من یه مشکل خیلی خیلی بزرگ دارم
خیلی ذوق کردم که همچین سایتی هستو کسایی هستن که میتونن کمکم کنند.
امیدوارم بتونید کمکم کنید...
من تقریبا یک سال و نیمه با آقا پسری از طریق اینترنت آشنا شدم


من خودم از این دخترایی نیستم که بگم آره این با همه فرق میکنه ...عالیه...حرف نداره و این حرفا.....چون اینا همش از روی احساسته زیاده و تصمیمه احساسیو غلطیو واسه خودشون رقم میزنن.خودشونو گول میزنن

خودم خییییلییی دوسش دارم....خودشم خیلی دوسم داره ....

نمیدونم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به خانوادم الان نمیتونم بگم همچین موضوعی رو....یعنی موضوعشو نمیتونم به خانواده بگم....

به خاطره خیلی مسائل......

میخوام شما کمکم کنید ..راهنماییم کنید که چیکار کنم ....دیگه نمیخوام با کسی در ارتباط باشم


توروخدا کمکم کنید.......داغوووونم