هم جزو خانمی با خصوصیات مثبت از نظر همسرم هستم
البته که ایشون به من لطف دارند 
علاقه مندی ها (Bookmarks)